loading...
اخبار حوادث

برخی از اقوام کشورهای مختلف، روشهای درمانی عجیبی دارند که فرد پس از آگاهی از آن‌ها به درمان شیمیایی توجه بیشتری نشان می‌دهد. به گزارش پایگاه خبری شین هوآ؛ عجیب‌ترین درمانهای دنیا به قرار زیر است:

افسردگی محرک‌های معروف زیادی دارد: ضربه‌روحی، مشکلات مالی، سوگ از دست دادن عزیزان و بیماری نمونه‌هایی از این عوامل هستند. اما اگر افسرده هستید و هیچکدام از اینها درمورد شما صدق نمی‌کند، تعیین یک دلیل خاص برای افسردگیتان کمی دشوار است. درواقع، ممکن است افسردگی شما یک دلیل خاص و مشخص نداشته باشد. در زیر به برخی از علت‌های تعجب‌آور افسردگی اشاره می‌کنیم.
 

 

 

تابستان نزدیک است و سه ماه فرصت ارزشمند برای بسیاری از نوجوانان زیر 20 سال به وجود خواهد آمد. این و برخی موارد مثل راهنمایی خواستن پدر یکی از مخاطبان سایت در مورد فرزندش بهانه‌ای شد که این مطلب را بنویسم.
طبق معمول، دوست دارم بیشتر تجربیات خودم را در مورد مسائل بیان کنم. شما هر کدام را که خواستید به تجربیات خود اضافه کنید.

http://salijoon.ws/mail/910308/20/youth5.jpg

دقایق اولیه بامداد روز گذشته مردی که همسرش را تا خیابان هاشمیه 47 تعقیب کرده بود ناگهان از پشت سر به وی حمله ور شد و او را با وارد آوردن بیش از 11 ضربه چاقو به شدت مجروح کرد. با فریادهای زن جوان یکی از شهروندان با پلیس 110 و اورژانس تماس گرفت.

دقایقی بعد این زن که به دلیل اصابت ضربه های عمیق چاقو بیهوش شده بود توسط مأموران اورژانس به بیمارستان فارابی مشهد منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت، اما اقدامات پزشکان و کادر درمانی بی نتیجه ماند و این زن در بیمارستان جان خود را از دست داد.

در این جنایت هولناک 4 زورگیر با کشاندن دانشجوی رشته مهندسی معماری به منطقه گاودشت بابل، وی را با ضربات چاقو از پای درآورده بودند.
روزنامه ایران: راز جنایت نیمه شب زمستانی در جاده تاریک آمل با تجسس‌های علمی و اطلاعاتی پلیس فاش شد.

 در این جنایت هولناک 4 زورگیر با کشاندن دانشجوی رشته مهندسی معماری به منطقه گاودشت بابل، وی را با ضربات چاقو از پای درآورده بودند.


نیمه شب 20 بهمن ماه سال 90 در حالی که باران شدیدی می‌آمد و هوا بسیار سرد بود، راننده یک تاکسی بی‌سیم در مسیر جاده قدیم آمل به بابل پیکر بی‌جان پسر جوانی را دید که همه لباسش خون آلود بود و در کنار حاشیه گلی جاده روی زمین افتاده بود. راننده تاکسی کنار جاده توقف کرد و خود را بالای سر پسر جوان رساند و دید دیگر نفس نمی‌کشد. راننده جوان به سرعت مأموران پاسگاه پلیس منطقه را در جریان قرار داد.
«خسرو» متهم رديف اول اين پرونده در جلسات بازجويي اعتراف كرده بود بعد از اينكه زنان جوان را مجبور به كشيدن شيشه مي‌كرد آنها را مورد آزار جنسي قرار مي‌داد.
شرق: هيات قضات دو مرد را كه متهم هستند 10 زن جوان را ربوده و مورد آزارجنسي قرار داده‌اند به اعدام، شلاق و زندان محكوم كردند.

 «خسرو» متهم رديف اول اين پرونده در جلسات بازجويي اعتراف كرده بود بعد از اينكه زنان جوان را مجبور به كشيدن شيشه مي‌كرد آنها را مورد آزار جنسي قرار مي‌داد. اين پرونده تابستان سال 85 تشكيل شد. آن زمان زني جوان به ماموران خبر داد توسط دو مرد پرايدسوار ربوده شده و مورد آزار قرار گرفته است.
خواهر و بردار ناتنی که در جریان فرار از خانه مرد کارخانه دار را به طرز هولناکی به قتل رسانده بودند پس از محاکمه در دادگاه کیفری به اعدام محکوم شدند.
خبرگزاری مهر: خواهر و بردار ناتنی که در جریان فرار از خانه مرد کارخانه دار را به طرز هولناکی به قتل رسانده بودند پس از محاکمه در دادگاه کیفری به اعدام محکوم شدند.

 پنجم فروردین ماه سال 87 ماموران پلیس آگاهی شهرستان مرودشت در جریان ناپدید شدن مرموز مرد کارخانه داری قرار گرفتند.
در یک حادثه دلخراش، نامادری پسر 4 ساله همسرش را به قتل رساند و دستگیر شد.
جام جم آنلاین: در یک حادثه دلخراش، نامادری پسر 4 ساله همسرش را به قتل رساند و دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی پارس‌آباد استان اردبیل درباره این حادثه گفت: به دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات شهر پارس‌آباد ماموران در محل حاضر و تحقیق در این زمینه را آغاز کردند.
من و رويا چندي قبل به صورت اتفاقي با هم آشنا شديم. رويا از زندگي مشتركش ناراضي بود و خيلي زود به من علاقه‌مند شد من هم او را دوست داشتم ارتباط ما با هم ادامه داشت تا اينكه رويا تصميم گرفت دخترش را به قتل برساند و خود را از دست او نجات بدهد.
 شرق:زني كه متهم است با نگه داشتن فرزند هشت‌ماهه‌اش در سرما باعث مرگ او شده، در انتظار حكم هيات قضات به سر مي‌برد.

3 جوان با کمین در مسیر مدرسه، دختران را فریب و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و با تهیه فیلم‌های غیراخلاقی، در چندین مرحله با تهدید به انتشار این فیلم‌ها، از آنها اخاذی کرده‌اند.
جام جم آنلاین: 3 جوان که پس از ارتباط با دختران کم‌سن و سال، آنها را فریب داده و با تهیه فیلم‌های غیراخلاقی، اخاذی می‌کردند دستگیر شدند.

از مدتی پیش چند فقره شکایت از سوی والدین چند دختر خردسال در دستور کار ماموران کلانتری 13 شهید رجایی یزد قرار داشت.

اين زن 40 ساله پس از سقوط از اين ارتفاع با لبه پشت‌بام رستوران هتل برخورد و سپس به روي زمين افتاد.
خبرگزاری ایسنا: زن آمريكايي از طبقه شصتم ساختمان هتلي در سنگاپور سقوط كرد.
طی هفت روزی که از این حادثه می گذارد اظهارنظرهای مختلفی در این خصوص صورت گرفت ولی در استان یا کسی ابراز تاسف و عذرخواهی نکرد یا آنقدر دیر این اتفاق افتاد که تسلی بخش نبود.
خبرگزاری مهر: یک هفته از حادثه دلخراش و در عین حال عبرت آموز که سوالهای زیادی را در ذهن افکار عمومی ایجاد کرده است، می گذرد.

طی هفت روزی که از این حادثه می گذارد اظهارنظرهای مختلفی در این خصوص صورت گرفت ولی در استان یا کسی ابراز تاسف و عذرخواهی نکرد یا آنقدر دیر این اتفاق افتاد که تسلی بخش نبود.


 نوگلانی که خنده بر لبانشان خشکید و قربانی بی مسئولیتی و سهل انگاری و منفعت طلبی تعدادی شدند که امروز همه مقصران به حاشیه رفته اند و پدر و مادرها را در این داغ به حال خود رها کرده اند.

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان كهگيلويه و بويراحمد از دستگيري فردي خبر داد كه با راه‌اندازي سايت‌هاي همسريابي از دختران جوان سوء استفاده مي‌كرد.
خبرگزاری ایسنا: رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان كهگيلويه و بويراحمد از دستگيري فردي خبر داد كه با راه‌اندازي سايت‌هاي همسريابي از دختران جوان سوء استفاده مي‌كرد.

 سرهنگ مرتضويان در تشريح اين خبر گفت: پيرو شكايت فردي مبني بر دريافت ايميل‌هاي تهديدآميز ماموران اقدامات خود را براي شناسايي اين فرد يا افراد آغاز كردند.
پرونده کلاهبرداری میلیاردی از فروشندگان بلور و شیشه تهران ابعاد گسترده تری به خود گرفت و به دستگیری سرکرده این شبکه کلاهبرداری و بر ملا شدن کلاهبرداری 5 میلیارد تومانی این باند منجر شد.
خراسان: پرونده کلاهبرداری میلیاردی از فروشندگان بلور و شیشه تهران ابعاد گسترده تری به خود گرفت و به دستگیری سرکرده این شبکه کلاهبرداری و بر ملا شدن کلاهبرداری 5 میلیارد تومانی این باند منجر شد.

 این مرد با خواستگاری صوری از اقوام یکی از طعمه هایش اطمینان وی را به خود جلب و 3 میلیارد تومان از او کلاهبرداری کرده بود.

 

مراسم سنتي و ملي ورف.چال يا برف.چال كه نمادهاي يك سنت حسنه و كم.نظير با بيش از پانصد سال قدمت در كشور است اكنون وراي فراموشي و اضافه شدن برخي برنامه ناموزون را بيش از پيش به خود مي.بيند.. اين مراسم همه ساله در نيمه دوم ارديبهشت ماه در روستاي زيباي اسك بخش لاريجان در فاصله 85 كيلومتري شهرستان آمل در مسير جاده هراز واقع شده است.

در دوران قديم به منظور تامين آب دام.ها و حتي انسان به درايت عالم بزرگوار سيد حسن ولي چاله.اي عميق در دامنه كوه دماوند حفرشد تا با پرشدن برف.هاي دامنه.هاي قله، مشكل كم.آبي تابستان كه گريبانگير مردم منطقه مي.شد را برطرف كند.

اين مراسم همه ساله و قبل از ذوب شدن آخرين برف.هاي زمستاني با شكوه خاصي و با حضور چند هزار نفري مردم منطقه برگزار مي.شود و دوستداراني از سراسر كشور براي تماشاي اين مراسم به روستاي اسك مي.آيند.

موضوع پرونده درآمدزاترین تخصص های حال حاضر ایران است. این موضوع را با پردرآمدترین اشخاص ایران اشتباه نگیرید فهرستی که همراه با توضیح می خوانید حاصل جست و جو میان جامعه محافظه کار ایران است!


همشهری جوان: دلایل بسیاری وجود دارند که باعث می شوند هیچ کس دوست نداشته باشد کسی از میزان دقیق دارایی اش باخبر شود. اینها تنها محدود به قشر پردرآمد جامعه هم نمی شود، اگر به دوروبرتان دقت کنید، حتی آدم های کم درآمد هم به طور دقیق به شما نمی گویند چقدر درآمد دارند!

این شاید خودش موضوع خوبی برای یک پرونده در آینده باشد که چرا ما تا این حد پنهان کار یا محافظه کار هستیم اما فعلا همین بس که این فضا را درک کنید و بدانید ما برای تهیه این پرونده با چه دشواری هایی مواجه بودیم.

موضوع پرونده درآمدزاترین تخصص های حال حاضر ایران است. این موضوع را با پردرآمدترین اشخاص ایران اشتباه نگیرید که آن حکایت دیگری دارد. حتی موضوع مورد بحث ما مربوط به مشاغلی مثل ساختمان سازی یا کارخانه داری نیست که آنها بیش از تخصص به سرمایه نیاز دارند.

دیگر مثل سابق انگیزه نیست، دوبلورها هیچگونه تامینی ندارند، اگر کسی از پله افتاد و پا یا دستش شکست، نقش عوض می‌شود و ارزشی برای این کار قائل نیستند.

خبرگزاری فارس:  «چنگیز جلیلوند» دوبلور و بازیگر سینما که تا به حال بیش از 5 هزار فیلم را دوبله کرده است، هنر دوبله را به بازیگری ترجیح می‌دهد و می‌گوید: دوست داشتم هتل‌دار شوم اما دوبله را ادامه دادم.

«چنگیز جلیلوند» دوبلور نام‌آشنایی است. او گوینده بسیاری از نقش‌های به یادماندنی بازیگران ایرانی و خارجی بوده است.

 این پیشکوست عرصه دوبلاژ به جای شخصیت‌هایی نظیر «مارلون براندو»، «پل‌نیومن»، «برت‌لنکستر»، «پیتر اوتول»، «دین مارتین»، «یول براینر» و... صحبت ‌کرده است.


با حضور در منزل وی، با این پیشکسوت عرصه دوبلاژ به گفت‌وگو نشستیم.
جلسه بررسی یک لایحه جنجالی در پارلمان اوکراین، با کتک کاری و زد وخورد نمایندگان موافق و مخالف دولت نیمه کاره رها شد.
 
 

برترین ها :
به نقل از شبکه تلویزیونی راشاتودی، نمایندگان موافق و مخالف دولت در پارلمان اوکراین در جلسه ای که به منظور بررسی لایحه جنجالی استفاده رسمی از زبان روسی در مناطق شرقی و جنوبی این کشور بود، به درگیری و نزاع فیزیکی پرداختند.

بر اساس این لایحه جنجالی، زبان رسمی نهاد های دولتی مانند مدارس، بیمارستان ها و دادگاه ها در مناطقی که اکثریت آنها به زبان روسی و غیر اوکراینی تکلم می کنند، به زبان اکثریت ساکنان آن تغییر خواهد کرد.


در این مصاحبه بروبکس سورپرایزهای زیادی برای شما دارند که شما را غافلگیر خواهد کرد. از ورود آنها به دنیای سینما بگیرید تا دلیل خواندن در عروسی ها و ماجرای سیروان و...

مجله یکشنبه: آنها اسم شان را گذاشته اند. «بروبکس»؛ گروهی که با کلیپ «سوسن خانم» به شهرت رسیدند و تقریبا بخش عمده ای از شهرتی که امروز کسب کرده اند را مدیون کلیپ های جذابی هستند که با هزینه های بعضا کم و گاهی هم زیاد ساخته اند. بروبکس نمونه یک گروه پرآوازه غیرمجاز است که توانسته با کمک ابزاری به نام کلیپ به شهرت برسد و موسیقی اش را به گوش مخاطب خود برساند. آنها از حالا به بعد قرار است به صورت مجاز کار کنند و دیگر خبری از فعالیت زیرزمینی نیست. این را خشایار، کیوان و حمید با اطمینان کامل می گویند. در این مصاحبه بروبکس سورپرایزهای زیادی برای شما دارند که در دومین شماره یکشنبه در سال 91 شما را غافلگیر خواهد کرد. از ورود آنها به دنیای سینما بگیرید تا دلیل خواندن در عروسی ها و ماجرای سیروان و...



 
اگر خبر‌های سینمایی را در سال جدید دنبال کرده باشید، قطعاً در جریان اتفاقاتی که برای رضا داود‌‌نژاد رخ داده، قرار گرفته‌اید.
همشهری: اگر خبر‌های سینمایی را در سال جدید دنبال کرده باشید، قطعاً در جریان اتفاقاتی که برای رضا داود‌‌نژاد رخ داده، قرار گرفته‌اید.

 این بازیگر که با مشکل کبد روبه‌رو شده بود، با انتقال به بیمارستان لاله و بعد از آن بیمارستان نمازی شیراز در نوبت پیوند کبد قرار گرفت و بالاخره در روز بیست‌وچهارم اردیبهشت ماه این پیوند انجام شد.

پیوندی که در طرف دیگر آن اسم «سید‌محمد‌رضا کاکاوند» به چشم می‌خورد. مردی که به علت ایست قلبی از مدتی قبل در بیمارستان نمازی بستری شده بود و بعد از اینکه دچار مرگ مغزی شد، اعضای بدنش به سه نفر از جمله رضا داود‌نژاد اهدا شد. به همین بهانه سراغ خانم مظفری همسر محمد‌رضا کاکاوند رفتیم و از اتفاق‌های روز پیوند پرسیدیم.
« زُهير ياري » در يادداشتي در روزنامه شرق از نمايش «عشق من حامد بهداد»؟ دفاع كرده است.
شرق: « زُهير ياري » در يادداشتي از نمايش «عشق من حامد بهداد»؟ دفاع كرده است.

در اين يادداشت مي‌خوانيم:

«عشق من حامد بهداد»؟ يعني چي؟ اين چه اسميه؟ يعني حامد بهداد انقد مهمه؟ كه چي؟ حالا فقط مونده بود حامد بهداد رو گنده كنن؟ در پاسخ بايد پرسيد مهم كيه؟ يا گنده كردن كسي يعني چي؟ داشتن جايزه، نقد و بررسي‌هاي متفاوت، توجه مطبوعات و سطح اقبال عمومي نشان از ميزان اهميت يك بازيگر دارد، پس نمايش ما نه مي‌تواند حامد بهداد را گنده‌تر كند و نه كوچك‌تر.

 
در اين طرح كه در مياديني همچون ونك، صادقيه، هفت‌تير، هفت‌حوض و ... به مرحله اجرا گذاشته شده است، ماموران پليس با بدپوششان، مانكن‌هاي خياباني و افراد بدحجاب برخورد مي‌كنند.
خبرگزاری ایسنا: طرح تشديد برخورد با بدحجابي و مانكن‌هاي خياباني كه از روز چهارشنبه در پايتخت آغاز شده است وارد فاز جديدي شد.

ماموران پليس پايتخت در ادامه اجراي طرح امنيت محله محور از بعدازظهر چهارشنبه طرح تشديد برخورد با بدحجابي و مانكن‌هاي خياباني را در تهران آغاز كردند.

در اين طرح كه در مياديني همچون ونك، صادقيه، هفت‌تير، هفت‌حوض و ... به مرحله اجرا گذاشته شده است، ماموران پليس با بدپوششان، مانكن‌هاي خياباني و افراد بدحجاب برخورد مي‌كنند.

ماموران پليس تهران عصر پنجشنبه اجراي اين طرح را توسعه داده و در اطراف مراكز خريد و تجاري بزرگ پايتخت مستقر شده و با افراد بدحجاب اعم از زن و مرد برخورد كردند.

پليس پايتخت اعلام كرده است كه طي روزهاي آتي مراحل ديگري از طرح برخورد با بدحجابان و مانكن‌هاي خياباني را به مرحله اجرا خواهد گذاشت.
 


سردار حسين ساجدي‌‌نيا، فرمانده انتظامي تهران بزرگ چندي پيش از اجراي اين طرح خبر داده و گفته بود كه بزودي پليس طرحي را براي برخورد با بدحجابان در تهران به مرحله اجرا مي‌گذارد.

وي گفته بود كه برخورد با بدپوششي در دو مبحث توليدكنندگان، واردكنندگان غيرمجاز لباس و مصرف‌كنندگان صورت مي‌پذيرد به طوري كه همزمان با آغاز طرح تمامي مراكز توليدي و توزيعي البسه در شهر تهران شناسايي شده و هشدارهاي لازم در اين باره به آنان داده مي‌شود و بديهي است درصورت عدم‌توجه به توصيه‌ها اين مراكز پلمپ خواهند شد.
طرح برخورد پلیس تهران بزرگ با رانندگان بد حجاب و سگ گردانی
در خیابان‌‌های تهران شنبه شب اجرا شد.
برخورد با رانندگان بد حجاب و سگ گردانی در خیابان‌‌ های تهران

خبرگزاری ایسنا: مرد آمريكايي در اقدامي وقيحانه دو خواهر دوقلو و دختر خاله آنان را به همسري اختيار كرد.

 اين مرد كه ساكن ايالت «يوتا» آمريكاست، 22 سال پيش زماني‌ كه 18 سال داشت با اين خانواده آشنا شد و تصميم گرفت با يكي از اين خواهران دوقلو و دخترخاله آنان همزمان زندگي‌شان را آغاز كند.


برترین ها : یک دختر هندی به نام "بیمبالا داس" به خاطر علاقه زیاد به مار کبرا تصمیم به ازدواج با این مار گرفت و در مراسم عقد این زوج حدود 2000 نفر مشارکت داشتند.

این مراسم در ولایت اوریسا، واقع در شرق هند برگزار شد.

فعالیت جنسی سالم در گرو داشتن جسم و روح سالم است. در اینجا 10 ماده غذایی را به شما معرفی می کنیم که برای داشتن یک فعالیت جنسی سالم مفید خواهد بود.

راز: بدن شما تنها با دریافت مواد غذایی حیاتی می تواند به وظایف خود به خوبی عمل کند و در خدمت شما و خواسته هایتان باشد. اشتباه نکنید، منظور من تنها خوردن نیست.

هیچ رژیم غذایی ای نمی تواند تمام مواد مغذی موردنیازتان را به شما برساند. اگر رژیم غذایی فقیر و کم ارزشی داشته باشید، به عنوان مثال اگر هر روز غذاهای چرب، شیرین، پرنمک و فاقد مواد غذایی پرارزش چون سبزیجات می خورید، نمی توانید از جسمتان انتظار چندانی داشته باشید.

امتحان ریاضی یا تکالیف جبر بزرگترین مسائلی هستند که نوجوانان 15 ساله با آن روبرو هستند. ولی بعضی نوجوانان دغدغه های کاملاً متفاوت و برگتری دارند، از جمله هکر 15 ساله اتریشی که به جرم هک کردن 259 سایت دستگیر شده است.


 
یک نابغه روستایی با هک رمز اینترنتی حساب مشتریان بانک‌ها، میلیون‌ها تومان پول به جیب زد.
روزنامه همشهری: یک نابغه روستایی با هک رمز اینترنتی حساب مشتریان بانک‌ها، میلیون‌ها تومان پول به جیب زد.

چندی پیش پرونده‌ای پیش روی بازپرس دادسرای مبارزه با جرائم رایانه‌ای تهران قرار گرفت که از دستبرد صدها میلیونی به حساب‌های بانکی حکایت داشت. در این پرونده افراد زیادی که با سرقت پول از حسابشان روبه‌رو شده بودند، با حضور در دادسرا به طرح شکایت پرداخته بودند. با اعلام این شکایت‌ها تحقیقات ویژه در این زمینه آغاز شد.

شواهد حکایت از این داشت که سرقت‌ها از طریق اینترنت و در دنیای مجازی رخ داده و سارق با هک کردن رمز اینترنتی حساب افراد دست به سرقت زده است. با افشای این حقیقت تحقیقات ویژه ماموران پلیس فتا آغاز شد تا اینکه پس از مدتی ردی از یک هکر در روستایی در استان فارس به دست آمد.
كارآگاهان در رصد اينترنتي به سايت با عنوان « فساد در سينماي ايران» روبرو شدند كه كارآگاهان پليس فتا در بررسي اين سايت دريافتند كه گردانندگان اين سايت اقدام به انتشار عكس‌هاي خصوصي بازيگران ايراني مي‌كنند.
خبرگزاری ایسنا: رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان البرز از دستگيري گردانندگان سايت «فساد در سينماي ايران» در ساوجبلاغ خبرداد.

سرهنگ محمد مهدي كاكوان با بيان اينكه ماموران فتا براي ارتقاي ضريب امنيت در فضاي مجازي اقدام به رصد اينترنتي سايت‌ها كردند، گفت: كارآگاهان در رصد اينترنتي به سايت با عنوان « فساد در سينماي ايران» روبرو شدند كه كارآگاهان پليس فتا در بررسي اين سايت دريافتند كه گردانندگان اين سايت اقدام به انتشار عكس‌هاي خصوصي بازيگران ايراني مي‌كنند كه با توجه به حساسيت موضوع رسيدگي به اين پرونده در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.
اين جوان 22 ساله با معرفي خود به عنوان فردي معلوم‌الحال با جلب توجه كاربران، تقاضاي خريد شارژ و ارسال آن به آي دي مي‌كرده و ضمن دريافت شارژ و اعلام يك شماره تلفن صوري كاربران را فريب داده بود.
 خبرگزاری ایسنا: رييس پليس فتاي گيلان از شناسايي و دستگيري فردي كه پس از ساخت ايميل‌هاي جعلي با هويت و تصوير شهروندان، اقدام به فريب كاربران اينترنتي كرده بود، خبرداد.

سرهنگ ايرج محمدخاني  با اعلام اين خبر گفت: درپي ارجاع يك فقره پرونده از دادسراي رشت به دادخواهي زني با هويت معلوم به پليس فتا، مبني بر اينكه فردي ناشناس پس از جعل هويت و تصويرش و نسبت دادن مطالب ناروا و غيراخلاقي در اينترنت به وي، به كاربران اينترنتي درخواست دوستي مي‌داد، موضوع به صورت ويژه در دستوركار كارشناسان پليس فتا قرار گرفت.
اين دندانپزشك متهم است در مطبش در ولنجك تهران اين زنان را مورد تعرض قرار داده و از برخي از آنها فيلمبرداري كرده‌ است.
شرق:  مرد دندانپزشكي كه متهم است 78 زن را مورد تعرض قرار داده است پس از گذشت 10 سال از تشكيل پرونده، در دادگاه كيفري‌ استان تهران محاكمه مي‌شود.

اين دندانپزشك عراقي‌الاصل متهم است در مطبش در ولنجك تهران اين زنان را مورد تعرض قرار داده و از برخي از آنها فيلمبرداري كرده‌ است.
مدتی بود رفتار همسرم تغییر پیدا کرده بود وقتی این موضوع را جویا شدم او گفت قلی چند بار با تهدید وارد خانه مان شده و در حضور دخترمان وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
شرق: زوج جوان که پس از اسید پاشی بر روی راننده سرویس دخترشان او را به قتل رسانده بودند در دادگاه کیفری به دفاع از خود پرداختند.

در جلسه محاکمه متهمان که در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران، روشن نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده مرتضی متهم به معاونت در اسید پاشی و مشارکت در قتل مرد 60 ساله ای به نام قلی است.
دختر 15ساله‌اي كه بعد از دوستي اينترنتي با يك پسر از خانه فرار كرده بود توسط چهار جوان مورد آزار و اذيت قرار گرفت.
 شرق: دختر 15ساله‌اي كه بعد از دوستي اينترنتي با يك پسر از خانه فرار كرده بود توسط چهار جوان مورد آزار و اذيت قرار گرفت.

هفته پيش مرد ميانسالي به دادسراي تبريز مراجعه كرد و با طرح شكايتي گفت: «دختر 15ساله‌ام به نام مينو براي رفتن به مدرسه از خانه خارج شد اما هر چه منتظر مانديم در موعد مقرر برنگشت و وقتي تحقيق كرديم فهميديم آن روز به مدرسه نرفته است، بعد از طريق دوستان مينو باخبر شديم او از خانه فرار كرده است.»

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟