loading...
اخبار حوادث

 

زن به شیطان گفت : آیا آن مرد خیاط را می بینی ؟ میتوانی بروی وسوسه اش کنی که همسرش را طلاق دهد ؟

 

زن به شیطان گفت : آیا آن مرد خیاط را می بینی ؟ میتوانی بروی وسوسه اش کنی که همسرش را طلاق دهد ؟

شیطان گفت : آری و این کار بسیار آسان است

 

در روز اول سال تحصیلى، خانم تامپسون معلّم کلاس پنجم دبستان وارد کلاس شد و پس از صحبت هاى اولیه، مطابق معمول به دانش آموزان گفت که همه آن ها را به یک اندازه دوست دارد و فرقى بین آنها قائل نیست. البته او دروغ می گفت و چنین چیزى امکان نداشت. مخصوصاً این که پسر کوچکى در ردیف جلوى کلاس روى صندلى لم داده بود به نام تدى استودارد که خانم تامپسون چندان دل خوشى از او نداشت. تدى سال قبل نیز دانش آموز همین کلاس بود. همیشه لباس هاى کثیف به تن داشت، با بچه هاى دیگر نمی جوشید و به درسش هم نمی رسید. او واقعاً دانش آموز نامرتبى بود و خانم تامپسون از دست او بسیار ناراضى بود و سرانجام هم به او نمره قبولى نداد و او را رفوزه کرد.
امسال که دوباره تدى در کلاس پنجم حضور می یافت، خانم تامپسون تصمیم گرفت به پرونده تحصیلى سال هاى قبل او نگاهى بیاندازد تا شاید به علّت درس نخواندن او پی ببرد و بتواند کمکش کند.

کمپ ترک اعتیاد زنان

در زیر تعدادی از عکس های گرفته شده از مرکز ترک اعتیاد زنان درمنتطقه چیتگران تهران را مشاهده می کنید.

نخستین مرکز ترک اعتیاد تخصصی ویژه بانوان در منطقه چیتگر تهران افتتاح شد. به گزارش واحد مرکزی خبر، این مرکز که مجوز رسمی فعالیت از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی را اخذ کرده با بهره گیری از کارکنان و کادر درمانی تخصصی و با استفاده از روش های نوین پزشکی، پذیرای بانوان داوطلب ترک اعتیاد به شیشه و دیگر مواد مخدر صنعتی است.

عکس قسمت جکوزی و استخر ساختمان پارتی واکنش تعدادی از دختران و پسران پس از دیدن پلیس ،عکس های لو رفته از اتاق خواب ها در حالیکه بسیاری از آنها مست و لایعقل بودند …کشف مقادیر زیادی CD مستهجن و ادوات موسیقی در پارتی:بعضی ها هم احساس ندامت و پشیمانی داشتندعکس خلاف کاران و متهمان ردیف اول این پارتی…

تجاوز به زندایی

 

سرهنگ نظری پور در ادامه اظهار داشت: در این خصوص عوامل گشت در حین گشت زنی در ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه شب گذشته در محدوده حوزه استحفاظی خود بودند که در یکی از خیابان ها متوجه جوانی شدند که یک کارتن بسیار بزرگ را بر روی پشت خود به سختی حمل می کند.
وی در ادامه اذعان داشت: مأموران با تجربه این کلانتری با توجه به مشکوک شدن به این فرد جهت بررسی موضوع به فرد نزدیک شدند.

ن.ش بازیگر اخراجی های ۳ در مازندران دستگیر شد. ن.ش. از بازیگران جوان و مطرح سینمای کشور که برای تعطیلات نوروزی به مازندران سفر کرده بود به علت حضور در یک پارتی مختلط شبانه در ویلایی و در یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران  توسط نیروی انتظامی دستگیر شد. به گزارش منابع آگاه، پرونده وی…

دستگیری بازیگر جوان اخراجی ها 3

از میمون 16 سانتی متری تا قورباغه 7 میلی متری همه از کوچکترین حیوانات دنیا هستند که شاید به نظر در اندازه واقعی خودشان بسیار عجیب به نظر برسند. این موجودات به سختی در طبیعت دیده می شوند.
عرش نیوز ؛‌ میلیون ها سال از عمر زمین می گذرد و حیوانات و انسان های بسیاری روی این کره خاکی قدم گذاشته اند که هر کدام شرایط خاص خودشان را داشته اند. در میان آن ها برخی حیوانات بوده اند که خیلی ریز و کوچولو اند. این حیوانات گاهی به علت مشکلات ژنتیکی و گاهی به دلایل مختلف اینگونه می شوند. این بار به سراغ حیواناتی رفته ایم که بسیار عجیب و کوچک هستند:

** Paedophryne Amauensis

دختران جوان ارتدوکس بلغاری به خاطر عقاید خرافی در سنین کم و در حدود 15 سالگی توسط والدین از مدرسه خارج شده و در این مکان به عنوان عروس به فروش میرسند. خانواده ها معتقدند با این کار وسوسه های شیطانی و غرایز جنسی این دختران را کنترل میکنند!

عرش نیوز :

سایت ضدانقلابی گویا نیوز تصاویری از کنسرت یک خواننده لس آنجلسی منتشر کرد و مدعی شد زنی که در کنار این خواننده کشف حجاب کرده و با لباسی زننده حضور یافته، کتایون ریاحی است.

 

 سایت گویا نیوز تصاویری از کنسرت ابی منتشر کرد و مدعی شد زنی که در شوی این خواننده لس آنجلسی و کنار او در بالای سن قرار گرفته است کتایون ریاحی بازیگر نقش زلیخا در سریال حضرت یوسف (ع) است.

 

هنوز خانم کتایون ریاحی واکنشی به انتشار این تصاویر از خود نشان نداده است. جام امیدوار است این مطلب صحت نداشته و موضوع تنها شباهت ظاهری دو نفر به هم باشد یا اینکه تصاویر با استفاده از تکنیک فوتوشاپ طراحی شده باشد.

 

گفتنی است در پی تحول روحی که برای خانم کتایون ریاحی به خاطر قرار گرفتن در نقش زلیخا پدید آمد موجب شد تا برای مدت نامعلومی به دنیای بازیگری پشت پا بزند.

 

در ادامه متن کامل نامه وی برای کناره گیری نامعلوم از دنیای بازیگری را دوباره بازخوانی می کنیم.

 

برای اولین بار در کشور جمهوری اسلامی مسابقه ای برگذار شد که سروصدای زیادی برپا کرد . مسابقه رقص با حضور دختران ایرانی در تهران و استقبال بی نظیر از این مسابقه بمب خبری سایت های اجتماعی شد…

مسابقه رقص دختران ایرانی در تهران + عکس

عرش نیوز ؛ یکی از قضات دادگستری نقل می‌کند:

 

در یوسف آباد تهران، خانواده‌ای بود که مرد خانواده، کارمند اداره بود، و همسرش رعایت حجاب و شئون اسلامی را نمی‌کرد. روزی طبق معمول، مرد به اداره می‌رود و زن نیز پس از دادن صبحانة بچه‌ها به قصد خرید گوشت، از خانه بیرون می‌رود.

اما او به همين بسنده نكرد و يك سال بعد توانست در مسابقات استعداديابي حركات موزون! انگليس نيز به مقامي قابل توجه دست پيدا كند. او از طريق همين‌ها نيز توانست بورسيه مدرسه‌يي خصوصي كه بيشتر دانش‌آموزانش از افراد سطوح بالاي جامعه و دولتي‌ها تشكيل مي‌شود را دريافت كند.
عرش نیوز :

يزدان غفوري، هنرمند 15 ساله ايراني است كه امروز، روبه‌روي نسل ما قرار گرفته تا پاسخگوي سوالات‌مان باشد. نام او، زماني كه 12 سالش بود بر سر زبان‌ها افتاد. هنگامي كه برنده جايزه استعداد برتر بريتانيا با عنوان «آف باي هارت» شد. اگر اهل تماشاي مسابقاتي نظير «گات تلنت» و «آيدل» كه در بسياري از كشورهاي دنيا برگزار مي‌شود، باشيد، متوجه نوع اين مسابقات خواهيد شد. به هر حال «آف باي هارت» يك مسابقه سراسري دكلمه و خوانندگي است كه هر ساله در انگلستان برگزار مي‌شود و يزدان غفوري، توانسته براي نخستين‌بار به عنوان يك مليت خارجي، نفر اول آن سري از مسابقات در كل انگلستان شود.

در جدیدترین اقدام شگفت انگیز دولت ترکیه، این کشور دیسکویی را در شهر استانبول افتتاح کرد که تمام کارکنان آن محجبه هستند!
به گزارش  انتخاب؛ در جشن افتتاح این دیسکوی اسلامی دعای افتتاح خوانده شد!

سپس تعدادی زن با حجاب کامل در مقابل دیدگان حاضرین به رقص پرداختند (!) و پس از آنها نیز خواننده مشهور و محجبه مالزی "یونا زارای" تعدادی از ترانه های خود را اجرا کرد.

نکته عجیب این است که حضور مردان در این دیسکو بلامانع است!
همراه با ما نگاهی به تلفن های هوشمندی بیندازید که هنوز به طور رسمی وارد بازار نشده اند و یا مدت طولانی از حضور آنها در بازار نگذشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در دنیای فناوری هر شرکت بزرگ برای خود مهر برنده ای دارد که نه با پنهان کردن آن بلکه با نمایش آن هم مشتریان پر و پا قرص خود را همیشه منتظر محصولات ناب می گذارد و هم همیشه حضور پررنگی در میدان رقابت با سایر شرکت ها خواهد داشت ، اما برترین تلفن های هوشمند بازار کدامند؟ همراه با ما با 7 تلفن برتر بیشتر آشنا شوید.

سیبنا:  مدتی است دسترسی کاربران اینترنتی به برنامه محبوبی مانند وایبر، اووو، اسکایپ و ... قطع شده و کاربران بی شمار این برنامه ها از دلایل این اتفاق بی خبر هستند.

به گزارش هفت صبح نکته جالب اینجاست که محدودیت دسترسی به این سرویس ها در همه شرکت های عرضه کننده خدمات اینترنتی یکسان نیست. مثلا ممکن است کسی که از سرویس پارس آنلاین استفاده می کند امکان دسترسی به سرویس وایبر را نداشته باشد؛ ولی کاربران اینترنت مخابرات بدون هیچ مشکلی از تمامی این برنامه ها استفاده می کنند.

فرضیه اولی که بین کاربران مطرح شده بود این است که برخی شرکت های خصوصی به صورت خودجوش دسترسی کاربران خود به این دست از برنامه ها را قطع کرده اند تا شاید جایگاه خود را در رنکینگ های دولتی بالا ببرند واز امکانات و موقعیت های بیشتری استفاده کنند.
به گزارش پارس، لیلا اوتادی که در سال ۸۸ با بازی در ۶ فیلم سینمایی عنوان پرکارترین بازیگر زن را به خود اختصاص داد هنوز چند روز از آغاز سال جدید نگذشته است که به طور همزمان مشغول بازی در دو فیلم سینمایی به نام های “پیتزا مخلوط” و “سورپرایز” است. طبق خبرهای موثقی که به دست ما رسیده است اوتادی برای بازی در “پیتزا مخلوط” که حسین قاسمی جامی کارگردانی آن را برعهده دارد مبلغ ۷۵ میلیون بابت ۲۵ روز بازی دریافت کرده است که این امر موجب شد اوتادی لقب گرانقیمت ترین بازیگر زن سینمای ایران را به خود اختصاص دهد. قرار بود در این فیلم الناز شاکردوست هم برای یکی از نقش های مکمل جلوی دوربین قرار بگیرد اما به خاطر عدم توافق مالی بین وی و تهیه کننده این همکاری شکل نگرفت.اوتادی امسال با فیلم های:عروسک، پسر آدم دختر حوا ،باغ قرمز،آدم کش،پیتزا مخلوط و سورپرایز روزهای خوبی را برای گیشه های سینما رقم خواهد زد.به نظر می رسد در شرایطی که هدیه تهرانی این روزها حضور کم رنگی در سینما از خود به نمایش می گذارد و آخرین فیلم او یعنی “شبانه” هم نتوانست در اکران موفق ظاهر شود می توان گفت سینمای ایران به ظهور سوپراستار جدید زن نیاز مبرم دارد و اوتادی نشان داده است که ویژگی های لازم برای سوپراستار شدن را دارد.
بد نیست در انتها به رقم دستمزد برخی دیگر از بازیگران زن سینمای ایران نیز اشاره ای داشته باشیم:
شاید یکی از شاخصه های انتخابات پیش رو، پیش بینی رد صلاحیت برخی نامزدهای احتمالی این انتخابات باشد. برخی از احتمال رد صلاحیت سید محمد خاتمی رئیس جمهور دوران اصلاحات در صورت حضور در انتخابات سخن می گویند و عده ای دیگر هم از احتمال رد صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی کاندیدای احتمالی دولت.

مشهورترین ردصلاحیت شده‌های انتخابات ریاست جمهوری

آخرین دست نوشته عسل بدیعی منتشر شد.

رضا داود نژاد وعده داده بود برای پایان دادن به برخی شایعات بی اساس سند دستنوشته عسل بدیعی را منتشر کند.

متن نوشته شده به قلم عسل بدیعی توسط خواهرش در مراسم تشییع وی خوانده شد و اینک عکس دستخط خود او را ببینید.

عرش نیوز ؛‌یک دختر مسلمان 12 ساله ی اهل فرانکفورت که در کلاس آموزش شنای مختلط پسر و دختر شرکت نمی کرد، کارش به دادگاه رسید و دادگاه این کشور مدعی آزادی و حقوق بشر نیز درخواست این دختر مسلمان برای عدم شرکت در این کلاس آموزشی مختلط را به بهانه ضرورت آموزش برای همه آلمانی ها رد کرد!

هانس روت هاوگ، قاضی دادگاه هسن گفت: این دختر مسلمان باید در کلاس آموزش شنا شرکت می کرد لذا در چنین زمانی و موارد استثنایی دلیلی برای عدم شرکت وجود ندارد.

فقط بحث زمان مطرح است. دیر یا زود ایمیل شما هم هک خواهد شد. بنابراین باور کنید که به نفع خودتان است، امنیت آن را جدی بگیرید. ایمیل شما کلید هویت آنلاین تان است. وقتی کنترل آن را از دست بدهید و یک هکر وارد ماجرا شود، کار خیلی سخت می شود چون ایمیل، یک ایستگاه آنلاین برای سرقت هویت شما است و تمام اطلاعات مورد نیاز برای این کار، در آن یافت می شود
فقط بحث زمان مطرح است. دیر یا زود ایمیل شما هم هک خواهد شد. بنابراین باور کنید که به نفع خودتان است، امنیت آن را جدی بگیرید. ایمیل شما کلید هویت آنلاین تان است. وقتی کنترل آن را از دست بدهید و یک هکر وارد ماجرا شود، کار خیلی سخت می شود چون ایمیل، یک ایستگاه آنلاین برای سرقت هویت شما است و تمام اطلاعات مورد نیاز برای این کار، در آن یافت می شود.
codinghorror
پس از صدور رای شاکی و متهم در مهلت قانونی به رای صادرشده اعتراض کردند که پرونده برای رسیگی و صدور حکم نهایی به دیوان عالی فرستاده شد و پس از بررسی پرونده حکم صادره از سوی دادگاه کیفری تهران تایید شد و با این اوصاف این مجری مشهور در آینده به اجرای حکم تن خواهد داد.

 

امروز ناهار آبگوشت داشتیم

طبق معمول منو و داداشم سر استخون قلم ، دعوامون شد !

… مامان از تو آشپزخونه داد میزنه :

چتونه خونه رو گذاشتید رو سرتون

مگه شما سگید که بر استخون دعوا میکنید ؟

صد بار گفتم استخونا برا باباتونه !!

 

برای عضویت در این استخرها فقط پولدار بودن کافی نیست، بلکه اعضا باید شخصیت داشته باشند! و این موضوع نیز با انجام انواع تستها روانشناسی و شخصیت مشخص می‌شود.

به گزارش انتخاب به نقل از مشرق، این روزها که قیمت همه چیز تصاعدی است و در مقابل توان و حیثیت شهروندان در برابر ناملایمات و شرایط ناشی از مشکلات اقتصادی تنزل یافته، هستند افرادی که برای حس خوب زندگی! سالانه 13 میلیون تومان فقط هزینه استخر رفتن شان می شود.
در حالی که مردم برای سیر نگاه داشتن شکم شان مشکلات فروانی دارند و کارگران کارخانه ها بیکار می‌شوند، صاحبان سرمایه‌های باد آورده برای خرج کردن پولشان دغدغه ای ندارند.

S A L I  J O O N

سال‌های سال اغلب هم‌نسل‌های ما عنوان ثروتمندترین فرد جهان را با نام «بیل گیتس» به خاطر می‌آوردند. حالا اما اوضاع کمی تغییر کرده است.

هر چند بنیانگذار بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری جهان همچنان به عنوان یکی از اعضای پروپا قرص فهرست ثروتمندترین مردم جهان شناخته می‌شود، اما نسل جدیدی از ثروتمندان در حال رشد است که مهم‌ترین مشخصه‌ آنها سن و سال پایین و کم است

تازه ترین فهرستی که مجله فوربس از ثروتمندترین جوانان جهان در سال 2013 منتشر کرده است، نام های گوناگونی را از آمریکا تا آسیا در خود جای داده است.

 

 

نامه نیوز :ازدواج هنرمندان با یکدیگر و تشکیل زوج هنری، رواج بسیار دارد. گرچه این امر در هالیوود با شایعات و اختلافات بسیار همراه است، اما زوج‌های هنرمند ایرانی توانسته‌اند زندگی خوبی را رقم بزنند و الگویی از خانواده ایرانی بسازند.

 
به گزارش نامه، در بین هنرمندان ایرانی، کم نیستند کسانی که شریک زندگی خود را از دنیای هنر انتخاب کرده و زندگی مشترک خود را اینگونه رقم زده‌اند. ازدواج هنرمندان گرچه خبرهای بسیار با خود به همراه دارد، اما همواره یکی از جذاب‌ترین بخش زندگی هنرمندان است. نکته جالب توجه در این گونه ازدواج‌ها، پرورش فرزندان هنرمند است تا جایی که لیلی رشیدی و باران کوثری از جمله بازیگران مطرح سینمایی هستند. در ادامه این مطلب می‌توانید با برخی از زوج‌های هنری آشنا شوید.

 

بااینکه واکنش به عطسه کردن در فرهنگ‌های مختلف، متفاوت است اما بخش اعظم آن یکسان و جهانی است. عطسه به علت‌های مختلف اتفاق می‌افتد، مثل قرارگیری در معرض نور زیاد، تغییر دمای ناگهانی، نسیم هوای سرد، عفونت‌ها و بیماری‌های مختلف و …

یکی از جاذبه‌های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد سنگی چند صد ساله است که با خاطرات ابا و اجدادی مردم روستای زیبای «مه‌گردی» این استان گره خورده است.

از کهگیلویه، یکی از جاذبه‌های طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد روستای زیبای «مه‌گردی» در شمال شهر زیبای سرفاریاب و دامنه‌های کوه استوار «نیر» است.

 

S A L I  J O O N

 

نكات طلایی برای فرار از استرس

با نزدیك شدن به آخر سال افراد روزهای پرمشغله‌ای را سپری می‌كنند. اگر فكر می‌كنید كار زیادی دارید باید بدانید استرس كارایی را كاهش می‌دهد. استرس‌های مزمن ممكن است كارمندان را در محل كار دچار خستگی و ضعف و بی‌حالی كند.
واضح است رهایی از این انواع استرس برای افراد پرمشغله مهم است. راهكارهای زیر باعث می‌شود انرژی بیشتری را احساس كرده و با موفقیت سطح استرس را كاهش دهید. در این حالت است كه زمان اضافه خواهید آورد

موتور جستجوی گوگل، غول بزرگ و دوست داشتنی فضای مجازی، جایی است که هر چه بخواهید در آن پیدا می شود و خیلی وقت ها با یک سرچ ساده می توانید به آنچه مد نظرتان است برسید.

جستجو در گوگل ظاهر سخت و پیچیده ای ندارد، اما دانستن برخی ترفندها و میانبرهای ساده می تواند به ما کمک کند ساده تر و زودتر به جواب برسیم. ضمن اینکه این کلک های به ظاهر ساده از ما یک جستجوگر حرفه ای می سازد.

در مطلب پیش رو چند روش و ترفند ساده برای بهتر نتیجه گرفتن از سرچ در گوگل را به شما معرفی می کنیم

عوامل جمعی این پلیس به اتفاق بازپرس ویژه قتل و پزشک قانونی در محل حاضر و پس از انجام تشریفات قانونی متهم به قتلدر تحقیقات به عمل آمده متهم صراحتا به بزه ارتکابی معترف و عنوان داشت خودش دخترش را با روسری خفه کرده و به قتل رسانده و علت و انگیزه از اقدام خود را داشتن ارتباط نامشروع دخترش با داماداش (شوهر دختر بزرگش) اعلام کرد. با هویت «ب . ع» در اجرای دستور بازپرسی به آگاهی تحویل شد.

بعد از پیدا شدن این ماهی ها مردم لیچفیلد از شنا کردن در رودخانه وحشت داشتند تا دانشمند جانورشناسی اعلام کرد این ماهی ها هیچ خطری برای انسانها ندارند و نباید از این ماهی های بی آزار ترسید.

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟