loading...
اخبار حوادث

                           کلاهبرداری از دختران با خودروهای مدل‌بالا

                           

بیش از 3700 مالباختگان در اظهارات خود عنوان داشتند که در چندین معامله اول، کیوان اقدام به خرید گوشت‌مرغ با شرایط پرداخت وجه‌نقد از آنها کرده اما پس از گذشت حدود دو ماه، خرید گوشت‌مرغ با شرایط چک انجام شده اما در زمان سررسید وصول چک‌ها، با مراجعه به شعبات مختلف بانکی متوجه مجعول‌بودن یا مسروقه‌بودن چک‌ها شده‌اند.

                                پسرجوان قربانی هواخواهی مادر شد

                           

نزاع دو بردار بر سر پول جان یکی از آنها را گرفت و دیگری را پای میز محاکمه کشاند.

به گزارش قانون، سومین روز از آبان ماه سال گذشته مسئولان درمانگاهی در اسلامشهر جسم بی جان پسرجوانی را که به شدت از ناحیه گردن خونریزی می‌کرد پذیرش کردند.

                                همسر کشی با همکاری معشوقه

                         

 

زني که با همکاري مردي که به او قول ازدواج داده بود شوهرش را کشته بود، توسط پليس آگاهي شهرستان مرودشت شناسايي و در کمتر از 24 ساعت دستگير شد.

طراحان این خودرو چند روزی در شهر لندن حرکت کرده و به ضبط نمونه‌های صدای محیط پرداخته‌اند و پس از تجزیه و تحلیل صداها، سیستم را راه‌اندازی کرده‌اند. حالا این تاکسی در شهر لندن می‌چرخد و صدای آزاردهنده خیابان‌های را به موزیک دوست‌داشتنی بدل می‌کند.

تولید کننده خوش نام هدفون به کمک طراح یوری سوزوکی یک تاکسی منحصر به فرد و جذاب با نام Sound Taxi را خلق کرده‌اند که وظیفه آن تبدیل آلودگی صوتی محیط به موزیک زنده است. همه جای این تاکسی مشکی رنگ از اسپیکر و تجهیزات صوتی پوشانده شده است. هدف از طراحی و ساخت این تاکسی تبدیل آلودگی صوتی خیابان‌های لندن به موزیک زنده است. برروی سقف این خودرو میکروفن‌ کار گذاشته شده که صدای آزاردهنده محیط را دریافت و از طریق نرم‌افزار خاصی نویز محیط را تجزیه و تحلیل نموده و سپس به موزیک تبدیل می‌کند.

 

کنسرت,کنسرت سیار,اخبار,اخبار گوناگون

این درخت عجیب و خطرناک و در عین حال مفید "درخت توپی" نام دارد و در قاره آمریکای جنوبی در منطقه دریای کارئیب رشد می کند.

وجه تسمیه درخت توپی آن است که صدای برخاسته از این میوه کروی شکل هنگام افتادن و برخورد با زمین همانند صدای مواد منفجره و یا گلوله ای است که از سلاح توپ خارج می شود و به همین دلیل روی این درخت تابلوی هشدار دهند نصب می کنند چراکه اگر این میوه به هر انسان برخورد کند ممکن است به مرگ وی منجر شود.
 

اخبار,اخبار گوناگون,درختی عجیب با میوه های مرگبار

"BMW " به زیر زمین می‌رود +عکس

اگر فکر می کنید که شرکت خودرو سازی " ب ام و " آلمان تنها در صنعت اتومبیل سازی حضور دارد باید به شما بگوییم که اشتباه می کنید. برای اطلاعات بیشتر این مطلب را تا به انتها مطالعه کنید.

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، شرکت BMW و زیمنس آلمان در اقدامی مشترک دست به طراحی نسل جدید از قطارهای شهری زدند. این دو شرکت هدف خود را از ورود به این بازار را عرضه قطارهای شهری زیبا و امن است.

 

قطار بی ام و,بی ام و آلمان,شرکت BMW,نسل جدید از قطارهای شهری

اخبار جدید,اخبار جالب " alt="اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب" src="http://www.beytoote.com/images/stories/news/91/05/91-05-893.jpg">

 

                                 بلندقدترين سگ جهان در انتظار گينسي شدن

هدفمندترین سم‌های حیوانات +عکس
تعدادی از حیوانات در دنیای طبیعت از سلاحی با عنوان سم بهره می برند که اغلب این سموم می توانند جان انسان ها را گرفته و یا افراد را دچار مشکلات مختلفی کند.
بسیاری از ما فکر می کنیم که حیوانات سمی می توانند به راحتی و با اولین نیش ما را از بین ببرند در حالی که محققان به این نتیجه رسیده اند که برخی از حیوانات سمی تنها به منظوری خاص از سم خودشان استفاده می کنند بدین معنی که سم آن ها تنها کارهای خاصی را می تواند انجام دهد:
حلزون مخروطی

سم‌,سمی ترین حیوانات,حیوانات سمی,حلزون مخروطی,قورباغه نیزه ای

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: اين زن که "ليندا تاکر" نام دارد سابقا يکی از مشهورترین مدلهای دنیای مد بود که در پي يک تصميم ماجراجويانه زندگي ساده و آرام خود را در لندن رها کرده و براي کمک به جلوگيري از انقراض شيرهاي سفيد افريقايي به اين قاره سفر کرد ، همچنین او در دهه 90 ميلادي جنبش نجات شيرهاي سفيد افريقايي را راه اندازي کرد.

 

مدل مشهور بریتانیایی,عکس مدل مشهور بریتانیایی

غوغای لنوو در نمایشگاه CES۲۰۱۳ با دسکتاپ ۲۷ اینچی لمسی
 لنوو با دسکتاپ 27 اینچی و جدیدترین تبلت ها و اولترابوکهای خود در نمایشگاه CES 2013 حضور درخشان خواهد داشت.
حضور پر رنگ لنوو در نمايشگاه امسال لاس وگاس با محصولات متنوع، جاي خالي برخي بزرگان مانند اچ پي، مايكروسافت و دل را در نمايشگاه پر خواهد كرد.
رنج محصولات جديد شامل دسكتاپ،لپ تاپ ، تبلت و اولترابوك توسط لنوو عرضه شده است.
فناوري موسوم به 10 point multitouch   فيچر جديد لنوو روي محصولات خود است.

لپ تاپ ,تبلت,اولترابوك

"یو یوژن" در دهه 80 میلادی یک کشاورز ساده بود که سبزیجات مختلف برداشت می کرد ولی بعد از سال ها تلاش توانست یک خانه سه طبقه در روستا برای خودش ایجاد کند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، رفتگرها در هر کجای دنیا از جمله قشر زحمت کش جامعه هستند و کاری که انجام می دهند در اصل یکی از سخت ترین و البته مهمترین کارهای شهرداری است.

رفتگران چینی از جمله افرادی هستند که حقوق زیادی دریافت نمی کنند و در کل به عنوان بخش ضعیف جامعه شناخته می شوند اما دریکی از شهر های چین یک رفتگر میلیونر نیز وجود دارد.

 

رفتگر میلیونر چینی,اخبا,اخبار گوناگون

تهدیدهای خواستگار شکست خورده بوی خون می‌داد

پسری که در یکی از قهوه‌خانه‌های جنوب تهران دست به جنایت زده بود پس از جلب رضایت شاکیان خصوصی، محاکمه شد.

به گزارش فرهیختگان، شامگاه بیست‌ونهم شهریور ۱۳۸۹ پسر ۱۹ ساله‌ای به نام «علی- الف» در یکی از قهوه‌خانه‌های شهرک ولی‌عصر(عج) تهران کاردآجین شد و روی تخت بیمارستان «شهید غیاثی» جان سپرد.

پس از این جنایت، افسر نگهبان کلانتری ۱۵۳ شهرک ولی‌عصر(عج) با دادسرای ناحیه ۲۷ تهران بزرگ تماس گرفت و ماجرا را اطلاع داد. به این ترتیب بازپرس کشیک به همراه افسران دایره دهم اداره آگاهی مرکز به بیمارستان موردنظر رفتند و رسیدگی به پرونده را در دستورکارشان قرار دادند.

میانجیگر دعوا مرتکب قتل شد

مردی که متهم است برای دفاع از دوستش وارد نزاعی شده و جوانی را به قتل رسانده‌ است، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

حوادث - به گزارش شرق، کریمی نماینده دادستان در ابتدای جلسه محاکمه در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران حاضر شد و در توضیح کیفرخواست گفت: این پرونده پنج متهم دارد که همگی به نزاع منجر به قتل متهم شده‌اند.

مطابق اوراق پرونده و گزارش ماموران پلیس اسلامشهر جوانی به نام پرویز یک سال قبل در منطقه واوان به قتل رسید.

قتل همسر بعد از بازگشت از عروسی

مردی که متهم است همسرش را با واردکردن ضرباتی به سرش به قتل رسانده در دادگاه کیفری استان‌فارس محاکمه خواهد شد. این متهم قرار بود هفته پیش در دادگاه از خودش دفاع 

حوادث - به گزارش شرق، کارآگاهان جنایی شیراز تحقیق پیرامون این پرونده را از وقتی آغاز کردند که از بیمارستانی به آنان خبر دادند، زن جوانی به نام مریم، جانش را از دست داده و به نظر می‌رسد مرگ وی، قتل باشد.

پس از آنکه جنازه مریم به پزشکی قانونی منتقل شد متخصصان متوجه شدند روی بدن این زن جراحاتی وجود دارد که نشان می‌دهد او ساعاتی قبل از مرگ مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

قتل دوست با ادعای آزار و اذیت همسر

مرد جوان که مدعی است دوستش را به خاطر آزار و اذیت همسرش به قتل رسانده است پس از محاکمه در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.

حوادث - به گزارش  مهر، 12 تیر ماه سال 87 ماموران در جریان ناپدید شدن مردی به نام سعید قرار گرفتند.

قتل نوجوان غریبه در بزم شبانه

«من برای دفاع از شرف و ناموسم این کار را کردم.هر کس دیگری هم جای من بود همین کار را مي‌کرد.»اینها گفته‌هاي متهمي‌است که به جرم کشتن پسری 17 ساله پای میز محاکمه قرار گرفت تا از خودش دفاع كند.

حوادث - به گزارش قانون، این پرونده قتل یک بار در سال 86 رسیدگی شد اما حکم قصاص و حبس صادر شده از سوی دادگاه در دیوان عالی کشور نقض شد.در نتیجه پرونده برای رسیدگی دوباره به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

اعتراف‌های تکان‌دهنده قاتل مهندس الکترونیک

اعتراف‌های تکان‌دهنده قاتل مهندس الکترونیکمرد معتادی که به جرم کشتن یک مهندس الکترونیک تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران بزرگ بود دستگیر شد.

حوادث - به گزارش فرهیختگان، ساعت ۱۰/۲ دقیقه بامداد دوازدهم اسفند ۱۳۹۱ افسران گشت در زیر پل «مدیریت» تهران در بزرگراه «چمران» مرد ۵۴ ساله‌ای را که بیهوش شده بود یافتند و وی را به نزدیک‌ترین بیمارستان بردند. تلاش پزشکان اما بی‌نتیجه ماند و «عباسعلی- ج» روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

شواهد نشان می‌داد وی بر اثر ضرب و جرح و ضربه مغزی از پا درآمده بود.

با اثبات فرضیه جنایت، پرونده به دستور بازپرس رسولی- کشیک وقت دادسرای ناحیه ۲۷ تهران - به دایره دهم اداره آگاهی مرکز سپرده و رسیدگی تخصصی آغاز شد.

نزاع خونين براي نشستن روي صندلي اتوبوس!

روز گذشته در ترمينال جنوب 6 نفر براي نشستن روي صندلي اتوبوس با چوب و چاقو به جان يگديگر افتادند و تا پاي مرگ به هم آسيب رساندند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 16 روز گذشته در فضاي محل استقرار اتوبوس‌ها گروهي از افراد كه قصد سفر به يكي از استان‌هاي جنوبي كشور را داشتند سوار اتوبوس مسافربري شدند.

در حالي كه تعداد بسياري از صندلي‌هاي اتوبوس خالي بود ولي 4 نفر براي نشستن روي صندلي قصد بلند كردن 2 جوان ديگر را داشتند كه با مقاومت آنان مواجه شدند

طناب‌دار پايان عشق مرد 47 ساله به دختر جوان

ماجراي عشق مرد 47 ساله به دختر بيست ساله در حالي پاياني خونين به خود گرفت كه قضات شعبه 13 ديوانعالي كشور حكم قصاص مرد قاتل را تاييد كردند.

رضا كه شهريور ماه 5 سال پيش دختر مورد علاقه‌اش را كه از خودش بيست و هفت سال كوچك‌تر بود به قتل رساند به زودي پاي چوبه‌دار قرار خواهد گرفت.

حوادث - به گزارش اعتماد، ماجراي قتل سمانه بيست ساله به ساعت 7 بعد از ظهر روز چهارم شهريور ماه سال 87 باز مي‌گردد.

زماني كه ماموران كلانتري 128 تهران نو طي يك تماس تلفني از وقوع قتلي در خيابان زاهد‌گيلاني در دوشان تپه با خبر شدند با اعلام موضوع به بازپرس كشيك قتل تيمي از عوامل تشخيص هويت و اكيپ حفظ صحنه وارد عمل شدند.

گریه دختر بی حجاب با دیدن سعید جلیلی


مشرق---قرار بود با تیم مذاکره کننده برویم مسکو برای مستندسازی. هواپیما متعلق به شرکت ایرفلوت روسیه بود. این یعنی این که عملا وارد خاک روسیه شده بودیم. بعضی از خانم های ایرانی همان اول پرواز روسری خود را در آوردند.

دانشکده نیروی دریایی آمریکا در حال بررسی ادعاهایی است که بر اساس آنها سه نفر از اعضای تیم فوتبال این دانشکده سال گذشته به یک دانشجوی زن نیروی دریایی حمله جنسی کرده‌اند.

 


این خبر را یک سخنگوی پنتاگون به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته است. طبق گفته وکیل این زن، وی پس از گزارش حادثه در محیط دانشکده، با رفتارهای طردکننده مواجه شده است.

جام: زنی ۲۳ در جمهوری چک برای اولین بار در تاریخ این کشور پنج قلو زایید.


این پنج قلوها چهار پسر و یک دختر هستند که در زایمانی سزارین به دنیا آمدند.
 
هر ۵ نوزاد و مادرشان در واحد مراقبت های وی‍ژه بستری هستند. کودکان در انکوباتور هستند و به کمک دستگاه های ویژه تغذیه می شوند

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین دهکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از مسافران و گردشگران جزیره کیش به مقرانتظامی و اعلام شکایت از یکی از خوانندگان برنامه‌های موسیقی زنده رستورانی مبنی بر این که توسط وی مورد اغفال و تعرض قرار گرفته، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 

عجیب ترین وسایل قابل حمل +عکس
برخی از وسایل هستند که نمی توان آن ها را خیلی راحت جابه جال کرد و از همین رو در مسافرت ها و یا در هر جایی استفاده از آن ها ممکن نیست اما طراحان ای مشکل را به نوع جالبی حل کرده اند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، ساخت وسیله های قابل حمل یا پرتابل ار جمله کارهایی است که بسیاری از شرکت های صنعتی آن را انجام می دهند و البته برخی مواقع نیز وسیله های بسیار جالبی و عجیبی را به صورت پرتابل می سازند که باعث شگفتی مردم می شود.
دستشویی قابل حمل

عجیب ترین وسایل قابل حمل,اخبار



همه ما می دانیم که بعد از این دنیا وارد عالمی دیگر می شویم که البته هیچ چیز دنیوی نمی توانیم همراه خود ببریم اما انگار چینی ها به این موضوع دقتی ندارند.

اگر قرار بود کسی بتواند همراه خود چیزهایی را از این دنیا ببرند مردگان چینی حتما ثروتمند ترین مردگان در عالم دیگر بودند. چرا که اقوام آن ها دست به اقدام جالب و عجیبی می زنند.

 اخبار گوناگون , ثروتمندترین مردگان دنیا

هر ساله در چین مسابقه خطرناکی برای جذب زنبور روی بدن برگزار می شود که بر اساس آن هر یک از افراد بتوانند زنبور بیشتری را روی بدن خود جذب و در مقابل نیش آنها را تحمل کنند برنده می شود.

مسابقه احمقانه , عجایب



لباس طلایی , اخبار گوناگون

می توان گفت: اینم یه جورشه!

میلیاردری هندی 14،000 دلار طلا پوشیده یا به خود آویزان کرده تا به خواسته اش برسد.

بنا بر این گزارش، معمولا می گویند « عشق را نمی توان با طلا خرید» ولی داتا پوگ اهل پیمپری چینچواد در ایالت ماهاراشترای هند با 32 سال سن اعتقادی خلاف این دارد. وی تیمی 15 نفره را 16 روز به کار واداشته تا برای او لباسی از طلا بسازند به این امید که چشم زنان هندی را به دنبال خود بکشاند!

 

بهترین پدر زن چینی هم آمد!+ تصاویر

بهترین پدر یا بهترین پدر زن؟

به گزارش روزگارنو، بخشش بیش از حد سخاوتمندانه تاجر چینی به دامادش موجب تعجب شده است. وی، پیش از عروسی، حدود 100 میلیون پوند به داماد خود هدیه های مختلف داده است. این هدایا شامل یک جعبه طلا، جواهرات، اموال و سهام شرکت است.

جالب " alt="اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب" src="http://www.beytoote.com/images/stories/news/91/10/91-10-427.jpg">

شکلات‌ خورها لاغرترند

نتایج یک آزمایش جدید نشان داده است افرادی که به طور معمول عادت به خوردن شکلات دارند، اغلب لاغرتر هستند.

پروفسور بیتریک گولومب، استاد دانشگاه کالیفرنیا در سان دی گو در آزمایشات جدید خود به نتایج متفاوتی درباره تاثیر مصرف شکلات روی وزن دست یافته است. در حالی که بسیاری از مردم تصور می‌کنند مصرف مداوم شکلات باعث چاقی می‌شود اما در این مطالعه معلوم شد بزرگسالانی که به شکلات خوری عادت دارند، اغلب لاغرتر از افرادی هستند که تمایلی به مصرف این خوردنی خوشمزه ندارند.

موفقیت اين باربي زنده در دو رشته تحصيلي متفاوت +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: اين باربي زنده يک دانشجوي موفق در دو رشته تحصيلي متفاوت است.

 

جالب " alt="اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب" src="http://www.beytoote.com/images/stories/news/91/10/91-10-403.jpg">

"شارلوت پول" 22 ساله اکنون دانشجوي دو رشته حقوق و روانشناسي است. او هزاران دلار صرف تبديل شدن به يک عروسک زنده کرده است، اما در کنار همه اينها همواره يک دانشجوي موفق بوده است.

طولانی ترین رکوردهای دنیا +عکس

رکوردهای زیادی هستند که روزانه در نقاط مختلف جهان جابجا می شوند و همیشه بحث هایی در مورد انها وجود دارد. برخی از این رکوردها به طولانی ترین معروف شده اند.به گزارش باشگاه خبرنگاران، بسیاری از رکوردهای دنیا مانند طولانی ترین زمان ازدواج، طولانی ترین رود دنیا و ... در زمره رکوردهای طولانی ترین ها ثبت می شوند. این رکوردها همیشه در میان جالبترین رکوردهای دنیا قرار داشته اند.

          جالب " alt="اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب" src="http://www.beytoote.com/images/stories/news/91/10/91-10-384.jpg">

راز جنایت چلوکبابی در سینه‌مرد دستفروش

مرد دستفروشی که اقدام به قتل در یک چلوکبابی کرده بود، دستگیر شد.

حوادث - به گزارش  ایسنا، وقوع یک فقره قتل در یک مغازه چلوکبابی واقع در خیابان شوش شرقی خیابان رهکویی در ساعت 22:45، 30 دی‌ماه پارسال از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، به کلانتری 116 مولوی اعلام شد و به دنبال آن مأموران کلانتری در محل حاضر شدند که در بررسی‌های اولیه آنان مشخص شد فردی به نام «علی- س» 65 ساله در طبقه دوم مغازه‌ای، در حالی که دستانش از پشت بسته شده توسط متهم یا متهمان به قتل رسیده است.

میانجیگر دعوا مرتکب قتل شد

مردی که متهم است برای دفاع از دوستش وارد نزاعی شده و جوانی را به قتل رسانده‌ است، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

حوادث - به گزارش شرق، کریمی نماینده دادستان در ابتدای جلسه محاکمه در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران حاضر شد و در توضیح کیفرخواست گفت: این پرونده پنج متهم دارد که همگی به نزاع منجر به قتل متهم شده‌اند.

مطابق اوراق پرونده و گزارش ماموران پلیس اسلامشهر جوانی به نام پرویز یک سال قبل در منطقه واوان به قتل رسید.

دستگیری کودک ربای 13 ساله

نوجوان 13 ساله ای که همراه برادر و عمویش کودک یک ساله ای را ربوده بودند توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شد.

حوادث - به گزارش همشهری، 30 اردیبهشت ماه امسال ماموران کلانتری 130 بازار طی گشتزنی در ایستگاه مترو به نوجوان 13 ساله‌ای که یک کودک یک ساله را به سختی دنبال خود می کشید مشکوک و او را بازداشت کردند.

2 قتل در ده ساعت

مردي كه متهم است بعد از قتل همسرش مرد ديگري را هم به قتل رسانده، براي تعيين سلامت رواني‌اش به پزشكي قانوني معرفي شد.

حوادث - به گزارش جوان، ساعت ۱۶ و ۳۵ دقيقه روز پنج‌شنبه ۲۶ ارديبهشت ماه ساكنان ساختمان سه‌طبقه مسكوني در حوالي خيابان خوش جنوبي بعد از شنيدن صدايي هولناك از داخل حياط، سراسيمه از خانه‌هايشان بيرون آمدند. آنها بعد از ديدن جسد زن ۳۹ساله همسايه كه پري نام داشت، پليس و امدادگران اورژانس را با خبر كردند.

بررسي‌هاي اوليه پليس بعد از ورود به خانه مقتول در طبقه سوم نشان داد، زن جوان در حالي كه روي چهار‌پايه مشغول باز كردن پرده‌هاي خانه بوده، از پنجره به داخل حياط سقوط كرده و جان باخته است. شوهر مقتول كه لحظاتي بعد از حادثه خودش را به محل رساند به مأموران گفت: من بيرون از خانه بودم كه همسايه‌ها مرا از حادثه باخبر كردند. وي ادامه داد: همسرم قرار بود امروز پرده‌ها را براي شست‌وشو باز كند كه حادثه اتفاق افتاده است. يكي از همسايه‌ها گفت: من لحظاتي قبل از حادثه داخل حياط بودم و ديدم كه پري روي چهارپايه ايستاده و مشغول بازكردن پرده‌هاست. بعد هم به داخل خانه‌مان رفتم تا اينكه با صداي افتادن او سراسيمه خودم را به حياط رساندم.

زورگیری از نوجوانان در پارک

آغاز تحقیقات پلیس آگاهی درباره جرایم شنیع دو پسرعمو/ زورگیری از نوجوانان در پارک

تحقیقات پلیس آگاهی در خصوص اقدامات شنیع دو پسرعموی شرور که از نوجوانان در پارک اخاذی می کردند آغاز شد.

حوادث - به گزارش مهر، چندی قبل دو نوجوان 15ساله به نام های حمید و میعاد به همراه خانواده هایشان بامراجعه به کلانتری 127 نارمک در شکایت شان مدعی شدند دو پسر عمو به نام های محمد و محسن وسایل آنها را به زور سرقت کردند.

دستگیری مهندس که سارق اینترنتی بود

یک مهندس که اقدام به سرقت اطلاعات محرمانه یک شرکت صنعتی در شیراز کرده بود، دستگیر شد.

حوادث - به گزارش ایسنا: سرهنگ حسینی در تشریح این خبر اظهارداشت: درپی شکایت مدیر یک شرکت معتبر صنعتی در شیراز مبنی سرقت اطلاعات محرمانه‌اش، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مدیر شرکت در تشریح این موضوع عنوان کرد که مدتی پیش با تصمیم هیئت مدیره در زمینه ارتقاء سیستم‌ها با شرکتی کامپیوتری قراردادی تنظیم و قرار شد که همه سیستم‌ها بجزء سرور اصلی ارتقاء داده شود گفت: مدتی بعد از عقد قرارداد با یک شرکت کامپیوتری، متخصص رایانه آن شرکت با یک هارد وارد دفتر مدیریت شرکت شده و پس از چند دقیقه با هارد دیگری خارج شد، بعد از چند روز پس از آن که حسابدار شرکت صنعتی سیستم را روشن می‌کند متوجه می‌شود که سرور اصلی با مشکل مواجه شده و بارگذاری نمی‌کند.

زورگيري از دختر بچه‌ها

سرکلانتر نهم پليس پايتخت تائيد کرد؛

زورگيري از دختر بچه‌ها با تهديد چاقو+عکس

زني که با تهديد چاقو از دختر بچه‌ها زورگيري مي‌کرد، توسط پليس تهران شناسايي و دستگير شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در پي ده‌ها فقره سرقت و زورگيري از دختر بچه‌ها در محدوده جاده ورامين و روستا‌هاي اطراف شهرستان ري سرکلانتري نهم پليس پايتخت موظف شد تا به طور ويژه به موضوع رسيدگي کند.

ماموران تخصصي سرکلانتري با احضار والدين و کودکان و گفتگويي صميمانه با دختر بچه‌ها متوجه شدند که زني ميانسال  با شگرد خريد بستني، دختر بچه‌هارا به مکان خلوت کشانده و آنگاه با تهديد چاقو تمامي اموال ارزشمند کودک را از جمله دستبد، النگو و گردنبند به سرقت مي‌برد.

طرح دوستی خيابانی برای سرقت‌های اينترنتی

جواني که با ايجاد دوستي خياباني اقدام به سرقت اينترنتي مي کرد دستگير شد.

حوادث - به گزارش خراسان، چند روز قبل فردي به پليس فتا مراجعه کرد و با تسليم شکوائيه اي گفت: مبلغ ۷ ميليون ريال از حساب بانکي ام به طور غيرمجاز برداشت شده است. وقتي موضوع را پي گيري کردم کارکنان بانک اظهار داشتند که مبلغ مذکور از طريق اينترنت از حسابم خارج شده است.

در پي اعلام اين شکايت و به دستور سرهنگ سيدمحسن عرفاني (رئيس پليس فتاي خراسان رضوي) گروهي از کارآگاهان مامور رسيدگي به پرونده شدند.

اين گزارش حاکي است: کارآگاهان با انجام يک سري تحقيقات ويژه و تخصصي موفق شدند ردپاي يک دختر دانشجو را در فضاي مجازي پيدا کنند که با استعلام هايي از مراکز ذي صلاح، مشخص شد وي در اين سرقت اينترنتي نقش دارد بنابراين دختر جوان در يک عمليات دستگير و به پليس فتا هدايت شد.

وي که فکر نمي کرد پليس بتواند او را شناسايي کند، در بازجويي هاي انجام شده، به جرم خود اعتراف کرد.

مادرزن، رازگشای جنایت داماد

یک مرد خشن که پدر و مادر همسرش را قربانی اختلاف خانوادگی کرد دیروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

حوادث - به گزارش فرهیختگان، ظهر چهاردهم فروردین ۱۳۸۹ بانویی جوان به همراه شوهرش «صادق- ح» به کلانتری ۱۶۹ مشیریه تهران رفت و گفت: هفت روز است که از پدر و مادرم هیچ خبری ندارم. آنان حتی پاسخگوی تماس‌های تلفنی من نیستند.

امروز به خانه پدر و مادرم در شهرک «مشیریه» رفتم و زنگ زدم اما هیچ‌کس جوابم را نداد.

زن ۲۰ساله اضافه کرد: سه‌ماه پیش برادرم در تصادف کشته شد و از آن به بعد، هر روز تلفنی با پدر و مادرم صحبت می‌کردم. آنان بدون اطلاع من به جایی نمی‌روند. می‌ترسم بلایی بر سرشان آمده باشد.

با توجه به اظهارات زن جوان، ماموران کلانتری ۱۶۹ همراه با چند آتش‌نشان به ساختمان موردنظر رفتند و به محض گشودن در اتاق پذیرایی، با پیکرهای خونین «علی- ص» ۶۰ساله و همسر ۵۵ساله‌اش «فاطمه- ص» روبه‌رو شدند.

خانه خرابی یک زن با اشتباه مرد جواهرفروش

وقتی مرد طلافروش در نوشتن فاکتوری اشتباه کرد گردباد را به جان زندگی زوجی جوان انداخت.

تلفن‌خانه به صدا درآمد و دختربچه 9 ساله تلفن را برداشت، آن سوی خط خاله دخترک بود که از وی می‌خواست گوشی را به مادرش بدهد ولی وی که می‌ترسید راز غمناک خانه‌شان را تعریف کند زیر گریه زد و گوشی را قطع کرد. خاله دختربچه که نگران شده بود مدام به تلفن خانه خواهرش زنگ زد تا اینکه پریسا کوچولو تلفن را برداشت و با گریه به وی گفت مادرش یک ماهی می‌شود در اتاق خواب زندانی شده است.

دقایقی بعد چندتن از بستگان این زن به خانه وی آمدند و پس از اینکه یکی از آنان از دیوار بالا رفت و خود را به داخل خانه رساند با حقیقتی تلخ روبه‌رو شد، ابتدا در را باز کرد و سپس پلیس را در جریان این ماجرای غم‌انگیز قرار داد. با مراجعه تیمی از پلیس و درخواست بستگان زن برای نجات وی، آنان با باز کردن قفل در اتاق با بدن بی‌جان این زن روبه‌رو شدند و برای نجات جان وی با اورژانس تماس گرفتند.

زورگیری از شهروندان,زورگیری باچکش

زورگیری از شهروندان باچکش

دو سارق زورگیری که با استفاده از یکدستگاه موتورسیکلت سرقتی ضمن پرسه زنی در محدوده خاوران با اسپری اشک آور و چکش از شهروندان زورگیری می کردند با تلاش ماموران کلانتری 159 بی سیم بازداشت شدند.

                عجيب ترين سارق تهران دستگير شد/شيوه جديد سرقت+عکس

                              سرقت منزل,عجيب ترين سارق

سارق نوجواني که به طور کاملا متفاومتي اقدام به سرقت منازل مسکوني مي‌کرد، توسط پليس تهران شناسايي و دستگير شد.

تهران- معاون عملیات رییس پلیس مرزبانی نیروی انتظامی گفت: در اوایل هفته جاری نیروی مرزبانی در چندین عملیات،پنج تن از اشرار که قصد تجاوز به کشور را داشتند به هلاکت رساندند.

سردار ˈ حمید شرفیˈ روز سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: دراین عملیات پنج نفر از اشرار به هلاکت رسیدند و پنج نفراز آنان دستگیر و یکهزار و 143کیلوگرم مواد مخدر نیز از آنان کشف و ضبط شد.

شرفی اضافه کرد: دراین درگیری مقداری سلاح ، تجهیزات مخابراتی و ماهواره ای به دست آمد.

تهران – سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: سه هزار و 56 نفر سال گذشته براثر مصرف مواد مخدر در کشور جان خود را از دست دادند که دو هزار و 857 نفر از این تعداد مرد و بقیه زن بودند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا از سازمان پزشکی قانونی کشور، آمار مرگ ناشی از مصرف مواد مخدر در سال گذشته در مقایسه با سال قبل از آن(1390)با کاهش 14.9 درصدی مواجه بوده است.

براساس اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور، تعداد فوت شدگان براثر مصرف مواد مخدر در سال 1390، سه هزار و 593 نفر(سه هزار و 394 مرد و 199 زن) گزارش شده بود.

سرانجام ارتباط پسر 14 ساله با یک زن 22 ساله در فیسبوک

یک زن سارق پس از برقراری رابطه  با پسر۱۴ساله ای در فیسبوک، در جریان یک ملاقات با او با اسپری فلفل به این نوجوان حمله کرد و پول  ها و ipad (آی پد) او را ربود.

این حادثه پس از یک دوره یک ماهه دوستی اینترنتی این پسر با زن جوان رخ داد. زن که در این مدت به خوبی توانسته بود اعتماد پسرک را جلب کند و از اسرار پنهان درباره پس اندازش تقریباً آگاه شده بود با اصرار با او قرار ملاقاتی گذاشت اما به محض روبه رویی با او با اسپری فلفل به پسرک حمله ور شد و پس از به زمین انداختن او با تهدید اسلحه به سراغ پول ها، کارت اعتباری و ipad پسر نوجوان رفت و آنها را با خود برد.

پیوند صورت برای یک زن قربانی اسید پاشی در آمریکا به وی زندگی دوباره بخشید. خانم “کارمن بلاترین” یک زن امریکایی اهل بوستون است که اول ماه جاری میلادی در بیمارستان این شهر یک نشست خبری را تجربه کرد. او در سال 2007 در پی نزاع با همسرش توسط وی با اسید سوزانده شد و در فوریه سال جاری تحت عمل پیوند قرار گرفت.صورت یک خانم که در پی سکته دچار مرگ مغزی شد به او پیوند زده شده است.

ترک‌ اعتیاد با زور و چماق

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از دستگیری اعضای یک مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز دراین شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ عباس اسماعیلی، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت گزارش و اعلام شکایت مردمی مبنی بر این که یک مرکز ترک اعتیاد بدون مجوز برای ترک اعتیاد معتادان از شیوه‌های غیرمعقول استفاده می‌کند، موضوع مورد بررسی ماموران تالش قرار گرفت.

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟