loading...
اخبار حوادث
خانمی كه شما باشید...! تعجب نكنید قصد تعریف ماجرای هیجان‌انگیزی را برای‌تان نداریم، این عنوان برنامه‌ای است كه این روزها آزاده نامداری به همراه جمعی از همكارانش - كه سعی شده بیشتر خانم‌ها باشند
برترین مجله اینترنتی ایران




برترین ها:  خانمی كه شما باشید...! تعجب نكنید قصد تعریف ماجرای هیجان‌انگیزی را برای‌تان نداریم، این عنوان برنامه‌ای است كه این روزها آزاده نامداری به همراه جمعی از همكارانش - كه سعی شده بیشتر خانم‌ها باشند- مشغول ساختش هستند تا در روزهای عید نوروز مهمان خانه‌های شما باشند. برای معرفی این برنامه سراغ خانم نامداری آمدیم؛ سر ضبط قسمتي كه مائده طهماسبی كه عاشق سفر است روبه‌روی خانمی مي‌نشيند كه از این كار متنفر است و احساس می‌كند برنامه‌های زندگی‌اش با رفتن به سفر به هم می‌ریزد و نرگس محمدی یا همان «ستایش» معروف، به‌عنوان كسی كه توانسته در عرصه بازیگری موفق باشد روبه‌روی نیلوفر دوستی می‌نشیند كه برخلاف تلاش زیادی كه برای بازیگری دارد از بی‌توجهی‌هایی كه نسبت به او می‌شود، گله‌مند است. راستي يادتان باشد كه آزاده نامداري و احسان عليخاني، مجريان ويژه‌برنامه سال تحويل هستند پس اين برنامه را از دست ندهيد.

شايد در نگاه اول همه عشق‌ها شبيه به هم‌ باشند اما اين تصوري اشتباه است؛ همانگونه كه اثر انگشت 2 نفر امكان ندارد شبيه يكديگر باشد، رفتار و خصوصيات اخلاقي آن‌ها هم با يكديگر تفاوت دارد.
برترین مجله اینترنتی ایران



برترین ها:  شايد در نگاه اول همه عشق‌ها شبيه به هم‌ باشند اما اين تصوري اشتباه است؛ همانگونه كه اثر انگشت 2 نفر امكان ندارد شبيه يكديگر باشد، رفتار و خصوصيات اخلاقي آن‌ها هم با يكديگر تفاوت دارد. همين تفاوت باعث مي‌شود تا هيچ 2 ازدواجي شبيه يكديگر نباشد. اگر فكر مي‌كنيد شما با همين شخصيت با فرد ديگري ازدواج كرده بوديد، همين رفتارها را انجام مي‌داديد سخت در اشتباهيد زيرا عشق ميان 2 نفر ارتباط مستقيمي با روحيات هر 2 نفر دارد.

شگفتی یک جمله عجیب در جذب آقایان

 

زندگى زناشویى، تشکلى است که بر پایه محبت، بنا نهاده شده و این امر، نقشى حیاتى را در آن بازى مى کند؛ عنصرى که خداوند متعال از آن به عنوان نشانه اى از خود نام برده است. اگر چه اندکى از این سرمایه را خداوند در ابتداى زندگى زناشویى به زن و مرد عطا فرموده، ولى باید آن را چون نهالى دانست که لازم است حفظ و بارور شود .
 

برقراری رابطه و ازدواج از دهه 70 به بعد پیچیدگی های بیشتری پیدا کرد. انتخاب های بسیار زیادی در پیش روی هر کس قرار می گرفت و حس رقابت نیز همواره در حال افزایش بود. لیست زیر به شما در پیدا کردن همسر دلخواه و حفظ رابطه خود با او کمک می کند.

جدیدترین اس ام اس های عشقولانه +مسیج دوبیتی عاشقانه


 

نه خوابم می‌برد نه می‌برد مرگم به بیداری
به این حال معلق تا کی‌ام بیدار می‌داری
هوا! گاهی هوا! گاهی هوا! گاهی هوا! گاهی،
نفس بفرست! مُردم آه! از این آه تکراری

.
.
.
.

نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد

نمی دانم نداشتن ات سخت تر است یا تحمل اینکه دیگری تو را داشته باشد

.
.
.
.

دارم حست می کنم لحظه لحظه با منی

تو تموم لحظه هام تو هوام پر میزنی

این چه احساسیه که واسه من مقدسی

تا دلم تورو میخواد تو به دادم می رسی

.
.
.
.

عشق برای یک مرد فقط صفحه ای از کتابه ولی برای یک زن تموم تاریخ زندگیشه

.
.
.
.

انگشتانت را …

به من قرض بده

برای شمردن لحظه های نبودنت

کم آورده ام!…

 

 

 

براي خواندن بقيه مطالب به ادامه مطلب برين 

اس ام اس عاشقانه و احساسی رمانتیک جدید  

ناز لبت چشیده ام یاد شکر نمی کنم / تا تو فرشته ی منی یاد دگر نمی کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

*

به وسعت ندیدن نگاهت

خسته ام

چگونه بشکنم ثانیه ها سنگین

دوریت را

 

هر جا هستی یاد من باش! من که با یاد تو موندم،

پا به پای هر دقیقه از تو گفتم! از تو خوندم!

از تو که شرم سلامت لحظه هامُ زیرُ رو کرد!

با خداحافظ سردت چشم من به گریه خو کرد!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

*

قصیده می شوم اگر تو تشنه ی شنیدنی!

به اوج می رسم اگر، تو بی قرار ِ دیدنی!

بیا که درهوای تو، از نو نفس تازه کنم!

بیا که این حماسه را با تو پُر آوازه کنم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

*

تو رو باید می شناختم که هزار تا چهره داشتی

روی احساس و دل من داشتی قیمت می گذاشتی

تو نتونستی بفهمی که وفا خریدنی نیست

چینی شکسته ی دل ، دیگه پیوند شدنی نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هوا ترست به رنگ هوای چشمانت

دوباره فال گرفتم برای چشمانت

اگر چه کوچک و تنگ است حجم این دنیا

قبول کن که بریزم به پای چشمانت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

 

 برای ديدن بقیه مطالب به ادامه مطلب برین 

اس ام اس جديد ابزار احساسات برای كسی كه دوستش داری

بـا آمدنت بهــانه پـیدا شده است / خورشید میـــان خانه پیدا شده است
ما نیم نظر چشم به هم دوخته ایم / یک لحظه ی شاعرانه پیدا شده است . . .

.

.

.

این قدر خیـــال هـــــای بیهــوده نبـاف / ماییم و ،دو خط رباعی و، یک دل صاف

در آینه ی دلم به جز عکس تو نیست / شک داری اگـــــر بیــا دلم را بشکاف . . .

.

.

.

بــا این که لب از کـلام بستید شما / ساکت سر جـایتان نشستید شما

امـــواج نگــــاهتــان دلم را لرزاند / اصلا نکند زلـــــزله هستید شـــما . . .

.

.

.

با انگشت اشـــــــــاره در خواهد زد / دل در ســ ــینـه شدید تر خــــــواهد زد

قلبم بــــا تیک تــاک خود می گوید / یلدا سر شد سپیده سر خواهد زد . . .

.

.

.

بی رویت آینه کـــدر خــــواهد شد / آهم در شهر منتشر خــواهد شد

چون بمبی ساعتی دلم در سینه / با تــــــاخیر تو منفجر خـواهد شد . . .

 

 

 

 

 برای ديدن بقیه مطالب به ادامه مطلب برین   

قصد داریم تعدادی از زوج های هنرمند موسیقی و سینما و تئاتر را بر بشمریم قطعا این فهرست بسیار بلندتر از این چند مورد است؛ بنابر این شما هم می توانید نمونه های دیگر را در نظرات نام ببرید

   

تست هوش جنائی
 
 
 
 
روزی روزگاری در خانواده ای دختر و مادری شاد و خوش بخت زندگی می کردند و بسیار به یکدیگر عشق می ورزیدند تا اینکه ناگهان در شبی سرد و تاریک و در میان صدای رعد وبرق و بارش شدید باران تلفن خانه به صدا درآمد.

دختر جوان شتابان به سوی تلفن رفت و آن را برداشت صدایی لرزان با حالتی غمگین در حال گریه بود دختر گفت: الو...بفرمایید.... صدا به آهستگی گفت منم دایی دیوید و باز شروع کرد به گریه کردن. الیزابت که حالا حسابی ترسیده بود گفت: دایی جون،تو رو خدا حرف بزندید، چی شده؟

 

آموزش کاشت سبزه عید نوروز ۱۳۹۱

 

.

کاشت سبزه قبل از سال ، نشانی از سبزینگی برای سال جدید است و بدون سبزه ، بساط هفت سین صفایی ندارد !
شاید خرید یک سبزه ، بسیار راحت‌تر از سبز کردن آن باشد اما لذت سبز کردن سبزه نوروز به کمی زحمت می‌ ارزد . برای کاشت سبزه از انواع مختلف بذر، مانند گندم ، عدس ، قره ماش ، شاهی و تره‌ تیزک می‌توان استفاده کرد .

برای آموزش لطفا به ادامه مطلب بروید:

 

داستان عشق و دیوانگی

در زمانهای بسیار قدیم وقتی هنوز پای بشر به زمین نرسیده بود، فضیلت ها و تباهی ها دور هم جمع شده بودند، آنها از بی کاری خسته و کسل شده بودند.
ناگهان ذکاوت ایستاد و گفت بیایید یک بازی بکنیم مثل قایم باشک.
همگی از این پیشنهاد شاد شدند و دیوانگی فورا فریاد زد، من چشم می گذارم و از آنجایی که کسی نمی خواست دنبال دیوانگی برود همه قبول کردند او چشم بگذارد.
دیوانگی جلوی درختی رفت و چشم هایش را بست و شروع کرد به شمردن .. یک .. دو .. سه .. همه رفتند تا جایی پنهان شوند.

بقیه در ادامه

داستان مادر شوهر

دختری ازدواج کرد و به خانه شوهر رفت ولی هرگز نمی توانست با مادرشوهرش کنار بیاید و هر روز با هم جرو بحث می کردند.
عاقبت یک روز دختر نزد داروسازی که دوست صمیمی پدرش بود رفت و از او تقاضا کرد تا سمی به او بدهد تا بتواند مادر شوهرش را بکشد!

بقیه در ادامه

توصیه هایی برای زیبایی خانوم ها

با اینکه خیلی از خانم‌ها برای اینکه به خود یا خانواده‌شان برسند خیلی وقت ندارند اما ناخودآگاه زمان زیادی را جلوی آینه تلف می‌کنند. اولین حسن آرایش کم هم این است که کمی به وقت‌های آنها اضافه می‌کند. اما به همین راحتی هم نمی‌توان از کنار زیبایی و شیک بودن گذشت. به همین دلیل خانم فلاهرتی این نکات را برای زیبایی بدون آرایش پیشنهاد می‌کند.

بقیه در ادامه

زنی با ۴قانون ساده ۱۲۵کیلو وزن کم کرد

به گزارش افکارنیوز،خانم آنیتا میلز از کنتاکی آمریکا در تمام طول زندگی خود دچار اضافه وزن بوده است.
یک روز تصمیم میگیرد که وزن خود را کاهش دهد و در عرض ۲ سال ۲۳۲ پوند وزن کم می کند. خانم میلز نه مربی خصوصی داشته است و نه از رژیم های سخت لاغری استفاده کرده است، تنها به ۴ نکته ای که پزشک خانوادگی اش در کاغذی نوشته بود عمل کرد.

۴ قانونی که دکتر به او توصیه کرده است از این قرار است:

بقیه در ادامه

رازهایی بسیار جالب درمورد چهره و خصوصیات اخلاقی‌تان

به جواب این سؤال‌ها فکر کنید و جوابتان را به خاطر داشته باشید. آخر مقاله دوباره این جواب کار داریم.شخصیت ما قبل از هر جای دیگری روی صورتمان بروز پیدا می‌کنند. حالات و تغییرات چهره، هرچند

جزئی و خفیف، پیام شفاف، سریع و کارآمدی است که می‌تواند یک زبان جهانی هم باشد، به شرطی که شما بتوانید حالات چهره‌های مختلف را تشخیص بدهید و بدانید که هر چهره‌ای چه چیزی می‌گوید. دانستن این نکات از بهترین ابزارهای برقراری ارتباط با دیگران است.
دانستن این‌که طرف مقابل چه شخصیتی دارد و چه واکنش‌های احساسی از خود نشان می‌دهد، می‌تواند نقش مهم و حیاتی در رابطه ما و آن فرد داشته باشد. اگر ما بتوانیم احساسات مردم را زود تشخیص بدهیم، بهتر می‌توانیم در موقعیت‌های مختلف با آن‌ها برخورد کنیم. مثلاً اگر ما بتوانیم تشخیص بدهیم که فردی غمگین است، شاید بتوانیم واکنش درستی نسبت به ناراحتی او نشان بدهیم.
برای فهمیدن برخی از حالات چهره نیازی به آموزش نیست، چون شناسایی آن‌ها ساده است و حتی آن‌طور که روان‌شناسان می‌گویند ما از یک توانایی ذاتی برای انجام این کار برخورداریم. داروین گفته است روزی مادری هنگام مراقبت از کودک خودش شروع به گریه کرد. کودک با این‌که هیچ‌وقت با چنین صحنه‌ای مواجه نشده بود اما جلو رفت و به عنوان همدردی روی شانه مادرش زد. بعد داروین نتیجه می‌گیرد که این کودک تا آن موقع ندیده بوده کسی گریه بکند، پس نمی‌توانسته این احساسات را یاد گرفته باشد. بنابراین تشخیص یک صورت گریان امری ذاتی و غریزی است. با این حال نکات ظریفی هم هست که توجه بیشتر به آن می‌تواند به ما در درک بهتر از چهره خودمان و دیگران کمک کند.
قبل از شروع بحث باید دو نکته را مد نظر داشت. اول این‌که همان‌طور که گفتیم چهره‌خوانی یک علم دقیق و ثابت‌شده نیست و حتی با گذراندن دروه‌های آموزشی دقیق و پیشرفته نیز نمی‌توان به‌طور قطع در مورد شخصیت و درون افراد صحبت کرد. نتایج شما در سنجش شخصیت، بستگی به تجربه، مهارت و تعداد دفعات تحلیل قبلی دارد. نکته دوم که اهمیت بسیار زیادی هم دارد این‌که چهره را باید به طور کامل و دقیق مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید و تا رسیدن به همه حقایق، از قضاوت‌های شتابزده اجتناب کنید. با به یاد داشتن این نکات می‌‌توانید قبل از صحبت کردن با افراد تا حدی متوجه شخصیت آن‌ها شوید.

بقیه در ادامه

 

معجزه ی عشق

سالها پیش , در کشور آلمان , زن و شوهری زندگی می کردند.آنها هیچ گاه صاحب فرزندی نمی شدند.یک روز که برای تفریح به اتفاق هم از شهر خارج شده و به جنگل رفته بودند , ببر کوچکی در جنگل , نظر آنها را به خود جلب کرد.مرد معتقد بود : نباید به آن بچه ببر نزدیک شد.به نظر او ببرمادر جایی در همان حوالی فرزندش را زیر نظر داشت.پس اگر احساس خطر می کرد به هر دوی آنها حمله می کرد و صدمه می زد.اما زن انگار هیچ یک از جملات همسرش را نمی شنید , خیلی سریع به سمت ببر رفت و بچه ببر را زیر پالتوی خود به آغوش کشید , دست همسرش را گرفت و گفت :عجله کن!ما باید همین الآن سوار اتوموبیلمان شویم و از اینجا برویم.آنها به آپارتمان خود باز گشتند و به این ترتیب ببر کوچک , عضوی از ا عضای این خانواده ی کوچک شد و آن دو با یک دنیا عشق و علاقه به ببر رسیدگی می کردند. سالها از پی هم گذشت و ببر کوچک در سایه ی مراقبت و محبت های آن زن و شوهر حالا تبدیل به ببر بالغی شده بود که با آن خانواده بسیار مانوس بود.در گذر ایام , مرد درگذشت و …

بقیه در ادامه

 

چرا یک دانشجو نمی تواند درس بخواند؟ /طنز

سال ۳۶۵ روز است در حالی که:

۱- در سال ۵۲ جمعه داریم و میدانید که جمعه ها فقط برای استراحت است به این ترتیب ۳۱۳ روز باقی میماند.

 

بقیه در ادامه

اس ام اس تبریک عید نوروز ۹۱

اس ام اس تبریک سال نو

—————————

سلام میشه ازت خواهش کنم سال تحویل بیای خونمون ؟

آخه سبزه خوشگل تر از تو پیدا نکردم !

—————————

چند سال و چند عید باید از عمر تو بگذره تا آدم بشی !؟

یک سال از عمرت گذشت، ولی باز تو همونی که بودی !

فرشته دوست داشتنی بهارمبارک !

—————————

ای کاش که هر لحظه بهاری باشی

هر روز پر از امیدواری باشی

هر ۳۶۵ روز امسال

سرگرم شمردن هزاری باشی!

—————————

بی اجازت دفتر  ۳۶۵ برگ جدیدتو دادم به خدا تا بهترین تقدیر رو برات نقاشی کنه

نوروز ۹۱ مبارک

—————————

یادت باشه:تعطیلات بزودی تموم میشه وبعدش سرکار رفتنه که انتظار تورو میکشه.

بازم ۱سال کار و خستگی!

(ستاد کوفت کردن تعطیلات نوروزی)

—————————

امروز ۲ نفر آدرس و شماره تلفنت رو ازم خواستن منم بهشون دادم

یکیشون خوشبختی و اون یکی سعادت

سال ۹۱ میان سراغت !

—————————

بقیه در ادامه

 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی عبدالمالکی به نام نفس

(توضیح : این آهنگ توسط افراد سودجو مورد سو استفاده قرار گرفته و پخش شده بود . هم اکنون میتوانید این آهنگ فوق العاده را به صورت ارجینال و تنها با صدای علی عبدالمالکی دانلود نمایید .)

( تنظیم : بابک مافی )

…..

علی عبدالمالکی

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟