loading...
اخبار حوادث

اس ام اس جدید خداحافظی با ماه مبارک رمضان سال ۹۰ 

رمضان گذشت از من چه کنم که بینوایم / دل من ز حبّ دنیا نگذشت ای خدایم

تبعات هر گناهم شده بود سدّ راهم / تو به من عطا نمودی که نباشد ادعایم . . .

.

تلویزیون هوشمند در گذر زمان

 

samsung_smart_tv_09.JPG

تلویزیون هوشمند واژه ای ست که این روزها بیش از همیشه از جانب تمامی تولید کنندگان بزرگ دنیای دیجیتال به گوش می رسد. این مفهوم تازه که با ورود اینترنت به درون دستگاه های تلویزیون معنای تازه ای پیدا کرده است اندک اندک در حال تغییر نوع نگرش کاربران و نحوه استفاده آنها از تلویزیون است. بررسی سیر تحولی تلویزیون های هوشمند شرکت سامسونگ از ابتدا تاکنون موضوع مقاله امروز عصر نوشتن است. ما را تا انتهای این مقاله همراهی نمائید.
 



 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 

تصاوير جالب از طراحي بي‌نظير يك خانه در زميني به...


 

زندگی در یک خانه خوب، راحت و بزرگ آرزوی خیلی هاست؛ آرزویی که شاید به این راحتی ها تحقق نیابد. خانه خوب و راحت و جایی برای زندگی همیشه یک خانه اعیانی و بزرگ نیست. گاهی ماجرا کمی متفاوت می شود.شما را با خانه هایی آشنا می کنیم که حتی تصور زندگی در آنها هم برای ما بسیار عجیب است.

دانلود رمان دا



نام رمان: دا
نویسنده: سیده زهرا حسینی
تعداد صفحات: 372
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
دا، خاطرات سیده زهرا حسینی از جنگ تحمیلی و اوضاع خرمشهر در روزهای آغازین جنگ است. دختری هفده ساله که با شروع جنگ در روز اول مهر سال پنجاه و نه زندگی‏ اش دگرگون می‏شود. روایتی باورپذیر، با فضاسازی بی‏نظیر، به گونه‏ای که خواننده خودش را در خیابان‏های شهر خرمشهر می‏بیند و البته حافظه فوق‏العاده خانم حسینی. آن چیزی که احترام و تحسین خواننده را برمی‏انگیزد این است که روای داستان کارهایی را انجام می‏دهد که دیگران از انجامش سر باز می‏زنند و شاید آن کارها را کوچک و خوار می‏شمرند. دا، در گویش محلی به معنی مادر است و خانم حسینی با انتخاب این عنوان خواسته رنج، اندوه، تلاش و مقاومت مادران ایرانی را یادآور شود. سیده زهرا حسینی یک کرد ایرانی است که پدر و مادرش پیش از ولادت او در عراق زندگی می‌کردند و او در سال ١٣٤٢ در آنجا به دنیا آمد. در کودکی همراه خانواده‌اش به ایران بازگشت و پدرش در خرمشهر ساکن شد و پس از مدت‌ها سرگردانی به عنوان رفتگر به استخدام شهرداری درآمد. حسینی پس از کلاس پنجم ترک تحصیل کرد. او فرزند دوم از شش فرزند خانواده بود. خانواده او، به ویژه پدرش سخت پای‌بند مذهب بود و او با چنان اعتقاداتی پرورش یافت و همراه برادر بزرگترش، علی، در فعالیت دوران انقلاب و پس از آن شرکت کرد. او برای کمک و خدمت، قبرستان را انتخاب می‏کند. غسل و کفن و دفن شهدای جنگ. روز اول دچار ضعف و غش می‏شود اما... آنچه کتاب را بی‏همتا می‏کند بیان گوشه‏هایی از جنگ از زاویه‏ای است که تا به حال به آن پرداخته نشده است. کتابی که اوج فجایع جنگ و در ضمن گوشه‏ای از تاریخ کشور ما را بیان می‏کند. نتیجه گفت‏وگویی هزار ساعته، ارزش این همه هزینه کردن را دارد.

دانلود رمان سوداگر



نام رمان: سوداگر
نویسنده: جان گریشام
تعداد صفحات: 29
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
جان ری گریشام (به انگلیسی: John Ray Grisham) (زاده ۸ فوریه ۱۹۵۵) نویسنده آمریکایی است. او ابتدا به تحصیل رشته حقوق روی آورد و پس از اخذ مدرک این رشته از دانشگاه ایالتی میسی سیپی، مدتی به کار وکالت در شهر آکسفورد مشغول شد. مدتی نماینده مجلس در پارلمان ایالتی بود و پس از چند سال، از کار کناره گیری کرد. او سالهاست به عنوان نویسنده رمانهای حقوقی پرفروش در آمریکا مطرح است. رمانهای وی به بسیاری از زبانهای زنده دنیا ترجمه شده‌اند. بیشتر کتابهای وی (گاه با چند ترجمه گوناگون) به فارسی نیز ترجمه شده‌اند. از اکثر کتاب‌های وی نیز یک نسخه سینمایی نیز ساخته شده‌است! رمان سودگر یکی از رمان های پرطرفدار اوست که بصورت الکترونیکی برایتان آماده شده است.




 

 
 


 

 

آموزش تصويري سه شينيون ساده و شيك !...
 

 
 

 
 

 
 
ارزان ترين و جالب ترين خودرو ايران از راه رسيد!...

 

مانور هايمليخ (Heimlich Maneuver)

همه چيز در يك آن اتفاق مي‌افتد و در اين حال، زمان ارزش فراواني پيدا مي‌كند. براي همه ما اين اتفاق پيش آمده كه در حين خوردن خوراكي، جسمي خارجي راه تنفسي‌مان را بند آورده و حالت خفگي به ما دست داده است. مغز انسان در صورت نرسيدن اكسيژن، در فاصله 6-4 دقيقه دچار مرگ مي‌شود. متأسفانه سالانه هزاران نفر به اين شكل زندگي خود را از دست مي دهند. دو سوم از اين افراد را كودكاني تشكيل مي‌دهند كه اغلب آنها سن زير سه سال دارند، در عين حال اين خطر همه را تهديد مي‌نمايد. حركت تكنيكي و ساده هايمليخ شما را قادر مي‌سازد تا در حد امكان، اشخاص را از خطر خفگي نجات دهيد. با يادگيري اين روش، حتي مي‌توانيد خود را نيز از خطر خفگي برهانيد. فرد در حال خفگي نه مي تواند صحبت كند و نه توانائي تنفس دارد، لذا به كمك شما سخت نيازمند است. هيچگاه به پشت شخص در حال خفگي نزنيد، چرا كه ممكن است كار مشكل‌تر شود (مگر آنكه نيم تنه بالائي شخص رو به پائين باشد). خنديدن و يا حرف زدن در حين جويدن غذا و بلعيدن آن ممكن است باعث ايجاد حالت خفگي گردد. به هنگامي كه حالت خفگي دست مي‌دهد، هرگز محلي را كه ديگران در آن هستند ترك نكنيد و همانند شكل زير، با اشاره وضعيت خود را به آنان بفهمانيد.

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟