loading...
اخبار حوادث


اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، لوگوی رسمی رقابت های یورو ۲۰۱۶ را در مراسمی در پاریس رونمایی کرد.

شعار رقابت های یورو 2016، "جشنِ هنرِ فوتبال" است و در طراحی این لوگو تلاش شده تا هم هویت کشور میزبان، فرانسه و هم جنبه های هنری در نظر گرفته شود.

BMW M6ارزانترین مدل در این سبک


 با سفارش رنگ ویژه نقره ای 5000 دلاری آن، باز هم ارزان تر از بقیه به نظر می رسد. البته اولین بودن این مدل تنها به قیمت آن مربوط نمی شود. این خودرو بلندترین، عریض ترین، مرتفع ترین و سنگین ترین مدل در بین این گروه نیز محسوب می شود. موتور twin-turbo 4.4 لیتری آن اگرچه کوچکترین نسخه در بین سه رقیب V-8 دیگر محسوب می شود، اما با 560 اسب بخار بیشترین مقدار قدرت را نسبت به بقیه در تست ها تولید نمود.Jaguar XKR-Sکانورتیبل نیز با یک موتور V-8 با توان تولید 550 اسب بخار، یک خودروی سریع و جذاب محسوب می شود. جگوار XKR-S با قیمت 138,875 دلار و بدون هیچ گونه آپشن اضافه ای به فروش می رسد که البته همانند بی ام دابلیو ام 6، حق بیمه در کانورتیبل ها 6,300 دلار بیشتر از نسخه های کوپه می باشد.

اتومبیل وال C30


 ولیکس C30 که یک سدان کوچک فامیلی است. این خودرو با موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، و توان 105 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتن متر را تولید می کند، به بازار ارائه می شود و جایگاه خوبی داشته باشد.سیستم گیربکس آن بین دستی یا اتوماتیک CVT قابل انتخاب می باشد. ترمزها در هر چهار چرخ دیسکی و مجهز به سیستم ضد قفل و ضد لغزش  می باشد. مصرف سوخت C30 بطور متوسط 6.5 لیتر برای نمونه های دنده دستی و 6.8 لیتر برای انواع اتومات اعلام گردیده است. میزان آلایندگی آن نیز مطابق استانداردهای یورو 4 می باشد.

افتتاح دومین برج بلند ایران در گرگان (+ عکس)

عملیات ساخت این برج از سال ۱۳۸۵ در میدان بسیج شهرستان گرگان مرکز استان گلستان آغاز و در سال ۱۳۹۱ با حضور وزیر کشور و مسئولان استانی و کشوری افتتاح شد و شامگاه دوشنبه سوم تیر ماه ۱۳۹۲ پس از گذشت حدود یک سال از افتتاح این برج، همزمان با ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) همراه با نور افشانی و جشن به مناسبت این شب فرخنده به بهره‎برداری رسید.

اس ام اس خنده دار و جدید (255)

 

یارو تو باشگاه یه ساعت پیدا میکنه میگه : این ساعت آبی زیمنس مال کیه ؟
یه آقایی میگه مال منه
غضنفر میگه نشونی شو بده. یارو میگه :آبی زیمنس !
 میگه : دهه ! اینا رو که خودم گفتم داداش ! تو اصلا بگو ساعت چنده؟!

پاشیدن اسید بر روی بازیگر زن پاکستانی ! (+عکس)
سلطان خان از مسئولان پلیس محلی نیز این حمله را تائید کرد. بوشرا فورا به بیمارستان منتقل شد. صورت و شانه وی دچار سوختگی ۳۳ درصد شده ولی در سلامت به سر می برد.
 
یک هنرپیشه زن پاکستانی روز شنبه براثر حمله با اسید در شمال غربی پاکستان دچار سوختگی شد و اکنون تصویر وی بر خروجی های سایت ها قرار گرفته است.
اس ام اس های خنده دار روز (256)

 

 

 

دیدید این فیلمارو که بچه گم میشه وقتی پدر مادرش پیداش میکنن

نیم ساعت تو بغل همدیگه گریه میکنن

والا ما که بچه بودیم گم که میشدیم

بعد از اینکه پیدامون میکردن نیم ساعت کتک میخوردیم :|

انجمن نویسندگان و شاعران فلسطین نیز با انتقاد از رفتار توهین آمیز داوران این جشنواره، گزارش داد، عفاف محمد رجب الحساسنه دختر شاعر فلسطینی که در مرحله چهارم مسابقات بین المللی امیر الشعرا در ابوظبی شرکت کرده بود، موفق به صعود از مرحله نخست شد و به جمع دویست شاعر برتر کشورهای عربی پیوست، ولی در این مرحله هیات داوران شرط باقی ماندن او در رقابت را برداشتن حجاب عنوان کردند که با مخالفت شاعر مواجه شد.

به گزارش تکناز یک دختر خانم فلسطینی که در جشنواره شعر امارات شرکت کرده بود، به این دلیل که حاضر نشد حجاب خود را مقابل داوران جشنواره بردارد، از مسابقه حذف و به غزه بازگردانده شده است.
 

به گزارش تکناز شیا در وضعیت متفاوتی از این اختلال قرار دارد که به آن مایلومنینگوسل میگویند وضعیتی که در آن طناب نخاع برآمدگی دارد که موجب بوجود آمدن کیسه ای میشود که مایع نخاع در آن وجود دارد. مادر وی چن وی که اهل استان گوانجو ی چین است میگوید جراحان به وی گفته اند نمیتوانند به همین سادگی دنباله در حال رشد را بردارند.



یک منبع نزدیک به رئیس‌جمهور منتخب با رد گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه دولت آینده اظهار داشت: آقای دکتر روحانی تاکنون با هیچ کس در این زمینه صحبتی نکرده است.

وی افزود: بررسی‌ها و مطالعاتی در چارچوب‌های مختلف برای انتخاب کابینه آینده در حال انجام است ولی هنوز حضور هیچ کس در کابینه قطعی نشده است.

اخیراً در شبکه‌های اجتماعی تصاویر و خبرهایی منتشر می‌شود که حاکی از آن است که زنانی که فریب دروغ‌های مفتی‌های وهابی را خورده و به جهاد نکاح(!) در سوریه رفته‌اند و هر روز به همبستري یکی از تروریست‌ها برای شهوت‌رانی درمی‌آیند نوزادانی به وجود آمده‌اند که به محض زايمان مادران‌شان دفن می شوند و یا بدون هیچ مسؤولیتی در میان خرابه‌ای رها می‌شوند تا بمیرند.

اخیراً در شبکه‌های اجتماعی تصاویر و خبرهایی منتشر می‌شود که حاکی از آن است که زنانی که فریب دروغ‌های مفتی‌های وهابی را خورده و به جهاد نکاح(!) در سوریه رفته‌اند و هر روز به همبستري یکی از تروریست‌ها برای شهوت‌رانی درمی‌آیند نوزادانی به وجود آمده‌اند که به محض زايمان مادران‌شان دفن می شوند و یا بدون هیچ مسؤولیتی در میان خرابه‌ای رها می‌شوند تا بمیرند.

روز گذشته رسانه های سعودی خبری درباره کشتن و عریان کردن یک دختر عربستانی توسط یکی از شاهزادگان آل سعود منتشر کردند. این ماجرا، حلقه ای دیگر از زنجیر رسوایی های غیر اخلاقی شاهزادگان فاسد آل سعود و جنایت دیگر این خاندان علیه ملت عربستان به شمار می رود.

 


به گزارش بی باک به نقل از نما، این روزها شاهد هستیم در کنار دیگر معضلات فرهنگی که دامن جامعه را گرفته در شمال شهر تهران خبر از کلاسهای آموزش رقص توسط خانم، بدون محدودیت جنسیتی برگزار می شود.

چندي پيش مربي يکي از آموزشگاه هاي شنا در کشور سوئيس، تلاش کرد يک دختر 14 ساله مسلمان را به شنا کردن مانند ديگر دانش آموزان، مقابل وي وادار کند اما او از اين کار اجتناب ورزيد.

 این داستان باورنکردنی می توانست موضوع سناریو یک فیلم سینمایی باشد: یک زن باردار مرد، بچه اش متولد شد و او به زندگی بازگشت.اریکا نیگرلی 32 ساله آموزگار ادبیات انگلیسی  در میسوری سیتی ایالت تگزاس 9 ماهه باردار بود که سر کلاس درس از حال رفت و به زمین افتاد.قلب اریکا از کار افتاده بود.


مرد جنایتکار که در جریان بازجویی از همسرش او را به قتل رسانده بود، امروز دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت.خبر کشف جسد زنی به پلیس اطلاع داده شد. ماموران پلیس پس از حضور در محل که یک خانه مسکونی حوالی آیت الله کاشانی بود دریافتند که جسد متعلق به زنی به نام مریم است که با همسر و بچه‌هایش زندگی می‌کند.بلافاصله جسد برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

صاحب این بره یک ساله اظهار داشت: زمانی که این بره به دنیا آمد، همه شگفت زده شدیم زیرا این بره در بدو تولد شش شاخ داشت.
علی رنجبر عنوان کرد: یکی از شاخ های این بره بر اثر برخورد با شی، شکسته اما اثر آن هنوز هست و این گوسفند یک ساله اکنون با پنج شاخ زندگی می کند. وی افزود: احتمال دارد این بره به دنبال جفت گیری با گوسفندان کوهی متولد شده باشد.

جيم باب و ميشل Duggar در سال 1980 ملاقات و در سال 1984 ازدواج كردند. بعد از اينكه اولين فرزندشان كه جاشوا نام داشت متولد شد، آنها تصميم به استفاده از روشي براي كنترل فرزند گرفتند ، اما ميشل باردار شد و از سقط جنين رنج مي برد. از آن پس بود كه تصميم گرفتند براي جلوگيري از تولد از روش هاي كنترل استفاده نكنند و اجازه دهند خدا تصميم بگيرد كه صاحب چند فرزند شوندو آنها تا كنون صاحب 18 كودك ، 10 پسر و 8 دختر شده اند.



 

صحنه ای واقعی در یک عروسی در کشور ایرلند که طی یک رسم و آیین قدیمی دوستان داماد در لباس دشمن به او حمله ور می شوند تا ببینند داماد و عروس چگونه میتوانند از حمله دشمنانشان جان سالم بدر ببرند...!



دیوید و کریستین ناصر صاحبان این سگ چهار ساله از شهر تاکسون واقع در آریزونا برای ثبت نام این سگ غول پیکر در کتاب‌ رکوردهای جهانی گینس درخواست داده اند و اکنون منتظر اعلام نظر کارشناسان در این زمینه هستند.
بزرگ‌ترین سگ دنیا که گیبسون نام داشت آگوست گذشته به دلیل سرطان جان خود را از دست داد و اکنون این زوج امیدوارند بتوانند نام سگ خود را به عنوان جایگزین او ثبت کنند.



دکتر شیولو روآن با گرفتن هشتمین مدرک فوق تخصص پزشکی رکورد دارنده بیشترین مدرک پزشکی در گینس را به نام خود ثبت کرد.

وی از سال 1982 تا 1988 در دانشگاه پزشکی "شان دونگ" در ابتدا در پزشکی فارغ التحصیل شد و در سال 1989 به امریکا آمد و در LSU در سال 1993 فوق لیسانس علوم طبیعی را گذراند.



سرهنگ عبدالله هداوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیس 110 اسلامشهر مبنی بر زورگیری وجوه نقد و تلفن همراه وی توسط راننده خودرو مسافربر و همدستش در اسلامشهر، ماموران کلانتری 11 مرکزی به محل اعزام شدند


یک زن 33 ساله اهل ماساچوست آمریکا در اقدامی عجیب به جای نگهداری از کودکان متهم به سوء استفاده و آزار جنسی شده است و قاضی با شواهد به دست امده دریافت که وی برای خودش در خانه دو کودکی که از آنها پرستاری می کرد "خانه وحشت" ساخته بود.


مردی سراسیمه خودش را به پلیس بومهن رساند و مأموران را از ناپدیدشدن ناگهانی پسرش با خبر کرد.او با نگرانی گفت: مدتی قبل برای پسرم که ایرج نام دارد، نیسان آبی رنگی خریدم تا با آن کار کند. پسرم در کار خرید و فروش ضایعات فلزی بود. او ضایعات کارگاه ها و کارخانه های اطراف بومهن را می خرید و به کارخانه ای می فروخت. دیروز صبح ۵ میلیون تومان از حسابش برداشت کرد و برای خرید ضایعات با نیسانش از خانه بیرون رفت.

 

راز جنایتکار تهران

 

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: جنایتکاری که به دلیل جرم‌های متعدد و گوناگون یک سال از دست پلیس فراری بود، شناسای و به همراه یك دختر دستگیر شد.

سرهنگ علیرضا محرابی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وصول یک فقره پرونده از سوی بازپرس شعبه 7 دادسرای شهرری مبنی بر شناسایی و جلب فردی از اراذل و اوباش سطح یک منطقه ری به هویت "محمد.م"  دستور کار در اختیار عوامل این حوزه قرار گرفت.



سرهنگ ایرج بهادری رییس کلانتری 129 جامی گفت: در پی کسب اخبار و گزارش های مردمی از شهروندان ساکن در محله اسکندری تهران مبنی بر تجمع و تردد جند مرد و زن سابقه دار و خلافکار در یک منزل مخروبه،پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

سرهنگ محسن صفری با بیان اینکه در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر زورگیری از آنها توسط چند دختر و پسر، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت، گفت: یکی از شاکیان با مراجعه به پلیس عنوان داشت که روز حادثه دختری جوان در مسیر عبورم قرار گرفت و پس از سوارکردن، او مرا به خانه‌ای در منطقه «سرآسیاب» کشاند و سپس دو پسر جوان با تهدید سلاح‌سرد، وجوه نقد و اموالم را به سرقت برده و دست و پایم را بسته و در مناطق بیابانی رهایم کردند.



دختری به نام ژیرایر 20 ساله در حال تردد با خواهرش بود که مورد حمله یک زورگیر وحشی قرار گرفت و با گاز اشک آور آسیب دهید.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،ساعت 18:30 23 خردادماه واحد گشتی سرکلانتری چهارم پایتخت در حال انجام وظیفه در خیابان زرکش بودند که زن جوانی را به نام آینا به ماموران مراجعه کرد و اظهار داشت که چند دقیقه پیش با خواهرم 20 ساله ام به نام ژیرایر در حال تردد در خیابان بودیم که ناگهان راکب یک دستگاه موتورسیکلت عبوری به سمت ما حمله ور شد و با ضرب و شتم کیف خواهرم را به زور گرفت و اقدام به فرار کرد.

رابرت توفت 4 ساله به تازگی به عنوان شهردار یکی از شهرهای کوچک آمریکا انتخاب شده است که در نوع خود یک رکورد به حساب می آید.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، پسر بچه ای 4 ساله در آمریکا این روزها خودش را خیلی بیشتر از گفتن دستشویی و بازی نکردن در باغچه مسئول می داند چرا که او به شهردار یک شهر هرچند کوچک منصوب شده است.

دارنده جایزه اسکار یعنی دیم هلن میرن با 66 سال سن به عنوان خوش اندام ترین زن سال برگزیده شد. به گزارش ایران ناز در نظر سنجی که توسط یک باشگاه بدن سازی در لس آنجلس صورت گرفت این بازیگر انگلیسی با پشت سر گذاشتن ال مک پرسن بازیگر و مانکن استرالیایی، جنیفر لوپز و پیپا میدلتون خوش اندام ترین زن انتخاب شد.

0.781582001367778967_irannaz_com

حمله انتحاری به اتوبوس زائران ایرانی

                               مدیرکل عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت:

                    ۱۶ شهید و ۴۰ مجروح در پی حمله انتحاری به اتوبوس زائران ایرانی

مدیرکل عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس اطلاعات اولیه در پی حمله انتحاری به اتوبوس زائران ایرانی ۱۶ نفر شهید و ۴۴ نفر مجروح شده‌اند.

عکس اغفالگر زنان و دختران

                                  دستگیری اغفالگر زنان و دختران + عکس

مردی که با اغفال زنان و دختران اقدام به اخاذی از آنان کرده بود، دستگیر شد.

حوادث - به گزارش ایسنا،به دنبال اطلاع پلیس از چندین مورد سرقت از زنان و دختران از طریق اغفال آنان در شهرهای مختلف از جمله کیش بررسی موضوع برای دستگیری متهم در دستورکار ماموران قرار گرفت و سرانجام عوامل پلیس آگاهی کیش این مرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

                                  اقرار به دزديدن كيف رقيب عشقی

                               

پسر جواني كه براي انتقام از رقيب عشقي‌اش اموال او را سرقت كرده بود به جرم خودش اقرار كرد.

حوادث - به گزارش جوان، چند روز پيش پسر جواني به دادسراي شميرانات رفت و از ماجراي سرقت كيف‌دستي‌اش خبر داد. او توضيح داد: ساعتي قبل همراه خانواده‌ام به خواستگاري دختري از اقوام رفتيم.

                                       قهر زن به جنایت خونین ختم شد

                                   

 

قهر زنانه کافی بود تا جنایتی خونین رقم بخورد و شوهرش به قتل برسد. ساعت 10 شب 29 اسفندماه سال گذشته مرگ مرموز مردی 30 ساله در یکی از بیمارستان‌های تبریز به پلیس 110 گزارش شد و دقایقی بعد تیمی از ماموران کلانتری 13برای بررسی ماجرا وارد عمل شدند.

قتل سارق آهن توسط نگهبان ساختمان

                                 سارق آهن توسط نگهبان ساختمان به قتل رسید+عکس

نگهبان ساختمان نیمه‌کاره‌ای که با ضربات چاقو سارق آهن‌آلات را به قتل رسانده بود، به جنایت اعتراف کرد.

کلاهبردار میلیاردی گوشت

                                      کلاهبردار میلیاردی گوشت دستگیر شد+عکس

فردی که با چک‌های سرقتی و جعلی بیش از ۲ میلیارد تومان از طریق خرید و فروش گوشت کلاهبرداری کرده بود، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟