loading...
اخبار حوادث

"کریستیانو رونالدو" 29 ساله که در بازی رفت مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ به میدان رفت اعلام کرده در نظر دارد در پایان دوران بازیگری خود به هنرپیشگی روی بیاورد

 

کریس رونالدو در کنار خواننده مشهور+ عکس

پسر دو ساله لورا يعني بنتلي به داد مادرش مي رسد. خوشبختانه بنتلي معمولا عادت داشته از آيفون مادرش استفاده کند و براي خودش ديگر به يک استاد استفاده از آيفون تبديل شده بود. بنتلي از آشپزخانه يک حوله برداشت و خون روي آيفون را پاک کرد.سپس بنتلي يک تماس فيس تايم با دوست مادرش، کاني گرورو برقرار کرد. گرورو باقي داستان را اينگونه تعريف مي کند :

 

کودکي 2 ساله با فيس تايم اپل جان مادرش را نجات داد

ربیعی خاطرنشان کرد: همچنین لازم به ذکر است جهت گیری بسته‌ های امنیت غذایی در این مرحله از کار کاملا هدفمند خواهد بود و تنها به خانواده‌ هایی ارائه می‌ شود که مواد پروتئینی لازم به سفره‌ هایشان نمی‌ رسد.وی همچنین از تغییر نام “سبد کالا” به “بسته امنیت غذایی” خبر داد و گفت: سبد امنیت غذایی اواخر اردیبهشت به خانواده‌های آسیب پذیر ارائه می شود.

دومین سبد کالا نصیب چه افرادی می‌شود؟

کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل از کشف یک تابلوی نقاشی منتسب به پیکاسو نقاش معروف جهان در روستای اولتان از توابع شهرستان پارس‌آباد این استان خبر داد.

کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل از کشف یک تابلوی نقاشی منتسب به پیکاسو نقاش معروف جهان در روستای اولتان از توابع شهرستان پارس‌آباد این استان خبر داد.

کشف تابلوی نقاشی پیکاسو در روستایی در اردبیل

مصاحبه با الناز حبیبی برای من بسیار متفاوت بود چرا که او با صداقت و جسارت خاصی در مورد ازدواج اظهارنظر کرد و برای ما از آداب و رسوم خواستگاری و مراسم عقدش گفت و اینکه مسائل مالی آنقدرها که برخی می گویند در زندگی مشترک بی اهمیت نیست.

الناز حبیبی از ازدواجش و زندگی کردن شوهرش در خارج از کشور می گوید

مهدي پاکدل 33 ساله در اين گفت‌وگو درباره ازدواج، عکاسي، فيلمسازي، زادگاهش اصفهان و... حرف‌هاي جالبي بر زبان آورده است.

 

اين روزها وقتي جمعه شب‌ها پاي سريال «ستايش» مي‌نشينيم، انگار که جاي خالي «طاهر» يا همان «مهدي پاکدل» بدجوري توي ذوق مي‌زند. شخصيت مثبت «طاهر» در طول اين سريال براي بينندگان‌اش آنقدر دلنشين بود که حالا بابت نبودن‌اش در سري دوم «ستايش» غصه بخورند...

عکس :بهنوش طباطبایی و همسرش مهدی پاکدل در شب یلدا

ریما رامین‌فر با یک بازی روان، قابل باور و ملموس سه سال متمادی نقش هما را در «پایتخت» بازی کرد؛ یک مادر نمونه و یک زن فداکار. شخصیتی که به قول رامین‌فر خانواده همیشه در اولویت است و منافع خانواده در جهت منافع اوست. بیراه نبود اگر در روز مادر به سراغ این هنرمند برویم و با او گپ بزنیم.

 

شنیدنی های <a href=جالبی از ریما رامین فر در مورد مادر بودنش " src="http://www.uc.persianv.com/images/frlw97quu81hw4bmp9y.jpg">

تیم بین‌المللی به جای در نظر گرفتن احتمال سقوط این هواپیمای مسافربری در جنوب اقیانوس هند درصدد مطرح کردن گزینه تقریبا غیرممکن فرود این هواپیما هستند.

ادعایی سوال برانگیز درباره هواپیمای مفقود شده مالزیایی

حنانه ایران است و از ایران هم نرفته و نخواهد رفت.کشف حجاب نکرده و کشف حجاب هم نمی کند.حتی عکس های با حجابش در آمریکا هم منتشر شده و در همان اینترنت موجود است. به قوه قضاییه شکایت کردم و بعد از بررسی متوجه شدند که همه آنها فتوشاپ است

حنانه شهشهانی بازیگر کلاه پهلوی همه شایعات را تکذیب کرد

از ساعت 24 فردا شب پنج شنبه چهار اردیبهشت ماه قیمت بنزین، گازوئیل و سی.ان.جی رسما اعلام و در جایگاه‌های سوخت این فرآورده‌های نفت و گاز عملا با قیمت های جدید عرضه خواهد شد.

 همزمان با تشکیل اتاق عملیات سوخت رسانی در سطح وزارت نفت، قیمت‌های جدید بنزین فردا شب رسما اعلام می‌شود تا از هفته آینده شاهد عرضه مجدد بنزین و گازوئیل سه نرخی در سطح جایگاه‌های سوخت باشیم.

از ساعت 24 فردا شب پنج شنبه چهار اردیبهشت ماه قیمت بنزین، گازوئیل و سی.ان.جی رسما اعلام و در جایگاه‌های سوخت این فرآورده‌های نفت و گاز عملا با قیمت های جدید عرضه خواهد شد.

از این رو صبح امروز با برگزاری نشستی فوق‌العاده با حضور مدیران شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و تشکیل اتاق عملیات سوخت رسانی، آخرین وضعیت جایگاه‌ها، تلمبه‌ها وضوعیت سوخت رسانی با افزایش قیمت بنزین، گازوئیل و سی.ان.جی مورد برسی قرار گرفت.

با استفاده از اين سازه جالب و بي نظير ميتوانيد احساس سوار شدن به يك ترن هوايي را از نزديك بدست آوريد بدون آنكه با وحشت و ترس آن همراه باشد. شما طول مسير را فقط مانند يك پياده رو و با سرعت دلخواه خود قدم ميزنيد

 ترن هوايي مخصوص ترسو ها

سلاح ایرانی محرم با قابلیت نواخت تیر ۲۵۰۰ گلوله در دقیقه، از ۶ لوله بهره می گیرد و به نوعی می توان آن را تنها مسلسل گاتلینگ ۱۲.۷ میلی متری عملیاتی با ۶ لوله در جهان به شمار آورد. این سلاح امروز توسط فرمانده نیروی زمینی رونمایی شد.

 سلاح ایرانی محرم با قابلیت عجیب

اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) اعلام کرد، یک معلم 64 ساله آمریکایی به نام "ویلیام جیمز واهی" که در مدت بیش از چهل سال و در چندین کشور به ده‌ها کودک تعرض کرده بود، روز 21 مارس در ایالت مینسوتا خودکشی کرد.

بزرگ‌ترین تبهکار جنسی تاریخ آمریکا خودکشی کرد

به تازگی یک مزرعه انگلیسی که کالاهای لبنی تولید می کند دست به کاری جالب زده و یکی از عجیب ترین پنیرهای دنیا را برای فروش آماده کرده است. این پنیر به رنگ مشکی است و به نظر می رسد سوخته باشد اما باید این را بدانید که این پنیرها از ذغال چوب درست کرده اند.

 عجیب ترین پنیر دنیا

واکنش عجیب کبه مهاجم دورگه استقلال بعد از دومین گلی که به الریان زد. کبه، این حواله (!) را یه سمتی فرستاد که دوآتشه های پرسپولیس می نشینند (که البته خبری هم از آنها نبود).

حواله فرستادن کبه  شادی پس از گل زشت مهاجم استقلال !منشور در منشور!

به نقل از فون‌آرنا یون هان کیل یکی از مدیران ارشد سامسونگ اخیرا اعلام کرده که در طراحی نسل بعدی فبلت‌های این شرکت یعنی نوت 4 از فرم جدیدی استفاده خواهد شد تا با نسل‌های قبلی خود از لحاظ طراحی تفاوت‌های محسوسی داشته باشد.

 نسل جدید فبلت‌ها با نمایشگر منعطف

چندین سال است که موسسات و شرکت‌های کرایه اتومبیل برای تحقق بخشیدن به این آرزوی افراد تازه به دوران رسیده دست به کار شده‌اند. آمارها نشان می‌دهد رانندگان زیادی هستند که برای دستیابی به این آرزو حاضرند حسابی دست به جیب شوند و برای یک روز سواری بی‌دغدغه بسته به نوع انتخاب‌شان بین 200 هزار تا 3/5 میلیون تومان هزینه کنند

 عروسی کارمندی بـا ماشین‌های میلیاردی

اگر تلویزیون هوشمند دارید مراقب باشید!

اگر تلویزیون هوشمند دارید مراقب باشید!
عصر فناوری پهن باندهای پرسرعت، وجود تلویزیون های هوشمند را در خانه ها به یک امر ضروری تبدیل کرده اما محققان این گجت های هوشمند را تهدید بعدی هکرها می دانند...

تنها اتومبیل فراری پلاک شده در ایران با قیمت 8.5 میلیارد تومانی!! + عکس

تنها اتومبیل فراری پلاک شده در ایران با قیمت 8.5 میلیارد تومانی!! + عکس
یک فراری مدل 458 Italia به صورت رسمی با پلاک ملی و قیمت کهکشانی 8.5 میلیارد تومان در سایت‌های اینترنتی برای فروش گذاشته شده بود.صاحب این خودرو می‌گوید که اتومبیل مذکور، تنها فراری...

مراسم با حضور صدها خواننده آثار مارکز که گل‌هایی زردرنگ به دست داشتند، صورت گرفت. گل زرد در آثار این برنده‌ نوبل ادبیات نماد عشق ممنوعه به حساب می‌آید.

 

مراسم تشییع پیکر مارکز

هفته گذشته پیرزنی 81 ساله در محدوده گیشا، ضمن تماس با یکی از شرکت های خدمات نظافتی منزل، دو کارگر نظافتچی استخدام می کند که منزل وی را نظافت کنند. غافل ازینکه یکی از کارگران...

 

 

رو دست خوردن جوان نظافتچی از همکارش

موتورسیکلتی با خلافی سه برابر قیمتش توسط ماموران پلیس راهور شهرستان تربت حیدریه خراسان رضوی توقیف و روانه پارکینگ شد.

ماموران پلیس راهوری یک دستگاه موتورسیکلت که مرتکب تخلف حادثه ساز شده بود را متوقف کرد.

 

خلافی بسیار عجیب یک موتورسیکلت

بازیگر نقش «نقی معمولی» در سریال پایتخت ۳ گفت: با آسیب‏‌هایی که به بدنم در سکانس‌‏های کشتی وارد شد، دیگر هرگز کشتی حتی برای نمایش دادن نمی‏‌گیرم.

 

محسن تنابنده: برای نقش «نقی معمولی» ۱۱ کیلو وزن کم کردم

سامان جلیلی که سالهای زیادی ست در عرصه موسیقی پاپ زیرزمینی فعالیت می کند، پس از اخذ همه مجوز های لازم نخستین آلبوم رسمی اش را با نام «پرتگاه» در بازار موسیقی کشور منتشر می کند.

 این خواننده زیرزمینی هم مجاز شد

پزشک 60 ساله به‌نام "ملوین مورس" که سال‌ها با درمان بیماری‌های خاص کودکان و نگارش کتاب‌های مختلف علمی شهرت زیادی در سراسر امریکا پیدا کرده بود پس از بازنشستگی وقت آزاد خود را به شکنجه دخترخوانده 11 ساله‌اش می‌گذراند.

دختر بچه 11 ساله در شکنجه گاه پزشک بی رحم!

استفاده ی تفریحی ماری جوآنا (حشیش) در ایالت کلرادو کاملا قانونی شده است. براساس این قانون مشتریان می توانند هر بار تنها 28 گرم ماری جوآنا بخرند. از روز جمعه در ایالت کلرادو دستگاه خودپرداز ماری جوآنا در کنار یک کافی شاپ مخصوص فروش این مواد قرار داده شده است

 اولین دستگاه خود پرداز حشیش!

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی با اعلام اینکه ظاهرا جمشید دانایی‌فر مرزبان ربوده شده از سوی گروهک تروریستی جیش‌العدل زنده است، تصرح کرد: هم‌اکنون وی در خاک پاکستان است و مسئولان با کمک بزرگان منطقه به‌دنبال مذاکره با این گروهک برای آزادی دانایی‌فر هستند.

 تایید شهادت یکی از مرزبانان ربوده شده

جوان ۲۶ ساله ای که پس از آشنایی با دختری در یک پارتی شیطانی با وی ازدواج کرده و چند ماه بعد نیز به دلیل اختلافات شدید خانوادگی او را به قتل رسانده بود، پنجشنبه گذشته در حضور قاضی ویژه قتل عمد و پزشک قانونی، ماجرای جنایت خود را تشریح کرد

 

 آشنایی با دختری زیبا در پارتی،ازدواج و قتل

 

این مرد به‌نام «جاسویر گریندی» ساکن «ولور همپتون» انگلیس از مدت‌ها قبل به‌علت رابطه پنهانی با یک زن رفتار عصبی و ناآرامی با همسرش داشت. او برای پنهان ماندن روابط غیراخلاقی‌اش، همسر جوان و نوعروسش را با بنزین به آتش کشید.

 به آتش کشیدن تازه عروس برای پنهان ماندن خیانت

دو ماراتن لندن امروز شاهد اتفاق نادر بود.مرد ناشناسی که تا کنون نامی از او ذکر نشده است در مسابقه دو ماراتن از نامزد مورد علاقه خود خواستگاری نمود

مراسم خواستگاری در مسابقه دو ماراتن لندن

تمامی تجهییزات ارتش آمریکا در بازار گمرک جنوب تهران به فروش می رسد.یک فروشنده گفت: ما هرچه ارتش امریکا در اختیار دارد می توانیم از فردی در افغانستان طی 2 هفته تهیه کنیم.یک فروشند نیز گفت که یکبار سعی کرده است که یک هلیکوپتر آپاچی را بفروشد.

فروش تجهییزات ارتش آمریکا در بازار گمرک تهران

ابتدا فکر می‌کردم اخلاق و رفتارش تغییر خواهد کرد و همان همسر ایده‌آل قبلی می‌شود اما هر چه می‌گذشت خشن‌تر و شکاک‌تر می‌شد تا این‌که چند وقت پیش متوجه شدم امیر بیماری پارانوئید دارد و تحت نظر روانپزشک است

ضرب و شتم وحشیانه استاد دانشگاه توسط همسر پزشکش

Charles O’Rear عکاسی است که تصویری به نام Bliss را ثبت کرد. تصویری که پس‌زمینه رایانه‌های مجهز به ویندوز ایکس‌پی در سرتاسر دنیا شد. میلیاردها کاربر این تصویر را مشاهده کردند و البته رنگ و لعاب عکس باعث شد اکثر این کاربران از به وجود آمدن این تصویر به وسیله رایانه اطمینان کامل داشته باشند!

عکاس پس‌زمینه معروف ویندوز XP

پلیس پاکستان مرد آدمخواری را به اتهام خوردن یک نوزاد دستگیر کرد. او پیش از این نیز به اتهام آدمخواری دو سال را در زندان سپری کرده و سپس آزاد شده بود.

 دستگیری مرد آدمخوار به اتهام خوردن یک نوزاد

نرگس محمدی که با بازی در فصل اول سریال ستایش به شهرت قابل توجهی دست پیدا کرد و بعد از مدت ها تلویزیون را صاحب یک ستاره زن کرد، بعد از کش و قوس های فراوان برای بازی در فصل دوم این سریال تلویزیونی هم انتخاب شد تا یک بار دیگر و این بار دوران میانسالی ستایش را به تصویر بکشد

اولین گفتگوی خانوادگی نرگس محمدی

پدری که برای امرار معاش خانواده‌اش را نا آگاهانه قربانی کرد، هم اکنون برای زنده ماندن آخرین عضو خانواده‌اش دعا می‌کند.انفجار منزل ناشی از جمع شدن بخارات حاصله از چسب کفش و مجاورت آن با بخاری بوده است و این مرد در این انفجار همسر و پسرش را از دست داد

 مرگ دلخراش مادر و فرزندی مقابل دیدگان اشک آلود پدر

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟