loading...
اخبار حوادث

مجازات عجیب و وحشتناک یک زن امریکایی علیه همسر خیانتکارش!! + عکس

مجازات عجیب و وحشتناک یک زن امریکایی علیه همسر خیانتکارش!! + عکس
یک زن 50 ساله آمریکای به خاطر مجازات عجیب و وحشتناکی که علیه همسرش اعمال کرد دادگاهی شد. این زن که اهل فلوریداست و کاترین نام دارد هنگامیکه متوجه شد همسرش به او خیانت میکند آلت تناسلی او را قطع کرد...

بازیگران زن ایرانی چه حلقه‌ای را برای ازدواج انتخاب کرده اند: از نیوشا ضیغمی تا لیلا حاتمی

بازیگران زن ایرانی چه حلقه‌ای را برای ازدواج انتخاب کرده اند: از نیوشا ضیغمی تا لیلا حاتمی
حلقه ازدواج خانم‌ها بعد از مدتی جزئی از هویتشان می‌شود؛ برایشان به نماد وفادری و عشق‌شان تبدیل می‌شود اما از جهت دیگر انتخاب نوع حلقه هم نشان‌دهنده شخصیت فرد است....

حضور الناز شاکردوست در یک جشن + عکس یادگاری با هواپیما

حضور الناز شاکردوست در یک جشن + عکس یادگاری با هواپیما
در شب های اخیر جشنی از سوی یک شرکت هواپیمایی برگزار شد که جمع کثیری از مردم بندر کنگان در این مراسم حضور پیدا کردند. در این مراسم چهره های شاخصی چون الناز شاکر دوست سوپر استار سینمای ایران حضور داشتند.

پیامک های تیکه دار و جالب (1)

جالب (1)" alt="پیامک های تیکه دار و جالب (1)" src="http://images.seemorgh.com/iContent2/Files/168537.jpg" width=300 height=200>
یه سری از عقل فقط دندونشو دارن . . .

دست نوشته ای زیبا و خواندنی از مهاتما گاندی

دست نوشته ای زیبا و خواندنی از مهاتما گاندی
لیاقت انسان‌ها کیفیت زندگى را تعیین می‌کند نه آرزوهایشان. و من متعهد نیستم که چیزى باشم که تو می‌خواهى، و تو هم می‌توانى انتخاب کنى که

داستانک : لطفا این کار را نکن!

داستانک : لطفا این کار را نکن!
پسرک پرسید: «بابا! اگه دوستم یه کار بدی بکنه، من چی کار باید بکنم؟» پدر جواب داد: «باید بهش بگی این کار خوبی نیست. این کارو نکن!» دوباره پرسید: « اگه روم نشه بهش بگم چی؟»...

همشهری آنلاین:
کلاهبرداری از طریق ارتباط تلفنی یکی از شایع‌ترین راه‌های فریب مردم است به گونه‌ای که از بومی شدن کلاهبرداری به شیوه تلفنی در زندان‌ها و توسط زندانیان مجرم خبر می‌دهند. در این خصوص معاون پلیس آگاهی ناجا توضیحاتی ارائه کرده است.

گروه حوادث:
کارگر کشتارگاه نقشه کلاهبرداری میلیاردی می‌کشید و با خرید خودروهای لوکس مانند پورشه و بی‌ام‌و به شناسایی طعمه‌های جدید می‌پرداخت.

گروه حوادث:
مرد کلاهبردار بعد از فروش آپارتمان به یکی از مشتریانش، با استفاده از کدپستی جعلی، کد رهگیری جدید می‌گرفت و از این طریق آپارتمان مورد نظر را به افراد دیگر می‌فروخت. این مرد که تا‌کنون 100شاکی از او شکایت کرده‌اند، با این شگرد توانسته میلیاردها تومان به جیب بزند.

 

کشف بیش از یک و نیم تن موادمخدر، انهدام ۲۰ باند بزرگ قاچاق موادمخدر، کشف محموله‌های بزرگ کالای قاچاق و ... از مهمترین موضوعات مطرح‌شده در نشست خبری فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بود.

معتمدی :دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: با توجه به نگاه عمیق و امنیتی که استان نسبت به مرزهای خود دارد، ورود قاچاق از کشورهای همسایه از طریق مرزهای استان صفر می‌باشد.

یک استاد حوزه علمیه و 6 نفر از طلاب و جوانان کرجی که برای نجات چند نفر که در حال غرق شدن بودند به دل به دریا زدند، خود طعمه امواج خروشان و بی رحم دریا شدند.
 

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران از کاهش یک درصدی قیمت گوشت قرمز درهفته گذشته خبر داد و گفت: قیمت منطقی برای هر کیلوگرم گوشت قرمز در ماه رمضان 24 هزار تومان است.


الازهر مصر با اعلام اینکه خبر این حادثه خونین و جنایتکارانه را با شگفتی دریافت کرده است؛ اظهار داشت: این حادثه، از بزرگترین منکرات بود که توسط شرع خدا، حرام اعلام شده است و قانون آن را پیگیری و عاملان آن را مجازات خواهد کرد.
محمد البرادعی از کشته شدن چند شهروند شیعه مصری به شدت انتقاد کرد

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟