loading...
اخبار حوادث
یک زن 36 ساله آمریکایی که در تلاش بود تا از طریق حصارهای سیم خاردار وارد زندان شود و اصرار بر بازداشت خودش داشت، توسط پلیس دستگیر شد.شبکه خبری "ان بی سی" در گزارشی نوشت که زنی آمریکایی در ایالت "اوهایو" که ادعا می شده مست بوده است با تلاش برای ورود به یکی از زندان های کشور و درخواست اینکه بازداشت شود، مجریان قانونی و ماموران پلیس را سردرگم کرد.
 
www.parsnaz.ir - یک زن 36 ساله آمریکایی اصرار داشت زندانی شود + عکس
نوجوان همجنس باز متهم به قتل دوستش او احتمالا به جرم قتل پسری که ادعا می کند از او اخاذی می کرده است به حبس ابد محکوم می شود.به گزارش پارس ناز دیروز نوجوانی به جرم قتل دوست هم جنس بازش در مدرسه محاکمه شد او ادعا می کند این پسر دائم او را تهدید می کرده که رابطه ی جنسی شان را برملا خواهد کرد.
 
www.parsnaz.ir - نوجوان همجنس‌ باز دوست خود را با چاقو کشت + عکس
در حالی که آتش بازی، آسمان مراسم افتتاحیه المپیک را روشن می کند، حدود یک میلیارد نفر تماشاچی، شیء دیگری را با صدای غژغژ بر فراز آسمان شب دیدند… یک بشقاب پرنده.به گزارش پارس ناز این حادثه، حدود ساعت ۰۰:۳۰ بامداد جمعه گذشته، درست در نزدیکی مناظر تماشایی ورزشگاه پارک المپیک استراتفورد واقع در شرق لندن روی داد.

و درست همان چیزی بود که نیک پاپ، یکی از متخصصان UFO بریتانیا، درست طی چند هفته گذشته، پیش بینی کرده بود؛ مجموعه رویدادهای تابستان امسال، تاریخی مهم و قابل توجه برای توطئه چینی دیگر جهانیان جهت نشان دادن خود به دنیای بشری خواهد بود.
این بشقاب پرنده، در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک استراتفورد، واقع در شرق لندن مشاهده شد.
 
www.parsnaz.ir - دیده شدن بشقاب پرنده در مراسم المپیک 2012 لندن +تصاویر
رقابت های بوکس زنان نه تنها نسبت به مردان ملایم تر نیست، بلکه در برخی موارد به شدت خشن تر برگزار میشود.به گزارش پارس ناز با نگاه کردن به این تصاویر می توانید این واقعیت رو کاملا مشاهده کنید.در تصاویر زیر رقابت قهرمان بوکس جهان اینا منزر در برابر رامونا کوهنه ملاحظه می کنید که اینا منزر توانست رامونا را شکست دهد.

www.parsnaz.ir - اوج خشونت قهرمان بوکس زنان در این مسابقه + تصاویر
پارس ناز:جردن جانسون 20 ساله بازیکن سرشناس تیم دانشگاه مونتانا به بهانه ای دختر هم دانشگاهی اش را به اتاق خوابش کشاند وسپس وی را مورد ازار واذیت جنسی قرار داد.فردون والکنبرگ دادستان میسولا کانتی در بیانیه ای اعلام کرد:جردن جانسون با اتهام تجاوز به عنف بازداشت است و این در حالی است که این بازیکن چنین اتهامی را قبول نکرده وبه شدت ادعای بی گناهی می کند.
 
 
 
www.parsnaz.ir - تجاوز جنسی فوتبالیست آمریکایی به دختر جوان + عکس
آسپاسیاکاوکی تبعه كشور یونان با حضور در محل رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آتن تمایل خود را برای پذیرش دین مبین اسلام اعلام کرد.به گزارش پارس ناز به نقل خبرگزاری تقریب از محمد رضا پاک‌روان رایزن فرهنگی کشورمان در این دیدار با اشاره به دین مبین اسلام و خدمات ارزشمند و نورانی که این دین به جهانیان و جامعه بشری ارائه کرده است، گفت: اسلام از ابتدای پیدایش و ظهور خود به یاری طبقات مستضعف و نیازمند شتافت و برای ایجاد عدالت اجتماعی بعنوان مهمترین حامی بانوان در جهان تلاش کرد.

 
www.parsnaz.ir - مسلمان شدن این بانوی مشهور یونانی + عکس
این زن چینی شغلش امتحان کیفیت تشک و سرویس خواب و امکانات رفاهی هتلهای شهر پکن در چین است.به گزارش پارس ناز این زن که  ژو آن نام دارد به خاطر روابط اجتماعی بالا و زیبایی منحصر بفردش حقوق خوبی از این کار دریافت میکند ، ناگفته نماند وی از میان 7800 کاندیدای این شغل در سال 2010 برای اینکار انتخاب شده است.

www.parsnaz.ir - این دختر به خاطر زیبایی اش شغلی جالب و حقوقی بالا دارد

حتما برای شما هم پیش آمده که قسمتی از سرتان بعد از برخورد به جایی متورم شود یا براثر زمین‌خوردن بخشی از بدنتان دچار جراحت شود. اگر این اتفاقات برای شما خیلی ساده و زودگذر است، برای «لوسی پرات» چیزی در حد فاجعه به حساب می‌آید.به گزارش پارس ناز به نقل از تهران98 این دختر 25 ساله در حال مبارزه با یک بیماری نادر و پیش رونده است که به‌تدریج بدنش را به یک مجسمه انسانی تبدیل می‌کند. بر اثر این بیماری عضلات لوسی به استخوان تبدیل می‌شود. حتی وارد شدن کوچک‌ترین ضربه به بدن می‌تواند این روند وحشتناک را سرعت ببخشد. گردن این دختر اکنون در وضعیتی قرار گرفته که او نمی‌تواند سر خود را تکان بدهد.
 
www.parsnaz.ir - دختری با بیماری عجیب که او را مثل مجسمه می کند +عکس
یک دختر 18 ساله انگلیسی به دلیل اعتیاد به نوشابه کوکاکولا تا آستانه مرگ پیش رفت. به گزارش پارس ناز خانم زوی کروس در هر روز 24 قوطی نوشابه گازدار می نوشید و پزشکان به وی هشدار دادند که در صورتی که این میزان از مصرف نوشیدنی ها گازدار را کاهش ندهد، مرگ وی حتمی خواهد بود.
این خانم جوان تصمیم گرفت برای تفریح و سرگرمی به همراه خانواده با کشتی تفریحی به سواحل کالیفرنیا برود و به ماهیگیری بپردازد.هنگام ماهیگیری پدر او به تصویر برداری از صحنه ها پرداخت و لحظه  صید ماهی توسط دخترش مصادف شد با یک صحنه بسیار جالب و دیدنی اما نفسگیر که باعث شوکه شدن همه شد.به گزارش پارس ناز سارا بریم موفق شد یک ماهی بزرگ صید کند و پدرش درحال تصویر برداری از اولین ماهیگیری او در اقیانوس  بود که دقیقا در لحظه بیرون کشیدن ماهی از آب یک کوسه ترسناک از اعماق آب ظاهر شده و ماهی صید شده توسط او را روی هوا ربود.
 
www.parsnaz.ir - ترسیدن و شوکه شدن این دختر جوان در ماهیگیری + تصاویر
به گفته پزشکان او دچار نوعی بیماری کمیاب به نام فلج معده است.به گزارش پارس ناز وی 30 ساله است و دائم از گرسنگی رنج میبرد ، معده او میتواند تنها حجم غذایی به اندازه یک بیسکوییت را تحمل کند  و در حال حاضر او روزانه 400 کالری از طریق سرمهای خوراکی دریافت میکند که این مسئله باعث شده است وی به شدت کاهش وزن داشته باشد.
 
www.parsnaz.ir - وضعیت ناجور زنی که 2 سال را بدون غذا سپری کرد + عکس
تنر نام یک ماده سگ نابینا و پیر است که صاحب خود را چندی پیش از دست داد، تقریبا زندگی خود را تمام شده می دید که از روی خوش شانسی با سگی نر به نام بلر که هم نژاد خودش بود مواجه شد. آنها در حال حاضر یک جفت بسیار خوب و سازگاری با هم هستند و بلر دائما مراقب همسر نابینای خود است و همواره بند قلاده تنر (ماده سگ نابینا) را در دهان دارد و لحظه ای از او دور نمی شود تا تنر گم نشود!

www.parsnaz.ir - باور کنید که این زیبا و پاکترین عشق دنیا است + عکس
یك كودك به بیماری بسیار نادری دچار است طوری كه هر گونه ترس یا شوك ناگهانی میتواند به قیمت جان او تمام شود. به گزارش پارس ناز اگر ایبی مارشال 2 ساله احساسات شدید را تجربه كند قلبش از كار می‌افتد و تنفس او بطور موقت قطع خواهد شد.
 
نخستین بار زمانی كه ایبی 7 ماهه بود این اتفاق برایش افتاد و پدر و مادرش را متوجه وضعیت خطرناك خود كرد. از آنجایی كه هیجان، درد و حتی یك صدای بلند می‌تواند باعث بروز حمله در ایبی شود، مادر 26 ساله او به نام «آیر» تمام تلاش خود را می‌كند تا شرایط خانه را آرام و به دور از هر گونه استرس نگه دارد. فقط كافی است یكی از افراد خانه در را با صدای بلند به هم بزند و برای همیشه به زندگی ایبی پایان بدهد.
 
www.parsnaz.ir - این دختر ناز که با هرگونه شوک یا ترس خواهد مرد + عکس
یک مرد هندوستانی در یک ایده جالب اقدام به احداث یک رستوران در میان قبرها کرد.به گزارش پارس ناز، بنابر گفته  «کریشان کوتی»، مالک این رستوران، افرادی که به منظور نوشیدن یک فنجان چای به این محل مراجعه می‌کنند، احساس ناخوشایندی به آنان دست نمی‌دهد و خیلی راحت با این شرایط کنار می‌آیند.

کریشان نمی‌داند که قبرهای واقع در رستورانش متعلق به چه کسانی است و چه مدت از فوت آنان می‌گذرد اما هر روز صبح این قبرها را نظافت کرده و با دسته‌ های گل تزئین می‌کند و معتقد است وجود این قبرها برای او شانس می‌ آورد. اگرچه وجود این قبرها در سطح رستوران مشکلاتی را در رفت و آمد مراجعه‌کنندگان بوجود می‌ آورد، کارکنان رستوران مهارت کافی را برای پذیرایی از مشتریانشان دارند.

www.parsnaz.ir -  یک رستوران عجیب در میان قبرها در هندوستان + عکس
یک مرد اماراتی كه در سن 64 سالگی هشتاد و هشتمین فرزندش به دنیا آمد، تصمیم گرفته که تا پایان سال 2015 میلادی تعداد آنان را به 100 فرزند برساند. به گزارش پارس ناز مراد عبدالرحمان كه به داشتن این تعداد فرزند افتخار می‌كند، میگوید : تا زمانی كه تعداد فرزندانم به عدد صد نرسد، صاحب فرزند خواهم شد.
 
www.parsnaz.ir - این مرد عرب تا سال 2015 صد فرزند خواهد داشت + عکس
به گزارش پارس ناز این خانم که سارا واتسون نام دارد و دانسجوی هنر استبا این کار جالبش یک ماشین را بدون سحر و جادو و فقط با رنگ کردن نامرئی کند. البته برای این که ماشین نامرئی به نظر برسد باید از زاویه ای خاص به ماشین نگاه کنید.
 
www.parsnaz.ir - این دختر با یک کار جالب یک ماشین را نامرئی کرد + عکس
مردی که هوادار بریتنی اسپیرز است و از او یک بت برای خود ساخته است.به گزارش پارس ناز تحت عمل تغییر جنسیت قرار گرفت تا بیشتر شبیه این ستاره موسیقی شود!کارا هایز بیش از 60000 پوند را صرف تغییر جنسیت و کاشت سینه کرده است.

این زن 26 ساله که با جنسیت مذکر به دنیا آمده است قبلاً نامش کدی بود و اکنون موهای بلوند بلندی به تقلید از این خواننده پاپ دارد.او می‌گوید در زمانی که او کوچک‌ تر بود خوانندگانی مانند
بریتنی اسپیرز و کریستینا اگویلرا بیشتر سرآمد بودند ، همان طور که اکنون لیدی گاگا و کتی پری هستند.من می‌ خواستم همیشه دختر باشم و در آن موقع فکر می‌کردم که شبیه کدام ستاره باشم بهتر است!؟

www.parsnaz.ir - تغییر جنسیت مردی به علت عشق زیاد به بریتنی + عکس
پارس ناز:داشتن موی بلند و زیبا برای اکثر زنان ویژگی مهمی محسوب میشود اما زنان روستایی در چین به دلیل این که بلندترین مو را در میان اکثر مردم دارند، تحسین میشوند.این روستا همانند دیگر مناطق چین به دلیل رسوم باستانی و مناطق طبیعی زیبا گردشگران زیادی را به خود جلب می‌‌کند اما زنان این روستا بدلیل داشتن موهای بلند در جلب گردشگر نقش بیشتری داشته‌اند.
 
www.parsnaz.ir - روستایی بسیار جالب با مو بلندترین زنان جهان! + عکس
مردی که از قرص‌هایی برای رفع تاسی سرش استفاده می‌کرد ادعا کرد که آن قرص‌ها او را تبدیل به زن کرده است. ویلیام مک کی بعد از خوردن آن قرص‌ها با وجود اینکه در رشد مجدد موهایش شکست خورد ولی ادعا کرد آن قرص‌ها باعث تغییر شکل اندامش شده است. یک ماه بعد از اینکه او تغییر را در خود احساس کرد ،به گزارش پارس ناز به نقل از پرشین وی لباس پوشیدنش را تغییر داد و تحت نام ماندی،لباس‌های زنانه به تن کرد.
 
www.parsnaz.ir - مردی عجیب که با خوردن قرص به یک خانم تبدیل شد +عکس
هر وقت به صحنه های دردناک حشره خوری در چین نگاه می کنم با خودم می گویم مگر آن جا غذا قحط است (حتما هست دیگه! ). یك مرد چینی حباب‌ های شیشه‌ ای را بدون اینكه آسیبی به خود وارد كند، می‌جود.به گزارش پارس ناز ژانگ یوجیان در هنرنمایی كه در سال 2010 میلادی از خود به نمایش گذاشت دو حباب شیشه‌ ای خورده است.مردم چین به دلیل سلیقه خاصی كه در خوردن مواد خوراكی غیر معمول دارند، مشهور هستند اما خوردن شیشه قابل باور نیست.

www.parsnaz.ir - این مرد عجیب چینی شیشه لامپ می خورد + عکس
دختر 17 ساله ای که موفق به ساخت نرم افزار تشخیص سرطان سینه شده است، جایزه اول گوگل را به خود اختصاص داد.به گزارش پارس ناز به نقل از برترین ها این نرم افزار بر روی گوشی های آیفون نصب می شود و به پزشکان کمک می کند تا وجود سلول های سرطانی را در بافت سینه تشخیص دهند.
 
www.parsnaz.ir - این دختر جوان نرم افزار تشخیص سرطان سینه ساخت +عکس
ارزشمندترین خانه جهان به واسطه داشتن اشیای تاریخی و گرانبها به گرانترین خانه جهان در سالهای دهه 30 و 40 توسط پروفسور پوپ مورخ آمریکایی که مقاله ای با عنوان بررسی هنرهای ایران در مجله "سپید و سیاه" نوشته بود، معروف شد و هنوز هم جزو یکی از منحصر به فردترین خانه های ایران و جهان است.
مجله مهر: هیاهوی خیابان امام خمینی تهران و میدان حسن آباد آنقدر زیاد است که کمتر کسی درب یک موزه نبش خیابان شیخ هادی را پیدا می کند.

"موزه مقدم" درست در میان های و هوی بازار خرید و رفت و آمد مردم به بانک مجاورش قرار دارد ه.مین که از ورودی هشتی خانه وارد شوی، زندگی ماشینی را پشت سر می گذاری. دیوارهای این خانه اجازه ورود این همه هیاهو را به حریم خانه که ارزشمندترین خانه جهان نام دارد، نمی دهد.


 ارزشمندترین خانه جهان به واسطه داشتن اشیای تاریخی و گرانبها به گرانترین خانه جهان در سالهای دهه 30 و 40 توسط پروفسور پوپ مورخ آمریکایی که مقاله ای با عنوان بررسی هنرهای ایران در مجله "سپید و سیاه" نوشته بود، معروف شد و هنوز هم جزو یکی از منحصر به فردترین خانه های ایران و جهان است.

این خانه متعلق به محسن مقدم پسر کوچکتر احتساب الملک شهردار دوره ناصر الدین شاه قاجار است. محسن از کودکی به نقاشی علاقه زیادی نشان می داد در مکتب کمال الملک نقاشی یاد گرفت حتی در تابلوی معروف کمال الملک از کلاس درشس نیز محسن مقدم به تصویر کشیده شده است محسن برای تحصیل نقاشی به همراه برادرش حسن، به سوئیس رفت و در زمان جنگ جهانی دوم برگشت اما دومین بار برای یادگیری باستان شناسی و تاریخ سفر کرد و این بار با دست پر همراه گروه های باستان شناسی  در برخی از محوطه های تاریخی مانند دیلمان و شوش به کاوش و نظارت و بازرسی پرداخت.

هرچه به روز عروسی‌مان نزدیك‌تر می‌شدیم احساس می‌كردم روزها و شب‌ها به كندی می‌گذرند. شوق و شور فراوانی درمن وجود داشت كه هرچه زودتر زندگی مشترك و دونفره‌مان را شروع كنیم.



برترین ها: هرچه به روز عروسی‌مان نزدیك‌تر می‌شدیم احساس می‌كردم روزها و شب‌ها به كندی می‌گذرند. شوق و شور فراوانی درمن وجود داشت كه هرچه زودتر زندگی مشترك و دونفره‌مان را شروع كنیم. احساس كسی را داشتم كه بر پشت پرنده‌ای سفید سوار است و در آسمان پرواز می‌كند و فرشته‌ها با شادی و هلهله، بر سرش گل و ستاره می‌ریزند

خرید ما حدود 2 ساعتی طول كشید و درست همه آن دو ساعت را «مانی» در تعقیب ما بود؛ بدون اینكه مزاحمتی برای ما ایجاد كند، ولی با این حال الهام هم متوجه او شد و گفت: انگار این پسره خسته‌نمی​شود؟!




برترین ها: به اتفاق دوستم الهام به مركز خرید بزرگی رفته و مشغول خرید بودیم، ولی هر بار كه به اطرافم نگاه می‌كردم او را مشغول تماشای خودمان می‌دیدم. سعی كردم به روی خود نیاورم و از این موضوع چیزی به الهام نگفتم. خرید ما حدود 2 ساعتی طول كشید و درست همه آن دو ساعت را «مانی» در  تعقیب ما بود؛ بدون اینكه مزاحمتی برای ما ایجاد كند،  ولی با این حال الهام هم متوجه او شد و گفت: انگار این پسره خسته‌نمی​شود؟!

: جسد مرد و سه فرزندش را پس از چند روز ناپديدي پيدا كرد.
خبرگزاری ایسنا: پليس انگليس اعلام كرد: جسد مرد و سه فرزندش را پس از چند روز ناپديدي پيدا كرد.


چند روز پيش از حادثه مقابل ايستگاه مترو منتظر برادرم بودم كه يكي از كاركنان مترو به حضور طولاني من اعتراض كرد و بر سر همين موضوع با هم درگير شديم. وي اضافه كرد: به همين دليل درصدد انتقام‌ بودم
جام جم آنلاین: رسيدگي به اين پرونده روز هفتم تير هنگامي در دستور كار ماموران كلانتري 118 ستارخان تهران قرار گرفت كه نماينده حقوقي متروي تهران با حضور در مركز پليس عليه يك پسر جوان و سه عضو يك خانواده كه با رها كردن سگ در ايستگاه مترو راه ورود و خروج مسافران و كاركنان آنجا را بسته و با تخريب شيشه‌هاي محل، براي مردم رعب و وحشت ايجاد كرده بودند، شكايت كرد.

در پي اين شكايت با دستور بازپرس توفاني، رييس شعبه 12 دادسراي ناحيه 2 تهران ماموران كلانتري 118 ستارخان تحقيقات گسترده‌اي را براي دستگيري مهاجمان آغاز كردند.
خلبان یک شركت هواپيمايي كه به اتهام قتل تحت تعقيب پليس بود، پس از اقدام به هواپيماربايي خود را به ضرب گلوله كشت.
خبرگزاری ایسنا: خلبان شركت هواپيمايي «اسكاي وست» آمريكا كه به اتهام قتل تحت تعقيب پليس بود، پس از اقدام به هواپيماربايي خود را به ضرب گلوله كشت.

یکی از قوی ترین مردان ایران در نزاع و ضرب و شتم با رئیس یکی از شعب بانک ملی حسین آباد مهرشهر موجب شد مشتریان حاضر در این شعبه از ترس بانک را ترک کنند.
خبرگزاری مهر: یکی از قوی ترین مردان ایران در نزاع و ضرب و شتم با رئیس یکی از شعب بانک ملی حسین آباد مهرشهر موجب شد مشتریان حاضر در این شعبه از ترس بانک را ترک کنند.

مرد معتادي که در جنایتی هولناک پدرش را از درختی به دار آویخته بود، دردادگاه کیفری به تشریح جنایت خود پرداخت.
تهران امروز: مرد معتادي که در جنایتی هولناک پدرش را از درختی به دار آویخته بود، دردادگاه کیفری به تشریح جنایت خود پرداخت.

ساعت 2 بامداد پنجم مرداد سال 85 پسر جوانی با مراجعه به کلانتری 206 بومهن از خودکشی پدرش خبر داد. دقایقی بعد تیمی از ماموران در محل حادثه حاضر شده و با جسد حلق آویز رضا 53 ساله روبه‌رو شدند.

مردي میانسال با طنابی از درخت حیاط خانه‌اش حلق آویز شده بود و یک چهارپایه نیز در کنارش قرار داشت. یکی از فرزندان مقتول به نام مصطفی در جریان تحقیقات اظهار داشت: پدرم ساعت 9 شب از اتاق خارج شد و وقتی غیبتش طولانی شد، به حیاط رفتم و با جسدش روبه‌رو شدم.

بر اساس رای دادگاه عمومی تهران به لحاظ ارتکاب جرم صدور چک بلامحل، 132 عدد قاب حاوی عکس‌های اورژینال هدیه تهرانی در 2 مردادماه به مزایده گذاشته خواهد شد.
خبرگزاری فارس: بر اساس رای دادگاه عمومی تهران به لحاظ ارتکاب جرم صدور چک بلامحل، 132 عدد قاب حاوی عکس‌های اورژینال هدیه تهرانی در 2 مردادماه به مزایده گذاشته خواهد شد.
 
«علی فرزان‌فرد» وکیل پرونده بهزاد فراهانی‌پور درباره مزایده عکس‌های هدیه تهرانی توضیح داد: پرونده خانم تهرانی مربوط به هزینه‌های نمایشگاه عکس ایشان در سال 88 است که در خانه هنرمندان برپا کردند و موکل من آقای «بهزاد فراهانی‌پور» طراح ‌و مجری نمایشگاه عکس ایشان است‌.

محسن یگانه در نامه ای بلند به طرفدارانش از آخرین جزئیات آلبوم جدیدش «حباب» و اتفاقات و حاشیه های پیش آمده این روزها گفت.

تماشا: محسن یگانه در نامه ای بلند به طرفدارانش از آخرین جزئیات آلبوم جدیدش «حباب» و اتفاقات و حاشیه های پیش آمده این روزها گفت. در بخش هایی از این نامه که به صورت کاملا محاوره ای نوشته و روی سایت و وبلاگ شخصی این خواننده منتشر شده است، یگانه گفته: «اول در مورد تاخیر آلبوم و این 2 سالی که گذشت می خوام باهاتون صحبت کنم. زمانی که تو 2 آلبوم موفق داشتی خیلی ها منتظرن ببینن تو کی زمین می خوری. خیلی ها خیلی ها خیلی ها منتظر موفقیت بعدی تو نیستن و این واقعیته! نگران تو نیستن و تازه، خیلی هم خوشحال می شن از اینکه کسی اگه مدتی موفق بوده شکست بخوره. نمی دونم چرا این رسمه اما خیلی ها دنبال این ماجران. چیزی که واسه من مهم بود این بود که «باید» درست کار کنم. تعداد آهنگ هایی که خیالم رو راحت تر می کردن رو بیشتر کردم. آها! یه چیز دیگه هم بگم! این به همه ثابت شده که حرف از روی هوا نمی زنم آدم متوهمی هم نیستم ... هی گفتم آقا صبر می کنم سکوت می کنم صبر می کنم و سکوت می کنم ولی الان دیگه شاید باید بگم ... اینکه چند کار توی آلبوم حباب از پدیده های کاملا عجیب و تکن ... کارایی که اصلا نشنیدین ... اصلا! منظورم اینه که نمونشون رو تا حالا نشنیدین نه فقط از من از خیلی از خواننده ها نه فقط داخلی کلیه کلی منظورمه ... یه ذره جدیده! جدیده جدید ... همه جور آلبوم یه ذره غافلگیر کنندست برای همین خدا رو شکر شوک اولیه رو داره ...»

جشنواره بزرگ "سفره آسمانی" همزمان با ماه مبارک رمضان همراه با پاتوق‌های فرهنگی شبانه و افطاری رایگان برگزار می‌شود.
 
سالومه پوریامین؛ مدیر روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران  گفت: همزمان با ایام مبارک و پرفضیلت ماه رمضان ویژه برنامه های فرهنگی و هنری با هدف ایجاد فضای شاداب و نشاط معنوی برای بازدیدکنندگان تدارک دیده شده است که به مدت 15 شب اجرا می‌شود.
در این حمله که در یک تالار ویژه مراسم و جشن ها صورت گرفت دستکم 22 نفر کشته و 150 تن دیگر زخمی شدند. العالم نیز در این رابطه از احتمال کشته شدن یک نماینده پارلمان افغانستان در این انفجار خبر داد.

 این مراسم عروسی در شهر "ایبک" مرکز ولایت "سمنگان" واقع در شمال افغانستان برگزار می شد.  گفته می‌شود که نوع حمله بمب گذاری انتحاری بوده و "احمد خان سمنگانی" عضو مجلس و فرمانده سابق پلیس ولایت فاریاب در بین قربانیان این حادثه است
مرد سالمند که با شلیک یک گلوله به زندگی پسر معتادش پایان داده بود، خود را تسلیم ماموران کرد.


صبح روز شنبه هفته گذشته ماموران پلیس شیراز از کشف جسد مرد جوانی با یکی از محله های این شهر باخبر شدند. تیم پلیسی همراه بازپرس ویژه قتل خود را به محل ویژه جنایت رسانده و در نخستین بررسی ها دریافتند مقتول بر اثر اصابت گلوله به سرش از پا در آمده است.
بر اساس آمارهاي مراكز بازپروري سازمان بهزيستي 10 تا 12 درصد زنان خياباني متاهل هستند و اغلب آنان در سنين ابتداي جواني 20 تا 29 سال قرار دارند، البته آمار مراكز بازپروري سازمان بهزيستي با آمارهاي جامعه متفاوت است.
 خبرگزاری ایسنا: مدير كل امور آسيب‌ديدگان اجتماعي سازمان بهزيستي كشور با اشاره به كاهش متوسط سن زنان تن فروش در كشور، گفت: در چند سال اخير سن اين زنان همواره با كاهش مواجه بوده است و در سال 89 تا 90 نيز ميانگين سني اين زنان يك سال كاهش يافته است.

دكتر حبيب الله مسعودي فريد در ميزگرد "برسي آسيبهاي اجتماعي پديده زنان خياباني" كه با حضور حسن موسوي چلك ـ رييس انجمن مددكاران اجتماعي ايران ـ و ليلا ارشد ـ مددكار اجتماعي ـ به مناسبت هفته بهزيستي  برگزار شد، اظهار كرد: بر اساس آمارهاي مراكز بازپروري سازمان بهزيستي 10 تا 12 درصد زنان خياباني متاهل هستند و اغلب آنان در سنين ابتداي جواني 20 تا 29 سال قرار دارند، البته آمار مراكز بازپروري سازمان بهزيستي با آمارهاي جامعه متفاوت است.
پدرش يكي از كارگردانان مشهور ايراني است. ليلا در زمان كودكي نيز در فيلم‌هاي او نقش ايفا مي‌كرد. حاتمي كه در گذشته دانشجوي مهندسي برق بوده، امروز يك ستاره بين‌المللي سينماست.
شرق: ليلا حاتمي، بازيگر زن ايراني ستاره اولين فيلم برنده اسكار اين كشور هم هست؛ اين روزها در چك است و برنده جايزه گوي بلورين بهترين بازيگر زن براي فيلم «پله آخر» شده است؛ با فيلمي كه «علي مصفا» همسرش نوشته و كارگرداني كرده است. حاتمي در خانواده‌اي بزرگ شد كه خون سينما در آن جريان داشت.

 


افشین هاشمی اشاره می کند اصلا برای تجربه زندگی های متنوع بازیگر شده «بازیگر اگر می خواست همه ش خودش باشد که خانه اش بود و خودش بود!» علاوه بر این از آرزوهایش و دلیل نوشتن داستان می گوید.


وقتی پولدار می شوند می روند سراغ بقیه

در کارنامه هاشمی کار با کارگردان های کار اولی بسیاری دیده می شود. «آزمایشگاه» با حمید امجد، «پابرهنه در بهشت» با بهرام توکلی، «لطفا مزاحم نشوید» با محسن عبدالوهاب، «میگرن» با مانلی شجاعی فر و ... وی در مورد علت این همکاری ها می گوید: «این را به شوخی و جدی با هم می گویم.

عصر یکی از روزهای گرم خردادماه، با «سیروان خسروی» که علاوه بر محبوبیتش در خوانندگی، یکی از بهترین و البته گرانترین تنظیم کننده های سالهای اخیر هم هست، به گفت و گو نشستیم.

                                  سیروان: ماجراجویی را دوست دارم!


موسیقی ما :  وقتی در اوج قرار بگیری، حاشیه دار هم می شوی؛ حتی اگر از آن فراری باشی و سرت فقط به کار خودت گرم باشد. حال اگر در چند زمینه و به بهانه های مختلف در کانون توجهات قرار بگیری، این مسئله جدی تر می شود. اما مهم این است که علی رغم وجود حواشی، با انگیزه و مصمم به کارت ادامه دهی؛ درست مثل سیروان.عصر یکی از روزهای گرم خردادماه، با «سیروان خسروی» که علاوه بر محبوبیتش در خوانندگی، یکی از بهترین و البته گرانترین تنظیم کننده های سالهای اخیر هم هست، به گفت و گو نشستم. همانطور که پیش بینی می کردم، حاصل هم نشینی با او، گفت و گویی جذاب و شاید هم جنجالی شد.


شهریاری آخرین نمونه از لیست مجری هایی است که دومینوی حذف اجباری و اختیاری آنها از تلویزیون از چند سال پیش شروع شده و هنوز ادامه دارد. اینجا مروری کرده ایم بر مجری هایی که با اتفاقات و دلایل عجیب و غریب و حواشی قید اجرا را در تلویزیون زده اند.

مجله یکشنبه: «قربانی شدن کیفیت برنامه های تلویزیونی و سیاست کمیت گرای صدا و سیما، تک صدایی و یک جانبه گرایی این رسانه و عدم توجه به انعکاس واقعی خواسته های مردم و ...» این جمله را می توانید با انتقادهای تندتری ادامه بدهید تا کمی به متن انصراف محمود شهریاری از اجرای «جشن رمضان» نزدیک شوید!

شهریاری آخرین نمونه از لیست مجری هایی است که دومینوی حذف اجباری و اختیاری آنها از تلویزیون از چند سال پیش شروع شده و هنوز ادامه دارد. اینجا مروری کرده ایم بر مجری هایی که با اتفاقات و دلایل عجیب و غریب و حواشی قید اجرا را در تلویزیون زده اند.

آنها را یا دیگر به تلویزیون راه نداده اند یا اگر هم رفته اند، یک حضور کوتاه مدت و در برنامه های خاص بوده مثل ویژه برنامه های نوروزی، وقتی که کلا همه فتیله ها در صدا و سیما را کمی پایین تر می کشند...
شبکه یک، دو، سه و پنج با فیلمنامه هایی متفاوت منتظر هستند که نوبت پخش سریال های شان برسد تا با کارهایی تازه و بکر بیننده های تلویزیون را پای سریال های خود میخکوب کنند!

تماشا: به قول رضا جودی، تهیه کننده سریال های تلویزیونی، ساخت سریال در ماه رمضان برای تهیه کننده ها، حکم جام جهانی در فوتبال برای مربی ها را دارد. به همین خاطر اکثر تهیه کننده ها، کارگردان ها، بازیگرها و همچنین خواننده ها بهترین کارهای خود را برای این موقع از سال کنار می گذارند چون تلویزیون معمولا بیشترین تماشاگر را در ماه مبارک رمضان دارد.

چند سالی می شد که در سریال های ماه رمضانی تعداد روح های سرگردان و شیطان هایی که می خواهند آدم را از راه راست منحرف کند زیاد شده بود. آنقدر زیاد که همه منتظر بودند یکی از شخصیت های سریال یا روح از آب دربیاید یا شیطان!

 اما امسال دیگر منتظر ارواح و شیاطین نباشید. این بار شبکه یک، دو، سه و پنج با فیلمنامه هایی متفاوت منتظر هستند که نوبت پخش سریال های شان برسد تا با کارهایی تازه و بکر بیننده های تلویزیون را پای سریال های خود میخکوب کنند!

شبکه های دو و پنج ژانرهای خانوادگی دارند.شبکه یک نیز با نگاهی متفاوت به دفاع مقدس سراغ این سوژه رفته. شبکه سه هم با ساخت سریال های طنز، سبد سریال های ماه رمضانی را تکمیل کرده. روزهای زیادی به پخش این مجموعه ها باقی نمانده و تقریبا کار تمام سریال ها رو به اتمام است. در این چند سال اخیر انتظار همه مردم از سریال های ماه رمضان بسیار بالا رفته.

حالا در این روزها که سریال های هفتگی چندان مخاطب را به خود جذب نمی کند باید دید که آیا کارگردان های سریال های ماه رمضان توانسته اند با ساخت این مجموعه ها دل مخاطب هایی که خیلی وقت است یک سریال درست و درمان ندیده اند را به دست آورند یا خیر.

شبکه یک / راستش رو بگو

مردي بعد از اينكه زنان جوان را به عنوان مسافر سوار خودرواش مي‌كرد با تهديد آنان را مورد آزار جنسي قرار مي‌داد و اموال‌شان را مي‌ربود.
 
 زن جواني ساعت 22 روز 12 آذر سال گذشته با مراجعه به كلانتري فرجام به ماموران اعلام كرد توسط راننده خودرو پرايد سفيدرنگي مورد سرقت و آزار و اذيت قرار گرفته است.

با تشكيل پرونده مقدماتي به دستور بازپرس شعبه ششم دادسراي امور جنايي تهران، اداره شانزدهم پليس آگاهي مسوول تحقيق در اين خصوص شد. شاكي وقتي تحت بازجويي قرار گرفت به كارآگاهان گفت: «ساعت 18 روز حادثه پس از تعطيلي محل كارم در ميدان آجودانيه به قصد رفتن به منزل، سوار پرايد سفيدرنگ شدم و از راننده خواستم به سمت اتوبان امام علي برود.
یك شهروند آمريكايي در ايالت اينديانا، به جرم آزار و اذيت جنسي كودكان به 253 سال حبس محكوم شد.


 ويليام اوريج 37 ساله به اتهام 19 مورد سوءاستفاده اخلاقي از كودكان، در دادگاه شهر مديسون به مجازات حبس محكوم شد.

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟