loading...
اخبار حوادث

تفاوت پراید در ایران و کره جنوبی! +عکس

تولید پراید با ویژگی هایی که ما در ایران آن را می شناسیم تا سال 2000 در کره و توسط کیاموتورز ادامه داشت تا اینکه کیا، ریو را برای رقابت را فورد فوکوس و فولکس گولف به بازار عرضه کرد.

شاید بد نباشد یک تغیر کوچک در زندگی‌تان ایجاد کنید تغییری كه حال شما را بهتر ‌كند و به زندگی‌تان حس و حال تازه‌ای بدهد، یك تغییر رنگی، چه بهتر كه رنگ سال را به زندگی‌تان وارد كنید. چه در لباس‌ها و چه در خانه‌تان می‌توانید زمردی را وارد كنید!
در تهران 3 گسل اصلي شناخته‌شده وجوددارد؛ يكي، گسل شمال پايتخت كه امتداد آن شرقي – غربي است و در كوهپايه‌هاي البرز وجوددارد.
نكته‌اي كه در اين ميان حائز اهميت است بيشترين بزرگاي قابل توليد توسط گسل‌هاي فوق‌الذكر است. براساس علم روز مهندسي زلزله و دانش زلزله‌شناسي مي‌توان با توجه به‌طول هر گسل بزرگاي زلزله‌هاي محتمل را پيش‌بيني كرد.

فوتبالیست‌های سوپـراستـار چه ماشینــی را می‌پسندند؟

فوتبالیست‌ها هرچه معروف‌تر و شاخص‌تر باشند بالطبع از میزان درآمد بالاتری هم برخوردارند و طبیعی است كه سراغ لباس‌های گران‌قیمت، تفریحات دست‌نیافتنی و متعلقات زندگی روزمره، آن هم از نوع لوكسش بروند. اتومبیل و علاقه به این چهارچرخه پرطمطراق چیزی نیست كه فوتبالیست‌ها را مجذوب خود نكند.

مجموعه «فاصله‌ها» اولین تجربه بازی نیما شاهرخ شاهی در تلویزیون محسوب مي‌شود. اما وی پیش از حضورش در مجموعه‌های تلویزیونی، در فیلم‌های سینمایی زیادی همچون «مكس»، «پارك‌وی»، «دایره زنگی»، «كیش و مات»، «مجنون لیلی» و... بازی کرده است.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 

چیزی به سال 2013 نمانده و تمام کمپانی ها با سخت کوشی فراوان روی محصولاتشان کار می کنند. کاربران هم می خواهند که هر چه زودتر بهترین محصولات به میدان بیایند تا پادشاه بازار را بخرند ولی بازی تخت شاهی، همیشه پویا در جریان است و هنوز محصول قبلی به تخت عادت نکرده، مدعیان جدید می آیند و با نمایشگر بزرگتر، پردازنده قوی تر یا حافظه بیشتر آن را به چالش می کشند.....

اميرحسين آرمان بازيگر جوان سينماي ايران، بازيگري كه چند سالي است بر پرده‌هاي سينما ظاهر شده است، بازيگري كه دورنماي خوبي از فعاليت‌هاي هنري وي به چشم مي‌خورد. آرمان را با چهره‌اي آرام بر پرده سينما‌ها مي‌شناسيم.
مشاور وزیر بهداشت با اشاره به افزایش 30درصدی مراجعات بیماران قلبی طی چند روز گذشته به بیمارستانها گفت: در سال 90 حدود 2318 مورد مرگ به علت ذرات معلق کمتر از 2و نیم میکرون و 2142مورد مرگ مربوط به ذرات معلق کمتر از 10میکرون بوده است .
افراد بزه دیده بدون ترس از ریختن آبرو به پلیس مراجعه کنند زیرا در تمامی مراحل مشخصات افراد مخفی می‌ماند و از پلیس زن برای رسیدگی به پرونده ها استفاده می‌شود.

زندگی موفق شهرام شکوهی و همسرش

گپي مختصر با شهرام شكوهي و همسرش، دلارام داشتيم تا رازهاي يك زندگي زناشويي موفق را از قول اين زوج بشنويم. دلارام، همسر شهرام متولد سال 59 است و ملودي دختر 4ساله‌اي است كه حاصل اين زندگي مشترك است.

آسان ترین راه ها برای پولدار شدن

بسیاری از مردم پول و ثروت را دوست دارند و در تمام طول عمر خود تلاش می کنند تا بتوانند زندگی راحت و پس اندازی خوب داشته باشند اما چند درصد از آنها واقعا به این خواسته می رسند و موفق می شوند؟ پولدار شدن آنچنان هم کار سخت و نشدنی نیست، فقط کمی صبر و حوصله و دانش پول جمع کردن می خواهد.

مریلا زارعی، اکبر عبدی و صابر ابر پرکاترین ستاره‌های فجر سی و یکم

مریلا زارعی، اکبر عبدی و صابر ابر با چهار فیلم پرکارترین بازیگران چهره ای هستند که در این دوره از جشنواره فجر برای دریافت سیمرغ با یکدیگر رقابت خواهند کرد که کارنامه آنها در طول جشنواره های گذشته مورد برسی قرار گرفته است.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت ۱۳:۰۷ دقیقه روز گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه۴۹ را به محل حادثه در خیابان كارگر شمالی، خیابان زره پوش اعزام كرد.
ثبت ازدواج 75 کودک زیر 10 سال در ثبت احوال تهران موجب شد تا پرونده ازدواج کودکان در دستگاه قضایی باز شود به نحوی که معاون قوه قضائیه به دفاتر ثبت ازدواج هشدار قانونی داد...
بقيه در ادامه مطلب... 

نگاهی به پرهزینه ترین سریال تلویزیون

چهار سریال شبانه از سه شبکه؛ شبکه اول، «میلیاردر». شبکه سه، دو سریال «زمانه» و «مرد نقره ای» و شبکه تهران هم سریال «دختران حوا». اینها پنج سریالی اند که هر شب روی آنتن می روند.

سیگارم را بیرون مى کشم..
نه براى اینکه کسى از دودش آزرده نشه..
براى اینکه نمى خوام
کسى در غم دود سیگارم شریک شه..
.
.
.
صدایت امیدمن.نفست عمرمن.وجودت جان من.اماافسوس که دوری ازمن…!؟
.
.
.
چه بگویم که ضربه ى آخر را
“خدایم” زد!!!
آن زمان که براى رفتنت استخاره کردى و “خوب “آمد …

کارخانه 100 هزار تنی شکر و 175 هزار تنی تصفیه شکر شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا بعدازظهر سه‌شنبه با حضور محمود احمدی‌نژاد ريیس‌جمهور در اهواز افتتاح شد.
این سفر و افتتاح کارخانه شکر اهواز در زیر بارش شدید باران انجام شد و ريیس‌جمهور فاصله پیاده شدن از اتومبیل تا ورود به کارخانه را در معرض باران قرار گرفت.

بقيه در ادامه مطلب....

داستانک؛ همانا زندگی زیباست...

در 15 سالگی آموختم که مادران از همه بهتر می دانند ، و گاهی اوقات پدران هم

در 20 سالگی یاد گرفتم که کار خلاف فایده ای ندارد ، حتی اگر با مهارت انجام شود

در 25 سالگی دانستم که یک نوزاد ، مادر را از داشتن یک روز هشت ساعته و پدر را از داشتن یک شب هشت ساعته، محروم می کند....

بقيه در ادامه مطلب....

اس ام اس پ ن پ های جدید91

غضنفر ۱۵ سال دعا میکرد واز خدا فرزنده پسر میخواست یه بار دوستش بهش گفت تو زن نداری؟ پـَـــ نــه پـَـــ میخوای زنم داشت باشم بزار اول بچه دار شم بعد زن میگیرم…

_____________________________

میگم اینجا خیلی تاریکه ! میگه

چراغارو روشن کنم ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ برو شیر آبو باز کن!

_____________________________

اینترنت ایران به آدم صبر ایوب میده پـَـــ نــه پـَـــ اطلاعات مفید میده


یک داستان کوتاه و عاشقانه و واقعا خواندنی که در مورد عشق مادر به فرزندش است

شبي پسر كوچكمان نزد مادرش رفت و يك برگ كاغذ را به او داد . همسرم نوشته‌ها را با صداي بلند خواند:
صورتحساب:
مرتب كردن اتاق خوابم 1 دلار
مراقبت از برادر كوچكم 1 دلار
بيرون بردن زباله 3دلار
نمره خوبي كه امروز تو درس رياضي گرفتم 10 دلار
مسواك زدن 1 دلار
مرتب كردن اتاقم 3 دلار
جمع بدهي شما: 19 دلار......

بقيه در ادامه مطلب.....

 اگه دیوید بکام اسم پسرش را می ذاشت ایام، صداش می کردند ایام بکام، حال می کرد!
 

 این کتابای ریاضی آسون ترین مثال هارو خودش حل می کرد بعد دیدین سخت ترین مساله ها رو میذاشت ما حل کنیم ؟!



 اولین بار که تو عمرم تقلب کردم ؛ سال اول ابتدایی ؛ امتحان ریاضی: پیس پیس (خطاب به جلوییم) گردی عدد 9 سمت چپشه یا راستش؟ جلوییم: چپ! من : چپ کدوم طرفه؟!... همچین اسکلایی بودیم ما !

احسان علیخانی بعد از پایان ممنوع الکاری

کلا از سر و روی این بشر جنجال می بارد! حالا خواسته یا ناخواسته اش را نمی دانیم ولی فعلا که داستانش همینی است که می بینیم. از برنامه پرحرف و حدیث و البته پرستاره عید نوروزش بگیر تا 9 ماه استعلاجی اجباری و انفجار خبر حضور مجددش در تلویزیون با شب یلدا.

 این روزها از استقرار موشکهای پاتریوت ناتو در مرز ترکیه و سوریه خبرهای مختلفی پخش می‌شود، اما موشک پاتریوت چیست و چه کارکردی دارد؟

ام آی ام-104 پاتریوت یک موشک زمین به هواست که از آن برای رهگیری موشکهای دشمن استفاده می‌شود. این سامانه بیشتر به عنوان سپری در برابر بارش «بالستیکی» استفاده می‌شود هر چند که نوع پیشرفته آن قابلیت رهگیری کروز یا حتی هواپیماها را نیز دارد.

خبرگزاری فارس: سید علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: طبق جلساتی که کمیسیون فرهنگی مجلس در هفته‌های گذشته با وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی برگزار کرد، مقرر شد درباره حجاب و عفاف شرکت‌های هواپیمایی و ساعت پرواز هواپیماها تغییراتی اعمال شود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست امروز نامه سازمان هواپیمایی به شرکت هواپیمایی برای رعایت بحث حجاب و عفاف و همچنین ساعت پرواز هواپیماها که در تاریخ 26 آذرماه به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده، قرائت شد.

رضا صادقی دوشنبه شب گذشته با انتشار یک ویدئوی سی‌ثانیه‌ای رو صفحه شخصی‌اش، باز هم با هوادارانش سخن گفت و به آنها دلداری داد که دوری او از موسیقی با بازگشتی ویژه همراه خواهد بود.

به پایین نگاه نکنید! راه رفتن در این ارتفاع حتما باعث سرگیجه شما می شود.

 این پل 1500 فوت بالای یخچال های طبیعی رشته کوه های آلپ در سوییس قرار دارد. ارتفاع آن از سطح دریا نیز 10 هزار فوت است.

مهندسان طی 5 ماه توانستند این پل معلق را بسازند و ساخت این پل 1 میلیون پوند هزینه در بر داشت. طول این پل 330 فوت و عرض آن 3 فوت اعلام شده است.

 یکی از امکاناتی که اینترنت فراهم می آورد امکان دید زدن به مدل هایی است که حالاحالاها تا پرده برداری از آن‌ها مانده است. جدیدترین مدل مرسدس بنز SLS AMG سری Black یکی از همین مدل ها است که در اتوشوی LA رونمایی خواهد شد. این مدل که اخیرا به سری Black پیوسته است، تاثیرگذارترین و خوش ساخت ترین عضو مجموعه است و در راستای ارتقای عملکرد و کاهش وزن اتومبیل های آن طراحی شده است. در زیر کاپوت آن یک موتور ارتقا یافته 6/2 لیتری 8 سیلندرv شکل نهفته است. نیروی تولیدی آن 39 اسب بخار افزایش یافته و به 622 اسب بخار رسیده است. محدوده دور موتور از 7200 دور در دقیقه به 8000 دور در دقیقه افزایش یافته است.

تصاویر جدیدترین مدل مرسدس بنز 2014
یک شرکت موتورسازی آمریکایی که محصولاتی با عملکرد بالا و تولید محدود ارائه می کند اقدام به ارائه محصولی کرده که درحال حاضر داعیه دار عنوان سریعترین موتورسیکلت جهان است.

این موتو سیکلت با عنوان مدل X132 Hellcat Combat از شرکت کنفدرات موتورسیکلت ارائه شده قرار است با شکستن رکورد سرعت در تابستان امسال خط تولید محدودش آغاز و با قیمتی معادل 72 هزار دلار به علاقمندان عرضه شود.

سریع ترین موتور سیکلت جهان

چسباندن چند پوستر در یک و چند آگهی یک چهارم صفحه در برخی روزنامه ها و مجله ها، نهایت کارهای تبلیغاتی هنرمندان موسیقی داخل کشور است که به واسطه آن می توانند اثر خود را به اهالی این هنر و مردم معرفی کنند.

اینترنت و فضای مجازی و البته شبکه های اجتماعی هم در یکی دو سال اخیر به انتخاب اهالی موسیقی برای تبلیغات اضافه شده اند اما هر جور هم که بخواهیم حساب کنیم و هر قدر که منصف باشیم، یک خواننده (یا تهیه کننده) هیچ راهکار امتحان پس داده و قابل اتکایی برای معرفی اثرش ندارد و همین، در بسیاری مواقع باعث شده آلبوم هایی که از نظر کیفیت، از استاندارد بالایی برخوردار بوده اند، به گوش مردم و دوستداران موسیقی نرسند. خب راه حل این مسئله چیست؟

برای رسیدن به صدر خبرها و روی بورس ماندن و در ازای آن، فروش قابل قبول آلبوم، باید چه روشی انتخاب کرد؟ ترفندهایی در این چند سال باب شده که عنوانش را می توان «حاشیه سازی، جنجال سازی» یا چیزی شبیه این گذاشت!

به زودی آلبوم های جدید ستاره های موسیقی پاپ در راهند و آنها استارت جنجال آفرینی هایشان را از همین الان در سایت ها و صفحات شخصی شان زده اند. در این صفحه، ابتدا به برخی از جدیدترین خبرسازی های هنرمندان این عرصه خواهیم پرداخت و در انتها هم پرحاشیه ترین آلبوم های موسیقی چند سال اخیر را با هم مرور خواهیم کرد.

آخرین جنجال های خواننده های مشهور

قرارمان با شهاب حسینی بعد از یک روز سنگین کاری در کافه هنر صورت گرفت. جایی که مدت هاست محلی برای گذراندن ساعت های غیرسینمایی او شده. جایی که خودش می گوید دوست دارد محلی باشد برای رفت و آمد و گفت و گوی دوستدارانش هر چند از لحاظ مالی هم قطعا حساب و کتاب های خاص خودش را داشته، بخش اول ماجرا از هر چیز دیگری جدی تر است.

کافه هنر برای شهاب حسینی مثل سینما جدی است. در خلق منو به کوچک ترین جزئیات هم توجه شده. طراحی فضای کافه هم کار خود اوست. با او درباره تمام این مسائل صحبت کرده ایم. صحبت هایی که خواندن آنها برایتان خالی از لطف نیست.

شهاب حسینی و کسب و کارش در کافه هنر
«پس از مدتی دوری، ترجیح دادم آلبوم جدیدم را با فضایی متفاوت و به روز روانه بازار کنم امیدوارم رضایت مخاطبان را به همراه داشته باشد».ترانه‌های آلبوم جدید توسط بابک صحرایی، داریوش شهریاری، پگاه موسوی، مریم اسدی و افشین مقراضی سروده شده اند و دکتر محمدرضا چراغعلی، تورج شعبانخانی، شهاب اکبری، بهروز لطفی پور، امین قباد، امیر عباس حسن زاده، افشین مقراضی، بهروز علی یاری و بهرنگ قدرتی، ساخت موسیقی این اثر را به عهده داشته‌اند.گفتنی است قطعه خاطره انگیز «وقف پرنده ها» که از معروف ترین آثار قاسم افشار به حساب می‌آید، با تنظیم جدید و مدرن بهروز لطفی پور در این آلبوم قرار گرفته است. لطفی پور همچنین میکس و مسترینگ قطعات آلبوم «سکوت خیس» را انجام داده است.از قاسم افشار پیش از این آلبوم‌های «خواب گریه ها»، «قرمزته»، «برای خاطر تو» و «بازیگر» به بازار آمده بود.

روایت قاسم افشار از آلبوم جدیدش

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟