loading...
اخبار حوادث

جملات کوتاه <a href=طنز اردیبهشت ماه 91 - www.RadsMs.com" src="http://www.radsms.com/wp-content/uploads/2012/05/tanz.jpg">

پسر چگونه موجودیست !؟

موجود نیست ، فرشته است !

 

.

.

دختره پدرش ایرانیه مادرش آلمانی … تمام عمرش آلمان بوده

عین بلبل فارسی حرف میزنه انگار ۴۵۶ سال تو ایران بوده

حالا دختره از ایران ۶ ماه میره خارج !

حرف که میزنه آدم میخواد با خاک انداز یه ۷ امتیازی بذاره تو صورتش :|

لحجش عوض شده ! شینش میزنه ، سینش میزنه ، ت دسته دارش هم میزنه !

.

.

.

هنوزم که هنوزه ، هستند کسایی که وقتی میخوای بری بیرون

میـپـرسن: ” کجا !؟ “

و بلافاصله بعد از شنیدن جواب ” میــــرم بیرون “

از جانب شما قانع شده و به آرامش خاصی میرسند :| !

.

بچه هه میره پیش خانم معلمش، میگه: خانوم میشه شما زن من بشید؟

معلمه میگه: برو بشین سر جات، من الان حوصله بچه مچه ندارم. پسره میگه:

 آره منم حوصله بچه ندارم… اشکال نداره، !!!جلوگیری میکنیم

.

.

.

از چارلی چاپلین هنر پیشه معروف سینما پرسیدند : آیا شما از زنهای پرچانه و وراج

خوشتان می آید ؟ چاپلین خندید و جواب داد : مگر شما نمونه دیگری هم میشناسید ؟

.

دل ما پول کلان خواهد و پیداست که نیست

در جهان نیز همان باب دل ماست که نیست

محنت و رنج نمی خواهم و پیداست که هست

ثروت و گنج دلم خواهد و پیداست که نیست !

.

.

.

اخطار :

مشترک عزیز :

شما جزء افرادی هستید که به سختی برای ما مسیج میفرستید

در صورت ادامه این بی مرامی شماره شما حذف خواهد شد !

حرف مفت هم نباشه !

میلیاردر ایرانی که با همسر خود از چند سال پیش در انگلستان زندگی می‌کند، به خاطر رابطه پنهانی‌اش با یک دختر جوان خبرساز شده و ماجرای عاشقانه‌اش با انعکاس در مطبوعات به جنجال کشیده است.
روزنامه ایران: یک میلیاردر ایرانی که با همسر خود از چند سال پیش در انگلستان زندگی می‌کند، به خاطر رابطه پنهانی‌اش با یک دختر جوان انگلیسی خبرساز شده و ماجرای عاشقانه‌اش با انعکاس در مطبوعات به جنجال کشیده است.

هوشنگ به نوشته مطبوعات انگلیس و سایت‌‌های خبری تصمیم گرفته بود با داشتن همسر ایرانی‌اش با دختر انگلیسی هم ازدواج کند و به همین خاطر این تاجر ثروتمند با همسرش اختلاف و درگیری خانوادگی پیدا کرده است.

 گفته می‌شود دختر انگلیسی از هوشنگ باردار شده و هوشنگ قصد ازدواج با او را دارد. اما قوانین انگلستان چنین ازدواجی را غیرممکن می‌داند و از سوی دیگر همسر این تاجر ثروتمند برای طرح شکایت و جلوگیری از ازدواج دوم شوهرش به دادگاه مراجعه کرده است.

مرد خانواده به نظر من مردی است كه در زمان ازدواجش به حد كافی از زندگی مجردی خودش لذت برده باشد و سعی ‌كند كه زندگی خانواده را به سالم‌ترین و بهترین نحو جلو ببرد.

من همیشه فكر می‌كنم در آغاز راهم و همیشه این احساس در درونم وجود دارد. چون نه به فیلم​هایی كه تا امروز بازی كرده‌‌ام فكر می‌كنم و نه به جوایزی كه گرفته‌ام. همیشه به آن چیزهایی كه به آن دست پیدا نكرده‌‌ام و آن قله‌هایی كه به آنها نرسیده‌ام فكر می‌‌كنم. در واقع نیم‌نگاهی به جلو و خیره به افق می‌روم به سمت اهدافی كه نتوانستم به آنها دست پیدا كنم.

رشد انتقال ایدز از طریق روابط جنسی غیر متعارف و مصرف روانگردانهایی مثل شیشه که تمایلات جنسی را ۸ تا ۱۰ برابر می‌کند اگر به همین روال ادامه پیدا کند، در آینده آتشفشان بیماری ایدز را در کشور شعله ور می‌کند.
خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت گفت: رشد انتقال ایدز از طریق روابط جنسی غیر متعارف و مصرف روانگردانهایی مثل شیشه که تمایلات جنسی را ۸ تا ۱۰ برابر می‌کند اگر به همین روال ادامه پیدا کند، در آینده آتشفشان بیماری ایدز را در کشور شعله ور می‌کند.

مرضیه وحید دستجردی افزود: میزان انتقال ایدز و HIV از طریق روابط جنسی غیرمتعارف نسبت به بقیه روش‌ها مثل تزریقی هنوز پائین‌تر است ولی رشد آن خیلی بیشتر است.
اویگیدور لیبرمن وزیر امور خارجه اسرائیل در سخنانی در جمع اعضای حزب تحت رهبری وی "اسرائیل بیتنا" گفت: محتوای نامه ای که به مصر ارسال کردم این بود که اسرائیل زن روسپی خاورمیانه نیست که ...
عصرایران: منابع دیپلماتیک مصر گفتند علاء الحدیدی مدیر اداره اسرائیل در وزارت امور خارجه مصر روز چهارشنبه گذشته نامه ای را از "یعقوب امیتای" سفیر اسرائیل در قاهره دریافت کرده است.

این سفیر به همراه کاروان نیروهای امنیتی توانست از سفارتخانه اسرائیل در قاهره به وزارت خارجه مصر برود و نامه ای از وزیر خارجه اسرائیل خطاب به همتای مصری وی را تسلیم کند.
دختر اين زن پيش‌تر در دادگاه شهادت داده بود كه مادرش وي را مورد آزار و اذيت جنسي قرار داده است.
خبرگزاری ایسنا: دادگاهي در آمريكا يك زن آتني به نام سوزان نبيسون 45 ساله را به جرم شكنجه و آزار و اذيت جنسي دختر 6 ساله‌اش به حبس ابد محكوم كرد.
اين دختر به نيروهاي امنيت شهر قرطاج ابلاغ كرد كه در ساعات پاياني شب از سوي نيروهاي امنيتي در منطقه قرطاج در مركز پايتخت مورد تجاوز قرار گرفت و اين نيروها از دوست پسرش باج گيري كردند.
خبرگزاری ایسنا: وزارت كشور تونس اعلام كرد كه مسئولان تونسي سه پليس را به اتهام تجاوز به يك دختر در خودرويشان بازداشت كردند.

 وزارت كشور تونس اعلام كرد: اين دختر به نيروهاي امنيت شهر قرطاج ابلاغ كرد كه در ساعات پاياني شب از سوي نيروهاي امنيتي در منطقه قرطاج در مركز پايتخت مورد تجاوز قرار گرفت و اين نيروها از دوست پسرش باج گيري كردند.
طالبان که در زمان حاکمیت‌شان مخالف سرسخت تصویر بودند، اینک گفته می‌شود که آنها با هدف دستیابی به اطلاعات در مورد موقعیت و طرح‌های عملیاتی نیروهای خارجی مستقر در افغانستان، خود را در پشت تصاویر زنان زیبا و جذاب پنهان می‌کنند.
خبرگزاری ایسنا: بررسی تازه وزارت دفاع استرالیا نشان می‌دهد طالبان با استفاده از نام و تصاویر جعلی دختران در شبکه‌های اجتماعی از سربازان خارجی افغانستان اطلاعات می‌گیرند.

 ایجاد روابط دوستی با سربازان، خانواده‌ها و دوستان‌شان جزو شگردهای تازه جنگجویان طالبان برای شناسایی موقعیت و طرح‌های عملیاتی نیروهای خارجی در افغانستان است.

طالبان که در زمان حاکمیت‌شان مخالف سرسخت تصویر بودند، اینک گفته می‌شود که آنها با هدف دستیابی به اطلاعات در مورد موقعیت و طرح‌های عملیاتی نیروهای خارجی مستقر در افغانستان، خود را در پشت تصاویر زنان زیبا و جذاب پنهان می‌کنند.
نظر مي‌رسد اين پاييز با فيلم‌ هايی قوي فصل اميدوار كننده‌اي براي سينماي جهان باشد. اما مولفان اين آثار هنري كه در سال 2012 ما را هيجان‌زده مي‌كنند، چه كساني هستند؟
تهران امروز: از فيلم «استاد» توماس اندرسون كه چند روز پيش در جشنواره ونيز به نمايش درآمد و خيلي هم تحسين شد بگيريد تا فيلم «موتورهاي مقدس» لئوس كاراكس كه شايد نام كارگردانش خيلي برايتان شناخته شده نباشد اما فيلم خوبي ساخته است.

بنظر مي‌رسد اين پاييز با فيلم‌هايی قوي فصل اميدواركننده‌اي براي سينماي جهان باشد. اما مولفان اين آثار هنري كه در سال 2012 ما را هيجان‌زده مي‌كنند، چه كساني هستند؟


صحبتمان با رضایی را با یک مقدمه طولانی آغاز کردیم؛ اینکه طهماسب و جبلی در این چنددهه فعالیت، خیلی راحت تن به گفت و گو نداده اند. از آن طرف ویژگی های کاری مثبت و نادری دارند که شخصیت شان را به یک جعبه سیاه تبدیل می کند.

همشهری جوان:  سختی مصاحبه با یک بازیگر حرفه ای را  که به تبع شغلش، ثبت و ضبط کردن رفتار و گفتار آدم ها عادت همیشگی اش شده حین گفت و گو با حبیب رضایی خوب حس کردیم. وقتی از تعبیری که برای توصیف یک موقعیت به کار بردیم، ناگهان توی دلمان پشیمان شدیم و او فوری از تغییر جزیی حالت چهره مان اصل مطلب را گرفت و شوخی کرد و شاید اصلا همان بود که یخ گفت و گو را شکست! رضایی علاقه، ارادت و احترام ویژه ای برای ایرج طهماسب و حمید جبلی قائل است که آن را در جای جای این مصاحبه می بینید.




 او جدای از رفاقت قدیمی با این دو دوست صمیمی، از سه سال پیش همکاری اش را با عنوان مشاور هنری (در تلویزیون) و مشاور فیلمنامه (در سینما) با آنها آغاز کرده. صحبتمان با رضایی را با یک مقدمه طولانی آغاز کردیم؛ اینکه طهماسب و جبلی در این چنددهه فعالیت، خیلی راحت تن به گفت و گو نداده اند. از آن طرف ویژگی های کاری مثبت و نادری دارند که شخصیت شان را به یک جعبه سیاه تبدیل می کند؛ از رابطه کاری عمیق چندین ساله شان بگیر تا اینکه هر سال مدام به گروهشان اضافه کرده اند. حتی شیوه آموزش و تمرین کمیابی هم دارند. اعضای جوانتر تا یک جایی نظر می دهند، اما از یک جا به بعد (با یک احترام شاید آمیخته به ترس) انگار حق اظهار نظر ندارند. یعنی رفاقت و اجازه بروز استعداد جوان ها را با حفظ کاریزمایشان ترکیب کرده اند.
بی خداحافظی تقریبا نشانی از احمد امینی ندارد و تمام بار این فیلم این روزها روی دوش رضا صادقی و محبوبیتش سنگینی می کند. امینی از فیلمش دفاع می کند و آن را متعلق به خود می داند. گفت و گوی ما با او را به بهانه اکران بی خداحافظی در ادامه می خوانید

تماشا: تقریبا 10 سال بین آخرین ساخته احمد امینی یعنی «این زن حرف نمی زند» و تازه ترین ساخته اش «بی خداحافظی» فاصله افتاد. امینی در طول این سال ها در تلویزیون بیشتر فعالیت داشته و دو سریال پرطرفدار «اولین شب آرامش» و «بی گناهان» را ساخته است.

همین دوری از سینما باعث شده بود بیش از پیش منتظر بازگشت او باشیم اما «بی خداحافظی» تقریبا نشانی از احمد امینی ندارد و تمام بار این فیلم این روزها روی دوش رضا صادقی و محبوبیتش سنگینی می کند.

با همه این اوصاف امینی از فیلمش دفاع می کند و آن را متعلق به خود می داند. البته اشتباهاتش را هم می پذیرد. گفت و گوی ما با او را به بهانه اکران بی خداحافظی در ادامه می خوانید:

جشنواره گل‌فرش‌هاي بروکسل بار ديگر با نمايش 600 هزار شاخه گل بوگنيا، گردشگران را به اين شهر کشاند. اين جشنواره که هر 2 سال يکبار برگزار مي‌شود، اين دوره در خيابان مجاور «کاخ بزرگ» شهر بروکسل با نمايش گل‌هاي افريقايي، منظره‌اي ديدني را مقابل چشمان گردشگران قرار داده است. در اين رويداد فرشي به مساحت 1800 متر مربع از گل‌هاي کشورهاي اتيوپي، کنگو، نيجريه، بوتسوانا و کامرون در معرض ديد گردشگران قرار گرفته است. مقامات شهر بروکسل اميدوارند اين جشنواره بيش از 100 هزار گردشگر را در تعطيلات آخر هفته راهي اين شهر کند.


نمایندگی های آیکیا در چین این اجازه را به مشتریان خود میدهند که قبل از اقدام به خرید به طور کامل مبلمان و تخت خواب ها را از نظر راحتی تست کنند. این ایده جالب هر چند باعث شده فروش آنها بیشتر شود ولی در هر کجای فروشگاه ها که نگاه کنید عده ای به بهانه تست در حال چرت زدن بر روی مبلمان و تخت خواب ها هستند. آیکیا (IKEA) یک شرکت محصولات خانگی بین‌المللی است که طراحی و فروش مبلمان آماده برای نصب مانند تخت‌خواب، میز و سایر لوازم اصلی و فرعی منزل را برعهده دارد. این شرکت بزرگ‌ترین خرده‌فروش مبلمان در سطح جهان است.
 

حتی اگر خرافاتی نباشید، توصیه های خوب و قدرتمندی لابه لای این خط ها وجود دارد. این متن توسط مؤسسه ی آنتونی رابینز برای موفقیت شما فرستاده شده است و تا بحال 10 بار در سرتاسر جهان فرستاده شده است .
 

 

جان گوان مینگ کشاورز چینی در سال ۲۰۱۰ تصمیم گرفت با ریگشای خود بمناسبت المپیک ۲۰۱۲ به لندن سفر کند. او طولانی‌ترین مسیر را انتخاب کرد و راه افتاد. ازکشورهای ویتنام، کامبوج، تایلند، مالزی، تبت، هیمالیا، پاکستان، افغانستان، ایران، ترکیه، یونان، ایتالیا و فرانسه گذشت تا لندن رسید. جان گوان مینگ درمسیرش از سیل مالزی و برف و بوران مناطق کوهستانی ایران عبور کرد و شب‌ها را در ریگشای خود گذراند. جان در مسیر خود با مردم کشورهای مختلف عکس یادگاری گرفته است. او وقتی وارد لندن شد که کسی انتظارش را نمی‌کشید. جان بعد از ورود به لندن خود را به محله چینی‌ها رساند و در آن محله مستقر شد. امید صالحی عکاس ایرانی با جان در محله چینی ها دیدار کرد و با دیدن عکس‌های سفر این کشاورز چینی، تعدادی از عکسهایش را برای انتشار انتخاب کرد که با یک دوربین کوچک به صورت یادگاری گرفته شده بود. جان قصد دارد به سفر خودش ادامه دهد تا در المپیک ۲۰۱۶ به شهر "ریو دو ژانیرو" در برزیل برسد. او ترجیح می‌دهد بدون حمایت مالی سفرش را به پایان برساند.

 
 

تایلند

آيا خريد و فروش و آموزش و به كارگيرى آلات موسيقى، استفاده از كراوات، دوچرخه‏‌سوارى دختران در خيابان‏‌هاى اصلى و نحوه اصلاح موى سر پسران جرم است؟
خبرگزاری ایسنا: آيا خريد و فروش و آموزش و به كارگيرى آلات موسيقى، استفاده از كراوات، دوچرخه‏‌سوارى دختران در خيابان‏‌هاى اصلى و نحوه اصلاح موى سر پسران جرم است؟
 
ماده 2 قانون مجازات اسلامي مي‌گويد «هر فعل يا ترك فعلى كه در قانون‏ براى آن مجازات تعيين شده باشد جرم محسوب مي‌شود».

اداره كل امور حقوقى قوه قضاييه درباره واژه‌ها و موارد مطروحه در اين ماده نظراتي ايراد كرده است براي اگاهي عمومي جامعه فقط به بيان اين نظريات مي‌پردازيم.
متهم در اعترافات صراحتا به قتل همسرش اقرار و انگیزه خود را درگیری با مقتوله به دلیل اختیار کردن زن دوم بیان کرد.
خبرگزاری ایسنا: ريیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگيري مردي خبرداد كه متهم است همسراول خود را به دليل اختلاف به دليل اختياركردن زن دوم به قتل رسانده است.

 سرهنگ رضا احمدی در تشریح این خبر با بیان اینکه در نهم خردادماه سالجاری ماموران کلانتری 14 علوی از طریق تماس مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان یک فقره مرگ مشکوک در یکی از بیمارستان‌های شهر قرار گرفتند، گفت: ماموران با حضور در بیمارستان دریافتند که مقتوله زنی 47ساله به نام «سکینه» است که توسط خانواده‌اش به بیمارستان منتقل و علي‌رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست داد.

پس از گذشت حدود 3 سال از طرح مسکن مهر و واریز پول توسط متقاضیان، اکنون دولت به آنها اعلام کرده که اگر سندی به نام آنها زده شده باشد نمی توانند آپارتمانی دریافت کنند، بنابراین باید پول خود را پس بگیرند و فرم آنها قرمز شده است.
خبرگزاری مهر: در حالی که دولت ابتدا اعلام کرده بود، متقاضیانی که تا قبل از سال 84 سندی به نام آنها زده شده باشد، می توانند مسکن مهر دریافت کنند اما اکنون و در زمان تحویل واحدها به آنها اعلام شده است که حذف شده اند.

در ابتدای اجرای طرح مسکن مهر، برای ثبت نام شرایط خاصی از سوی دولت اعلام شد که براین اساس متاهل بودن، عدم دریافت زمین و تسهیلات دولتی از سال57 و نداشتن سند مالکیت از سال 84 تاکنون جزو شرایط اصلی بود.
پاهای افراد این قبیله که تنها دو انگشت دارد شبیه پاهای شترمرغ است.
 
 
 
 
 برترین ها: پاهای افراد این قبیله که تنها دو انگشت دارد شبیه پاهای شترمرغ است.بیشتر این افراد قبیله نشین از قبایل آفریقایی در منطقه زیمبابوه و بوتسوانا هستند.

چند لحظه بعد از اینکه آبمیوه را خوردیم من دیگر متوجه چیزی نشدم و وقتی به‌هوش آمدم متوجه شدم مورد آزار قرار گرفته‌ام. وقتی به مرد دندانپزشک اعتراض کردم و گفتم از دستش شکایت می‌کنم من را تهدید کرد.
شرق: دیوان‌عالی کشور حکم تبرئه مرد دندانپزشکی را که به تعرض به منشی جوانش متهم شده بود مورد تایید قرار داد و این مرد به اتهام رابطه نامشروع به شلاق محکوم شد.

دختر جوانی به نام سحر سه سال قبل به ماموران پلیس شکایت کرد و گفت توسط مردی دندانپزشک مورد آزار قرار گرفته است.

 این دختر گفت: دو سال است که مرد دندانپزشک به من تعرض می‌کند و من از ترسم نمی‌توانم چیزی بگویم اما بالاخره تصمیم گرفتم به این ترس غلبه کنم و حالا شکایت دارم.

در پی حادثه ی تلخ زلزله اخیر که عده ای از هم وطنان عزیز آذری را داغدار کرده است، قوی ترین مرد جهان با رفتن به مناطق زلزله زده و سر زدن به خانواده های داغ دیده ابراز هم دردی خود را با این مردم رنج دیده اعلام کرد.
نیل آرمسترانگ، نخستين فضانوردي كه گام بر كره ماه نهاد، در سن 82 سالگي درگذشت.


وي چندي پيش به دليل بيماري قلبي تحت عمل جراحي قرار گرفت اما جزئيات اين عمل جراحي به طور علني مطرح نشد.

نقطه تلاقی بهترین های رنو Clio ...


 برترین ها: این سوپراسپرت کانورتیبل که سقف فلزی اش تا سرعت 30 کیلومتر در ساعت نیز جمع می شود، شباهت های قابل توجهی به مک لارن MP4-12C دارد. مدل جدید مک‌لارن که اسپایدر 12C نام دارد از شاسی مونوسل مشابه MP4 سود می جوید و در همان موتور 616 اسب بخاری ای می دمد که ماه گذشته در MP4 به کار گرفته شد.

رشد روز افزون بازار آندروید دلیلی است برای سرازیر شدن حجم عظیمی از برنامه هایی که هدف همگی آن ها ارایه تجربه ی بهتر برای کاربران است.

تعداد این نرم افزارها به صدها هزار رسیده و رو به سوی میلیون دارد اما با وجود تعداد بالای آن ها ، همه ی آن ها مورد علاقه ی کاربران نیستند.

در هر دسته از گروه های نرم افزاری صدها انتخاب برای نصب وجود دارد.

اما من بعد از عبور دادن این تعداد عظیم نرم افزار از چندین فیلتر  و جدا کردن آن هایی که رد می شوند ،یک لیست تهیه کردم از ۲۰ نرم افزار که هر کاربر اندروید باید آن ها را داشته باشد.

من سراغ چیزی می روم که مسئله مردم باشد. خیلی از خانواده ها بودند که با لحظات این سریال اشک ریختند. خیلی ها به من تلفن زدند و گفتند خسته نباشی. هادی این کار چقدر تاثیرگذار بود.

تماشا: در حالی که دیگر خبری از شاهکارهایی مثل «میوه ممنوعه»، «او یک فرشته بود»، «اغما» و ... در ماه رمضان نیست اما در ماه رمضان امسال هم می شد به سریالی که از شبکه سوم سیما پخش می شد، قناعت کرد. «خداحافظ بچه» در میان مجموعه های مناسبتی امسال رمضان، بیشتر از بقیه دیده شد.

منوچهر هادی، کارگردان این مجموعه، متولد 1353 است و دو فیلم سینمایی ساخته و کلی تله فیلم. شاید برایتان جالب باشد که او دستیار اول اصغر فرهادی در «چهارشنبه سوری» هم بوده است.

«خداحافظ بچه» اولین سریال اوست که گویا با توجه به آمار و ارقام نسبت به باقی مجموعه های ماه رمضان مخاطب بیشتری جلب کرد. با او درباره این سریال گپی زده ایم که در ادامه می خوانید.

«متاسفانه ایشان به خاطر ضربه‌ای که در تصادف به سرش وارد شده، تمام خاطراتش را از دست داده و هیچ‌کس و هیچ‌چیز را به یاد نمی‌آورد. البته خوشبختانه هیچ‌کدام از مهارت‌هایش را از دست نداده و می‌تواند به زندگی عادی‌اش برگردد...» آیا چنین چیزی ممكن است؟




در همان قسمت‌های اول وقتی پزشک معالج «فرامرز»، در سریال «راز پنهان» که در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می‌شد، با بیان این جملات، یکی از محورهای اساسی این سریال را مشخص کرد. این سوال شاید برای شما هم پیش آمد كه: مگر ممكن است در ادامه این سریال که به کارگردانی فلورا سام تهیه شده بود، فرامرز با کمک آشنایانش متوجه می‌شد قبل از تصادف، خطاهای زیادی در زندگی شخصی و البته کاری‌اش مرتکب شده و حالا سعی بر جبران خطاهایش داشت...

سایه شیطان به اعدام محکوم شد + تصاویر

سایه شیطان, اعدام, محکوم شد, تصاویر , تعرض به زنان, تجاوز, تجاوز به زنان, شوهردار, تجاوز به زنان شوهردار, زنان شوهردار, مامور گاز, مامور اداره برق, غیر اخلاقی, تجاوز به زنان, تجاوز به عنف, تجاوز به دختران, دختران, زنان, دختر, زن

پسر شرور که با شناسایی و شکار زنان تنها، نقشه‌های شوم و شیطانی‌اش را اجرا می‌کرد با هوشیاری یکی از طعمه‌هایش قبل از شب دامادی دستگیر شد. به گزارش فارسی مد و به نقل از روزنامه ایران :
رسیدگی به این پرونده از آذر امسال همزمان با طرح چند شکایت‌ مشابه در دستور کار پلیس قرار گرفت. نخستین شاکی زن بارداری بود که در پی حمله پسر شیطان صفت جنینش آسیب جدی دیده بود.

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟