loading...
اخبار حوادث

قتل هولناک ستاره مشتزنی جهان به دست پرستار خونخوار!

مرد 29 ساله انگلیسی که چندین سال به عنوان پرستار قهرمان سابق مشتزنی انگلستان به وی خدمت کرده بود، سرانجام سناریوی قتل وی را رقم زد.

شهاب حسینی: متولد ۵۲ در تهران (تحصیل در رشته روانشناسی را رها کرد)

شهرام حقیقت دوست: متولد ۵۱(کارشناس رشته تئاتر)

رضا داوود نژاد:متولد ۵۹ در تهران ( تحصیل در رشته حقوق را رها کرد)

سام درخشانی: متولد ۵۹ در تهران(تحصیل در رشته نمایش را رها کرد)

بهرام رادان: متولد ۵۸ در تهران( لیسانس مدیریت بازرگانی)

بقیه در ادامه

بررسی لباس های چند سوپراستار ایرانی

احسان خواجه‌امیری
طراحان می‌گویند
یک جلیقه به رنگ آبی آسمانی!
نگاهی گذرا به سبک پوشش احسان خواجه‌امیری نشان می‌دهد که او طرفدار سبک کلاسیک است. سبک کلاسیکی که به خاطر انتخاب رنگ‌های همسو با روحیات جوان‌پسندانه مخاطبانش به خوبی همراه می‌شود. خواجه‌امیری در انتخاب رنگ‌های روشن جسارت خاصی دارد و این جسارت را در انتخاب رنگ‌های زرد و آبی و رنگ هاي متفاوتي مثل زرشکی نشان داده است انتخاب جلیقه خودش یک گزینش مناسب است چون هم تا حدودی رسمی است و هم به شق و رقی کت نیست در نتیجه برای اجرای یک کنسرت پاپ انتخاب خوبی است. اما بهتر است آقای خواجه‌امیری در لباس‌هایش غیر از پارچه‌های تک رنگ ساده به لباس‌هایی با خطوط عمودی هم فکر کند. این انتخاب، اندام او را کشیده‌‌ و در نتیجه لاغرتر نشان می‌دهد. یک پیراهن ساده با خطوط عمودی نسبتا باریک به رنگ سرمه‌ای همراه با یک شلوار راسته کتان به همین رنگ می‌تواند ترکیب خوبی برای خواجه‌امیری باشد او حتی می‌تواند در این پوشش سراغ جلیقه که انتخاب همیشگی‌اش هم هست برود، اما بهتر است جلیقه‌اش را تک رنگ انتخاب کند. در این ترکیب بهترین کفش پیشنهادی به او کالج است. البته یک کالج هم‌رنگ با رنگ جلیقه‌اش! رنگ آبی روشن( آبی آسمانی) انتخاب خوبی برای کت و کالج اوست.

th (4)

بازیگر مجموعه‌ی «پایتخت ۲» که نوروز امسال پربیننده‌ترین مجموعه نوروزی تلویزیون شناخته شد، در گفت‌وگویی، ازدواجش با یکی از بازیگران سینما و تلویزیون را تکذیب کرد…

 

تنابنده گفت: متاسفانه بعضی در فضای مجازی به انتشار اخباری می‌پردازند که صحت ندارد و حریم خصوصی افراد را نقض می‌کند.

ازدواج قریب الوقوع آزاده نامداری و فرزاد حسنی، داغ ترین حاشیه این روزهای سینما و تلویزیون است که در هیاهوی اخبار سیاسی روز، چندان دامنه دار نشد. با این حال، این دو مجری ۳۶ و ۲۹ ساله خبر ازدواج شان را وقتی علنی کردند که ازدواج هنوز برای خیلی از ستاره‌های سینما و تلویزیون ایران اتفاقی است که به دهه چهارم و پنجم زندگی موکول می‌شود.

چرا ستاره‌ها ازدواج نمی‌کنند؟

ستاره‌های ایرانی برای ازدواج نکردنشان دلایل مشابهی دارند. نه این که در شهر نگاری نباشد که دل شان را ببرد، حکایت، همان حکایت قدیمی دردسرهای زندگی هنرمندی و جفت و جور نبودنش با چهارچوب‌های زندگی خانوادگی است.

حامد بهداد، ستاره ۴۰ساله‌ای است که هنوز تصمیمی برای ازدواج نگرفته است. او می‌گوید که ازدواج اگرچه یک روش درست زندگی است، اما با سبک زندگی این روزهایش هماهنگی ندارد: «من دوست دارم ازدواج کنم و بچه‌دار شوم اما الان شرایطم مناسب نیست. در هیچ کجا از این شهر، من هیچ کورسویی از دوست داشتن در یک حریف و همراه نمی‌بینم.»

new03-64

تن رها برای شاد و راحت بودن
چی شد که سراغ طراحی مانتو رفتی؟
سعیده خطاب به بهنوش: یادته بهنوش؟ زمانی که خواستم این کار را شروع کنم دقیقا زمانی بود که همه مانتوها تنگ و خیلی فیت تن بودند. همین مسئله عذابم می‌داد.

دختر جوانی که بعد از تجاوز 4 جوان خودکشی کرد
دختری که بعد از تجاوز ۴ پسر در پارتی شبانه در تهران خودکشی کرد.
تحقیقات ماموران پلیس در مورد مرگ مشکوک دختری که موردتعرض چند جوان ثروتمند قرار گرفته بود در حالی در دستورکار قرار دارد که خانواده وی مدعی  هستند این دختر خودکشی کرده است.

دستگیری مردی که عکسهای همسرش را پخش کرده بود

مرد ایرانی که برای انتقام گرفتن از همسرش عکسهای خصوصی او را در اینترنت پخش کرده بود دستگیر شد. رییس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی از شناسایی و دستگیری مردی که با پخش تصاویر همسر سابقش در یک سایت اینترنتی قصد انتقامجویی از وی را داشت، خبرداد.

مردی برای اینکه بتواند با زن مورد علاقه‌اش ازدواج کند روی همسر و فرزند خود اسید پاشید. این واقعه صبح روز جمعه ۱۶ فروردین رخ داد و کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر بعد از حدود یک ماه تحقیق سرانجام…

 

مردی برای اینکه بتواند با زن مورد علاقه‌اش ازدواج کند روی همسر و فرزند خود اسید پاشید. این واقعه صبح روز جمعه ۱۶ فروردین رخ داد و کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر بعد از حدود یک ماه تحقیق سرانجام پدر خانواده را به عنوان متهم بازداشت کردند.

 عکس   عکس‌های از سیگار کشیدن دختران زیر 20 سال + مطالب

صراط نیوز نوشت: این روزها یک ناهنجاری اجتماعی به عنوان پدیده ای غریب که به تدریج غربت آن در جامعه کمرنگ و کمرنگ تر می شود، بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه و چاره اندیشی است!

 

یک

داخل تاکسی نشسته ام. ترافیک مثل همیشه زیاد است و آزاردهنده؛ تا جایی که دیگر هیچ کدام از ماشین های حرکت نمی کنند. ناگهان یکی از ماشین های مدل بالای کناری توجهم را جلب می کند. صحنه ای را که می بینم به قدری به چشمم ناآشنا می آید که ابتدا آن را باور نمی کنم. بعد از حرکت چند متری ماشین ها و توقف مجددشان، دوباره زیرچشمی همان ماشین را نگاه می کنم. دو زن جوان داخل آن نشسته اند و دست هر کدام از آنها یک سیگار روشن وجود دارد. تماشای سیگار کشیدن دو زن، برایم مشمئزکننده است. مسئله عجیب اما، عادی بودن این موضوع برای خود آنها و حتی برای بقیه مسافران تاکسی است.

 

 عکس   زورگیری از دختران شبگرد + تصاویر

 

باشگاه خبرنگاران: رییس کلانتری ۱۰۲ پاسداران گفت: جوان پولداری که با یک دستگاه خودروی سوزوکی پرسه می‌زند و با سلاح گرم از دختران زورگیری می‌کرد، دستگیر شد.

دختر ۱۹ ساله جیب بر حرفه‌ای بازار تجریش+عکس

162867 دختر جیب بر در تجریش

 

سرهنگ سعید کفراشی در تشریح خبر فوق اظهار داشت :  طی ده‌ها فقره شکایت از سوی هموطنان و اهالی تجریش مبنی بر جیب بری و کیف زنی در محدوده تجریش ماموران بلافاصله اقدامات خود را آغاز کردند.

ثبت نام اولین زن برای ریاست جمهوری

sabtenam avalin zan ثبت نام اولین زن در ریاست جمهوری

 

به گزارش ” تا انتخاب ۱۱ ”  به نقل از تابناک ،  «راضیه امیدوار» به عنوان اولین زن در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی که ۴۶ سال سن دارد، خدمت به مردم و تلاش برای بهبود اوضاع کشور را از جمله اهداف خود برای کاندیداتوری اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران: عکس های جالب از الناز شاکردوست سوار بر ماشین یک میلیاردی!

عکس‌های ماشین یک میلیاردی الناز شاکردوست

 عکس   عکس‌های ماشین یک میلیاردی الناز شاکردوست

عکس‌های ماشین یک میلیاردی الناز شاکردوست

 

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که سالم ترین و مفیدترین بخش میوه ها و مواد غذایی را دور می ریزید؟اگر شما هم به هنگام برش، خرد کرد و پوست کردن میوه ها و ... تفاله زیادی جمع می کنید، باید دوباره به این کارتان فکر کنید.

بعضی از متراکم ترین و متنوع ترین مواد غذایی در بخش هایی از میوه ها و سبزیجات یافت می شوند که ما اغلب آنها را به عنوان تفاله دور می ریزیم. این میوه ها و سبزیجات در طول رشد در مقابل عناصر مختلفی قرار می گیرند و این باعث می شوند که مواد غذایی سودمند و منحصر بفردی در آنها جمع شود.

در اینجا به 10 تفاله ای اشاره می کنیم که باید در وعده های شما وجود داشته باشند.

رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به افزون بر ۳ هزار زندانی استان یزد، اعلام کرد: نیمی از این تعداد زندانی در ارتباط با جرایم مواد مخدر و نصف دیگر مرتبط با جرایم دیگر هستند.

غلامحسین حیدری در حاشیه همایش پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی در بافق، سن زندانیان را بین ۲۰ تا ۳۵ سال ذکر کرد و ادامه داد: بعد از مواد مخدر بیشترین آمار جرایم زندانیان استان مربوط به سرقت است.

این مقام قضایی تصریح کرد: با وجودی که اعلام می شود بیشتر زندانیان استان غیر بومی هستند ولی با احتساب یزدی هایی که در سایر استان ها زندانی اند، ۸۰ درصد جمعیت زندانی، بومی هستند که این زیبنده شهر دارالعباده یزد نخواهد بود.

 

 یکی از فانتزیام اینه که...
 

 یکی از فانتزیام اینه که
یه سیمکارت بخرم واسه اولین بار اس ام اس بدم به برنامه ی ۹۰ بعدش برنده شم ! :|
هر چقدرم بهم زنگیدن جواب ندم و کسی متوجه نشه که من کی بودم . . .
بعدش آروم آروم برم تو افق محو شم

 

یکی از فانتزی هام اینکه

 

یکی از فانتزی هام اینه که بروسلی الان زنده بود میرفتم میزدم تو گوشش !
ببینم اخلاق ورزشکاری داره یا نه !
مطمئنم بعدش تو افق محوم میکرد :|

 عکس   عکس‌های از دستگیری اراذل و اوباش تهران

صبح امروز اولین مرحله طرح مبارزه با اراذل و اوباش و اخلالگران نظم و امنیت عمومی شهر تهران از سوی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اجرا شد.

در پی اجرای عملیات‌های مشترک یگان‌هان مختلف فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعم از کشف مواد مخدر، سلاح‌های سبک و اموال مسروقه و دستگیری ده‌ها نفر از اراذل و اوباش بنام شهر تهران در پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به نمایش گذاشته شده است. عکس های فارس از اجرای این طرح در تهران را در زیر مشاهده می کنید.

 عکس   عکس مادر شدن دختر 14 ساله

به تصویر زیر دقت کنید زن و شوهری که سمت چپ قرار دارند هر دو ۲۹ساله هستند و مادر و پدر دختری هستند که در عکس دیده می شود. دختر نیز ۱۴سال دارد و پسری که در کنار دختر سمت راست دیده می شود همسر دختر است که ۱۵ ساله است.

 عکس   اکران فیلمی مبتذل در سینما ایران + عکس

فیلم تازه اکران “تو و من” با آرایش زننده بازیگران زن و با استفاده از خویشاوندان نزدیک به کارگردان و تهیه کننده قصد دارد در سینمای ایران به سود میلیاردی دست پیدا کند.

به گزارش جهانی ها به نقل از عصر امروز ، فیلم سینمایی “تو و من” که در روزهای گذشته با حواشی زیادی برای اکران مواجه بود، از روز ‌چهارشنبه ۱۵ شهریور‌ماه در گروه سینمایی آزادی به نمایش درآمد.

“تو و من” از همان ابتدای مراحل اخذ مجوز با حاشیه ها ی همراه بود چرا که این فیلم به تاسی از شبکه ماهواره ای “من و تو” که شبکه ای بهایی و معلوم الحال است این نام را برای خود برگزید.

از ساخت خانه بر روی سکوی نفت تا شهرکی از زباله همه از عجیب ترین نمونه های خانه سازی در دنیا هستند که هنوز انسان ها در آن زندگی می کنند.

داشتن خانه ای خوب و مطمئن آرزوی هر خانواده ای بوده است. عده ای برای آنکه به این آرزو جامه عمل بپوشانند از ایده های جالب استفاده می کنند. این افراد با استفاده از مواد اولیه در مکان های عجیب شروع به خانه سازی می کنند.



سکوی موشک
 

 

 


 

اس ام اس تبریک روز زن

 

میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل

صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

و هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر

را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم . . .

اس ام اس تبریک روز مادر
 



 

آغوش تو ای مادر من بستر ناز است

لالایی شب هات مرا گلشن ساز است

رخسار و وجود تو مرا پیکر مهر است

هم قبله و هم کعبه و هم عشق و نیاز است . . .

مادر روزت مبارک

 

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟