loading...
اخبار حوادث

فیلترینگ، نامی آشنا برای ایرانیان است. تاکنون هر کاربر ایرانی اینترنت بدون شک بارها و بارها به صفحه پیوندها هدایت شده است. این روزها اما هر جا نام فیلترینگ برده می‌شود بی‌اختیار برخی کاربران به یاد فیس‌بوک می‌افتند و از فیس‌بوک‌بازی مسئولان ایرانی در حالی که این شبکه اجتماعی فیلتر است، تعجب می‌کنند.

هژار یوسف‌زاده، هموطن ۱۷ ساله ساکن روستای قوزلوی سفلی (مهاباد) از سه سالگی به عفونت شدید ریه مبتلا است. تنها راه زنده ماندن وی، تزریق ماهانه آمپول مخصوص به قیمت ۴۵۰ هزارتومان می‌باشد که به …

resized_353206_530

ازیگران یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های واقعی زورگیری خونین در پایتخت از سوی پنج قاضی دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. روز 23 خردادماه سال 89 مردی به‌نام «لقمان» مورد حمله دو زورگیر خشن قرار گرفت و …

بازیگران یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های واقعی زورگیری خونین در پایتخت از سوی پنج قاضی دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

92-12-s655

ظهر روز جمعه یک قلاده پلنگ در منطقه امامزاده بابا تورفت روستای سیجان به یک جوان از این روستا حمله کرده است. وی افزود: مرتضی سیجانی فرزند عزیز 22 ساله ساکن روستای سیجان درحالی برای چرای …

ظهر روز جمعه یک قلاده پلنگ در منطقه امامزاده بابا تورفت روستای سیجان به یک جوان از این روستا حمله کرده است.

99681

نمایشگاه مد و لباس ایرانی درحالی با هدف ترویج مد اسلامی ـ ایرانی سومین دوره برگزاری را سپری می کند که در آن مانتوهایی با قیمت 500 تا 700 هزار تومان در ردیف بهترین ها عرضه شده اند.

سومین دوره جشنواره و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی از هفدهم اسفندماه با ۷۰ غرفه فروش در تالار وحدت تهران و با هدف ترویج مد لباس و پوشش مناسب ایران اسلامی آغاز شده است. دبیر سومین دوره این جشنواره اعلام کرده که تا سال گذشته و قبل از جشنواره گذشته، شاید برای مردم ما این واقعیت وجود نداشت که ما الان ۷۰ مرکز علمی و دانشگاهی را در کشور داریم که به موضوع طراحی دوخت، پارچه و لباس می‌پردازند. یکی از کارهایی که جشنواره کرده این است که این ظرفیت را برای مردم و دست اندرکاران حوزه مد و لباس معرفی کرده است. حتی، علی مراد خانی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال در جمع مسوولان برگزاری این دوره از جشنواره مد و لباس فجر گفت که معرفی پوشش فاخر ایرانی، از اهداف اساسی جشنواره مد و لباس فجر است.

http://www.beytoote.com/images/stories/cookery/co650.jpg
 

اید برایتان عجیب باشد وقتی بدانید که درمانگران طب سنتی برخلاف متخصصان طب رایج اعتقادی به نوشیدن روزانه شیر ندارند. آنها به مردم هشدار می‌دهند که از نگاه طب سنتی شیر از جمله غذاهای دارویی است که مصرف آن باید به قاعده و متناسب با سن و مزاج افراد صورت گیرد. چرا که مصرف بی‌قاعده شیر ممکن است موجب بروز اختلال در عملکرد اندام‌های داخلی شده و احتمال ابتلا به بیماری‌ها را در بدن تشدید کند. این در حالی است که کارشناسان تغذیه و متخصصان طب مدرن دیدگاه متفاوتی دارند و نوشیدن شیر روزانه را برای تمامی گروه‌های سنی لازم و ضروری می‌دانند .    

در این مقاله ما پیشنهادات را بر اساس اولویت قیمت مرتب کرده ایم تا هر خریدار بتواند بر اساس میزان بودجه خود بهترین گزینه ممکن را تهیه کند، دقت داشته باشید در بازار لپ تاپ نوسان قیمت بیشتر از بازار تبلت و اسمارت فون می باشد و دلیل آن نیز بیشتر به تنوع شرکت های ضمانت کننده باز می گردد اما ما سعی می کنیم قیمت معقول و میانگین هر مدل را برای شما ذکر کنیم و انتخاب نهایی گارانتی ها را به شما خواننده عزیز واگذار کنیم.

 

بالاخره پس از ماه‌ها انتظار سامسونگ دقایقی پیش در کنفرانس نمایشگاه MWC 2014 گلکسی اس ۵ را معرفی کرد. این گوشی با ظاهری تکراری امکانات جدیدی را به همراه آورده است.
 

Galaxy-S5

این دخبر جوان با عارضه ای غیر عادی متولد شده است. او روی صورتش همانند پسر ها ریش و سیبیل در می آورد. از کودکی تا 16 سالگی هر روز با خود سر این موضوع کلنجار میرفته و هر روز ریش هایش را از ته میتراشیده. ولی در سن 16 سالگی یک تصمیم مهم گرفته است. او با گرویدن به مذهبی تازه مشکل خود را حل کرد. او مذهب سیک را برای خود انتخاب کرد. پیروان این مذهب اعتقاد دارند که تراشیدن و زدن مو های بدن گناه است و این دختر جوان با پیروی از این دستورات دیگر به مقابله با ریش هایش برنیامد و سال ها است که بعنوان دختر ریش دار در اطرافیان خود پذیرفته شده و حتی ازدواج هم کرده است. لازم به ذکر است مذهب سیک نوعی مذهب برخواسته از شبه قاره هند است.

 


اس ام اس های فلسفی و آموزنده

فرودگاه‌ها بوسه‌های بیشتری از سالن‌های عروسی به خود دیده‌اند

و دیوارهای بیمارستان‌ها بیشتر از عبادتگاه‌ها دعا شنیده‌اند . . .

(چارلز بوکوفسکی)

.

نام : آنجلینا جولی ویت . لقب: آنجی ، زن گربه ای . قد: ۱۷۳ سانتیمتر. او در تاریخ ۴ ژانویه ۱۹۷۵ و در ساعت ۹:۰۹ در لس آنجلس متولد و در همانجا بزرگ شد. نام پدرش “جان ویت” ( برنده جایزه آکادمی ) و نام مادرش “مارچلین برتلند” است.

آنجلینا جولی و دخترش در فیلم شیطان صفت

یک زن لهستانی در اقدامی بی‌شرمانه سفری را به دور دنیا را آغاز کرده که در جریان آن قصد دارد با صد هزار مرد از تمام شهرهای جهان رابطه جنسی نامشروع برقرار کند.

زنی که قرار است با ۱۰۰ هزار مرد رابطه جنسی انجام دهد + عکس

داوينچي همزمان با يک دست مي نوشت و با يک دست نقاشي ميکرد!

.

2- هيتلر از مکان هاي بسته وحشت داشت!

.

3- مار مي تواند تا نيم ساعت بعد از قطع شدن سرش نيش بزند!

.

4- هر انسان تا 8 ثانيه بعد از قطع گردنش هنوز به هوش است!

.

سه تا زن انگليسي ، فرانسوي و ایرانی با هم قرار ميزارن كه اعتصاب كنن و ديگه كارای خونه رو نكنن تا شوهراشون ادب بشن و بعد از يك هفته نتيجه كارو بهم بگن.زن فرانسوي گفت:به شوهرم گفتم كه من ديگه خسته شدم بنابراين نه نظافت منزل، نه آشپزي، نه اتو و نه … خلاصه از اينجور كارا ديگه بريدم. خودت يه فكري بكن من كه ديگه نيستم يعني بريدم!روز بعد خبري نشد ، روز بعدش هم همينطور .روز سوم اوضاع عوض شد، شوهرم صبحانه را درست كرده بود و اورد تو رختحواب من هم هنوز خواب بودم ، وقتي بيدار شدم رفته بود .زن انگليسي گفت:من هم مثل فرانسوي همونا را گفتم و رفتم كنار.روز اول و دوم خبري نشد ولي روز سوم ديدم شوهرمليست خريد و كاملا تهيه كرده بود ، خونه رو تميز كرد و گفت كاري نداري عزيزم منو بوسيد و رفت.زن ایرانی گفت :من هم عين شما همونا رو به شوهرم گفتماما روز اول چيزي نديدمروز دوم هم چيزي نديدمروز سوم هم چيزي نديدمشكر خدا روز چهارم يه كمي تونستم با چشم چپم ببينم.....

******************************

دریاچه اسوورونینکن در مجمع الجزایر فارو در نزدیکی شبه جزیره اسکاندیناوی، شرایطی خاص دارد، چرا که ارتفاع این دریاچه نسبت به منطقه مجاورش بالا بوده و راهی برای گریز آب از این دریاچه دیده نمی شود و به همین دلیل اهالی منطقه به دریاچه فوق نام دریاچه معلق را اعطا کرده اند.

شايد شما هم جزو افرادى هستيد كه در دوران تحصيل درس هندسه برايتان هيچ جذابيتى نداشته و احتمالاً از شنيدن نام آن بيزاريد ولى چند لحظه اين موضوع را فراموش كنيد. بعد ساده ترين اشكال هندسى را به خاطر بياوريد؛ مربع، مستطيل، مثلث، دايره و منحنى. سپس خيلى سريع و بدون اينكه زياد به مغزتان فشار بياوريد شكلى را انتخاب كنيد كه بيشتر از همه مى پسنديد. در حقيقت يك تست روانشناسى پيش روى شما قرار دارد كه با توجه به انتخابتان بسرعت نشان مى دهد شما در زندگى چه جور آدمى هستيد و در چه مشاغلی احتمال موفقیتتان بیشتر است!

يه فال جالب ! كمتر آدمي به فال و طالع بيني اعتقاد راسخ داره ، اما خوندن اين جور فال ها خالي از لطف نيست ، ضمن اينكه هميشه يه مواردي هست كه يه جور فال يا طالع بيني گوشزد مي كنه و با واقعيت هم سازگاره . مگه نه؟

 رنگ خودتون رو با توجه به تاريخ تولدتون پيدا كنيد و بعد توضيح مربوط به اون رنگ رو بخونيد
هم اينک به قلبم بيا...
عشق ایستادن زیر باران و خیس شدن با هم نیست. عشق آنست که یکی چتری باشد برای دیگری و او هرگز نداند که چرا خیس نشد...
..........................
میدوزم شادی را به غم ,زیاد را به كم , درخت را به ریشه , گاهی را به همیشه , ستاره را به آسمان , زمین را به كهكشان , كهنه را به نو و خودم را به تو...
......................
معمولا در فصل تابستان با گرم شدن هوا، مزاحمت های پشه ها برای انسان ها بیشتر می شود، بنابراین باید به دنبال راه‌هایی برای مقابله با گزش پشه و درمان های خانگی ناشی از خارش آن باشیم.
بسیاری از افرادی که حساسیت بیشتری نسبت به نیش پشه دارند و همچنین بچه ها که واکنش شدیدی نسبت به گزش پشه از خود نشان می دهند می توانند با به کارگیری موارد زیر از فصل تابستان لذت ببرند.
به جای خرید مواد شیمیایی از داروخانه برای تسکین خارش حاصل از نیش پشه، می توانید از درمان های خانگی زیر استفاده کنید:

در ایران باستان برای دی ماه چهار جشن وجود داشت که شامل روزهای اول، هشتم، پانزدهم و بیست و سوم این ماه بود. اما امروزه ایرانیان تنها نخستین روز دی ماه، یعنی طولانی ترین شب اول زمستان را که آخرین شب پاییز، پایان قوس و آغاز جدی است- جشن می‌گیرند.

پیشینیان بر این باور بودند که در این شب فرشته بدی‌ها (اهریمن) با فرشته خوبی‌ها (امشاسپندان) به جنگ می‌پردازد و در این نبرد طولانی فرشته خوبی‌ها اهریمن را شکست می‌دهد و صبح، پس از زاده شدن دوباره خورشید (پیروزی روشنایی بر تاریکی) آغاز می‌شود.

داستان کوتاه و زیبای موسی و بدترین بنده خدا

داستان کوتاه و زیبای موسی و بدترین بنده خدا

روزی حضرت موسی (ع)رو به بارگاه ملکوتی خداوند کرد و از درگاهش درخواست نمود:بار الها، می خواهم بدترین بنده ات را ببینم.

ندا آمد: صبح زود به در ورودی شهر برو. اولین کسی که از شهر خارج شد، او بدترین بنده ی من است.

حضرت موسی صبح روز بعد به در ورودی شهر رفت. پدری با فرزندش، اولین کسانی بودند که از شهر خارج شدند.

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟