loading...
اخبار حوادث

154477

وی درباره اتفاقاتی که در برنامه گلخانه افتاد، توضیح داد: مجری برنامه از من پرسید که اصلاتا کجایی هستی و من هم به حالت شوخی گفتم اگر بگویم نمی‌خندی. حالا این گویا این گفته من به برخی از دوستان برخورده و سوءتفاهمی ایجاد شده است و من ......

دیروز به استاد گفتم :
استاد دو دیقیقه اومدیم خودتون رو ببینیم همش که پا تخته ای
بیا بشین دیگه !
کل کلاس له شدن:)) منم انداخت بیرون !

.
.
.
حتی اگر از دوران مهد کودکتون چیشاتون ضعیف باشه
از نظر پدر و مادرتون این کامیوتر صاحاب مرده باعثشه !
.
.
.
تازه فهمیدم ((موفق باشید)) آخر برگه امتحان
در جواب تمام خسته نباشید هایی هست که وسط کلاس به استاد می گفتیم !

دانشمندان معتقدند حالت ویبره تلفن همراه باعث بروز سندروم عضلانی موسوم به «fauxcellarm» می شود. به گفته آنان در این گونه سندروم حتی زمانی که تلفن همراه از حالت ویبره خارج است عضله مربوطه شروع به ارسال سیگنال های کاذب به مغز می کند و در نتیجه فرد دچار نوعی حساسیت و هوشیاری نابه جا نسبت به تلفن همراه خود می شود.

شگفت انگیزترین پل های ایران

اگر به شهرهای ایران زمین سفر کرده باشید به طور حتم در بعضی از این شهرها چشمتان به پل های تاریخی افتاده است. در این گزارش می توانید با عجیب ترین پل های ایران آشنا شوید. از طولانی ترین پل تاریخی گرفته تا پل سنگی، پل 12 طبقه و ...

صداقت كامل را موقعی فهمیدم كه کاملا حس كردم همه جواب‌هایش از ته دل است و هیچ جا از من نخواست كه دكمه stop ضبط را فشار دهم. از اول تا آخر این سؤال و جواب‌ها را بخوانید آن وقت راحت‌تر می‌توانید درباره صداقت او قضاوت كنید.

فناوری های پوشیدنی

عینک گوگل که با نام «پروژه عینک» شناخته می شود بخشی از آینده است که فناوری های پوشیدنی را به نمایش می گذارد. ما در اینجا چند تا از فناوری های پوشیدنی که در حال حاضر در بازار موجود هستند را برایتان معرفی کرده ایم.

مصاحبه کاری برای افراد خجالتی

برخورد اولیه در مصاحبه‌های شغلی نقش تعیین‌کننده‌ای دارد و برای آنهایی که خجالتی هستند، تاثیرگذاری در نخستین دیدار تا حد زیادی مشکل است.اگر شما آشنایی در جایی ندارید و خجالتی هم هستید، برای یافتن شغل چاره‌ای ندارید جز اینکه در مصاحبه شغلی بهتر رفتار کنید.

ماجرای ورود مهران مدیری به ویلای ارباب مشکات!

«ویلای من» سریال جدید مهران مدیری از صبح روز سوم بهمن ماه به بازار آمد؛ سریالی که پیش از توزیعش در بازار با حواشی بسیاری روبرو بود. مروری داریم بر داستان این سریال و معرفی شخصیت های اصلی آن در دو قسمت ابتدایی.

مهندسی بود که در تعمیر دستگاه های مکانیکی استعداد و تبحر داشت. او پس از۳۰ سال خدمت صادقانه با یاد و خاطری خوش باز نشسته شد. دو سال بعد، از طرف شرکت درباره رفع اشکال به ظاهر لاینحل یکی از دستگاه های چندین میلیون دلاری با اوتماس گرفتند. آنها هر کاری که از دستشان بر می آمد انجام داده بودند و هیچ کسی نتوانسته بود اشکال را رفع کند بنابراین....

 

هدیه چهارم تیر سال ۱۳۵۰ در تهران متولد شد و با وجود آنکه تحصیلات آکادمیک در زمینه بازیگری نداشت و بیشتر در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی فعال بود، پیشنهادهایی برای بازیگری داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به «بودن یا نبودن» اثر کیانوش عیاری و «روز واقعه» ساخته شهرام اسدی اشاره کرد.

بیوگرافی پریناز ایزدیار,پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 است و مدرك كارشناسی گرافیك دارد. شش سالی از حضورش در عرصه بازیگری می‌گذرد اما 5 كیلومتر تا بهشت، اولین سریال او محسوب می‌شد....

آلبوم جدید رضا صادقی همین www.Sargarmia.Net

برای اولین بار اینجا ببینید؛
آلبوم جدید رضا صادقی «همین…» نام گرفت

موسیقی ما – بهمن بابازاده: رضا صادقی بالاخره جزئیات آلبوم جدیدش را برای اولین بار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد تا دوستدارانش از جزئیات این آلبوم مطلع شوند.


غوغای لنوو در نمایشگاه CES 2013,لنوو با دسکتاپ ۲۷ اینچی لمسی

لنوو با دسکتاپ 27 اینچی و جدیدترین تبلت ها و اولترابوکها www.Sargarmia.Net

لنوو با دسکتاپ ۲۷ اینچی و جدیدترین تبلت ها و اولترابوکهای خود در نمایشگاه CES 2013 حضور درخشان خواهد داشت.

فلسفه نامگذاری مرورگرهای اینترنتی مشهور www.Sargarmia.Net

مرورگرهای اینترنتی در تمامی روز و هر روز هفته فعالند، خواه این مرورگر اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، گوگل کروم و یا سفری باشد، با وجود اینکه امروزه مرورگرها یکی از مهمترین نرم افزاری کاربردی هستند، ریشه و دلیل انتخاب نام آنها به فراموشی سپرده شده است.

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟