loading...
اخبار حوادث
حکم اعدام مرد 45 ساله ای که 16 سال پیش به قتل 30 زن جوان متهم شده بود به زودی اجرا می شود.

در سال 1986، جسد دختری 13 ساله ای به نام کریستال جین بیکر در زیر پلی در تگزاس کشف شد. دختر جوان قبل از مرگ مورد تجاوز و آزار قرارگرفته بود. مدتی بعد قتل  های مشابهی در همان منطقه صورت گرفت، که پلیس معتقد است عامل همه آنها یک نفر بوده است. در واقع از سال 1970 بیش از 30 زن جوان به طرز مشکوکی ناپدید شدند یا جسد آنها در همان حوالی پیدا شده بود.

مرد 28ساله كه مهدي نام دارد متهم است يك سال پيش به اتفاق همدستانش دختري را در كنار پل يادگار امام دزديده و او را مورد آزار جنسي قرار داده است.
شرق: مردي كه متهم است به دختري جوان تعرض كرده در جلسه دادگاه ادعا كرد از ناراضي بودن شاكي از اين رفتار اطلاع نداشته است.

 اين مرد علاوه بر يك فقره تجاوز به ربودن 13 زن و مرد نيز متهم است. ، مرد 28ساله كه مهدي نام دارد متهم است يك سال پيش به اتفاق همدستانش دختري را در كنار پل يادگار امام دزديده و او را مورد آزار جنسي قرار داده است.

يك سال پيش دختري جوان وارد بانكي شد و به متصدي شعبه گفت توسط چند جوان ربوده شده است و آنها جلو بانك منتظر هستند تا او پول بگيرد و به آنها بدهد. لحظاتي بعد دختر جوان از بانك بيرون رفت تا به ماموري كه آن نزديكي بود خبر بدهد چه اتفاقي برايش افتاده است اما آن زمان آدم‌ربايان فرار كرده بودند.
اعضای باند شیاطین که با ربودن دختر 12ساله‌ای، وی را تسلیم نیت شیطانی خود کرده بودند، از سوی پلیس مازندران دستگیر شدند.


سناریوی این جنایت سیاه روز 13 تیرماه در خیابان ساری قائمشهر با ربوده شدن یک دختر نوجوان کلید خورد.  در حالی که هنوز تا فرو رفتن خورشید روز 13 تیرماه در پس ساختمان‌های بلند مرتبه شهر قائمشهر ساعتی باقی بود، ساکنان و مغازه‌داران چهار پسر جوان را دیدند که با زور دختری را سوار پرایدی کردند و با خود بردند.

ربایندگان دختر وقتی با واکنش مردم روبه‌رو شدند ادعا کردند از مأموران اداره اطلاعات هستند و به خاطر موارد امنیتی باید این دختر را به مرکز انتقال دهند. در حالی که مغازه‌داران با حیرت به این صحنه نگاه می‌کردند، پسران جوان به سرعت سوار خودروی خود شده و دختر نوجوان را با خود بردند.
یک پیرمرد 91 ساله آمریکایی با کشیدن خودرو با دندان خود تعجب مردم آمریکا را برانگیخت.


 به گزارش برترین ها "مایک گرینستین" که بدون شک دارای قویترین فک و دهان جهان است این نمایش باور نکردنی را در مقابل انظار عمومی در یکی از خیابانهای نیویورک به معرض نمایش گذاشت.

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، وزن خودروی بیوک که این پیرمرد با دندان خود آن را کشیده است، 3800 کیلوگرم است.

مردمی که از میدان شلوغ تقسیم در شهر استانبول ترکیه می‌گذشتند، مرد لختی را دیدند که بر روی مجسمه آتاتورک نشسته بود و به سوی وی که علی‌رغم حضور پلیس و پرتاب اشیاء به سوی وی، حاضر به پایین آمدن از روی مجسمه جمهوریت نبود
متهم 42 ساله پس از تجاوز به اين دختر او را تهديد كرده بود، در صورت بازگوكردن اين موضوع تصاويري از او را در اينترنت منتشر خواهد كرد.
خبرگزاری ایسنا: پليس دهلي‌نو، از دستگيري معلمي به اتهام تجاوز به يك دختر 14 ساله خبرداد.

 

تو را هيچگاه نمي توانم از زندگي ام پاک کنم چون تو پاک هستي

مي توانم تو را خط خطي کنم

 که آن وقت در زندان خط هايم براي هميشه ماندگار ميشوي

 و وقتي که نيستي

 بي رنگي روزهايم را با مداد رنگي هاي يادت رنگ مي زنم

لیلا حاتمی بازیگر سرشناس ایرانی برای بازی در فیلم پله آخر ، اثری از علی مصفا بعنوان بهترین بازیگر زن جشنواره سینمایی کارلو ویواری انتخاب شد ، فیلم پله آخر هم جایزه ویژه منتقدین را دریافت کرد و از آن تقدیر شد

به سراغ علی صادقی بازیگر محبوب ژانر کمدی سینما و تلویزیون می رویم که در سریال خوش نشین ها نیز به ایفای نقش پرداخته است,دقایقی با علی صادقی و دوست صمیمی اش علی مسعودی(نویسنده سریال های طنز) همراه باشید.

عکسهای دیدنی علی صادقی+مصاحبه

ایزابل کوهن، 33 ساله، تنها 28 ساعت بعد از زایمان در حالی که هنوز مرخص نشده بود در امتحان نهایی شرکت کرد و بهترین نمره را گرفت.

به گزارش برترین ها این دانشجو که در دانشگاه کمبریج درس می خواند ناچار دخترش بیترایک را ترک کرد و با همان لباس و دمپایی های بیمارستان برگه امتحانی را پر کرد. فردای آن روز خانم کوهن در امتحانات شکسپیر و تراژدی یونان شرکت کرد.

با بررسی کارنامه تعدادی از این سینماگران ایرانی که شاید در داخل کشور هم چندان شناخته شده نباشند، می بینیم که یک تیم کامل از لژیونرهای سینمایی در حال حاضر بر سر پروژه های بزرگ هالیوودی و اروپایی مشغول به کارند



بهزاد فراهانی در برنامه ای که به مناسبت جشنواره کیش برگزار می شد، با ذکر خاطره ای خاص، ظاهراً طعنه ای به دخترش گلشیفته ، زده است.
 پایگاه خبری انتخاب: بهزاد فراهانی در برنامه ای که به مناسبت جشنواره کیش برگزار می شد، با ذکر خاطره ای خاص، ظاهراً طعنه ای به دخترش گلشیفته ، زده است.

وی در این برنامه در پاسخ به سئوال مجری که از او خواست خاطره ای را مطرح کند ، بدون دلیل خاصی به خاطره مشترکش با مرحوم فتحی بازیگر نقش عمرعاص در سریال امام علی (ع) اشاره کرد.

زنان بدحجاب و بي‌حجاب در صورتي كه در معابر و انظار عمومي ظاهر شوند به ۱۰ روز تا دو ماه حبس و يا ۵۰ تا ۵۰۰ هزار ريال جزاي نقدي محكوم خواهند شد.
انتخاب نیوز: معاون دادستان عمومي و انقلاب اهواز با بيان اينكه بدحجابي در جامعه رواج پيدا كرده است، گفت: بر اساس قانون، بي‌حجابي و بدحجابي جرم مشهود است و در اين زمينه با افراد خاطي برخورد مي‌شود.

 ولي‌الله فتاحي با بيان اينكه بدحجابي و بي‌حجابي يك رفتار مجرمانه است، اظهار كرد: بر اساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامي، بدحجابي و بي‌حجابي در جامعه جرم محسوب مي‌شود و بايد با آن برخورد شود.



روابط عمومی سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به افزایش دمای هوا در مکه مکرمه و مدینه منوره هشدار داد.

در اطلاعیه این سازمان مبنی بر افزایش دمای هوا آمده است:

با توجه به پیش بینی کارشناسان سعودی مبنی افزایش دما در مناطق مختلف عربستان سعودی در 2 ماه آینده، احتمال افزایش دما به بیش از 70درجه سانتیگراد در زیر آفتاب مستقیم و 50 درجه سانتیگراد در سایه می رود.
پسر دانش آموز که متهم به قتل جوان تازه‌داماد است، صبح دیروز برای دومین بار پای میز محاکمه قرار گرفت.

محمد هفده ساله متهم است دو سال پیش در یک نزاع شبانه مرد جوانی به نام علی اکبر را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده است. او پیش از این در شعبه 71 دادگاه کیفری محاکمه و به پرداخت دیه محکوم شده بود که قضات شعبه 27 دیوان عالی کشور حکم را نقض و برای رسیدگی مجدد به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران ارسال کردند. صبح دیروز بار دیگر جلسه محاکمه متهم به ریاست قاضی اصغر عبداللهی در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.
یک شرکت بزرگ ساخت و تولید تجهیزات الکترونیکی کره ای اعلام کرد که یک منبع انرژی خارجی موجب آتش گرفتن دستگاه تلفن هوشمند این شرکت در ایرلند شده است.
شرکت الکترونیکی سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای تولید کننده تلفنهای هوشمند اظهار داشت که با بررسی گزارش سازمان بررسی علل آتش سوزی بریتانیا به این نتیجه رسیده است که تلفن همراه سامسونگ علت آتش نبوده بلکه یک منبع انرژی خارجی عامل ایجاد گرما بوده است.


یک کاربر در دوبلین با ارسال نظر و تصاویر خود به یک وب سایت در ماه ژوئن اظهار داشت که تلفن گلکسی وی درحالی که روی داشبورد اتومبیلش قرار داشته منفجر شده است.

در فاصله هجده روز مانده تا بازی‎های المپیک لندن روز شمار رقابت‎های انتخابی برای ورزش ایران به صفر رسید و این در حالی است کاروان ورزش ایران بدون هیچ جهشی نسبت به دوره پیشین بازی‌های المپیک عازم لندن خواهد شد.


لندن مردادماه امسال میزبان سی‏امین دوره بازی‎های تابستانی المپیک است که طی روزهای 6 تا 21 مردادماه برگزار می‏شود. برگزاری رقابت‎های گزینشی برای تعیین مسافران لندن از تابستان دو سال پیش آغاز شد و تا چند روز دیگر ادامه خواهد داشت این در حالی است که روزشمار برگزاری مسابقات انتخابی المپیک برای ورزشکاران ایران به صفر رسیده است.

مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان (آلمان) اولین میدان برای توزیع سهمیه‌های المپیکی بود که تابستان 89 در آلمان برگزار شد و اولین سهمیه المپیکی کاروان ورزش ایران هم ازهمین رقابت‏ها به دست آمد. آخرین رقابت‏های گزینشی المپیک که ورزشکاران ایرانی در آن شرکت داشتند، ویژه دوومیدانی کاران برگزار شد و آخرین سهمیه المپیکی کاروان ایران از این میدان به دست آمد.

هوشنگ مرادي‌كرماني نويسنده‌اي نام آشناست. با اين‌كه قصه‌هاي مجيدش هنوز در اذهان باقي مانده، اما هرگز در آن اثر درجا نزد و با آثار بعدي‌ ثابت كرد آثارش براساس شانس و اتفاق محبوب نشده و آثار زيادي از او مورد توجه فيلمسازان قرار گرفته است.

او امسال كتابي با عنوان «آب انبار» منتشر كرده كه به گفته خودش براساس يكي از داستان‌هاي قابوسنامه بازنويسي شده است. دغدغه نويسنده براي نوشتن اين كتاب به گفته خودش مسأله عزت نفس است.

تمسخر روبنده اجباری توسط یک زن وهابی در قلب پایتخت عربستان

افراط‌گرایی‌های وهابیون و بی بندوباری لیبرال‌های سلفی حاکم بر عربستان، معجون تلخی از شیوع فحشا، بی حجابی و همجنس‌گرایی در این کشور پدید آورده که شعائر اسلام را زیر سؤال می‌برد

فرار مجری زن سرشناس بدلیل اذیت و آزار جنسی مدیر شبکه! + عکس

در این اواخر حتی برخی از آنان از من خواستند که در برخی سفرها آنان را همراهی کنند. اهدافی که داشتند کاملا برایم روشن بود …

طی چند وقت اخیر آزار و اذیت و سوء استفاده جنسی از مجریان و کارکنان شبکه های ماهواره ای جهان عرب به شدت افزایش یافته به طوری که هر از چند گاهی یکی از اخبار مربوطه در این زمینه به جنجالی بین المللی یا یک رسوایی اخلاقی برای یک شبکه ماهواره ای تبدیل می شود.

فروش بلیت برای دیدن فیلم‌های مستهجن در تهران

چندی پیش افرادی سودجو نسبت به راه‌اندازی یک مرکز غیرمجاز و به اصطلاح هنری نمایش فیلم‌های غیرمجاز، مبتذل و مستهجن در تهران اقدام کرده بودند.

این افراد در این اقدام غیرقانونی خود ضمن نمایش فیلم‌های غیرمجاز به منظور کسب درآمد نامشروع اقدام به فروش بلیت به مبالغ بالا و دعوت از چهره‌های معروف سینما در طول نمایش فیلم‌ها می‌کردند تا در لوای نمایش و نقد فیلم از این وضعیت سوء‌استفاده کنند.
رهبر جديد كره‌شمالي تلاش دارد تا با كاهش برخي قوانين سختگيرانه در كشورش، محبوبيت بيشتري در ميان مردم بدست آورد؛ اقداماتي كه به مردم اجازه مي‌دهد فست فود مصرف كنند و زنان گوشواره و شلوار بپوشند.

                   

 
کمترین دستمزد را در بین این مربیان "اسلاون بیلیچ" سرمربی تیم ملی کرواسی با 160 هزار یورو دریافت می‌کرد. بیلیچ این رقم را برای یک سال کار دریافت می‌کرد و این در حالی است که "امانوئل آدبایور" مهاجم منچسترسیتی این رقم را تنها در یک هفته دریافت می‌کند. دستمزد سالانه مربیان تیم های ملی حاضر در رقابتهای یورو 2012 به شرح زیر است:
عربستان از 31 خرداد ماه سیستم صدور روادید را برای ایران و چند کشور اسلامی را مسدود کرد و براین اساس تعدادی از زائران ایرانی و غیرایرانی امکان تشرفشان به سرزمین وحی مقدرو نبود.
به علت حرکت به عقب خودرو سواری پژو در آزادراه زنجان-تبریز و برخورد آن با یک دستگاه کامیون، همه پنج سرنشین خودروی پژوه در آتش سوختند.
سرهنگ عبدالعلی رشتیانی فرمانده پلیس راه استان زنجان گفت: به علت حرکت به عقب خودرو سواری پژو در آزادراه زنجان-تبریز و برخورد آن با یک دستگاه کامیون، همه پنج سرنشین خودروی پژوه در آتش سوختند.

به گزارش مهر این حادثه شامگاه چهارشنبه در مسیر شمالی آزادراه زنجان -تبریز در حالی رخ داد که خودروی پژو با پلاک تهران به علت حرکت به عقب با کامیونی که از سمت زنجان به سمت تبریز در تردد بود به شدت برخورد کرد و در آتش سوخت.
روي پاتريشيو كه به عنوان نماينده كي‌روش در اين دادگاه شركت كرده بود پس از راي قاضي گفت: از اين راي بسيار راضي‌ام. اين تصميم دادگاه باعث مي‌شود كه همه چيز سر جاي خود قرار گيرد.
 
فردوس فرودستان فرزند یک مادر آلمانی و پدر ایرانی است. وی در سال ۱۹۶۰ در فرایبورگ آلمان متولد شد و تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در سوئيس، ایران و آلمان به پایان رساند.
 




همسر خانم فرودستان میشائيل وسپر از بنیان‌گذاران حزب سبزهای آلمان، وزیر مسکن و قائم مقام نخست‌وزیر اسبق ایالت مرکزی نوردراین وستفالن است.
برنامه «گپ» به کارگردانی رامبد جوان که از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود، پنجشنبه 15 تیر میهمان رضا عطاران بازیگر و کارگردان بود.
خبرآنلاین: رضا عطاران می‌گوید بیشتر بر حسب سلیقه و نظر مردم کار می‌کند و در سال‌های اخیر دوست دارد مردم را از ته دل بخنداند.

برنامه «گپ» به کارگردانی رامبد جوان که از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود، پنجشنبه 15 تیر میهمان رضا عطاران بازیگر و کارگردان بود.

فوتبالیست ها عموما از درآمد مناسبی برخوردار هستند. حداقل 450 بازیکن در لیگ برتر فوتبال ایران مشغول هستند که قراردادهای سالیانه بین 60 میلیون تا 5/1 میلیارد تومان را منعقد کرده اند. یک بازیکن 20 ساله تیم راه آهن تهران که امسال به پرسپولیس پیوسته 120 میلیون تومان قرارداد سالیانه بسته است.

این جدا از حقوق ماهیانه حدود یک میلیون تومان است. در همین تیم مبلغ قرارداد کریم انصاری فر 5/1 میلیون میلیارد تومان برآورد شده است. بازیکنان معمول تیم های شهرستانی مبالغی بین 200 میلیون تا یک میلیارد تومان (در مورد تیم های متمولی مثل سپاهان و تراکتورسازی) در سال دریافتی دارند. خوبی این شغل این است که جوانان مستعد بلافاصله از بهره وری خوبی به لحاظ مالی برخوردار می شوند که برای جوانان مشابه با مدرک دیپلم به یک آرزو شبیه است.

آنها حتی اگر با تیم های لیگ یک و دو شروع کنند می توانند به درآمد سالی 20 تا 25 میلیون تومان دلخوش باشند که با پیوستن به تیم های لیگ برتر این رقم به سادگی به 100 میلیون تومان در سال می رسد اما از آن سو مشکل دیگر محدود بودن سن بهره وری این بازیکنان است.

زمانی که دومین گل ایتالیا وارد دروازه آلمان شد، تصویری از چهره زنی در میان تماشاچیان پخش شد که روی صورتش علامت پرچم آلمان را نقاشی کرده بود و اشک می‌ریخت.

یکی از آزادراه‌های مهم کشور که قسمتی از آن در محدوده جغرافیایی استان قزوین واقع شده، آزادراه قزوین - کرج است که از ویژگی‌های مهم آن اتصال پایتخت به شمال، ‌شمالغرب و غرب کشور است و تهران را به ۱۲ استان متصل می‌کند.
از تهران نیز خبر می‌رسد، مرغ حتی در برخی از مناطق جنوب تهران بیش از 6000‌تومان به دست مردم می‌رسد. و هر کیلوگرم مرغ در بازار کپنهاک دانمارک، 5‌کرون دانمارک برابر با 1040تومان است.
روزنامه قدس: شواهد گویای آن است که با وجود هشدارهای پی‌درپی مسؤولان بویژه رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان، قیمت مرغ بالاتر از قیمت مصوب در بازار عرضه می‌شود.

 در حالی‌که سازمان حمایت با هشدار به توزیع‌کنندگان مرغ تأکید کرده است که هیچ کس حق ندارند مرغ را بالاتر از قیمت 4700‌تومان بفروشد، با این حال قیمت مرغ در بعضی از شهرها ازجمله مشهد همچنان 500‌تومان بالاتر و در محدوده قیمتی 5200‌تا 5300تومان عرضه می‌شود .

سازمان نظام پزشكی اعلام كرد شهرداری مناطقی از تهران طی چند روز اخیر و بدون اطلاع قبلی اقدام به جمع آوری تابلوهای مطب پزشكان كرده است.
 انتخاب: سازمان نظام پزشكی اعلام كرد شهرداری مناطقی از تهران طی چند روز اخیر و بدون اطلاع قبلی اقدام به جمع آوری تابلوهای مطب پزشكان كرده است.
"سادیسم" یا همان دگرآزاری عبارت است از علاقه به آزار رساندن دیگران به صورت جسمی و روانی طوری که این آزار رساندن موجب لذت و آرامش فرد آزاررسان شود!
 



برترین ها: "سادیسم" یا همان دگرآزاری عبارت است از علاقه به آزار رساندن دیگران به صورت جسمی و روانی طوری که این آزار رساندن موجب لذت و آرامش فرد آزاررسان شود! این افراد از تحقیر و تمسخر و آزار روحی یا جسمی افراد به خصوص در حضور دیگران لذت زیادی می‌برند و گاهی رفتارهای پرخاشگرانه یا جنایتکارانه از خود بروز می‌دهند!!!

اما آیا حیوانات نیز سادیسم دارند؟! تصویر زیر را ببینید:

اندکی تحمل فرمایید تا تصویر به طور کامل بارگزاری شود. 

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟