loading...
اخبار حوادث

 

اس ام اس عید فطر

عید فطر مبارک. الان جلوی آینه بودم ماهو دیدم...

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

کجایی؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن
آخه ماه من میخوان ببینن فراد عیده یا نه

*********اس ام اس تبریک عید فطر*********

لطفا ابتدا سوالات را پاسخ دهيد و سپس جواب ها رو ببينين ....خودتون رو هم گول نزنيد...
اما سئوالات !!
مسئله 1 - فرض کنيد راننده يک اتوبوس برقي هستيد. در ايستگاه اول 6 نفر وارد اتوبوس مي شوند ، در ايستگاه دوم 3 نفر بيرون مي روند و پنج نفر وارد مي شوند . راننده چند سال دارد ؟
مسئله 2 - پنج کلاغ روي درختي نشسته اند ، 3 تا از آنها در شرف پرواز هستند . حال چه تعداد کلاغ روي درخت باقي مي ماند؟
مسئله 3 - چه تعداد از هر نوع حيوان به داخل کشتي موسي برده شد ؟
مسئله 4 - شيب يک طرفِ پشت بام شيرواني، شصت درجه است و طرف ديگر 30 درجه. اردکي روي اين پشت بام تخم گذاشته که تخمش در کمتر از 2 ثانيه به زمين مي رسد. تخم مرغ از کدام سمت پرت شده است؟
مسئله 5 - هواپيمايي از ايران به سمت ترکيه در حرکت است و در مرز اين دو سقوط مي کند، بازمانده ها را کجا دفن مي کنند؟
مسئله 6 - من دو سکه به شما مي دهم که مجموعش 30 تومان مي شود. اما يکي از آنها نبايد 25 توماني باشد . چطور ؟ .
 

 

 

 جوابها در ادامه




دختر در شب اول قبر،

کنار مادر خوابید، فردا آمدند و سرپوش را برداشتند تا ببینند بر سر دختر چه آمده است، دیدند تمام موهای سرش سفیده شده است.

– علامه سید محمد حسین طباطبائی صاحب تفسیر المیزان نقل کردند که: استاد ما عارف برجسته «حاج میرزا علی آقا قاضی» میگفت:

در نجف اشرف در نزدیکی منزل ما، مادر یکی از دخترهای اَفَنْدی‏ها (سنی‏های دولت عثمانی) فوت کرد.

این دختر در مرگ مادر، بسیار ضجه و گریه می‏کرد و جداً ناراحت بود، و با تشییع کنندگان تا کنار قبر مادر آمد و آنقدر گریه و ناله کرد که همه حاضران به گریه افتادند.

نسیم جعفری دختر این هنرمند در این باره به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه ساعت ۶ صبح امروز مادرم که در بخش ICU بیمارستان عرفان

بستری بود دارفانی را وداع گفت. مادرم در طول این سال*ها رنج و سختی فراوانی را به خاطر بیماری*اش متحمل شده بود و متاسفانه بعد از گذشت
۹ روز که وی به کمای سنگین رفته بود او را برای همیشه از دست دادیم.






تست روانشناسی-اگر مایلید اطلاعات بیشتری در مورد شخصیت خودتان پیدا کنید به سوالات این تست پاسخ دهید.

انواع و اقسام تستهای روانشناسی معتبر وجود دارند که می*توانند ته*وتوی شخصیت شما را بریزند روی کاغذ و شما را در شناخت بهتر خودتان یاری دهند.

 

 

باSLهای مختلفی در این چندسال اخیر به کمک دوستان رانندگی کرده ام، اما وقتی صحبت از یک SLخاص با سیستم اگزوز دستکاری شدهAMG به میان می آید، هر شخصی را وسوسه می کند تا به نوعی با این خودرو دیدار کند. به کمک یکی از دوستان ملاقاتی ترتیب دادیم با یک دستگاه مرسدس بنز SL500Night Edition با رنگ مشکی مات. خودرویی که طبق اظهار مالک، اولین نمونه وارد شده به کشور است و هزینه خرید آن درحدود400میلیون تومان برای وی آب خورده است.

آمارهای موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران نشان می دهدشهرهای اهر و ورزقان در استان آذربایجان شرقی از روز شنبه 21 مرداد تا جمعه هزار و 38 بار به لرزه در آمده اند.
خبرگزاری مهر: آمارهای موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران نشان می دهدشهرهای اهر و ورزقان در استان آذربایجان شرقی از روز شنبه 21 مرداد تا جمعه هزار و 38 بار به لرزه در آمده اند.

 بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران از روز شنبه تا امروز 27 مردادماه شهرهای ورزقان و اهر 1038 بار لرزیده است.

عربستان سعودی روز یکشنبه را به عنوان روز اول ماه شوال و روز عید فطر اعلام کرده است.
خبرآنلاین:  عربستان سعودی روز یکشنبه را به عنوان روز اول ماه شوال و روز عید فطر اعلام کرده است.

 شبکه خبری العربیه این خبر را به نقل از منابع رسمی دولت سعودی اعلام کرده است.
خانم فخرالتاج ملکه دربار همایونی این روزها بسیار پرمشغله است و بعد از سه سال بازی در مجموعه «قهوه تلخ» نه تنها به استراحت فکر نمی کند بلکه این شب ها مشغول بازی در نمایش «33 درصد نیل سایمون» است.



تماشا : خانم فخرالتاج ملکه دربار همایونی این روزها بسیار پرمشغله است و بعد از سه سال بازی در مجموعه «قهوه تلخ» نه تنها به استراحت فکر نمی کند بلکه این شب ها مشغول بازی در نمایش «33 درصد نیل سایمون» است و روزها هم به تمرین نمایش «بازرس هاند واقعی» به کارگردانی برادرش بورژین عبدالرزاقی می پردازد. الیکا عبدالرزاقی از بازیگران خوش اخلاق و دوست داشتنی تئاتر است که پس از سال ها تلاش و تجربه امروز به یکی از چهره های مطرح تبدیل شده است. قرار بود 18 مرداد روز تولدش، با او صحبت کنیم اما میسر نشد. اگرچه این بازیگر فعلا قصد ندارد اخبار داغ زندگی شخصی اش را رسانه ای کند اما ما همینقدر به طرفدارانش می گوییم که برای اولین بار خبر ازدواجش را به تماشا گفته است. با او از تئاتر، قهوه تلخ و زندگی شخصی اش حرف زدیم. حرف های خواندنی زیادی دارد. حالا دیگر قهوه تلخ تمام شده یا به قول الیکا به ته فنجان رسیده است.

ثبت نام در دومین دوره جام بزرگ PSBOX آغاز شد . مسابقاتی که از 12 تا 17 شهریور ماه در سینما پردیس ملت برگزار می شود و فقط با این دو بازی : FIFA12 و PES2012
گل: ثبت نام در دومین دوره جام بزرگ PSBOX آغاز شد . مسابقاتی که از 12 تا 17 شهریور ماه در سینما پردیس ملت برگزار می شود و فقط با این دو بازی : FIFA12و PES2012

صادق گودرزی، آزادکار وزن 74 کیلوگرم کشورمان بعد از کسب مدال نقره باز‌ی‌های المپیک 2012 لندن از عرصه قهرمانی خداحافظی کرد.
خبرگزاری مهر: صادق گودرزی، آزادکار وزن 74 کیلوگرم کشورمان بعد از کسب مدال نقره باز‌ی‌های المپیک 2012 لندن از عرصه قهرمانی خداحافظی کرد.
این مرغ که "مایک" نام دارد به دلیل اینکه رگ اصلی و یا بخش های پایین مخ آن که مسئول حرکت است، قطع نشده بود، بلافاصله پس از عمل ذبح شروع به حرکت کرد و به زندگی طبیعی خود ادامه داد.
 
 
 
 
برترین ها: در اکتبر 1945 "مدام اولسون"، همسر یکی از کشاورزان ایالت کلرادو امریکا برای میهمانان خود یکی از مرغ های خود را سر برید، اما این مرغ خوش شانس از زمین بلند شد و با وجود اینکه سرش از بدنش جدا شده بود، کشته نشد.

این مرغ که "مایک" نام دارد به دلیل اینکه رگ اصلی و یا بخش های پایین مخ آن که مسئول حرکت است، قطع نشده بود، بلافاصله پس از عمل ذبح شروع به حرکت کرد و به زندگی طبیعی خود ادامه داد.

از ساعت 6 صبح مادرم به كما رفته و هيچ گونه هوشياري ندارد و تنفس از طريق دستگاه انجام مي‌شود.
خبرگزاری ایسنا: ناديا دلدار گلچين بازيگر سينما و تلویزیون ايران ـ 16 مرداد ماه ـ به كما رفت.

 دختر اين بازيگر سينما ، تئاتر و تلويزيون با اعلام اين مطلب گفت: از ساعت 6 صبح مادرم به كما رفته و هيچ گونه هوشياري ندارد و تنفس از طريق دستگاه انجام مي‌شود.




در پي بارش شديد باران، بخشی از دیوار چین فرو ریخت.
خبرگزاری ایسنا: در پي بارش شديد باران، بخشی از دیوار چین فرو ریخت.

در پي بارش شديد باران در مناطق مختلف چين در روزهاي اخير كه به مرگ دهها تن انجاميده، بخشي از ديوار چين كه از آن به عنوان بزرگترين سازه‌ي ساخت دست بشر و يكي از عجايب هفتگانه از نگاه دنياي مدرن نام برده مي‌شود، فرو ریخت.

پس از چند روز بارش شدید باران، بخش «داجینگ‌من» ديوار چين در استان «هبی» چين كه در شمال اين كشور واقع شده، 36 متر از ديوار چين كه بشدت سست شده بود، فروريخت.

این دوربین با مبلغی حدود یک میلیارد تومان خریداری شد ولی با اینکه هنوز یک سال از راه اندازی آن نگذشته، تمام تجهیزات آن از استادیوم آزادی برداشته شده است.

تماشا: با وجود اینکه 4 هفته از شروع لیگ می گذرد؟، هیچ خبری از دوربین عنکبوتی در ورزشگاه آزادی نیست. تا حالا 6 بازی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شده ولی هنوز هیچ صحنه ای از این دوربین پخش نشده است. این در حالی است که در زمان ریاست علی سعیدلو در سازمان تربیت بدنی، این دوربین با مبلغی حدود یک میلیارد تومان خریداری شد ولی با اینکه هنوز یک سال از راه اندازی آن نگذشته، تمام تجهیزات آن از استادیوم آزادی برداشته شده است.

سعیدلو با کلی تبلیغات، تجهیزات این دوربین را در استادیوم آزادی راه اندازی کرد و در آن زمان با افتخار تمام ادعا کردکه استادیوم آزادی تنها استادیوم خاورمیانه است که مجهز به این دوربین شده و کلی از نصب این دوربین برای خود استفاده تبلیغاتی کرد.

كاپيتان تيم ملي تكواندوي ايران مي‌گويد در تمام يك سال گذشته به طلا فكر مي‌كرده اما نمي‌داند چرا حتي به مدال برنز هم نرسيده است.
خبرگزاری ایسنا: كاپيتان تيم ملي تكواندوي ايران مي‌گويد در تمام يك سال گذشته به طلا فكر مي‌كرده اما نمي‌داند چرا حتي به مدال برنز هم نرسيده است.

یوسف كرمي پس از قبول شكست مقابل تكواندوكار انگليسي وبازماندن از رسيدن به مدال المپيك گفت: نمي‌دانم چرا اين اتفاق رخ داد. واقعا نمي‌دانم چرا اين جوري شد. يك سال تمام زحمت كشيده بودم. خانواده و دخترم را مدت زيادي نديدم و تمرين كردم.

خانم همسایه گفت: «ناصرخان به سلام من جواب داد؛ با سر تكان دادن و بدون حرف.» شاید می‌خواستیم ببینیم چرا؟ چرا، هنوز به قول یكی دیگر، از آن پنجره وسط اتاق روبه‌ كوچه همه‌چیز را می‌پاید؟


 برترین ها: 

شفیعی تاكید كرده بود «تكراری نباشد» بنابراین سؤال بی‌سؤال. رفتیم به قلب خانه‌ای كه می‌گویند اسطوره محبوب از آنجا دل نكنده است وحتی ممكن است در لابی او را ببینی. خانم همسایه گفت: «ناصرخان به سلام من جواب داد؛ با سر تكان دادن و بدون حرف.» شاید می‌خواستیم ببینیم چرا؟ چرا، هنوز به قول یكی دیگر، از آن پنجره وسط اتاق روبه‌ كوچه همه‌چیز را می‌پاید؟

فیلم «سگ‌كشی» كه چند تجربه موفق با بهرام بیضایی و خیلی موفقیت‌های دیگر در كارنامه‌اش داشته، این روزها كم‌كار شده و ردپایی از او در سینما نمی‌بینیم. البته او دلایل خودش را دارد و به‌نظر می‌رسد می‌خواهد از صحنه كنار بكشد تا وارد حوزه ناشناخته‌ای شود.
 


 برترین ها: ناصر معاصر فیلم «سگ‌كشی» كه چند تجربه موفق با بهرام بیضایی و خیلی موفقیت‌های دیگر در كارنامه‌اش داشته، این روزها كم‌كار شده و ردپایی از او در سینما نمی‌بینیم. البته او دلایل خودش را دارد و به‌نظر می‌رسد می‌خواهد از صحنه كنار بكشد تا وارد حوزه ناشناخته‌ای شود. به بهانه حضور دخترش، نیكی مظفری در تئاتر «شب روی سنگفرش خیس» او را به تماشاخانه ایرانشهر دعوت كردیم تا از روزهایی بگوید كه برای نخستین بار وارد دنیای بازیگری شد.

پشت فرمان می نشیند و آرام رانندگی می کند.قوانین را رعایت می کند.زیاد اهل تغیر لاین و گاز دادن نیست.به ماشینش احترام می گذارد و هوایش را دارد.



 برترین ها: پشت فرمان می نشیند و آرام رانندگی می کند.قوانین را رعایت می کند.زیاد اهل تغیر لاین و گاز دادن نیست.به ماشینش احترام می گذارد و هوایش را دارد.وقتی بحث ماشین بازی به میان می آید از پرایدش می گوید که اولین ماشینی بود که بعد از دریافت گواهینامه خرید. عاشقانه آن پراید نقره ای مدل 83 را  دوست داشت.این روزها بنز و فراری و سورنتو هم سوار می شود ولی دلش هنوز با همان پراید است و می گوید روزگار با ان ماشین خوش تر بود .خاطراتش را با آن ماشین به یاد می آورد و تاکید می کند که تمام لحظه هایی که پشت آن می نشست بهترین روزهای عمرش بود.

«فاطمه امینی» یا بهتر بگویم «خانم‌گلی»، هر روز ساعت 4:30 بعدازظهر، همراه «مل‌مل» و عروسکش، «سامانا»، از شبکه دو و با برنامه «عصر مل‌ملی»، میهمان خانه بچه‌هاست. در یک عصر گرم تابستانی، پیش او رفتیم تا برایمان از کودکی‌اش بگوید.



 برترین ها: «فاطمه امینی» یا بهتر بگویم «خانم‌گلی»، هر روز ساعت 4:30 بعدازظهر، همراه «مل‌مل» و عروسکش، «سامانا»، از شبکه دو و با برنامه «عصر مل‌ملی»، میهمان خانه بچه‌هاست. ما هم در یک عصر گرم تابستانی، پیش او رفتیم تا برایمان بگوید؛ از خاطراتش، بازی‌هایش، شیطنت‌هایش و خلاصه از کودکی‌اش.

روزهای اول، خیلی‌هایمان اسمش را هم نمی‌دانستیم. توی تاكسی آهنگ‌هایش را می‌شنیدیم، جذب صدای گرمش می‌شدیم و به‌دنبال ترانه‌هایش می‌گشتیم.
 

 برترین ها: روزهای اول، خیلی‌هایمان اسمش را هم نمی‌دانستیم. توی تاكسی آهنگ‌هایش را می‌شنیدیم، جذب صدای گرمش می‌شدیم و به‌دنبال ترانه‌هایش می‌گشتیم. انگار او خود ما بود كه حرف می‌زد. درد دل می‌كرد و گاهی با شعر‌هایش، همدم تنهایی‌مان می‌شد. رضا صادقی به جایی كه می‌خواسته رسیده ‌است. او در مصاحبه‌هایش گفته بود كه می‌خواهد همدم لحظات تنهایی مردم باشد و باید بگوییم كه در سال‌های فعالیتش، توانسته كسی كه می‌خواسته، باشد. به همین بهانه، سری به حرف‌هایش زدیم تا از زندگی‌اش 7 درس بگیریم.

این آنتی ویروس ها بهترین گزینه ها برای استفاده در ویندوز ۸ هستند و میتوانند امنیت رایانه شما را در بالاترین سطح تامین کنند. در ادامه این هفت آنتی ویروس را به شما معرفی خواهیم کرد که ویندوز ۸ به طور کامل از آنها پشتیبانی میکند.
گویا آی تی: در حال حاضر بسیاری از کاربران و علاقه مندان به دنیای فناوری و اطلاعات منتظر عرضه نسخه جدید ویندوز یعنی ۸ میباشند. البته مایکروسافت نسخه آزمایشی ویندوز ۸ را در اختیار کاربرانی که قصد دارند نگاهی به آن بیاندازند قرار داده است.




یک نوع ادوکلن قاچاق که عطر خوبی دارد اما حاوی مواد کشنده است، در بازار عراق مشاهده شده و گفته می شود از طریق مرز جنوب وارد کشورمان شده است.
ماجرا از ارسال پیامکهایی شروع می شود که در محتوای آن آمده است: "ادوکلن با عطر خوب به نام " lovley " ساخت اسرائیل که جدیدا از مرز عراق وارد ایران شده است، حاوی مواد کشنده است که پس از استنشاق آن پس از ۴ الی ۵ روز تاثیر خود را گذاشته و درمان ندارد."




رقابت دو مرد براي برقراري رابطه با دو زن جوان رنگ خون گرفت و يكي از آنها به دست ديگري كشته شد.

 دو مرد براي برقراري رابطه با دو زن جوان رنگ خون گرفت و يكي از آنها به دست ديگري كشته شد. متهم ديروز در دادگاه قتل را انكار كرد اما همدستش او را قاتل خواند.

فرمانده انتظامي آذربايجان شرقي از دستگيري قاچاقچي كه در كندوي عسل مواد جاسازي مي كرد، خبر داد.
 سرگرد " شعفي" در تشريح خبر فوق افزود: برابر اخبار و اطلاعاتي مبني بر نگهداري و توزيع مواد مخدر توسط شخصي معلوم اهل يكي از شهرستانهاي استان همجوار كه در پوشش كركره سازي مبادرت به توزيع مواد مخدر از نوع ترياك مي نمايد، دستگيري وي براي چندين بار در دستور كار قرار گرفت.




مرد رمالي که با تعارف آبميوه مسموم، افراد مراجعه کننده را بي هوش و پول و طلايشان را سرقت مي کرد، دستگير شد. 

به گزارش جام جم، رسيدگي به اين پرونده 16 تير امسال با شکايت فردي عليه يک مرد رمال به اتهام کلاهبرداري در دستور کار پليس آگاهي استان البرز قرار گرفت. 




به دنبال شکایتی از طرف والدین یک دختر تحقیقاتی مبنی بر پیغامهای مشکوک که روی رایانه اش می آمد شروع شد که این تحقیقات به یک تعمیرکار رایانه بنام تریور هارول ختم شد.
در بازجویی ها و تحقیقات اولیه از این متهم پلیس از زبان تریور شنید که او برنامه خاصی بر روی لپ تاپ مشتریان خود که اغلب دختر و زن بودند نصب میکرده که  کنترل دوربین لب تاپ آنها را را راه دور به دست میگرفت.



مردی که با معرفی خود به عنوان مامور شرکت گاز وارد خانه زنان می‌شد و به آنان تعرض می‌کرد در بازجویی‌ها به تجاوز به ۱۹ نفر اقرار کرد.

مردی که با معرفی خود به عنوان مامور شرکت گاز وارد خانه زنان می‌شد و به آنان تعرض می‌کرد در بازجویی‌ها به تجاوز به ۱۹ نفر اقرار کرد. چندی قبل زنی به پلیس آگاهی شهرستان مرند رفت و با شکایت از یک مامور قلابی به کارآگاهان گفت: «در خانه تنها بودم که زنگ به صدا درآمد. وقتی در را باز کردم مردی خودش را مامور گاز معرفی کرد و گفت برای قرائت کنتور آمده است

شما دخترخانم جوان! برای ازدواج‌تان چه معیارهایی دارید؟ آیا ویژگی‌های ظاهری خواستگارتان برایتان اهمیت زیادی دارد؟ اگر جوابتان به این سؤال مثبت است و فکر می‌کنید حتما باید با مردی زیبا و خوش‌تیپ ازدواج کنید توصیه می‌کنیم حتما این مطلب را بخوانید.
 

گوشیهای وجود دارند که در آن واحد میتوانند به ۲ شبکه حامل متصل شوند، این مدل گوشیها مدت‌ها است  که به بازار آماده اند، حتی مارک‌های محلی و ناشناس پرطرفدار هم در بین آنها دیده میشود که ممکن است هیچ وقت نامی‌ از آنها نشنیده باشید.

اگر شما جز آن دسته از کسانی‌ هستید که می‌خواهید ۲ شمارهٔ مجزا، یکی‌ برای دوستان و خانواده و دیگری برای کار داشته باشید، استفاده از یک گوشی معقول دو سیم کارتی ، راه نجات شما می‌باشد.

به همین دلیل ما چند نام تجاری گوشیهای ۲سیم کارتی را با ویژه گیهای آنها جمع آوری کردیم تا بتوانید بهترین را برای خود انتخاب کنید.

              بهترین گوشی های دو سیم کارتی


 

آیا ظاهر خوب نشان دهنده سلامت خوب است؟

وضعیت سلامت خوب معمولاً در ظاهر جوان و جذاب نمودار می‌شود. به همین دلیل ممکن است پیری و استرس را برای خطوط چهره، ناخن‌های بدنما یا ریزش موی خود مقصر بدانید، درحالیکه در واقعیت این اشکالات می‌توانند نشان دهنده مشکلات پنهان سلامتی باشند. بیماری همیشه با یک زمزمه شروع می‌شود و بعد به حرف زدن تبدیل می‌شود و اگر توجه نکنید شروع به داد زدن می‌کند و آنوقت است که دیگر مبتلا شده‌اید.



در زیر به 15 نشانه جسمی که می‌تواند نشاندهنده مشکلی پنهان در زیر پوست بدنتان باشد، اشاره می‌کنیم.

به گزارش پارس ناز به نقل از خبرنگار اجتماعی برنا، اخیرا عده ای سودجو با هدف ترویج هیجانات و رفتارهای غیر اخلاقی جوانان اقدام به کلاهبرداری از این قشر می کنند، این افراد که به طور عمده عده ای دختر یا پسر دخترنما هستند با ارسال پیام هایی در اینترنت به بهانه های مختلف از جمله ارتباط نامشروع و فرستادن فیلم های مستهجن از جوانان مبالغی بین ۵تا۲۰هزار تومان مطالبه می کنند که البته این رقم در قالب شارژ ایرانسل از افراد مطالبه می شود.
 
www.parsnaz.ir - رابطه نامشروع با پسران و دختران درازای شارژ ایرانسل!!
بنابر اعلام پلیس ایالت فلوریدا، «مرداك» 25 ساله خود را داخل خودرواش و در مقابل ساختمان محل تحصیلش در دوره دبیرستان با شلیك گلوله به قتل رساند. پلیس فلوریدا پس از پیداكردن بدن خونین و بی‌ حال این مرد او را به بیمارستان منتقل كرد اما او بر اثر شدت ضربه پس از گذشت دو ساعت فوت كرد.
 
www.parsnaz.ir - خودكشی فوتبالیست 25 ساله با شلیک گلوله + عکس
 
 
 
یك مرد مكزیكی كه 2 دستش به‌شدت توسط جریان برق سوزانده شده بود، از معدود نفرات در جهان است كه به‌طور همزمان تحت عمل پیوند 2 دست قرار می‌گیرد.به گزارش پارس ناز گابریل گرانادوس 52 ساله كه 2 فرزند دارد، طی یك حادثه هر  دو دست خود را از زیر آرنج از دست داد اما پزشكان توانستند با استفاده از دستان یك قربانی حادثه تیراندازی نقص عضو این مرد را برطرف كنند.
 
www.parsnaz.ir - موفقیت در پیوند همزمان دو دست قطع شده! + عکس
هیچ چیز ترسناک تر از یک زن دل شکسته نیست به خصوص اینکه کسی بدون دلیل خاصی آنهم به صورت اینترنتی رابطه اش را با وی خاتمه داده باشد.به گزارش پارس ناز کلر هالی از اینکه دوست پسرش وضعیت خود را در فیس بوک از (در رابطه با کسی) به (مجرد) تغییر داده بود آنقدر ناراحت شد که سوئیچ اتومبیل محبوب او را برداشت و آن را به در سالن بولینگی که در آن کار می کرد کوبید.

 
 
www.parsnaz.ir - کار عجیب دختری برای انتقام از عشق اینترنتی اش + عکس

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟