loading...
اخبار حوادث

تصاویر زیبا و احساسی از لحظه های خداحافظی و بازگشت

در همین زمینه یک کلیپ ميكس شده ی بسیار زیبا هم از بازگشت غافلگيرانه و بدون خبر سربازان جنگ به خانه و سورپرایز كردن خانواده هايشان برایتان آماده کردم، امیدارم از دیدنش لذت ببرید...

مراسم عروسی پرنس ویلیام و کیت میدلتون

مراسم عقد پرنس ویلیام و کیت میدلتون راس ساعت ۱۱ صبح به وقت بریتانیا در حضور میهمانان ویژه و در حالی که میلیون ها نفر در سراسر جهان از طریق تلویزیون نظاره گر آن بودند، در کلیسای وست مینستر در مرکز لندن انجام شد.

پس از برگزاری مراسم، عروس و داماد در حالی که سوار بر کالسکه ای روباز بودند، در میان ابراز احساسات کسانی که از نخستین ساعات امروز (۲۹ آوریل ) درخیابانها حضور داشتند، به کاخ باکینگهام رفتند.

براساس گزارش ها، پس از مراسم، ملکه بریتانیا به پرنس ویلیامز لقب دوک کمبریج و به کیت میدلتون لقب دوشس کمبریج را داده است.

در این مراسم، چهره های سیاسی، هنری و ورزشی از جمله دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا و همسرش، جان میجر، از نخست وزیران پیشین بریتانیا، جولیا گیلارد، نخست وزیر استرالیا،دیوید بکهام، فوتبالیست سرشناس به همراه همسرش، التون جان خواننده و آهنگساز بریتانیایی و گای ریچی کارگردان بریتانیایی حضور داشتند.

دنیای مینیاتوری معروف ترین آثار تاریخی دنیا

 

پارک Tobu World در شهر nikko کشور ژاپن جایگاه نمایشگاه مدلهای کوچک شده ساختمانها و آثار معروف دنیا میباشد. این مدلهای مینیاتوری در ابعاد 1/25 ابعاد آثار واقعی هستند .برای این آثار مینیاتوری در حدود 140000 انسان مینیاتوری طراحی شده است که چهره هیچ کدام شبیه دیگری نمیباشد. همچنین این پارک دارای بیش از 20000 درخت در ابعاد کوچک شده میباشد. طراحی و راه اندازی این پارک بزرگ و دیدنی بیش از 5 سال زمان برده است.ورودی این پارک برای بزرگسالان کمی بیش از 23 دلار میباشد.

این پارتی بمناسبت جشن تولد یکسالگی دختر یکی از برج سازان تهران برپا شده بود.
تصاویری که مشاهده می فرمایید از این مراسم لهو لعب گرفته شده است.
اکثر دختر و پسرهای حاضر در این پارتی در زمان دستگیری در حالت زننده ای در کنار هم خوابیده بودند

بازیگران مشهور سینما و تلویزیون در لباس احرام سفر حج

در اين گروه از هنرمندان، داريوش فرضيايي (عمو پورنگ)، محمدرضا شريفي‌نيا، محمدرضا گلزار، حسام نواب صفوي، مهرداد نصرتي، الهام حميدي (همسر حضرت يوسف در سريال يوسف پيامبر)، مهناز افشار، فريبا کوثري (عمره، همسر دوم مختار در سريال مختارنامه)، مليکا شريفي‌نيا، رز رضوي، حديث ميراميني و ... حضور دارند.

در این پست آهنگبسیار زیبا برای زنگ موبایل برای شما دوستان آماده کردیم . این آهنگ ها بسیار با کیفیت بوده و می تواند روحیه شما را عوض کند . این آهنگ ها با پسوند MP3 می باشد

افسردگی و راه های بيرون رفت از آن

 

افـسردگی اختلالی است كه قادراست افكار،خلق وخو،احـساسات،رفـتــار، سلامتی جسمانی و روحی شماراتحـت الشـــعاع قراردهد. هرانسانی درمقاطع خاصی از زنـدگی خود به افسردگی دچارمیگردد.

 

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟