loading...
اخبار حوادث

اس ام اس های جدید سوزدار و غمگین

چقد سخته وقتی ازت میپرسه “ناراحت شدی ؟”
اشک از چشات بریزه و بگی اشکال نداره …
.
.
می روم اما چمدانم را نمی برم …
سنگین است روزهایی که بی تو زندگی کرده ام !
.
.
نقش درخت خشک را بازی می کنم ، نمی دانم باید چشم انتظار بهار باشم یا هیزم شکن ؟

.
.

مسافر بی بدرقه من

اینقدر بی صدا رفتی که از وداع جا ماندم ، باز به غیرت چشمانم که آبی پشت سرت ریختند !

 در زمان های قدیم یک دختر از روی اسب می افتد و باسنش (لگنش) از جایش درمی‌رود. پدر دختر هر حکیمی را به نزد دخترش می‌برد، دختر اجازه نمی‌دهد کسی دست به باسنش بزند, هر چه به دختر می گویند حکیم بخاطر شغل و طبابتی که می کنند محرم بیمارانشان هستند اما دختر زیر بار نمی رود و نمی‌گذارد کسی دست به باسنش بزند. به ناچار دختر هر روز ضعیف تر وناتوان‌تر می شود. تا اینکه.....

20 ثانیه به مرکز تصویر خیره بشید بعد به دستتون
که روی موس هست نگاه کنید !!


خطاهای دید,خطاهای دید <a href=جالب,خطاهای دید عجیب,خطاهای دید شگفت انگیز,خطاهای دید چشم,خطاهای دید باحال,خطاهای دید بسیار جالب,تصاویر خطای دید,عکس های خطای دید" src="http://www.irancloob.com/wp-content/uploads/2013/05/errors-view5.gif" width=475 height=356>

رفتم دستشویی پارک. تا تو دستشویی نشستم از دستشویی کناری صدایی شنیدم که گفت:
سلام حالت خوبه؟
من اصلاً عادت ندارم که تو دستشویی هر کی رو که پیدا کردم شروع کنم به حرف زدن باهاش، اما نمی دونم اون روز چِم شده بود که پاسخ واقعاً خجالت آوری دادم:
حالم خیلی خیلی توپه.
بعدش اون آقاهه پرسید:

دستشویی پارک !! (<a href=طنز) - www.taknaz.ir" src="http://www.taknaz.ir/upload/60/0.181546001321171942_taknaz_ir.jpg">
تستی که در زیر مشاهده می کنید، شاید در عین حال که ساده ترین، بلکه تعیین کننده ترین تست برای سنجش آی كیو باشد.
برای انجام این تست باید پس از خواندن هر سئوال در عرض فقط 5 ثانیه به آن جواب درست را بدهید و در نزد خودتان یادداشت کنید.
در پایان تعداد پاسخ های درست شما ضرب در 10 میشود و میزان آی كیو شما را نشان میدهد.


 

به گزارش بي باک به نقل از فارس، پسر بچه 9 ساله‌ای که صبح امروز به همراه خانواده و بستگانش برای استراحت و تفریح به کانال نزدیک رودخانه و سد زیاران رفته بود، در کام این رودخانه فرو رفت.

معرفی خود به عنوان خواهرزاده شاه مخلوع، کمک به موسسات خیریه ، کلاهبرداری 5 میلیاردی با خروس پر سفید ، فروش کاخ دادگستری و تلویزیون زندان، تقلید صدای محمدرضا گلزار و درآمد میلیاردی از آموزش روش های کلاهبرداری تلفنی ، روش هایی است که باعث شد نام ابداع کنندگان این شگردها در لیست معروف ترین کلاهبرداران ایران قرار بگیرد. کلاهبرداری که اعدام شده، به حبس محکوم شدند و یا همچنان فراری هستند.

به گزارش بی باک، نیروهای حفاظتی آستان مقدس حرم علی بن موسی الرضا علیه السلام موفق شدند یک فرد تروریست که قصد داشته بمبی را به داخل حرم مطهر منتقل و آن را درون حرم منفجر کند را شناسایی و بازداشت کنند.

سید جلال ملکی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب گفت: در ساعت ۱۵: ۰۴ ظهر شنبه وقوع یک حادثه رانندگی به آتش نشانی اطلاع داده می شود که در پی این خبر، ماموران آتش نشانی دو ایستگاه ۴۰ و ۱۰ از سوی ستاد فرماندهی به محل اعزام می شوند.

گروه بین الملل مشرق – هیئت موسوم به امر به معروف و نهی از منکر عربستان سعودی اعلام کرد که ۳۰ شخص لخت رادر یک پارتی بازداشت کرده که تعدادی آمریکایی و اروپایی نیز در میان آن ها حضور داشتند، آنها منتسب به یک گروه شیطان پرست بودند که در یک مهمانی مختلط در ریاض حضور داشتند.

 

آنا ویوس جوان با طراحی فونت پشت پیراهن بازیکنان بارسلونا،  خود را به چهره ای مشهور مبدل ساخته است به طوریکه به یکی از ستاره های شب برگزاری جام خوان گمپر تبدیل شده است.

 

وی که متهم به مرگ ۵ نوزاد به همین روش شده است در آخرین فرصت تجاوز خود به یک مادر ۲۳ ساله که متاسفانه به دلیل تزریق هروئین به بدن مادر نوزادش قبل از به دنیا آمدن کشته شد دستگیر و روانه زندان شد.

در کشورهای مختلف جهان تب لاغر شدن در میان زنان وجود دارد و حتی بعضی‌ها به خاطر دست زدن به هر کاری برای کم کردن وزن دچار بیماری‌های مختلف و حتی مرگ می‌شوند. کشوری در جهان اما وجود دارد که زنها جانشان را می‌دهند که چاق شوند !

در میان پزشکان کشورهای مختلف در این سالها آنورکسیا کاملاً معمول شده است؛‌اختلال روحی که افراد مبتلا به آن خود را مجبور به تحمل گرسنگی می‌کنند تا حتی به صورت بیمارگونه لاغر شوند. در اثر این اختلال افراد زیادی حتی در آمریکا به بیمارستان افتاده اند و جانشان را از دست داده‌اند.


همانطور که همه ما می دانیم موتور جست جوی گوگل یک ابزار قدرتمند برای جست وجو سایت های مورد علاقه ما است.معمولا اکثر ما برای جست وجوی یک مطلب خاص از تکنیک خاصی استفاده نمی کنیم.

google-header- (1)

ماه چهره خلیلی درباره علت ازدواج نکردنش می‌گوید! + تصاویر

ماه چهره خلیلی درباره علت ازدواج نکردنش می‌گوید! + تصاویر
ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون درباره علت ازدواج نکردنش می‌گوید. ماه چهره خلیلی هنوز مجرد است و معتقد است ازدواج برای او الویت سوم زندگی است و دوست دارد روی پای خودش بایستد.

بهنوش بختیاری بعد از خوانندگی گزارشگر لیگ برتر شد!! + عکس

بهنوش بختیاری بعد از خوانندگی گزارشگر لیگ برتر شد!! + عکس
بهنوش بختیاری پس از چندی قبل که خبر خوانندگی وی در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب بسیار گسترده ای هم روبرو شد اخیرا به گزارش گری لیگ برتر فوتبال ۹۳ - ۹۲ روی آورده است ...

دختر مدلی که باخودش رقابت کرد و به عنوان ملکه زیبایی انتخاب شد! + عکس

دختر مدلی که باخودش رقابت کرد و به عنوان ملکه زیبایی انتخاب شد! + عکس
در اقدامی عجیب برای تسلی خاطر مدلی که برای کسب عنوان ملکه زیبایی لیسستر شکست خوردتاج ملکه زیبایی پترزبورگ به او پیشنهاد شد، چرا که کسی از آن شهر شرکت نکرده بود...

عکس: مریم امیر جلالی به همراه داماد بازیگرش و دخترش!

عکس: مریم امیر جلالی به همراه داماد بازیگرش و دخترش!
مریم امیرجلالی متولد سال ۱۳۲۶، دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری است. چهارخواهر و چهار برادر دارد و خودش یکی مانده به آخری است. پدرش بازنشسته ارتش است...

راننده اتوبوس همه مسافرانش را مورد تجاوز جنسی قرار می‌داد/ عکس

تجاوز جنسی
به گزارش پلیس در پی شکایت های متعددی که بر علیه یک راننده اتوبوس شهری مبنی بر تجاوز به عنف بود پلیس وادار شد تا پرونده را پیگیری کند.

شکار دختران جوان و آزار و اذیت جنسی در شیراز

شکار دختران جوان و آزار و اذیت جنسی
رئیس پلیس آگاهی فارس از شناسایی و دستگیری سارقان به عنف که با پوشش مسافرکش، در شیراز اخاذی می‌کردند خبر داد.

تجاوز خانم معلم به دانش آموز دبیرستانی/ عکس

تجاوز به دانش آموز دبیرستانی
به گزارش پلیس معلم دبیرستان پسرانه پوجوآکیو در نیومکزیکو به منظور سوء استفاده جنسی در ازای نمره قبولی دانش آموز را وادار به اعمال ناشایست در کلاس مدرسه کرد.

وحشی ترین مادر دنیا فرزندش را تکه تکه کرد!/ تصاویر دلخراش

وحشی ترین مادر دنیا
وحشتی ترین مادر دنیا با قیچی فرزند خود را تکه تکه کرد و سپس او را در حالی که در خون خود می‌غلتید رها نمود.

دو روز تجاوز وحشیانه جنسی به دختر 7 ساله/ عكس

تجاوز وحشیانه
به گزارش پلیس محلی متهم متجاوز به دختر 7 ساله پس از یك هفته متواری بودن توسط عكس نقاشی شده ای توسط دیده های دختر بچه یرنس جورج آمریكا دستگیر شد.

10 گل برتر رونالدینیو در بارسلونا+ ویدئو

رونالدینیو
ستاره برزیلی 10 سال پیش از پاری سن ژرمن به بارسلونا پیوست تا کاتالان‌ها صاحب یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ خود شوند.

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟