loading...
اخبار حوادث

همان طور که اطلاع دارید ، شرکت مخابرات ایران ، خدمات رایگان متنوعی را برای کاربران تلفن های ثابت در نظر گرفته است. اما بسیاری از مردم از این خدمات و نحوه فعال سازی آنها بی خبرند.

ما قصد داریم تمامی این خدمات را معرفی کرده و کدهای فعال سازی هر یک را معرفی کنیم.

این خدمات عبارتند از : انتقال مکالمه ، انتظار مکالمه ، شماره‌گیری سریع ، مکالمه از خط اشغال به خطوط دیگر ، سرویس بیدار باش ، سرویس نمایشگر شماره CallerID و دایورت بعد از ۵ زنگ.
 


ناگفته‌های تکان‌دهنده‌ای از شاهین نجفی
پیام فضلی نژاد: شاهین نجفی در دوره اصلاحات گروه های زیرزمینی موسیقی رپ را در رشت و تهران ترتیب می داد و در سال ۸۴ از ترس مجازات بدلیل ارتکاب جرائمی نظیر همجنس گرایی به آلمان گریخت.

اگر شما هم کارتان دائما با کامپیوتر سروکار دارد، مطمئنا با دردهایی همچون گردن‌درد، سوزش یا خستگی چشم و گاهی هم سردرد آشنایی دارید. در این ایمیل قصد داریم روش‌هایی برای جلوگیری از خستگی و آسیب به چشم هنگام کار کردن با کامپیوتر را آموزش دهیم.


 

گستاح بودن آسان است. به تلاش نیازی ندارد و نشانه ضعف و ناامنی است. مهربانی بیانگر تأدیب نفس و عزت نفسی عظیم است. مهربان بودن در هنگام برخورد با افراد گستاخ آسان نیست. مهربانی خصیصه کسی است که کارهای فکری مثبت زیادی انجام داده و به بینش عمیقی از خود فهمی و عقل دست یافته است. مهربانی نشانه قدرت است نه ضعف.

 

خبرگزاری ایسنا: تصاوير منتشره از حضور چند روزه "مرتضي حيدري" مجري مشهور تلويزيوني كشورمان در لبنان حكايت دارد.

براساس اطلاعات به دست آمده توسط خبرنگار جهان، حيدري در سفر چند روزه خود به لبنان همزمان با جشن آزادسازي جنوب اين كشور در مراسم‌هاي مختلف در اين كشور شركت كرده و همچنين موفق شده گفتگويي چالشي را با سيدحسن نصرالله انجام دهد.

مشغله زياد دبيركل حزب الله و شرايط حساس اين كشور بويژه درگيري ها در شمال لبنان و ربايش زائران لبناني در سوريه باعث شد، حيدري براي انجام ماموريت خود با مشكلات قابل توجهي روبرو شده و چند روزي در لبنان اقامت اجباري داشته باشد
خبرگزاری ایسنا: شيوع نوعي بيماري انگلي گرمسيري در آمريكا كه ناقل آن حشرات هستند، موج جديدي از نگراني‌ها را در اين كشور برانگيخته تا جايي كه كارشناسان بهداشت عمومي اين بيماري را ايدز جديد در آمريكا ناميده اند.

 اين بيماري انگلي كه شاگاس يا چاگاس نام دارد و به بيماري «تریپانوزومیازیس آمریکایی» نيز معروف است، از انگلي موسوم به «تریپانوزوم کروزی» ناشي مي شود. اين انگل از خانواده «پروتوزوآ» است
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب ماده 22 لایحه حمایت از خانواده سه شرط باردار شدن زوجه، توافق طرفین و شرط ضمن عقد را به عنوان شروط ثبت ازدواج موقت تعیین کردند.


نمایندگان مجلس اسلامی در جلسه علنی روز دوشنبه بررسی لایحه حمایت از خانواده را در دستور کار داشتند.

نمایندگان در بررسی ماده 22 با 104 رای موافق، 6 رای مخالف و 12 را ی ممتنع از 196 نماینده حاضر با آن موافقت کردند.
روز گذشته یک بمب خبری در فضای خبری دست به دست چرخید؛ همه از افتتاح مرکز رسمی ازدواج موقت با مجوز وزارت ارشاد و ثبت در سایت ساماندهی خبر می دادند.
خبرگزاری فارس: روز گذشته یک بمب خبری در فضای خبری دست به دست چرخید؛ همه از افتتاح مرکز رسمی ازدواج موقت با مجوز وزارت ارشاد و ثبت در سایت ساماندهی خبر می دادند.
 
 محتوای سایت آنقدر جدی به بیان مشخصات خانم های مایل به صیغه ، مبلغ و زمان و شرایط ارتباط اشاره کرده بود، که خواننده را در بهت فرو می برد و تنها تاسف بود که می توانست از شنیدن این خبر ابراز داشت.


از چند سال پیش موازی با اظهارنظرهای بعضی از مسوولان درباره ترویج ازدواج موقت، سایت هایی هم در فضای مجازی راه اندازی شدند که این روند را سهولت ببخشند ...

هفت صبح: «مرکز رسمی ازدواج موقت صیغه همسریابی تهران / این وبلاگ در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد به ثبت رسیده است.» این جملات در قسمت ورودی یک یاز سایت های صیغه آنلاین درج شده است.

دیدن این جملات کافی بود تا طی چند روز گذشته لینک این سایت و نمونه های مشابه آن بین کاربران دنیای مجازی دست به دست بچرخد و با تعجب مضامین این قبیل سایت ها و وبلاگ ها را در شبکه های اجتماعی نقل کنند.
 

دیروز بحث ممنوعیت فروش کراوات در فروشگاه های پوشاک مردانه مطرح شد. ممنوعیتی که به گفته برخی از فروشندگان بیشتر از همیشه، نمایندگی های برندهای معروف را نشانه گرفته است.

هفت صبح: در حالی که طرح مبارزه با بدحجابی به شدت از سوی نیروی انتظامی در حال پیگیری است، دامنه مقابله های دستگاه های انتظامی به اصناف هم رسیده است.

دیروز بحث ممنوعیت فروش کراوات در فروشگاه های پوشاک مردانه مطرح شد. ممنوعیتی که به گفته برخی از فروشندگان بیشتر از همیشه، نمایندگی های برندهای معروف را نشانه گرفته است.

این درحالی است که پیش از این فروشگاه های پوشاک مردانه، حق نداشتند کراوات را بر تن مانکن هایشان کنند و یا در ویترین شان نمایش دهند. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فروش کراوات و پاپیون در ایران ممنوع شد و گاهی با کسانی که از این متعلقات لباس استفاده می کردند، به شدت برخورد می شد.

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟