loading...
اخبار حوادث

مرزبان ایرانی به همراه پیکر شهید دانایی‌فر به ایران تحویل داده شدند

مرزبان ایرانی به همراه پیکر شهید دانایی‌فر به ایران تحویل داده شدند
پیکر شهید دانایی‌فر یکی از ۵ مرزبان ایرانی که توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل ربوده و به شهادت رسیده به همراه ۴ مرزبان کشورمان تحویل رابط ایرانی در پاکستان شد.

رد هواپیمای مالزیایی در قندهار...

	رد هواپیمای مالزیایی در قندهار...
یک روزنامه روسی به نقل از برخی "منابع امنیتی" مدعی شده که هواپیمای مالزیایی در نزدیکی قندهار افغانستان فرود آمده و مسافران آن در سلامت به سر می برند.

دولت: نرخ ۴ حامل انرژی رسماٌ افزایش یافت

نرخ ۴ حامل انرژی رسماٌ افزایش یافت
معاون اول رئیس جمهور مصوبه دولت برای افزایش نرخ ۴ حامل انرژی را به منظور اجرا، به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد.

قاتل استاد دانشگاه پای چوبه دار بخشیده شد

قاتل استاد دانشگاه پای چوبه دار بخشیده شد
پسر جنایتکار که استاد دانشگاه را قربانی نقشه سرقت خود کرده بود، با رضایت اولیای دم از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

به بهانه ماساژ می خواست به من تعرض کند، او را کشتم

به بهانه ماساژ می خواست به من تعرض کند، او را کشتم
جوانی که مدعی‌ است برای جلوگیری از تعرض مرد میانسال او را به قتل رسانده‌ است به زودی در دادگاه کیفری ‌استان تهران محاکمه می‌شود.

آیا جنیفر لوپز جراحی زیبایی انجام داده است؟! + عکس

آیا جنیفر لوپز جراحی زیبایی انجام داده است؟! + عکس
آیا جنیفر لوپز عمل جراحی زیبایی انجام داده؟ جنیفر لوپز متولد 24 جولای 1969، اولین بار شایعه های مربوط به جراحی پلاستیک را رد کرد و گفت: مردم می خواهند اینجا و آنجا شایعاتی راه بیندازند...

شلوار جین سفید رنگ مخصوص خانم ها!! + عکس

شلوار جین سفید رنگ مخصوص خانم ها!! + عکس
بدون شک همه دختر خانمها پوشیدن شلوار جین سفید را دوست دارند. ست کردن یک جین ساده سفید با هر لباسی کار راحتی است و به خوش پوشی خانمهای جوان هم کمک میکند. اما مشکل اغلب خانمها کثیف و...

زن و مرد جوانی که برای شکایت به کلانتری مراجعه کرده بودند, برای حفظ آبرو نتوانستند واقعیت ماجرای هولناکی که برایشان اتفاق افتاده بود را بازگو کنند.

تجاوز به مادر   شکرستان 300x200 تجاوز پسر 14 ساله مادرش +عکس

دو خواهر دو قلو ۱۹ ساله پس از اینکه پسر ۱۷ ساله ای که در همسایگی آنها زندگی می کرد را با نوشیدنی بیهوش کردند, چهار ساعت به وی در خانه مجردی خود تجاوز کردند.

 عکس   تجاوز خواهران دو قلو به پسر 17 ساله! +تصاویر

خانواده دختر ۱۴ ساله زیبای استرالیایی با انتشار تصاویری عریان از دختر خود در فضای مجازی, پرده بکارت دختر خود را به بالاترین قیمت پیشنهادی به فروش گذاشته اند.

 عکس   فروش پرده بکارت دختر 14 ساله همراه انتشار تصاویر عریانش! +تصاویر

دو زن اهل رفسنجان پس از وارد شدن به محدوده «شنا ممنوع» در ساحل قشم، غرق و جان خود را از دست دادند..هر دو خانم غرق شده به نام‌های فهیمه سالاری و سمیه اندرائی‌نژاد فامیل و از یک خانواده و اهل روستای بیاز رفسنجان هستند.

 جزئیات غرق شدن دو زن در آب‌های قشم

سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی به ترتیب در روزهای بعد با عدد سمت راست شماره کارت ملی «دو» در روز 22 فروردین، عدد «سه» در روز 23 فروردین، عدد «چهار» در روز 24 فروردین، عدد «پنج» در روز 25 فروردین، عدد «شش» در روز 26 فروردین، عدد «هفت» در روز 27 فروردین، عدد «هشت» در روز 28 فروردین و نهایتا عدد «9» در روز 29 فروردین ماه جاری انجام خواهد شد

برنامه ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه اعلام شد

پس از مدل‌های هاچ بک ۲۰۸، مدل GTI و کراس اوور ۲۰۰۸ حالا پژو در اندیشه تولید یک مدل کروکی از روی این خودرو است. خودرویی که می‌تواند با اسلاف خود نظیر ۲۰۶CC و ۲۰۷CC تفاوت‌های چشمگیری داشته باشد و جایگزینی مناسب و متفاوت برای آن‌ها محسوب گردد.

 عکس پژو ۲۰۸ بدون سقف

یک دختر ۲۷ ساله آمریکایی که وقتی نوزاد بود مادرش او را در دستشویی یکی از شعبه‌های اغذیه فروشی برگرکینگ‌ رها کرده بود، از طریق شبکه‌های اجتماعی مادرش را پیدا کرد.

 دختر 'سر راهی' مادرش را از طریق فیس‌بوک پیدا کرد

گروهک تروریستی جیش العدل، که خود را شاخه ایرانی القاعده می داند، پس از اعلام خبر اعدام جمشید دانایی فر، یکی از پنج مرزبان سیستانی ایران تاکید کرد روز ۱۳ فروردین، یکی دیگر از سربازان ربوده شده را نیز به شهادت خواهد رساند

 سیزده به در، یک سرباز دیگر را می کشیم

مجید مودی یکی از کارکنان بخش خدماتی پایانه فرودگاه بیرجند پس از رویت کیف دستی در حرکتی خداپسندانه آن را برای پیدا کردن صاحبش، به پلیس فرودگاه تحویل داد.


 

تحویل سه میلیارد ریال پول گمشده به صاحبش توسط مرد امین

دراین آتش‌سوزی مرگبار دو زن و دو مرد جان خود را از دست که بنا به گفته شاهدان یکی از افراد جان باخته مجری تلویزیون است.اسامی جان باختگان حادثه آتش‌سوزی در ویلای شخصی در نوشهر اعلام شد.

 مرگ مجری صداوسیما در میان شعله‌های آتش

ایالت ماساچوست آمریکا با تصویب قانونی عکس برداری مخفیاته از زیر دامن زنان را جرم به شمار آورده است و مرتکب آن به دو سال و نیم زندان و ۵ هزار دلار جریمه نقدی ،محکوم خواهد شد.قانون جدید پس از آن تصویب شد که دادگاهی در ایالت ماسوچوست دو روز پیشتر مردی را که مخفیانه از زیر دامن یک خانم در قطار عکس گرفته بود ، به بهانه نبود قانون محکومیت ، آزاد کرده است.

عکس برداری مخفیانه از زیر دامن خانمها حبس دارد

محمد ابراهیم باستانی پاریزی مورخ، نویسنده، پژوهشگر، شاعر، موسیقی ‌پژوه و استاد بازنشستهٔ دانشگاه تهران صبح امروز در بیمارستان مهر تهران دار فانی را در سن 88 سالگی وداع کرد.

محمد ابراهیم باستانی پاریزی درگذشت

ماموران نیروی انتظامی با تعقیب یک خودروی پراید در شرق تهران، با سرنشینان مسلح آن درگیر شدند.
نیروی انتظامی ظهر امروز حدود ساعت ۱۲:۳۰ در خیابان ۱۷ شهریور تهران حوالی میدان شهدا به تعقیب و گریز یک خودرو پراید سفید رنگ که سرنشینان مسلح داشت، پرداختند.

 

جزئیات درگیری مسلحانه در میدان شهدا در شرق تهران

حمید هاشمی 32 ساله یکی از کوهنوردان با سابقه روز شنبه به همراه دوستان خود در یک سفر تفریحی به کویر شهداد در استان کرمان رفته بود اما اصابت خودروی آنها با یک مین در 75 کیلومتری شهداد و انفجار آن باعث فوت این گردشگر شد یکی دیگر از سرنشینان خودرو به نام محمدرضا آقاياري از ناحیه کبد و ریه به شدت آسیب دیده و در اغماست. محسن ضيا و حسام صالحي نیز زخمی شده اند

مرگ یک گردشگر در کویر شهداد بر اثر انفجار مین

 آغاز سال نو، همیشه زمان خاصی است و می تواند به شما نوید یک شروع تازه را در سال جدید دهد. سال نو به شما این امکان را می دهد که هم آغاز سال نو، همیشه زمان خاصی است و می تواند به شما نوید یک شروع تازه را در سال جدید دهد. سال نو به شما این امکان را می دهد که همه چیز را دوباره شروع کنید و یا دست کم این احساس را پیدا کنید.

 

” به خاطر سیم کارت او را به قتل رساندم” این ها بخشی از اعترافات پسر نوجوانی است که دست به قتل دوستش زده بود. متهمان که پس از جنایت پا به فرار گذاشته بود، کمتر از چند ساعت از سوی کارآگاهان جنایی لرستان به دام افتاد.

در اولین دیدار، متوجه نگاه زیرچشمی محمود شدم و به همسرم گفتم: «این دوست تو آدم درستی به نظر نمی رسد» اما او از این حرف ناراحت شد و با لحنی جدی پاسخ داد: من ومحمود یک روح هستیم در ۲بدن و به هیچ کس اجازه نمی دهم که این طوری در مورد دوست جون جونی ام صحبت کند

آینه کاری‌ها و تزئینات ساختمان وزارت خارجه کشورمان، کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را که برای به دیدار محمدجواد ظریف به آن ساختمان رفته بود مجذوب خود کرد.   به گزارش منابع خبری، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا صبح امروز در وزارت امور خارجه…

 

اکثر انسانها صبح که از خواب بر میخیزند، بدن خود را کش میدهند تا به اصطلاح خواب از سرشان بپرد. اما این زن 40 ساله به دلیل بیماری عجیب و نادری که دارد روزش را با حمام روغن 3 ساعته آغاز میکند.

روسپیگری یکی از حقیقت‌های تلخ جامعه کنونی ماست که همیشه سعی می‌کنیم از آن کمتر صحبت کنیم و در ظاهر خود را گول بزنیم که از این مساله بی‌خبریم! ولی همه‌ می‌دانند که حقیقت چیزی غیر از این است

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟