loading...
اخبار حوادث
سال‌ها بعد از یكه‌تازی‌های تلویزیونی و آن تیتری كه كنار عكس او و‌دو‌همبازی‌اش بود و غلط انداز فریاد می زد : هرسه مجردیم! شاهرخ استخری روبه‌روی ماست. با چهره‌ای كاملا جدی، صورتی كه كمتر به خنده باز می‌شود و دستی كه لای یك آتل محافظ به گردن‌آویزان است. این مصاحبه را با  پیش داوری آغاز كردیم و تصور روبه‌رویی با بازیگر جوان و كم‌حرفی كه خیلی هم اهل گفتن نیست. اما  هرچه پیش رفتیم دیدیم این صدا، جدی و صریح و راست گوست. بازیگری با آگاهی‌های لازم برای حضور در این حرفه و به دور از اطوارهای روی جلدی و پشت چشم نازك كردن‌های اعصاب خردكن.

شاهرخ استخری: زنده ماندن ما معجزه بود
تندیس آشواریا رای در موزه مادام توسو در لندن، یکی از پربیننده ترین بخش های این مجموعه است. می دانید چرا؟ شاید چون رای، جزو معدود ستاره های بالیوود باشد که در دنیا محبوبیت دارد. خیلی ها او را از ستاره های خوش آب و رنگ هالیوود هم زیباتر می دانند. شاید برای همین است که او توانسته خیلی زود پا به پای بزرگان هالیوودی همچون جرج کلونی، برد پیت، آنجلینا جولی و ... از مدل های تبلیغاتی گرانقیمت محصولات و برندهای جهانی شود.

او سال 1994 به عنوان دختر شایسته جهان انتخاب شد. کسی که به دو زبان انگلیسی و هندی تسلط کامل دارد. این همه معروفیت اما برای رای کافی نبود. برای همین هم در زندگی شخصی اش تصمیمی گرفت که او را از آنچه بود، محبوبتر و معروفتر کرد.

آشواریا: پایبندی به موازین اخلاقی برایم مهمتر است، تا بازی در فیلمی درخشان
موضوع کراوات و جمع آوری آن اواخر بهار امسال از سوی نیروی انتظامی مطرح شد و البته مدتی بعد هم اعلام شد کسی با کراوات مشکلی ندارد.
خبرآنلاین: موضوع کراوات و جمع آوری آن اواخر بهار امسال از سوی نیروی انتظامی مطرح شد و البته مدتی بعد هم اعلام شد کسی با کراوات مشکلی ندارد.

تیرماه امسال سردار رادان در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی 197 اعلام کرد پلیس با سازمان ها یا بیمارستان های خصوصی که از آرایش و کراوات به صورت سازمان یافته استفاده می‌کند، برخورد می‌کند.
این خواننده ۵۴ ساله که در حال برگزاری تور جهانی خود با نام " امی دی ان ای " است مدام از بخور صورت و داروها و درمانهای طبیعی استفاده می کند تا هر شب بتواند به بهترین شکل ممکن برنامه اجرا کند.

رنج‌روور ایووک نسخه‌ا ی جهش یافته از LR2 فری‌لندر است، خودرویی با طراحی زیبا و قدرت مانور بسیار بالا در خارج از جاده که شاید باورش سخت باشد ولی هنوز پر‌فروش و بسیار محبوب است.



برترین خودروی شاسی بلند 2012
بازیگری در «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» با این حضورهای جسته و گریخته فرق دارد؛ نقشی که باورپذیر کردن و از کار درآوردنش حتی برای بازیگران حرفه ای سینمای ما هم ساده نیست و حاتمی کیا این کار مشکل را (به قدر کفایت) انجام می دهد.



چرا حاتمی کیا بازیگر شد؟
معاون رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما، از آغاز فعالیت و راه اندازی یوتیوب ایرانی یا سایت مهر نماد (mehr.ir) خبر داد.
واحد مرکزی خبر: معاون رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما، از آغاز فعالیت و راه اندازی یوتیوب ایرانی یا سایت مهر نماد (mehr.ir) خبر داد.

لطف الله سیاهکلی در حاشیه نخستین همایش فضای مجازی و آسیب های اجتماعی نوپدید گفت: از این پس مردم می توانند با ورود به این سایت، علاوه بر قرار دادن فیلم های ویدئویی خود در قالب بسته های کوتاه، از فیلم های مورد علاقه خود در صدا و سیما که دسترسی به آنها مشکل است، بهره مند شوند.
یاهو برخی سرویس‌ها و محصولات خود از جمله یاهو مسنجر را تعطیل می‌کند.
 
 
 
ایتنا: یاهو برخی سرویس‌ها و محصولات خود از جمله یاهو مسنجر را تعطیل می‌کند.

 از زمان به روی کار آمدن خانم ماریسا مایر، مدیر عامل جدید یاهو، این چشمگیرترین تحولاتی است که یاهو به خود دیده است.
«یاس» یاغی است و روحیه‌ای سرشار از اعتراض دارد، اما در پسِ این شخصیت معترض، یک پسر دوست‌داشتنی منتظرتان است. می‌گوید بچه ناصرخسرو است، اما بارها خانه‌به‌دوشی را تجربه کرده و در محله‌هایی مثل اکباتان و شمشیری زندگی کرده است.
 
اعترافات یاس در مورد فقر، زندگی وعقده هایش
متاسفانه در برخی مراکز غیرپزشکی و آرایشگاه‌ها شاهد انجام اکثر کارهای زیبایی هستیم. درحالیکه کارهای زیبایی باید حتما توسط یک جراح زیبایی یا متخصص پوست که دانش کافی برای انجام این کارها دارد، صورت بگیرد.
 
گزارشی از آرایشگاه های مرگبار در ایران
 سرانجام پس از مدت ها انتظار، شرکت لامبورگینی از مدل رودستر آونتادور پرده برداری کرد. اگرچه پیش از این، آونتادور رودستر در قالب مدلی مفهومی و با نام Aventador J Concept معرفی شده بود ولی بین این مدل و نمونه تولید شده، تفاوت های اندکی دیده می شود که از جمله آنها می توان به شیشه جلو و طراحی متفاوت قسمت عقب و ادوات کابین اشاره کرد.

لامبورگینی آونتادور، بولینیایی وحشی
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی ملی، هرگونه تغییر در اعتبار ابلاغی از جمله جابه‌جایی حقوق و مزایای مستمر و یا جابه‌جایی بین برنامه‌ها را مستلزم مبادله اصلاحیه موافقتنامه با این معاونت دانست.
دانیال عبادی این روزها سرش خیلی شلوغ است. بازیگر خوش قیافه و جوان سینما که با فیلم «امشب شب مهتابه» به شهرت رسید، این روزها در حال عقد قرارداد برای کار سینمایی جدیدش است و سریال «راستش را بگو را روی آنتن دارد .
 
دانیال عبادی: نمی خواهند این سینما ستاره داشته باشد
دوست داشتیم بدانیم فوتبالیست‌های خارجی كه تعدادشان در این تهران خودمان كم هم نیست اینجا چه می‌خورند یا دوست دارند چه نوع غذاهایی میل كنند؟ دوست داشتیم از رژیم غذایی‌شان بدانیم و اینكه چقدر با غذاهای متنوع و خوشمزه ایرانی كنار آمده‌اند.
 

رستوران‌گردى با فابیوجانواریو و جى‌لویدساموئل

فوتبال آنقدر جذابیت دارد که از سیاستمدار و هنرپیشه گرفته تا مردم عادی، وارد عرصه هواداری تیم‌ها شوند. جالب اینکه برخی افراد شهیر طرفدار تیمی هستند که باور کردن آن دشوار است از جمله "باراک اوباما"، رئیس جمهور آمریکا.

درحالی که برخی اخبار از توقف انتقال آنی کارت به کارت پول حکایت دارد، مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی ضمن تکذیب این خبر گفت: کارت به کارت پول و خریدهای فروشگاهی کمافی‌السابق انجام می شود.


ناصر حکیمی در واکنش به توقف انتقال آنی کارت به کارت پول اظهار داشت: کارت به کارت پول از طریق خودپردازها، اینترنت و شعبه کما فی السابق انجام می شود و هیچ اتفاق خاصی در این حوزه روی نداده است.
حالا کمتر از یک ماه دیگر تا 21 دسامبر 2012 باقی مانده است. روزی که در پیشگویی مایاها، موعد پایان دنیا لقب گرفته و شمارش معکوس روزهای باقی مانده تا آن در ایمیل‌ها دست به دست می‌شود.
با این حال سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا ادعای مایاها را رد می‌کند و می‌گوید تمام پیشگویی‌های آخرالزمان درباره برخورد یک ستاره درخشان با زمین ادعای بی‌اساسی است که از نظر نجومی توجیه پذیر نیست.

فرماندار شهریار از انفجار کارخانه رنگسازی در این شهر اندیشه خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر کشته شدند.
خبرگزاری مهر: فرماندار شهریار از انفجار کارخانه رنگسازی در این شهر اندیشه خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر کشته شدند.

 سید عباس جوهری در حاشیه حضور در محل این حادثه اظهار داشت: امروز(چهارشنبه) به دلایل نامعلوم این کارخانه رنگسازی دچار حریق شد.
ستاره سینمای ایران که مدت هاست در کانادا اقامت دارد، به تماشا می گوید رغبتی برای حضور در سینمای کنونی ندارد. رادان می گوید ممکن است در جشنواره سال آینده هم فیلمی نداشته باشد.

بی شک چه آنهایی که طرفدارش هستند و چه آنهایی که نه، دوست دارند یا حداقل کنجکاوند بدانند «بهرام رادان» که این روزها نه گفت و گویی از او در جایی منتشر می شود و نه حتی خبری کوتاه، کجاست و چه می کند؟ محض اطلاع آنهایی که بی خبرند عرض می کنیم ستاره دو سیمرغه سینمای ایران این روزها در کشور کانادا در حال گذراندن زندگی است.


بهرام رادان از سینما خداحافظی کرد؟
زماني كه قاضي بودم پرونده‌اي را براي رسيدگي به دادگاه كيفري‌ استان تهران آوردند كه مربوط به زني بود كه شوهر صيغه‌‌اي خود را كشته بود.

نوع قتل نشان مي‌داد قاتل كينه ‌شديدي از مقتول داشته‌ و ضرباتي كه بربدن او وارد كرده‌ آنقدر عميق بود كه به گفته پزشكي قانوني يك ضربه آن براي گرفتن جان‌يك نفر كافي بود.

متهم كه زن صيغه‌اي مقتول بود، مدعي شده نتوانسته رفتارهاي شوهرش را تحمل كند و دست به اين كار زده ‌است، اما اولياي‌دم گفته بودند متهم براي تصاحب پول همسرش چنين كاري كرده است.

نوجوان 16 ساله بالاخره تصميم خود را گرفت و پس از سه ماه پدر و مادر ايراني خود را به عنوان خانواده اصلي خود انتخاب كرد.

البته اگر اين آرامشي قبل از طوفان براي سامان، پسرگم شده نباشد او به زندگی ایرانی خود ادامه می‌دهد. درحال ياد گرفتن زبان فارسي ايراني است و با پدر و مادر اصلي خود زندگي مي‌كند.

پليس درحالي سامان گم شده را پس از 16 سال به خانواده اصلي بازگرداند كه پدر و مادر افغاني او تمام راه او را بدرقه كردند. مادر و خويشاوندان افغاني پسر كمي دورتر از خودروی پليس می‌آمدند و به او اطمينان مي‌دادند تنهایش نخواهند گذاشت
مازیار فلاحی پس از اجراهای متعددش در تهران، 10 آذر ماه سال جاری در برنامه ای ویژه توسط شرکت «Dream Event Productions» ساپورت شده، در سالن «Massey Theatre» شهر ونکوور روی صحنه خواهد رفت تا عاشقانه هایش را برای همه ایرانی های خارج از کشور اجرا کند.

توطئه علیه «مازیار فلاحی» در ونکوور
پس از آنکه ساخت پروژه سینمایی «لاله» مدتی فضای سینما را غبارآلود کرد و حرف و حدیث های فراوانی را به خود اختصاص داد، همکاری بازیگر نه چندان سرشناس سینما، سحر ریحانی با آستان قدس رضوی جهت ساخت پروژه ای مستند برای امام رضا(ع) سر و صدای فراوانی به راه انداخت و سوال های مبهمی را در ذهن مخاطبان ایجاد کرد. سوالهایی که کمتر کسی توانست برای آنها پاسخی شفاف بیابد.

 باور کردن این تصمیم ژاپنی ها کمی مشکل است. آنها تصمیم دارند که جام جهانی فوتبال سال ۲۰۲۲ را به صورت هولوگرافیک در بقیه استادیوم های دیگر کشورها نشان دهند

 هولوگرام تصویری سه بعدی است که از ترکبب شعاع نور لیزر یا سایر منابع نوری منسجم ایجاد می شود. آنها برای عملی کردن این کار ۶ میلیارد دلار بودجه در نظر گرفته اند و قرار است که هر بازی در استادیوم با ۲۰۰ دوربین فیلم برداری HD ضبط شود. سپس این تصاویر به صورت همزمان به ۴۰۰ ورزشگاه در دیگر نقاط جهان فرستاده می شود. حالا شما می توانید در یک استادیوم در کشور خودتان بنشینید و فینال جام جهانی را در ورزشگاه مقابل خودتان ببینید. چرا که فناوری هولوگرافیک مانند چیزی است که در فیلم های جنگ ستارگان دیده اید. شما بازیکنان را در وسط زمین فوتبال مقابل تان می بینید.



 
تصمیم باورنکردنی ژاپن برای جام جهانی 2022
درگیری دو پسر عمو برای عروسی با دختر جوان سرانجام با قتل یکی از آنها پایان یافت.
خبرگزاری مهر: درگیری دو پسر عمو برای عروسی با دختر جوان سرانجام با قتل یکی از آنها پایان یافت.

ساعت 9 و 30 دقیقه 26 تیر امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی کشف جسد در داخل یک کارگاه نجاری واقع منطقه مرتضی گرد به کلانتری171 صحن مطهر اعلام شد . در بررسی های اولیه مشخص شد جوانی به نام " محمد " 24ساله از سوی قاتل یا قاتلین به قتل رسیده و جسد او نیز سوزانده شده است .

 با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور رئیس دادگاه عمومی و انقلاب 101 آفتاب ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
زندانیانی که برای مداوا به این پزشک مراجعه می‌کردند، این حق را داشتند که با آنها همانند یک انسان رفتار شود، در حالی که این پزشک از اختیارات خود برای سوء‌ استفاده اخلاقی از زندانیان استفاده کرده است.
مدير عامل يك شركت خصوصي كه به بهانه استخدام زن منشي، وي را ربوده و پس از آزار و اذيت او را در يك باغ متروكه‌ در حومه شهريار رها كرده بود، دستگير شد.
جام جم آنلاین:  مدير عامل يك شركت خصوصي كه به بهانه استخدام زن منشي، وي را ربوده و پس از آزار و اذيت او را در يك باغ متروكه‌ در حومه شهريار رها كرده بود، دستگير شد.

 روزهاي پاياني آبان امسال زني جوان با حضور در پليس آگاهي شهريار در غرب استان تهران عليه مردي جوان به اتهام آدم‌ربايي و آزار و اذيت شكايت كرد.
والری بومن جارت (Valerie Bowman Jarrett) (متولد ۱۹۵۶ میلادی)، وکیل آمریکایی مقیم شیکاگو است. وی همچنین از مشاورین ارشد باراک اوباما است. والری جارت از پدر و مادری آمریکایی زاده شده و متولد شهر شیراز، ایران است و تا ۹ سالگی در این شهر زندگی می‌کرده است.
طی اجرای مراسم تعزیه و خیمه سوزی روز عاشورا در میدان ارگ بازار بزرگ تهران، 3 نفر از حاضران به دلیل افتادن میله ستون خیمۀ در حال سوختن بر روی سرشان، دچار سانحه شدند که به بیمارستان منتقل شدند.
 

  درشرایطی که کار‌شناسان حیات وحش، چرای گله را به چند دلیل از موارد تهدید کننده حیات یوز ایرانی می‌دانند، به تازگی یک قلاده یوزپلنگ ماده‌ که حدود چهل کیلومتر از منطقه حفاظت شده توران (خارتوران) سمنان خارج شده بود با حمله سگهای گله مواجه شده و کشته می‌شود.

 در همه جاي دنيا هنرمندها زير ذره‌بين هستند به‌خصوص بازيگرها كه مردم هميشه دوست دارند قسمت خصوصي زندگي آنها را بدانند. این کنجکاوی عمومی هم معمولا مزاحم آرامش ستاره هاست. مخصوصا وقتی ملاحظات اخلاقی کم‌رنگ شود و بعضی آدم‌ها و بعضی رسانه‌ها به خودشان اجازه بدهند حرمت‌ها را بشکنند. نیوشا ضیغمی و همسرش هم از این فضا دلخورند. از سایتی که به خاطرتسویه حساب های سیاسی سفر حج رفتن نیوشا را بهانه کرده تا بی انصافی را در حق او تمام کند. یا از نشریه ای که به شایعه‌ اختلاف این زوج دامن زده. اما واقعیت این نیست.  نيوشا مي‌گويد: آرش يك همراه و تكيه‌گاه است و آرش پولادخان هم مي‌گويد: من به همسرم، نيوشا افتخار مي‌كنم. گفت‌و‌گوي خواندني با نيوشا ضيغمي و آرش پولادخان خیلی چیزها را روشن می‌کند. نه فقط اینکه اختلاف آنها، فقط شايعه بود و آنها در كنار هم آرامش دارند و به اين زندگي آرام افتخار مي‌كنند؛ چیزهای دیگری هم هست که از این گفت و گو دستگیرتان می‌شود.

زندگی خصوصی نیوشا ضیغمی و آرش پولاد خان
 
  پشت يك ميز 4نفره، تنگ و ترش نشسته بوديم؛ در يك خانه جديد. سال‌ها بعد از ديدار 4نفره، با برادران قاسم‌خاني و بهاره و شقايق؛ امشب هم قرار بود بهاره رهنما بپرسد و ما گوش كنيم. او ميزبان ما بود، در خانه‌اش، روبه چشم‌انداز بي‌انتهاي شهر. خيلي دورتر از لوكيشن‌هاي دزد و پليسي. اين يك جمع گرم خانوادگي بود. خانواده نويسنده و بازيگر، همان‌ها كه سال‌هاست به ما خنده هديه مي‌دهند. خانواده‌اي با داستان‌هاي مخصوص؛ به ويژه قصه عروس جوان و دختر همسر اول آقاي نويسنده. شايد اول رويمان نمي‌شد بپرسيم، اما صميميت محراب و شقايق اين جرات را به ما داد. اين شد كه مصاحبه تبديل شد به حرف زدن درباره نيروانا و البته نويان. دخترخانم عاقل و آرامي كه بارها كنار محراب ديده بوديمش. شقايق در اين گفت‌‌و‌گو توضيح مي‌دهد چگونه تلاش كرده دوست خوبي براي دختر ناتني‌اش باشد... داستان اين شماره همين است. چه خوب كه بعضي‌ها شجاعت حرف زدن دارند!

زندگی عشقولانه شقایق دهقان و محراب قاسم خانی
 این هالیوودی ها گاهی وقت ها طوری خبرساز می شوند که پاپاراتزی هم که نباشی دوست داری از بعضی کارهایشان سردربیاوری. مثل همین ازدواج آنجلینا جولی با براد پیت. این هفت سال زندگی مشترکشان که شش فرزندخوانده و نخوانده حاصلش بود یک طرف، خبر ازدواج و مخالفت مادرشوهر و تکه پرانی های فرزند خوانده هم از طرف دیگر نمی گذارد بی توجه از کنار ماجراهای این خانواده بگذری.

حاصل همه آنچه که در ادامه برایتان شرح می دهیم این شده که دوستداران آنجلینا جولی و براد پیت باید منتظر یک اتفاق خوب برای آنها باشند. آنها پس از سال ها زندگی مشترک، تصمیم گرفتند ازدواج خود را به صورت رسمی ثبت کنند!

ماجرا از آنجایی شروع شد که مدوکس (فرزندخوانده آنها) از براد و آنجلینا در مورد ازدواج آنها سوال هایی پرسید و پس از آن شیلو و زاهارا نیز این سوال ها را ادامه دادند. همین کنجکاوی ها باعث شد که آنها تصمیم بگیرند که ازدواج خود را به صورت رسمی نیز ثبت کنند.

همه سوپراستارهای ایرانی چه آقایان و چه خانم‌ها مجرد هستند و با رویه‌ای که در پیش گرفته‌اند به نظر نمی‌آید حالا حالاها خبر ازدواج‌شان به گوش برسد.
نیکی کریمی، هدیه تهرانی و مهناز افشار از اخبار ازدواج خود می گویند

 

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در منطقه «خان‌احمد» گچساران در محور نورآباد- گچساران خبرداد.

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟