loading...
اخبار حوادث

بازگشت مردی که مرده بود! + عکس

بازگشت مردی که مرده بود! + عکس
داستان زندگی علی محمد شنیدنی است؛ داستانی که شروع آن برمی گردد به زمانی که او 13 سال بیشتر نداشت. همان روزها بود که پدرش به علت یک بیماری سخت جانش را از دست داد و همسرش را با 2 پسرش تنها گذاشت.

آتش سوزی گسترده در تهران

آتش سوزی گسترده در تهران
مرتضی اصفهانی، مدیر عملیات منطقه 5 سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: محل آتش سوزی پاساژی 3 طبقه با یک طبقه زیرزمین بود که در آن تعداد 35 فروشگاه انواع لوله و اتصالات فشارقوی و صنعتی وجود داشت.

درخواست وقیحانه پسر پس از تجاوز به دختر جوان

درخواست وقیحانه پسر پس از تجاوز به دختر جوان
مأموران به دختر می گویند دوباره با جوان شیاد تماس بگیرد و بگوید ۴۰۰ هزار تومان برای تو آماده کرده ام و قرار صوری در یکی از پارک های شهر مشهد بگذارد. مأموران پلیس فتا موفق شدند متهم را در زمان حضور در محل قرار غافلگیر و دستگیر کنند.

چاقو به دستان، بیمارستان قم را به خون کشیدند+ فیلم

چاقو به دستان، بیمارستان قم را به خون کشیدند
متهمان که در آخرین اقدام تبهکارانه خود با قتل پسر جوانی، نقشه خود را عملی کرده بودند، نمی‌دانستند فیلم جنایت خود را به‌زودی در شبکه‌های اجتماعی خواهند دید.

کلاهبرداری یک میلیاردی از اجاره‌نشین‌ها!

کلاهبرداری یک میلیاردی از اجاره‌نشین‌ها!
کارآگاهان مبارزه با کلاهبرداری پلیس تهران فردی را که در پوشش کارشناس بنگاه مسکن از جویندگان خانه یک میلیارد تومان اخاذی کرده بود را دستگیری کردند.
 

یکی از متهمان پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی توسط پلیس بین‌الملل ایران دستگیر شد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، روابط عمومی پلیس اینترپل با اشاره به پیگیری متهمان پرونده اختلاس بزرگ اقتصادی اعلام کرده است: به دنبال پیگیری این پرونده، موضوع در دستور کار پلیس اینترپل ایران قرار گرفت و بر همین اساس یکی از متهمان که به خارج از کشور متواری شده بود با استفاده از توان این پلیس و صدور اعلان قرمز، در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس شناسایی و بازداشت شد

 دستگیری یکی از متهمان ۳۰۰۰ میلیاردی

 

آنهایی که روز چهارشنبه حوالی بهارستان بودند دو چهره مطرح ورزشی را دیدند که وارد مجلس شدند. علی دایی و پنجعلی با پرونده ای زیر بغل به دفتر اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی رفتند تا یک بحث مهم را پیگیری کنند.

 

فوتبالیستی با کارت معافیت قطع نخاع!

 

کاخ سفید نسخه ای از سندی مالی را مربوط به سال ۲۰۱۳ منتشر کرد که دامنه حداق و حداکثر ثروت رییس جمهور آمریکا را بین یک میلیون و ۹۵۰ هزار دلار و ۷ میلیون و ۱۵۰ هزار دلار نشان می دهد

کاخ سفید نسخه ای از سندی مالی را مربوط به سال ۲۰۱۳ منتشر کرد که دامنه حداق و حداکثر ثروت رییس جمهور آمریکا را بین یک میلیون و ۹۵۰ هزار دلار و ۷ میلیون و ۱۵۰ هزار دلار نشان می دهد

ثروت اوباما چقدر است؟

رییس کلانتری 115 رازی از دستگیری دامادی خبرداد که با چاقو از مادرزنش زورگیری کرده بود.

سرهنگ حسین دلاور در تشریح جزئیات این خبرگفت: در ساعت 10 بنا بر اعلام مرکز پیام در مورد یک مورد درگیری و حضور سارق زورگیر در آدرس خیابان ولی عصر(ع) سریعا واحد گشت این یگان به محل اعزام شد.

ساختمان 27 طبقه ثروتمندترین فرد در هند به نام موکش آمبانی که در بمبئی هند واقع شده توسط نشریه فوربس به عنوان گرانترین خانه در دنیا شناخته شده است.

 با ارزش‌ترین خانه دنیا متعلق به کیست؟

 

روز گذشته حدود ساعت 9 و 45 صبح خانمی با 110 می گیرد و خبر سرقت اموالش را می دهد. لذا سریعا ماموران کلانتری شهر زیبا به سمت منزل شاکی در بلوار فردوس اعزام می شوند.

 پس از حضور پلیس در محل زن جوانی به نام نازنین به ماموران مراجعه می کند و اظهار می دارد: صبح امروز به دلیل خراب شدن لپ تاپم با پیک موتوری تماس گرفتم تا آن را به تعمیرگاه ببرند.

 پیام صالحی و شراره فرنژاد (دو عضو قدیمی گروه آریان) که از چند ماه پیش با همراهی «علیرضا طباطبایی» برخی فعالیت های شخصی خود را در حوزه موسیقی پاپ از سر گرفته اند، در حین فیلم برداری تیزر اثر جدیدشان (تک قطعه آرامش)، دچار سانحه رانندگی شدند و خودروی حامل آنها واژگون شد.

 تصاویری از حادثه رانندگی برای گروه آریان

آرش مجیدی و میلیشیا مهدی نژاد کمتر از یک سال است بچه دار شده اند، همین بهانه‌ای شد برای یک گفتگوی طولانی با آنها که در بخش اول این گفتگو آیین ها و سنت های نوروزی را هم مرور کردیم، آیین هایی که به قول مجیدی ایرانی ها را کنار هم نگه داشته و مهدی نژاد هم از شوخی پدرش نام می برد که به دختران 25، 26 ساله می گفته کار شما از سبزه گره زدن گذشته و دیگر باید درخت گره بزنید.


این مرد با یک ساطور، زنی را در وسط خیابانی در جنوب چین گروگان گرفت. بعد از دخالت پلیس و ساعت ها حرف زدن پلیس با فرد مجرم، او راضی نشد و پلیس مجبور شد با زور وارد کار شود و زن را از دستان مجرم نجات دهد.

 ساطور گروگان گیر برگردن زن

شب گذشته مردی تبعه افغانستان به دلیل نامعلومی گردن همسر 20 ساله و کودک 2 ساله اش را در منزل مسکونی اش در شهرک شهید باهنر مشهد به شکل فجیعی برید و با شلوار خونی متواری شد.


 مردی که سر همسر و کودکش را برید


حمیرا ریگی اولین فرماندار ایران از قوم بلوچ و اهل سنت است که در فروردین ماه امسال به عنوان فرماندار شهرستان قصر قند استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.

حمیرا ریگی اولین فرماندار زن بلوچ


یک هنرپیشه اردنی در میان دستان همبازی اش در یک سریال تلویزیونی، نقش مرگ پدر در آغوش فرزند را بازی کرد، اما همان لحظه، اجل واقعی او فرا رسید و او جان باخت.

یک هنرپیشه در حال ایفای نقش مرگ درگذشت

خانمي که با شرکت در جلسات مذهبي اقدام به کلاهبرداري 3 ميليارد و 500 ميليون ريالي از بانوان کرده بود توسط ماموران پليس آگاهي خراسان شمالي دستگير شد.

 اقدامات شیادانه زن چرب زبان در جلسات مذهبی

ویشکا آسایش بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از خود را در ارتفاعات کلکچال منتشر کرد و نوشت:" اینم وقتى یادت میره بارونى با خودت ببرى کوه ......انوقت مجبور میشى چى کار کنى : کیسه زباله بکشى تنت "

وقتی بازیگرزن به جای بارانی از کیسه زباله استفاده کرد

یک تلویزیون محلی کره جنوبی روز پنج شنبه با استناد به بررسی‌های گروه مشترک نیروهای پلیس و دادستانان اعلام کرد چرخش ناگهانی از مسیر، علت اصلی غرق شدن کشتی مسافری کره جنوبی عنوان شده است.

به نقل از خبرگزاری شین‌هوا، یک تلویزیون محلی کره جنوبی روز پنج شنبه با استناد به بررسی‌های گروه مشترک نیروهای پلیس و دادستانان اعلام کرد چرخش ناگهانی از مسیر، علت اصلی غرق شدن کشتی مسافری کره جنوبی عنوان شده است.

توضیح شاهدان درباره غرق شدن کشتی

کشتی مسافری سوول که در حوالی جزیره جیندو واژگون و غرق شد  در شانزدهم آوریل  به طور غیر قانونی برای افزایش کابین‌های مسافران از سوی اپراتور کشتی  ناوگان دریایی چانگ هائیجین تعمیر و تغییراتی در آن اعمال شده بود. همین امر به علاوه حمل بار بیش از حد، توانایی کشتی برای حفظ تعادل را از بین برد.

این کشتی دو هزار و 142 تن بار بیش از حد مجاز را حمل می‌کرده است. در چنین شرایط ناپایداری، ملوانی بی تجربه، چرخش ناگهانی پانزده درجه‌ای را  در  امواج سریع  اعمال کرد . این منطقه در این کشور به دومین منطقه با امواج خروشان و تند معروف است. بر اساس گزارش این تلویزیون محلی، در حالی که کشتی به آرامی شروع به کج شدن به یک سو می کرده است کاپیتان کشتی  سکان را در اختیار نداشت. دادستانان می گویند کاپیتان، سرمهندس وملوان اول و دوم کشتی به چند اتهام ازجمله قتل غیرعمد و برهم زدن قوانین نجات دریایی متهم شده اند.

این افراد که به دلیل ترک کشتی در حال غرق شدن به شدت مورد انتقاد واقع شده اند از مسافران کشتی که اغلب دانش آموز بودند خواستند تا در کابین های خود باقی بمانند. کاپیتان 68 ساله این کشتی جزو نخستین نجات یافتگان بوده است.

بولتن

طولانی ترین خیابان مشجر یا کوچه باغ دنیا در شهر نیکو در ژاپن است.طول این کوچه باغ 37 کیلومتر است. گذشته از طول این سروستان، قدمت آن نیز بسیار تأثیرگذار است. طبق سوابق تاریخی موجود، کوچه باغ سرو حدود چهارصد سال پیش ساخته شده است

طولانی ترین کوچه باغ دنیا

 

روزنامه اوله آرژانتین در گزارشی به بررسی قیمت بازیکنان حاضر در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل پرداخت که تیم ملی اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی با ۷۳۴ میلیون یورو به عنوان باارزش‌ترین تیم جهان شناخته شد.

 

اسپانیا با ارزش ترین و ایران کم ارزش ترین تیم جام جهانی

با توجه به گستردگي شعله هاي آتش و انفجارهاي متعدد و پي در پي بشکه هاي مواد شيميايي، محل حادثه به جهنم سوزاني تبديل و عمليات اطفاي حريق را سخت کرده بود. از زمان وقوع حادثه ماموران شش ايستگاه آتش نشاني از کهريزک، باقر شهر و شورآباد با خودروهاي مجهز به کمک هاي اوليه و اطفاي حريق و بالگرد جمعيت هلال احمر عمليات اطفاي حريق را شروع کردندوموفق شدند اين آتش سوزي مهيب و کم سابقه را در کمترين زمان ممکن مهار و از گسترش آن به انبار و کارخانه هاي مجاور جلوگيري کنند

سخنگوي سازمان خدمات ايمني و آتش نشاني شهرداري تهران گفت: گستردگي شعله هاي آتش در انبار مواد شيميايي شور آباد به وسعت 10 هزار متر مربع تحت کنترل نيروهاي آتش نشاني است.

آتش‌سوزي در انبار مواد شيميايي در جنوب تهران

جک لمب، ساکن ايالت اوهايو که مهندس IT است از سال 2005 کار در رشته تحصيلي خود را رها کرد تا در فيلم ها نقش جسد بازي کند. او پس از سال ها تمرين و پشتکار، حالا چنان نقش جسد را خوب بازي مي کند که روزانه 1500 دلار ( يعني حدود 45,000,000 ريال) درآمد دارد. او اميدوار است همچنان در حرفه خود پيشرفت کند و به شهرت و درآمد بيشتري دست يابد

يک مهندس انگليسي ثابت کرده است که درآمد مردن از مهندسي کردن بيشتر است.
 

درآمد مردن از مهندسي بيشتر است!

واکنش پنتاگون به سخنان فرمانده نیروی دریایی سپاه ،پنتاگون در واکنش به سخنان فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت که آمریکا در موردسخنان ادمیرال فدوی اصلا نگران نیست.

عبیر النهمی” شهروند یمنی که مقیم و دارای تابعیت امریکا است در صفحه شخصی اش در پایگاه فیسبوک نوشت که مهریه اش را “سر” ابوهریره قاسم الریمی، از سرکردگان القاعده در یمن قرار داده است.

یک دختر یمنی، مهریه خود را “سرِ” سرکرده القاعده در یمن به نام “ابوهریره قاسم الریمی” تعیین کرد.

عجیب ترین و جديدترين مدل مهريه يک دختر يمني

کاربران فیس بوک بخوانند

کاربران فیس بوک بخوانند
فیس‌بوک قصد داشت با فعال کردن این قابلیت اطلاعات شخصی کاربران را از دسترس دیگر افراد و شرکت‌ها دور نگهدارد، اما تمایلی ندارد تا جلوی دسترسی خود را به آنها مسدود کند.
انتقام عجیب پدر ومادری که به دخترشان تجاوز شده بود
پدر و مادر دختری که از سوی یک مرد جوان مورد آزار قرار گرفته بود، انتقام عجیبی از جوان متجاوز گرفتند.

به گفته این روزنامه، "دولیزال" یکسال است کارش را ول کرده، و در غاری در یک مزرعه قدیمی متروکه زندگی می کند. او برای گرم شدن هرآنچه را که در اختیار دارد آتش می زند، بجز یک دستگاه رادیو را، و گفته شده که او دچار روان پریشی است و بین آتش و خاکستر زندگی می کند

 

 کثیف ترین مرد اروپا

 ۶سال قبل دختر 18 ساله به نام “سیانی ناموک” ساکن برمینگهام مبتلا به سندروم نادر”مرد سنگی”شد.در این سندروم نادر بدن کم کم مانند استخوان خشک می شود.بیماری در بدن خانم از قسمت فوقانی شروع شده و به سمت تحتانی در حال رشد است.خانم سیانی قبلا ناحیه پشت و گردن خانم خشک شده است.

 

 دختری که به سنگ تبدیل می شود

این زعفران با نام"صفارالزعفران" و با برند خارجی "saffron-yellow" وارد کشور شده و بر اساس آزمایشات و تحقیقاتی که بر روی این نوع زعفران از سوی برخی مراکز پژوهشی حوزه سلامت انجام شده مشخص شده که این ماده، دارای ضررهای بسیاری برای کبد و کلیه انسان است و در صورت استفاده امکان داردخسارت‌های غیرقابل جبرانی به فرد بزند.

 

 

  صفار الزعفران

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟