loading...
اخبار حوادث

مثل کبریت کشیدن در باد دیدنت دشوار است؛ من که به معجزه ى عشق ایمان دارم؛ میکشم آخرین دانه ى کبریتم را در باد؛ هر چه بادا باد

 

صدسال بعدازمرک من ، تا بشکافی قبرمن / خواهی شنید ازقلب من ،ILOVEYOU محبوب من

تنها
غمگین
نشسته با ماه
در خلوت ساکت شبانگاه
اشکی به رخم دوید ناگاه
روی تو شکفت در سرشکم
دیدم که هنوز عاشقم آه
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
یک لحظه نشد خیالم آزاد از تو
یک روز نگشت خاطرم شاد از تو
دانی که ز عشق تو چه شد حاصل من
یک جان و هزار گونه فریاد از تو
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
در پی آن نگاه های بلند ،
حسرتی ماند و
آه های بلند!

دو پسر جوان که با تهیه فیلم مستهجن از دو دختر ۱۵ ساله در یکی از شهرستان های فارس قصد ادامه این رابطه شوم را داشتند بازداشت و راهی زندان شدند. اواخر هفته گذشته دختر نوجوانی در حالی که بسیار نگران و آشفته بود با مراجعه به دادسرای یکی از شهرستان های فارس مدعی شد که دو جوان از وی و دوستش فیلم غیراخلاقی تهیه کرده و قصد انتشار آن را دارند. با توجه به حساسیت موضوع پرونده ای تشکیل و دستورات لازم از سوی بازپرس برای مشخص شدن اینمساله صادر شد.
سرزمینی ‌كه نمی‌شناسیم
شیراز را به تخت‌جمشید و حافظیه و شاهچراغش می‌شناسیم، یزد را به بادگیرهای سرو مانندش، اصفهان را به زنده‌رود كم‌آبش، به میدان نقش جهان دود گرفته و به چهل‌ستون شگفتش و تبریز را هم به بازار رویایی‌اش؛ اما بسیاری از دیدنی‌های این شهرها پشت شهرت این جاذبه‌ها پنهان شده‌ است. این جاذبه‌ها گاهی آنقدر شگفت‌ است كه نه‌تنها با جاذبه‌های مشهور آن قدرت برابری دارد، بلكه بسیاری از آنها كهن‌تر و عظیم‌تر و زیباتر هستند.  این هفته به سراغ 10 جاذبه گردشگری در ایران رفته‌ایم كه تنها به این دلیل كه مشهور نیستند، دیده نشده‌اند.
تحقیقات دانشمندان هلندی نشان داد

مردان در برابر زنان جذاب دچار مشکلات شناختی می شوند!

 

 

مطالعاتی که در دانشگاه رادبود نایمیخن هلند صورت گرفته نشان می دهد که مردان در حضور زنان نمی دانند چه بگویند، چرا که قوای شناختی و قدرت تفکرشان دچار نقصان می شود، ولی این امر در مورد زنان صادق نیست.
مجله اینترنتی برترین ها
 
 


برترین ها: مطالعاتی که در دانشگاه رادبود نایمیخن هلند صورت گرفته نشان می دهد که مردان در حضور زنان نمی دانند چه بگویند، چرا که قوای شناختی و قدرت تفکرشان دچار نقصان می شود، ولی این امر در مورد زنان صادق نیست.

در حال حاضر سایت فیس بوک 800 میلیون کاربر دارد که محققان و کارشناسان در حال تحقیق و بررسی آنها هستند . در اینجا با بعضی اثرات این سایت بر زندگی و رفتار افراد آشنا می شوید
مجله اینترنتی برترین ها
 
 


برترین ها: در حال حاضر سایت فیس بوک 800 میلیون کاربر دارد که محققان و کارشناسان در حال تحقیق و بررسی آنها هستند . در اینجا با بعضی اثرات این سایت بر زندگی و رفتار افراد آشنا می شوید

نقاشی با ساقه گندم، سبک ویژه چین است اما دو هنرمند افغان به این سبک نقاشی، رنگ های تازه اضافه کرده اند. در تصاویر زیر هنرنمایی این هنرمندان را ملاحظه می نمایید.
مجله اینترنتی برترین ها
 
 


برترین ها: نقاشی با ساقه گندم، سبک ویژه چین است اما دو هنرمند افغان به این سبک نقاشی، رنگ های تازه اضافه کرده اند.

قطری ها با سپردن همه کارهای خود به خدمتکارها و آشپزها در ویلاهای خود می نشینند و روز به روز چاق تر می شوند، بدون اینکه به فکر سلامتی خود باشند.
برترین ها: قطری ها با سپردن همه کارهای خود به خدمتکارها و آشپزها در ویلاهای خود می نشینند و روز به روز چاق تر می شوند، بدون اینکه به فکر سلامتی خود باشند.

 قطر کشور کوچکی است که با یک مشکل بزرگ روبروست: اضافه وزن مفرط.

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟