loading...
اخبار حوادث

توصیه هایی برای لذت بردن از زندگی مشترک

 

اگر به‌تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اید، با رعایت نکات ساده و در عین حال، بسیار حساس زیر، می‌توانید از زندگی‌تان لذت‌ برده و برای همسرتان، همراهی همیشگی باشید:

یک بازی بسیار مفرح و جالب که نمونه های شبیه به آن قبلا در سایت قرار داده شده است ، این بازی میتواند اوقات خوشی را برای شما فراهم آورد. بازی در جنگ با موجودات فضایی در فضا بوده و در انتهای هر مرحله باید به جنگ فرمانده هر مرحله که شکست دادنش هم کار آسانی نیست بروید. امیدواریم از این بازی لذت کافی را ببرید.

 

جالب جنگ با موجودات فضایی Alien Stars" alt="star بازی بسیار مفرح و جالب جنگ با موجودات فضایی Alien Stars" src="http://dl.downloadha.com/Hamid/December%202009/20/star.jpg">


قبل از اینکه کنسول ها و به طور کلی بازی های کامپیوتری وارد بازار شوند قسمتی از تفریحات مردم و به خصوص جوانان صرف بازی در دنیای واقعی می شد. یکی از این بازی ها فوتبال دستی بود که در حال حاضر با آمدن بازی های کامپیوتری کمتر کسی به سراغ این بازی می رود. امروز در دانلودها قصد داریم بازی را با شما معرفی کنیم که شاید اکثر شما در دوران کودکی خود آن را انجام داده اید و حتی هنوز هم گاهی به سراغ آن میرود. همانطور که متوجه شده اید امروز بازی مهیج فوتبال دستی را برای علاقه مندان به این بازی قرار داده ایم. این بازی که نام آن Foosball Maniac است به صورت ۳ بعدی بوده و به نسبت حجم کم خود دارای گرافیک بسیار مطلوبی می باشد. همچنین این بازی به صورت پرتابل بوده نیازی به نصب ندارد که شما می توانید آن را در فلش مموری خود کپی کنید و در مواقعی که در جمع دوستان خود هستید با وصل کردن فلش مموری به کامپیوتر و اجرای بازی از انجام دادن آن لذت ببرید.

 

foosball بازی مهیج فوتبال دستی برای کامپیوتر   Foosball Maniac 1.0


با وجود طرفداران فراوان در کشور ما برای بازی تخته نرد متاسفانه بر خلاف بسیاری از بازیها نظیر شطرنج نرم افزارهای کامپیوتری اندکی برای این بازی موجود میباشد . تخته نرد از جمله بازیهایی میباشد که علاوه بر شانس تجربه و آشنایی با استراتژی بازی میتواند در پیروزی بازیکن تاثیر بسزایی داشته باشد و بر خلاف تصور بسیاری از مردم یک بازی فکری و استراتژیک محسوب میگردد .
Backgammon Classic نرم افزاری کوچک و زیبا جهت شبیه سازی بازی تخته نرد میباشد که ضمن آنکه میتواند باعث سرگرمی فراوان دوستان گرامی گردد ، به سبب بازی خوب کامپیوتر به عنوان طرف مقابل میتواند جهت آموزش بازی نیز به کار گرفته شود .این بازی با گرافیک ساده و زیبای خود حتی بر روی سیستمهایی با پایین ترین مشخصات سخت افزاری نیز قابل اجرا میباشد .

 

clasic بازی جذاب تخته نرد   Backgammon Classic v3.2


City Racing یکی از زیباترین بازیهای اتومبیلرانی در محیط شهر میباشد . در این بازی شما راننده اتومبیلی هستید که باید کلیه مسائل رانندگی در شهر را در نظر داشته باشید . مثلا کاملا امکان دارد در حالی که با سرعت زیاد در حال سبقت از اتومبیل دیگری میباشید عابری به طور ناگهانی به جلو اتومبیل شما بپرد و یا در صورت بسیاری از خلافهای رانندگی با تعقیب پلیس روبرو خواهید گشت و حتی در صورت بروز مشکل در اتومبیل خود باید به تعمیر گاه مراجعه نمایید . شهر مجازی که شما در آن رانندگی خواهید کرد بسیار عالی طراحی گردیده و کلیه نماهای سه بعدی نیز در آن به خوبی مطابق حرکت شما تغییر خواهند کرد . صدها و موزیک متن بسیار عالی و طبیعی میباشند . تفاوت اصلی نرم افزار با نرم افزارهای بسیار بزرگ فقط در محو بودن جزئیات میباشد که مثلا صورت افراد در این بازی به صورت محو دیده میگردد و…
نرم افزار گرچه بر روی سیستمهای حداقل ۲۵۶ مگابایت Ram نیز قایل اجرا میباشد ولی Ram حداقل ۵۱۲ مقدار توصیه شده میباشد. نرم افزار Portable و بدون نیاز به نصب میباشد و از نظر امنیتی با آنتی ویروسهای Norton و Nod32 کنترل گردیده است .

 

cityrace بازی اتوموبیل رانی در شهر   Portable City Racing


Last Galaxy Hero از بازیهای زیبا و کم حجم تیراندازی فضایی میباشد که در آن کاربر کنترل یک سیستم دفاع فضایی در مقابل حمله سفاین ناشناس را بر عهده دارد و باید با شلیک به موقع و قبل از تمام شدن مهماتش دشمن را نابود نمیاد . شلیک گلوله های کوانتومی و بالا و پایین رفتن توپ توسط موس و حرکت به طرفین توسط کیبرد صورت میگیرد . همچنین درجه سختی بازی نیز قابل تغییر میباشد .

 

galaxy بازی اعتیاد آور و پرتابل Last Galaxy Hero


بدون شک با دیدن این تصویر خاطرات گذشته ماریو که در کنسول های قدیمی میکرو با هیجان زیاد بازی میکردید برایتان زنده می شود. در حال حاضر با عرضه شدن بازی های فوق العاده مدرن و جدید به بازار بازی های رایانه ای و استیشن های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ گفته می شد که بازی های قدیمی دیگر جایی در خانه های مردم نداشته باشند ولی این نوع بازی ها هنوز هم لذت و هیجان تازه ای به دوست داران خود میدهند.
هم اینک سایت دانلودها نسخه ۴ این بازی سرگرم کننده و جالب را برای کامپیوتر شما تهیه کرده است. بازی ماریو یا قارچ خور دارای مراحل بسیار بسیار زیادی است . شما باید در شروع هر مرحله شروع به جلورفتن کنید و قارچ ها را بخورید و قارچ های سمی را له کنید و امتیاز بگیرید. در بازی قارچ های سحر آمیز نیز وجود دارد که شما را بزرگ میکند و گل های جادویی وجود دارد که خوردن آنها به شما انرژی میدهد و در عین حال نباید در هنگام عبور از گذرگاه ها در گودال ها بیافتید. در آخر امیدواریم از دانلود بازی رایگان ماریو برای همیشه نسخه چهارم که پرتابل هم بوده و نیاز به نصب ندارد لذت ببرید.

 

mario بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4


بازی جذاب Tower Builder ، این بازی یکی از سرگرم کننده ترین بازی های کوچک و محصولات کمپانی BigFishGame است. در این بازی شما توسط خلاقیت و تمرکز بنا هایی را می سازید که سر آخر به نقطه پایانی می رسید. این بازی ار روند متفاوتی برخوردار است که کاربر را وادار به ادامه دادن آن می سازد و به قول معروف یک بازی Addictive یا اعتیادآور است.

این بار قصد معرفی یک بازی جدید و بسیار زیبا را داریم که دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. اگر شما هم از کسانی باشید که با بازی های کامپیوتری آشنایی دارید، حتما بازی بسیار زیبای Crash Bandicoot را می شناسید. حتما تمامی علاقمندان به بازی های کامپیوتری و به خصوص علاقمندان به پلی استیشن با بازی Crash Bandicoot آشنایی کامل دارند و با این شخصیت دوست داشتنی و سمبل بازی های Playstation خاطرات بسیاری دارند. نسخه ای که هم اکنون برای دانلود شما عزیزان قرار داده ایم همان نسخه ی مخصوص کنسول های پلی استیشن ۱ بازی بسیار معروف کراش می باشد که دارای محیطی با گرافیک خوب و سرگرم کننده می باشد که در این بازی شما باید با شخصیت کراش مسافتی را پیاده طی کنید و مراحل بازی را پشت سر بگذارید.

سازنده : کمپانی Naughty Dog
ناشر : کمپانی SCEA
تاریخ انتشار: ۲۰۰۱
رده بندی ژانر : کارتونی اکشن و اتومبیل رانی
میزان دشوار بودن : متوسط
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی :E - مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی .
تهیه کننده : فوردانلودز


داستان کوتاه درباره یک وبلاگ نویس

داستان عاشقانه

بهاربیست

این داستان کوتاه درباره یک وبلاگ نویس است که دست سرنوشت
این وبلاگ نویس را با یک دختر زمینی آشنا میکند
پیشنهاد میکنم حتما این داستان را بخوانید

آزمون اخذ گواهينامه تخصصي ازدواج!

با توجه به این که طبق گفته رییس جدید سازمان ملی جوانان، قرار است اخذ

 

گواهینامه تخصصی ازدواج برای پسران اجباری شود و دخترها تنها اجازه بله گفتن به

 

کسانی را داشته باشند که دوره سه ماهه مهارت های ازدواج را گذرانده باشد.

 

از این روی، یک عدد آزمون اختصاصی طراحی کرده ایم تا در پایان دوره ، جوانان را با

 

آن محک بزنند و گواهینامه ازدواج را به کسانی بدهند که در پاسخگویی امتیاز خوبی

 

کسب کرده باشند.

حتما به سوالات آزمون در ادامه مطلب توجه فرمایید

سوالات جالب هوش و پاسخ های باور نکردنی !!

تست هوش - سوال و جواب - تست روانشناسی - هوش های باور نکردنی - سوالات - همه و همه فقط در wWw.Bia2sMs.orG دنیای اس ام اس

لطفا ابتدا سوالات را پاسخ دهید و سپس جواب ها رو ببینین ....
خودتون رو هم گول نزنید...

 

اما سئوالات !!

 

مسئله 1 - فرض کنید راننده یک اتوبوس برقی هستید. در ایستگاه اول 6 نفر وارد اتوبوس می شوند ، در ایستگاه دوم 3 نفر بیرون می روند و پنج نفر وارد می شوند . راننده چند سال دارد ؟


 
مسئله 2 - پنج کلاغ روی درختی نشسته اند ، 3 تا از آنها در شرف پرواز هستند . حال چه تعداد کلاغ روی درخت باقی می ماند؟


مسئله 3 - چه تعداد از هر نوع حیوان به داخل کشتی موسی برده شد ؟


 
مسئله 4 - شیب یک طرفِ پشت بام شیروانی، شصت درجه است و طرف دیگر 30 درجه. اردکی روی این پشت بام تخم گذاشته که تخمش در کمتر از 2 ثانیه به زمین می رسد. تخم مرغ از کدام سمت پرت شده است؟


 
مسئله 5 - هواپیمایی از ایران به سمت ترکیه در حرکت است و در مرز این دو سقوط می کند، بازمانده ها را کجا دفن می کنند؟


 
مسئله 6 - من دو سکه به شما می دهم که مجموعش 30 تومان می شود. اما یکی از آنها نباید 25 تومانی باشد . چطور ؟

جواب سوالات در ادامه ی مطالب

یک تست جالب!

بايد پس از خواندن هر سؤال در عرض فقط 5 ثانيه به آن جواب درست را بدهيد در پايان تعداد پاسخهاي درست شما ضرب در 10 ميشود و ميزان آي كيو شما را نشان ميدهد.


1- بعضي از ماهها 30 روز دارند بعضي 31 روز چند ماه 29 روز دارد؟


2- اگر دكتر به شما 3 قرص بدهد و بگويد هر نيم ساعت 1 قرص بخور چقدر طول ميكشد تا تمام قرصها خورده شود؟


3- من ساعت 8 شب به رختخواب رفتم و ساعتم را كوك كردم كه 9 صبح زنگ بزند وقتي با صداي زنگ ساعت از خواب بيدار شدم چند ساعت خوابيده بودم؟


4- عدد 30 را به نيم تقسيم كنيد وعدد 10 را به حاصل آن اضافه كنيد چه عددي به دست مي آيد؟


5- مزرعه داري 17 گوسفند زنده داشت تمام گوسفند هايش به جز 9 تا مردند چند گوسفند زنده برايش باقي مانده است؟


6- اگر تنها يك كبريت داشته باشيد و وارد يك اتاق سرد و تاريك شويد كه در آن يك بخاري نفتي يك چراغ نفتي و يك شمع باشد اول كداميك را روشن ميكنيد؟


7- فردي خانه اي ساخته كه هر چهار ديوار آن به سمت جنوب پنجره دارد خرسي بزرگ به اين خانه نزديك ميشود اين خرس چه رنگي است؟


8- اگر 2 سيب از 3 سيب بردارين چند سيب داريد؟


9- حضرت موسي از هر حيوان چند تا با خود به كشتي برد؟


10- اگر اتوبوسي را با 43 مسافر از مشهد به سمت تهران برانيد و در نيشابور 5 مسافر را پياده كنيد و 7 مسافر جديد را سوار كنيد و در دامغان 8 مسافر پياده و 4 نفر را سوار كنيد و سرانجام بعد از 14 ساعت به تهران برسيد حالا نام راننده اتوبوس چيست؟

 

((( ارزیابی و جواب تست در ادامه ی مطالب )))


 

ممنوعات مصرف هم زمان مواد غذایی

مصرف هم زمان بعضی از مواد غذایی با یکدیگر می تواند بسیار مضر باشد و حاصل آن تولید اخلاط زاید در بدن می باشد که گاهی تاثیرات این تداخلات در چندین سال بعد به صورت بیماری های مختلف و صعب العلاج بروز خواهد کرد.

این تابلو چی کم داره؟

t1164.jpg


تابلويي که در عکس مي‌بينيد جاده‌اي را نشان مي‌دهد که به يک خانه منتهي مي‌گردد.به نظر شما اين تابلو چه چيزي کم دارد؟ به عبارت ديگر اگر شما اين تابلو را ترسيم کرده بوديد چه چيز ديگري به آن مي افزوديد؟
يک درخت ؟ يک آبگير (برکه)؟ آدمها؟ يک تکه ابر؟ يک ماشين؟

 

((( ادامه ی مطالب )))


 

روانشناسی ابروها

در بررسی هایی که بر روی شکل ابروها و رابطه آنها با شخصیت انسان انجام گرفته است، دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که هر شکلی از ابرو با شخصیت صاحب آن رابطه دارد.

در اینجا به چند شکل از ابروها و رابطه آنها با شخصیت افراد اشاره می شود

كمي فكر كنيد و به اين سوالات پاسخ دهيد:

كمي فكر كنيد و به اين سوالات پاسخ دهيد:


1) پنج نفر از ثروتمندترين مردم جهان را نام ببريد.
2) برنده‌هاي پنج جام جهاني اخير را نام ببريد.
3) 10 نفر آخري كه جايزه نوبل را بردند چه كساني هستند؟
4) 10 بازيگر برتر اسكار‌هاي سال‌هاي اخير را نام ببريد.
آدرس جاودانگي ..

نمي‌توانيد پاسخ دهيد؟ نسبتاً مشكل است، اين‌طور نيست؟

 

نگران نباشيد، هيچ‌كس اين اسامي را به ياد نمي‌آورد.

روزهاي تشويق به پايان مي‌رسد!

نشان‌هاي افتخار خاك مي‌گيرند!

برندگان به زودي فراموش مي‌شوند!

اكنون به اين سوال‌ها پاسخ دهيد:

1) نام سه معلم خود را كه در تربيت شما مؤثر بوده‌اند ، بگوييد.

2) سه نفر از دوستان خود را كه در مواقع نياز به شما كمك كردند، نام ببريد.

3) افرادي كه با مهرباني‌هايشان احساس گرم زندگي را به شما بخشيده‌اند، به ياد بياوريد.

4) پنج نفر را كه از هم صحبتي با آنها لذت مي بريد، نام ببريد.

حالا ساده‌تر شد، اين‌طور نيست؟


((( جواب در ادامه ی مطالب )))


تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟