loading...
اخبار حوادث
 زبان: فارسی  نویسنده: غلامعلى رجائى
 نوع فایل: PDF
 تعداد صفحات: 56  ناشر: نشر الکترونیکی شاهد
 حجم کتاب: 517 کیلوبایت


نرم افزار - نرم افزار چند رسانه ای

کُرل ویدئو استودیو 14 , نرم افزاری قدرتمند و خلاق با کاربردی آسان برای تهیه ی فیلم های ویدئویی شما از آغاز تا پایان با بارگذاری سریع ، ترتیب دهی مناسب و ویرایش ویدئو کلیپ های HD و SD می باشد. این نرم افزار مالتی مدیا محصول شما را با قالب های متفاوت ایجاد و با افکت های متنوع ، موسیقی ، عنوان بندی و بسیار چیزهای دیگر آنها را می آراید. این تمام چیزیست که شما برای ویرایش ویدئو و تصاویرتان به آن نیاز دارید.

با VideoStudio PRO 4X نرم افزار ویرایش ویدئو , بسیار سریعتر از همیشه می توانید ویدئو های خود را تهیه ، ویرایش ، رندر کرده و به اشتراک بگذارید. هم اکنون برای به روزترین سخت افزارهای Intel و AMD سازگار شده و اجازه می دهد که شما نتایج کارتان را روی صفحه بسیار سریعتر از گذشته مشاهده کنید. یک فیلم بسازید ، و آنرا در هر جایی دلتان خواست مانند آیفون ، دستگاه موبایل ، دیسک ، وبسایت مورد علاقه تان و یا حتی روی تلویزینتان به اشتراک بگذارید. کُرل ویدئو استودیو 14 را به صورت رایگان از بخش نرم افزار های چند رسانه ای سایت دانلود رایگان دانلود کنید و لذت ببرید.

ویژگی های نرم افزار Corel VideoStudio Pro X4 14.0.0.342

  • انیمیشن Stop Motion –فیلم متحرکی از افراد یا اشیای مورد نظرتان بسازید.
  • محیط کار منعطف – برای جا به جا کردن و تغییر اندازه ی پنل ها می توانید به راحتی آنها را بکشید (درگ کنید) ، حتی در 2 صفحه ی نمایش.
  • افکت گذشت زمان – به راحتی و به سرعت توالی های گذشت زمان از عکس ها یا فیلم هایتان بسازید.
  • ویرایش پیشرفته - تولید فیلم جذاب با دسترسی سریع به لوازم ویرایش حرفه ای داشته باشید
  • خروجی سه بعدی – فیلم های 2 بعدی خود را به فیلم هایی 3 بعدی تبدیل کنید!
  • به اشتراک گذاشتن آسان به صورت HD - فیلم های HD خود را به صورت مستقیم روی دی وی دی یا بلو-ری تالیف و رایت کنید
  • به اشتراک گذاشتن آنلاین – فیلم های خود را به طور مستقیم در یوتیوب ، Vimeo ، Flickr و فیس بوک و سایر وبسایت ها آپلود کنید.

Corel VideoStudio Pro X4 14.0.0.342 - دانلود نرم افزار ویرایش ویدئو کُرل ویدئو استودیو 14

پیش نیاز های سخت افزاری و نرم افزاری جهت اجرای corel videostudio 14 X4

  • Microsoft Windows 7 ,Vista, XP با آخرین سرویس پک های موجود ( نسخه های 32 بیت یا 64 بیت)
  • Intel Core Duo 1.83 GHz , AMD Dual-Core 2.0 GHz یا بالاتر
  • حداقل 1 گیگابایت رم
  • حداقل کارت گرافیک 128 مگابایت
  • 3 گیگابایت فضای آزاد در هارد
  • رزولوشن حداقل نمایش : 1024*768
  • کارت صدای سازگار با دایرکت ایکس
  • درایور DVD-ROM سازگار با ویندوز
  • درایو بلو-ری با قابلیت رایت کردن برای ساخت دیسک های بلو-ری
  • اتصال به اینترنت برای امکانات آنلاین و ویدئوهای آموزشی
  • نام انیمیشن : Shaun the Sheep - The Big Chase (2011)
  • نام فارسی : بره ناقلا - تعقیب بزرگ
  • زمان : 48 دقیقه
  • سال ساخت : 2011
  • سایز فیلم : 640*368 پیکسل
  • سرعت پخش : 29.970 فریم در ثانیه
  • کیفیت پخش ویدئو: 249 کیلوبیت
  • فرمت : MKV
  • کیفیت : خیلی خوب
  • حجم فایل اصلی ویدئو : 189 مگابایت

سری انیمیشن های Shaun The Sheep بره ناقلایی به نام شاون را کاراکتر اصلی خود کرده که امسال در سال 90 انیمیشن بره ناقلا با نام تعقیب بزرگ (The Big Chase) منتشر شد. سایت دانلود رایگان در بخش دانلود انیمیشن این انیمیشن با کیفیت Shaun the Sheep - The Big Chase 2011 برای شما آماده کرده است که سراسر خنده و شادی است. Shaun برای حل هر مساله یک راه حل جالب و خنده دار دارد که انجام آن به عنوان یک گوسفند ناقلا برای ما عجیب است اما همیشه با مایه ای از طنز دیدن آن برای ما خنده دار می شود. امیدواریم از دانلود این انیمیشن از بخش دانلود انیمیشن سایت دانلود رایگان لذت ببرید.

Shaun the Sheep - The Big Chase 2011 - دانلود انیمیشن بره ناقلا - تعقیب بزرگ 2011

توضیحات

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 327:

- رشد 39 درصدی درآمدهای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات
- کاهش 25 درصدی استفاده از اینترنت هوشمند به دلیل اقتصادی نبودن خدمات
- مشارکت صداوسیما، شرط راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی
- 20 درصد تخفیف برای شرکت‌های اینترنتی
- نرم‌افزاری برای استفاده نابینایان از پیامک
- رقابت آندرویدی‌ها و اپل بر سر قیمت
- ‌غیرفعال کردن کوکی‌ها حق کاربران است
- گوگل، قیچی به دست گرفت
- خداحافظی مایکروسافت با ویستا
- بازداشت یک هکر
- استانداردهای دیگر SEO
- طراحی وب
- درس بدهید و درس بگیرید
- کاهش زمان بوت و رفع مشکلات
- باهم نقاشی کنید
- مدل‌های سه‌بعدی کاغذی
- چه گوشی‌ای بخرم؟
- صبر کنید تا ویندوز 7 خودش نصب شود!
- زیبایی در تمام پلتفرم‌ها
- استفاده از خلاقیت، یکی از راه‌های فرار از بحران
- کمی هم بازی‌های فرعی
- حیوانات باغ‌وحش
- سیر تکامل اندروید
- معجزه در دنیای فیلم و تصویر
- ربات‌های راننده
- ذخیره و حمل آسان داده‌ها
- گشایش جبهه جنگی تازه علیه آیپد 2
- گوگل در اینترنت اکسپلورر
- لغو عضویت در یوتیوب
- سایز پوشه‌ها در فایندر
- کاهش زمان بوت ویندوز اکس پی
- وردپرس‌نویسی با آفیس 2010
- خرگوش سفید در فتوشاپ
- فایرفاکس در فایرفاکس
- فناوری دیجیتال
- و ...




هزار اجنبی، عنکبوت غول پیکر، بزمجه دم دمی و دیگر موجودات به شما حمله می کنند. آیا شما می توانید زیر حمله ی آنها دوام بیاورید؟ شما می خواهید با عبور از مراحل، قفل تجهیزات جدید را که توسط آنها مجهز شده و پیشرفت می کنید باز کنید. شما با این کار می خواهید لیاقت خود را برای استفاده از تجهیزات جنگی نشان دهید. این بازی دارای سه مدل بازی کردن می باشد. همچنین دارای قابلیت ارسال بالاترین امتیاز خود به محیط اینترنت می باشد.

 

crims بازی مقابله با حملات جانوران عجیب و غریب   Crimsonland 1.9.8


در بازی اکشن و بسیار زیبای Assault Cube شما در نقش تیر اندازی قرار دارید که در راهروهای پیچ در پیچ یک قلعه با دشمنانی که به انواع سلاحها مجهز میباشند مبارزه میکنید بازی از صدا هیجان انگیز و زیبایی برخوردار میباشد و کیفیت گرافیک آن نیز نسبت به حجمش در خور توجه میباشد .
بازی از خط فرمان Command Prompt اجرا میگردد و جهت اجرا مناسب ، در مقایسه با سخت افزار مورد نیاز که حافظه ۵۱۲ و پردازنده یک گیگا هرتز ذکر گردیده به سیستم سریعتری نیازمند میباشد .این بازی به صورت پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد.تیم دانلودها امیدوار است از این بازی زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

cube دانلود بازی مهیج و سرگرم کننده Portable Assault Cube v1.0.4


بازی بسیار هیجانی و زیبای گاو قهرمان Supercow. این بازی که سه بعدی هم می باشد دارای مراحل شاد و هیجانی بوده و گرافیک بالای آن لذت بازی را دو چندان خواهد کرد.  بازی به سبک بازی فکری مرحله ای تینی تون سگا میباشد که حتما خیلی از شما ها با این بازی آشنایی دارید. امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید.

 

supercow بازی زیبا و هیجان انگیز گاو قهرمان   Supercow


tough-trucks-modified-monsters-box.jpg
 
بازی Portable Tough Trucks: Modified Monsters یکی دیگر از بازی های سبک ماشین مسابقه ای می باشد که ویژگی های متفاوتی نیز دارد. در این بازی شما نه با ماشین های فرمول یک مسابقه می دهید و نه ماشین های معمولی و یا از نوع پاریس داکار! بلکه در اینجا در یک سالن سرپوشیده با ماشین های بزرگ با تایر های عظیم الجثه به رقابت با رقبای خود می پردازید. مسیر های خاکی و با پستی و بلندی های مرک بار هیجان رقابت را افزایش می دهد.  مراحل و یا مسیر های مختلف بازی 16 عدد می باشند که هر یک دارای ویژگی مخصوص خود می باشند. ویژگی  مهم آن صدمه دیدن فیزیکی ماشین ها در لحظه برخورد با یکدیگر می باشد. بایستی با پیروزی در رقابت های گوناگونی که پیش روی شماست به کسب پول کافی برای ارتقای ماشین خود بپردازید. این بازی به صورت پرتابل (بدون نیاز به نصب) می باشد.

توضیحات کامل و تصاویری از بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمائید.


ویژگی های بازی Tough Trucks: Modified Monsters:
ـ پرتابل
ـ گرافیک فوق العاده
ـ حجم بسیار مناسب 286MB
ـ صدمه فیزیکی ماشین ها حین برخورد با یکدیگر
ـ 16 مسیر مسابقه مستقل و متفاوت
ـ زاویه دید چندگانه
ـ قابلیت ارتقای ماشین با امتیازات به دست آمده
حداقل سیستم مورد نیاز:
ـ سیستم عامل 98/2000/Me/XP
ـ پردازنده مرکزی Pentium III 500 MHz
ـ کارت گرافیک 16MB
ـ حافظه موقت 64MB

بازی اقامتگاه شیطان Resident Evil 5
 
 
 
residentevil5_resize.jpg
این بازی برنده جایزه بهترین هوش مصنوعی یا به عبارتی باهوش ترین همیار تاریخ بازی های رایانه ای را از آن خود کرده است.
نام بازی:Resident evil 5
سازنده:Capcom
ناشر:capcom
سبک:سوم شخص اکشن-ترسناک
پلتفرم:ps3.360.pc
امتیاز از سایت های معتبر:9.3/10
وقتی در سال 2005 resident evil 4 عنوان بهترین بازی سال را از آن خود کرد و توانست نظر تمام منتقدین را به خود جلب کند. 4 سال طول کشید که نسخه 5 این سری بسیار محبوب ژانر ترسناک یا بهتر است که بگوییم خلق ژانر ترسناک  به بازار عرضه شود.بازی بر روی سه پلتفرم ps3,xbox360 ,pc عرضه شد و به جرات می توان گفت یکی از زیباترین بازی های سال 2009 محسوب می شود.سبک تصویر در بازی چیزی بین اول شخص و سوم شخص است اما ساندگان بازی را در سبک سوم شخص فرار داده اند.سبک تصویر در بازی یکی از جالب ترین نکات بازی است که از شماره قبل خود به ارث برده است.در شماره قبل شخصیت اول داشتان leon  تنها بود و به تناهیی مجبور بود یک نفر دیگر رو هم حمایت کند. اما در این نسخه یک یار کمکی هم به شما اضافه شده که کمک شایانی را به شما خواهد کرد.داستان بازی ادامه داستان شماره 2 بازی است جایی که Cris  شخصیت اول داستان به همراه همکار خود jill  شخصیت اول بازی شماره سوم به قلعه شخصیت منفی شماره 2 وسکر می روند ولی به علت قدرت ماورای طبیعی ویکر جیل محبور می شود برای نجات جان کریس خود را به همراه وسکر از پنجره به بیرون پرت کند اما این پایان ماجرا نیست و وقتی گزارش می شود که ویروسی عجیب در آفریقا پخش شده کریس به انجا فرستاده می شود و با هماری به نام شوا آشنا می شود و هرچه جلوتر می روند مشخص می شود که جیل زنده است و یکی از دستیاران وسکر شده است.حالا کرسی مانده و شوا با یک عالمه معما و مراحل سخت اکشن و پر از هیجان .حرکات تکمیلی در بازی خیلی مهم است هم شما باید به شوا کمک کنید و هم او به نحود احسنت این کارو انجام می دهد.مراحال بسیار متنوع و زیبا هستند با محیط های طبیعی گوناگون از مرداب گرفته تا قبیله های خطرناک افریقایی که همه بیمنار هستند به موجوداتی خطرناک تبدیل شده اند تا روستا های پرکنده و بیابان های بزرگ.اسلحه بسیار متنوع از هر مدلی که بخواهید با پیشرفته ترین تجهیزات در بازی حاضر هستند و قابلیت آپگرید شدن را هم دارند.بازی از 16 پارت تشکیل شده که شما می توانید برای اینکه پول زیادی بدست بیاورید یک پارت را چند بار انجام دهید تا پول زیادی بدست بیاورید.انقدر امکانات سازندگان برای شما مهیا کرده اند که اگر همه را بگویم یک روز کامل وقت می برد انقدر که جزییات بازی باالاست.
برای توضیحات کامل تر و همچنین مشاهده عکس های زیبای بازی به ادامه ممطلب بروید.

 
Mafia_II_[www.MihanDownload.com].jpg
Take-Two بازی Mafia II را در GamesCom آلمان به معرض نمایش بازدیدکنندگان و متخصصین گذاشت. دمویی که سازندگان برای این رویداد در نظر گرفته بودند، بیشتر به ماموریت‌های فرعی اختصاص داشت. همانطور که می‌دانید انجام این نوع ماموریت‌ها به انتخاب خودتان است. تفاوت ماموریت‌های جانبی Mafia II با دیگر بازی‌ها در ارتباطشان با داستان اصلی است. نسخه نمایشی با یک تماس تلفنی آغاز شد. شخصیت اول بازی یعنی ویتو(Vito) از شریکی با نام جوزپه(Giuseppe) پیامی دریافت کرد که از او خواست تا برایش مقداری کاغذ فراهم کند. ویتو پذیرفت و پس از انتخاب لباس از جا لباسی و ماشین از گاراژ، به کمک وی رفت. در راه با یک حادثه جزئی روبرو شد که زن و مردی با ماشین به یکدیگر برخورد کرده و دعوا میان آن دو بالا گرفته بود. در اینجا شما می‌توانید به دلخواه در برابر مرد عصبی، از آن خانم دفاع کنید. در این صورت با نحوه مبارزه تن به تن آشنا می‌شوید که شامل سه حرکت ضربه سطحی، ضربه سنگین و جاخالی و گریز از دست دشمن است.
این تنها نمونه‌ای از ماموریت‌های جانبی بازیست که هنگام جابجایی در شهر با آن مواجه می‌شوید. اینکه مردم شهر با یکدیگر ارتباط دارند و گاهی به جدال می‌پردازند، باعث می‌شود گیمر، جریان یک زندگی طبیعی را در حین بازی مشاهده کند. یک مثال دیگر از این موارد چند لحظه قبل از ملاقات با جوزپه رخ داد. هنگامی که با استیو آشنا شده و با او شروع به گفتگو می‌کنید. استیو از مشکلات یکی از دوستانش در فروش خودرو تعریف می‌کند که علتش ورود یک رقیب سرسخت به کسب و کار اوست. در اینجا استیو از شما می‌خواهد خودروهایی که به آن شخص تعلق دارد را تخریب کنید. در این دمو هدف، نمایش اینگونه ماموریت‌های جانبی بود، پس ویتو این درخواست را قبول کرد و از ساختمان خارج شد. اما در این میان به پلیسی سخت‌گیر برخورد که از او جواز اسلحه‌اش را مطالبه می‌کرد. باز هم در اینجا بازی‌کننده چند انتخاب دارد: نشان دادن مجوز در صورت داشتن آن، رشوه دادن به پلیس یا فرار از دست او. مسئول نمایش گزینه سوم را انتخاب کرد که در نتیجه پلیس به تعقیب ویتو پرداخت. در این حالت با مخفی شدنتان، مشکل حل نمی‌شود. بنابراین باید به فروشگاه‌های لباس رفته و ظاهر خود را تغییر دهید.

920668_54425_front_resize_resize_resize.jpg
نام بازی:Dragon Age Origins
سازنده:Bioware
ناشر:EA
سبک:نقش آفرینی
پلتفرم:ps3-pc-360
امتیاز از سایت های معتبر: 9.8/10
برنده بهترین بازی سال 2009
برنده بهترین بازی e3 2009
برنده یکی از بهترین بازی های این دهه
برنده یکی از بهترین های سبک نقش آفرینی تاریخ

aeldr.jpg
نام بازی: Kane & Lynch 2: Dog Days
سازنده: IO Interactive
ناشر: Eidos Interactive
سبک:اکشن ماجراجویی
پلتفرم: PS3 - XBOX 360 - PC
امتیاز از سایت IGN:7/10
Kane & Lynch 2: Dog Days ادامه دهنده بازی پر سر و صدای Kane & Lynch است که در سال 2007 منتشر شد وبه دلیل مشکلاتی گرافیکی و موارد دیگری چون ضعف در گیم پلی نتوانست نظر منتقدین را به خود جلب کند و امتیازات در خوری را از ان خود کند.آنقدر گیم پلی بازی آزار دهنده بود که حتی بازیبازان ترقیب نشدند بازی را تهیه و تا مدتی کوتاه هم آن را امتحان کنند چون کسانی که بازی را امتحان کرده اند انقدر پشیمان شدند که دیگران را از خریدن این محصول بازداشتند.این بار شما در نقش لینچ (Lynch) بازی خواهید كرد. او آدمی دیوانه، بی رحم و تقریبا كچل است! بازی در شانگهای اتفاق می افتد و لاند می گوید سیستم هدف گیری و تیراندازی بازی واقعا انقلابی است كه بیشتر سعی شده واقعی جلوه كند. گرافیك این بازی یكی از عجیب ترین چیزهایی هست كه تا به حال دیده اید. سازندگان برای واقعی تر شدن كار سعی كردند بازی را همانند یك برنامه زنده تلوزیونی و یا ویدئویی از سایت Youtube بسازند. حركت ها سریع و سرشانه ای دوربین و رنگ بندی های این سبك همه در این مورد رعایت شده اند. جالب اینجاست که بازی هیچ موسیقی ندارد و لاند می گوید این بازی مثل فیلم های اكشنی نیست كه صدای ویولون در آن نقشی داشته باشد. دموی مورد نظر بازی در یك رستوران شروع می شود كه كین و لینچ (Kane & Lynch) در حال خوردن اسنك هستند!

Crasher 2011

 

 بار دیگر هیجانی دیگر در بازی اکشن و مهیج خردکننده.. کهکشانی دیگر و سیاره ای دیگر در انتظار شماست.سیاره ای آماده مسابقات هیجان انگیز شماست که در آن جز نابودی چیزی نیست..مسابقه ای مرگبار که فقط به نابودی می اندیشید..شما راننده یکی از ماشین های مسابقه هستید که با هم به رقابت میپردازید اما برای از میان برداشتن حریفان ازا نواع سلاح ها و موشک ها و ترفندها استفاده میکنید تا رقیبان را نابود کنید و پیروز میدان شوید.. استفاده از انواع تاکتیک ها لازمه پیروزی شما در مسابقه است و این هوش شماست که پیروز میدان را مشخص میکند..ماشین هایی قدرتی و تمام مسلح با انواع قدرتهای عجیب که مختص هر یک میباشد و شما باید با آن پیروز میدان شوید..گرافیک بازی عالیست و هیجان منتظر شماست..

دانلود با حجم فقط 332 مگابایت و فرمت iso بدون نیاز به کرک !

سیستم مورد نیاز:
System: Windows XP/Vista/7
Processor: Pentium IV / AMD 2 GHz
Memory: 2 Gb
Video Card: 256 MB
Sound card: compatible with DirectX ® 9.0
Hard disk: 1 GB


 

Dragon Age 2-RELOADED

 

دانلود رایگان بازی جدید Dragon Age 2


نام بازی: Dragon Age 2-RELOADED
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
سال انتشار: March08,2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English, German, French, Spanish, Italian, Polish, Russian
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : BioWare
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد


دانلود فیفا 2011 - FIFA 2011 - با لینک مستقیم

 

 

http://up.vatandownload.com/upimages/2010/Sep/29/fifa2011co.jpg

د
انلود نسخه کامل بازی FIFA 2011 همانطور که قولشو به عزیزان داده بودیم . سری جدید بازیه جذاب فیفا ۲۰۱۱ تغییرات چشم گیری نسبت به نسخه های قبلی و گرافیک داشته که همه را در این نکته که این فوتبال واقعی است یا کامپیوتری گیر می اندازد.

شما برای اولین بار در وب سایت های ایرانی میتوانید این بازی پر طرفدار را رایگان دانلود کرده و امیدواریم مورد پسند واقع شود . کرک این بازی نیز 100 % تست شده است !

این نسخه نوزدهمین ورژن از مجموعه فیفا می باشد که یکی از معروفترین گروه های کرک یعنی Reloaded آن را کرک کرده است. این گروه کیفیت کار بسیار عالی دارد به طوری که در سابقه عظیم کارهای آن هیچ گاه اشتباه و اصلاح رخ نداده است. البته فعالیت زیادی ندارد ولی وقتی کاری را انجام می دهد به معنای واقعی Perfect است.


مشخصات بازی:

تولید کننده: EA Canada
منتشر کننده: EA Sports
طراحان: David Rutter (PS3 and Xbox 360), Ian Jarvis (PC )
روز انتشار: 28 سپتامبر 2010  در آمریکای شمالی
پلتفرم: Microsoft Windows, Mobile Phone, Nintendo DS, PlayStation 2, PlayStation 3, PlayStation Portable, Wii, Xbox 360
مد بازی: تک نفره و چند نفر
گروه سنی مورد استفاده: 3 سال به بالا


ویژگی اصلی فیفا ۱۱، قابلیتی به نام "شخصیت+" یا "+Personality " است. این قابلیت قدرت تشخیص هر بازیکن از دیگری را با استفاده از پایگاه داده‌ای که مهارت هر بازیکن را ارزیابی و درجه بندی می‌کند دارد که شامل ۵۷ ویژگی برای هر بازیکن است. پایگاه داده استفاده شده در "شخصیت+" با همکاری بیش از ۱۷۰۰ متخصص از سراسر جهان جمع آوری شده ‌است.

دانلود بازی Steam Slug

 

http://up.vatandownload.com/images/lkgj9nl1b04m2strsu5.jpg

Steam Slug یکی دیگر از بازی های تازه منتشر شده در سال 2011 میلادی میباشد که توسط کمپانی Openoko Entertainment ساخته و منتشر شد.شرح بازی :شما در یک منطقه طرد شده در یک جهان دیگر حضور دارید.دنیایی که در آن تاریخ مسیری دیگر در پیش گرفته است.دنیایی که در آن ماشین ها علیه انسان ها شورش کرده اند.در خیابان های این جا خونریزی مغز انسان ها دیده شده است.

نام بازی: Steam Slug
ژانر:اکشن
سال انتشار:2011
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Openoko Entertainment
قابلیت آنلاین:دارد

دانلود بازی Counter - Strike v.Xtreme

 

http://up.vatandownload.com/images/do2oe6rpg313wk8ok9bx.jpg


 

Counter - Strike Xtreme v5 ENG (2011) - | 818 MB
Genre: FPS, Action | Developer: Sierra | Platform: PC | Lang: English

کمتر کسی پیدا میشود که نام بازی Counter Strike  به گوشش نخورده باشد . این بازی یکی از محبوب ترین بازی های شرکت  Sierra  است که بر پایه موتور گرافیکی به نام Valve است . در این بازی بازیکنان به دو تیم تروریست و تیم امنیت ملی تقسیم میشوند . تروریست ها ماموریت دارند که در محل های تعیین شده بمب گذاری کنند و تیم پلیس یا امنیت ملی هم وظیفه از بین بردن تروریست ها و خنثی کردن بمب را دارد . این بازی FPS به معنی اول شخص است .
این نسخه
,  نسخه Xtreme
 محسوب میشود و چندین امکانات به ان اضافه شده است.


امکانات اضافه شده در این بازی :

اضافه شدن بیش از 20 نوع از اسلحه ها  و شکل بازیکنان  
افکت های کشته شدن بازیکنان
بهتر شدن صدای اسلحه ها
اضافه شدن چندین
Mode به بازی
اصلاح شدن مشکل اتصال به سرور
و ...

دانلود بازی Shadow Harvest: Phantom Ops

 

http://up.vatandownload.com/images/mhl21eb99d87z30sz.jpg

بازی Shadow Harvest: Phantom Ops  توسط استودیوی آلمانی Black Lion و بصورت انحصاری برای PC عرضه شده است . بازی در سال 2025 اتفاق خواهد افتاد،جایی که بازیکنان در نقش 2 سرباز آمریکایی در ماموریتهای مختلف حضور خواهند یافت . در این بازی همانند دو عنوان Kane & Lynch و Army of Two علاوه بر شخصیت تحت کنترل شما یک همراه هم خواهید داشت. بازیکنان می توانند در نقش یکی از اعضای گروه ISA با نام مایرا که در فعالیتهای مخفی کارانه تبحر دارد و دیگری Aron آرون که عضو گروه دلتا (Delta Force)  است و در جنگ با اسلحه های سنگین ماهر است بازی کنند.
ساخت بازیShadow Harvest: Phantom Ops  از سال 2007 آغاز شده است و در تاریخ 22 فوریه 2011 (3 اسفند 89) منتشر شد
.

Minimum System Requirements

OS - Windows XP, Vista or Seven
Processor - 3.2 GHz or faster
Memory - 1.0 GB RAM
Video Card -256 MB
Hard Drive - 8 GB
Sound Card - DirectX 9.0c compatible
Recommended System Requirements
OS - Windows XP / Vista / Seven
Processor - Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+
Memory - 2.0 GB RAM
GPU - NVIDIA GeForce 260 GTX, AMD ATI Radeon 4870 or similar


دانلود بازی Crysis 2 2011 PC - با لینک مستقیم

 

http://up.vatandownload.com/images/6jbkpzfxecpqenv9uc7t.jpg

نسخه کامل بازی فوق العاده زیبای Crysis 2 2011 PC

دانلود با لینک مستقیم . به همراه آپدیت 1 و 2 این بازی -

به همراه کرک تست شده .( بخش ویژه وطن دانلود )

پس از مدتها انتظار سر انجام بازی پر طرفدار و زیبای Crysis 2 که چندی پیش نسخه بتا آن برای PC منتشر شد و مشکلات زیادی به همراه داشت. هم اکنون نسخه کامل و معتبر این بازی مخصوص PC را میتوانید به صورت رایگان از وطن دانلود دریافت کنید. خط داستانی بازی رایانه ای CRYSIS 2 در حدود ۳ سال پس از حوادث تا قسمت اول و در سال ۲۰۲۳ میلادی اتفاق خواهد افتاد. بعد از فعال شدن موجودات فضایی و حمله آنان به ارتش آمریکا در یکی از جزایر بزرگ فیلیپین در شماره اول ، حال آنان حملات خود را در CRYSIS 2 بسیار گسترش داده اند و به شبه جزیره منهتن از توابع شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا رسیده‌اند. حال ارتش تمام کشور‌های جهان به حالت آماده باش و یا در حال جنگ با این موجودات هستند و شما در نقش یک سرباز ویژه ی آمریکایی باید در شهر بزرگ نیویورک با این موجودات فضای به جنگ بپردازید.
 


Crysis II minimum system requirements

* Operating system: Windows XP, Vista or Windows 7, with the latest Service Pack
* Processor: Intel Core 2 Duo at 2Ghz, or AMD Athlon 64 x2 2Ghz, or better
* Memory: 2Gb (Vista requires 3Gb)
* Hard disk space: 9Gb
* Video: NVidia 8800GT with 512Mb RAM, ATI 3850HD with 512Mb RAM, or better
* Sound: DirectX Compatible Sound Card
* DirectX: 9.0c


دانلود بازی فوق العاده جذاب Cliffs of Dover - با لینک مستقیم

 

http://up.vatandownload.com/images/ed26fpf5n7156ubkv734.jpg

April 01, 2011 | Developer: Maddox Games 1C Company | Publisher: Ubisoft | PC | English | ISO | 4.37 GB
Genre: Action (Shooter) / 3D / 1st Person

دانلود بازی فوق العاده جذاب  Cliffs of Dover  - با لینک مستقیم

 ورژن دوم - انتشار : April 01, 2011

بازی IL-2 Sturmovik : Cliffs of Dover ، دومین نسخه از سری بازی های کمپانی Maddox Games می باشد که درمورد جنگ جهانی دوم می باشد. ولی تفاوتی که با تمامی بازی های مربوط به جنگ حهانی دوم در این بازی دیده می شود ، این بازی مربوط به جنگ های هوایی می باشد و شما با هلیکوپترهای جنگنده به بازی می پردازید. این بازی در سال ۱۹۴۰ در زمان جنگ های هوایی در آسمان های بریتانیا بین دو کشور بریتانیا و آلمان اتفاق می افتد که نیروهای ایتالیایی نیز در آن حضور دارند. در این بازی شما تجربه پرواز کردن در زمان جنگ جهانی دوم را با ویژگی های بسیار دیدنی و حیرت انگیز تجربه خواهید نمود. بیش از ۲۵ هوانورد متفاوت در این بازی وجود دارد که توسط کشورهای ایتالیا ، بریتانیا و آلمان استفاده می شدند.
 

System Requirements
* Operating system: Windows 7 / Vista SP2 / Windows XP SP3
* Processor: Pentium Dual-Core 2.0GHz or Athlon X2 3800+
* Memory: 2GB (4GB recommended)
* Hard disk space: 10 GB
* Video: ATI or NVidia card w/ 256 MB RAM*
* Sound: DirectX 9.0c compatible
* Multiplay: Broadband connection with 128 kbps upstream or faster


دانلود بازی فوق العاده زیبای NEED 4 SPEED : Shift II Unleashed

 

http://up.vatandownload.com/images/8zje14rlxbij4m0k20e.jpg

دانلود بازی فوق العاده زیبای NEED 4 SPEED : Shift II Unleashed

با لینک مستقیم و به همراه کرک تست شده

هر کسی با شنیدن بازی اتومبیل رانی ناخواسته نام Need for Speed را بر زبان می آورد که به جز جدایی ناپذیری از دنیای بازی های رایانه ای مبدل گشته است Shift به عنوان زیباترین بازی از سری بازی های Need for Speed با گرافیکی فوق العاده و محیط بازی فوق طبیعی و اتومبیل های مطرح روز دنیا همچون آخرین مدل های BMWلذت واقعی یک بازی رانندگی تمام عیار را به علاقمندان منتقل می کند .بازی دارای ۷۲ خودرو با لیسانس کامل است که از خودرو های مطرح کلاسیک تا مدرن ترین ها را شامل می شود. وجود خودروهای بی نظیری همچون Nissan Skyline 2000GT-R, Mazda RX-7, McLaren F1 و BMW M3 GT2 از ویژگی های این بازیست. بازی NFS یکی از بهترین و عالی ترین بازیهای مسابقه ایی است که جزء ۱۰ عنوان پرفروش در تاریخ صنعت بازی سازی محسوب می شود.

اطلاعات بازی  :
توسعه دهنده: Slightly Mad Stud
منتشر کننده : Electronic Art
ژانر: Racing (Cars) / Simulator / 3D

ویژگی های بازی


تجربه حضور در فیزیک دنیای واقعی (real-world)
اتومبیلها در مدلهای مختلفی عرضه شده در طیف گسترده ایی از مسیرهای زیبای مسابقه
طراحی توسط بهترین نخبگان دنیا در تولید بازیهای مسابقه ایی و رانندگان رالی
افکت های زیبای سینمایی هنگام تصادفات
محیطی وسیع، گرافیکی و زیبا و طبیعی با مساحتی به وسعت ۱۴۰۰۰ کیلومتر مربع .
آب و هوای بسیار طبیعی و واقع گرایانه که حس یک محیط طبیعی و واقعی را به بازیکن القا می کند .


دانلود بازی فوق العاده زیبای Rainbow Six Vegas 2

 

http://up.vatandownload.com/images/4sdsmcrui2xrxtylwk3m.jpg

دانلود بازی فوق العاده زیبای Rainbow Six Vegas 2

با لینک مستقیم به همراه کرک و کد ها و ترفند های این بازی

نسخه ی 2  بازی بسیار پرطرفدار اکشن Rainbow Six و عرضه ی دیگری از سری بازی های تام کلنسی رمان نویس مطرح امریکایی داستان های بازی کمپانی یوبی سافت پس از یک سال انتظار علاقمندانش با ویژگی های برتر و زیباتر نسبت به نسخه ی پیشین عرضه شد. این بار گارفیک بسیار بالا و طراحی زیبای محیط، داستان جالب بازی و همچنین تاکتیک منحصر به فرد مبارزاتی و شلیک کردن در جریان بازی از ویژگی های برتر آن است. این بار تروریست ها به لاس وگاس می روند، شهری که بیش از ۳۶ میلیونت جمعیت دارد و مجمع بسیاری از توریست ها و مشاهری و خوانندگان و بازیگران و افراد مطرح دنیاست که این امر وجود آنها در این شهر را بسیار خطرناک تر و مخوف تر می سازد. Rainbow Six Vegas 2 توانست به خاطر گرافیک بالا و فیلم نامه قدرتمندش نمره عالی و فوق عالی را از بسیاری از وب سایتهای برتر نقد بازی دنیا از آن خود کند ! این بار حتی بالاتر از دیگر داستان مطرح کمپانی UbiSoft یعنی سری Double Agent سری بازی های فرار از سلول ! در این نسخه از بازی گروهی جدیدی از Rainbow را به رهبری شخصیتی جدید تحت نام لوگان کلر، متخصص امور سلاح های قدرتمند مایکل والتر و متخصص امور الکترونیک و کنترل از راه دور محیط با نام یونگ پارک تشکیل شده است. این بازی در ادامه نسخه بسیار پرفروش و زیبای Vegas عرضه شد و باز هم توانست با استقبال بسیار منتقدان بازی در جهان روبرو شود .
سازنده : کمپانی Ubisoft
ناشر : کمپانی Ubisoft
رده بندی ژانر : اکشن اول شخص شلیک کننده مدرن
میزان دشوار بودن : متوسط
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Mature - مناسب برای تمامی افراد ۱۷ سال و بالاتر .
ویژگی های بازی Rainbow Six Vegas 2:
بازی در محیط هایی جدید از شهر لاس وگاس با گرافیک بسیار بالا .
محیط جدید و زیبای بازی که به خوبی طراحی شده است.
تاکتیک خوب بازی برای مبارزات.
اکشن آنی که هر لحظه منتظر وقوع اتفاقی جدید و ماموریتی نو می بایست باشید.
سودبری از انیمیشن زیبا و پیشرفته ای در جریان بازی.
سود بری از نسل جدید هوش مصنوعی در هرچه فکور تر ساختن شخصیت ها و دشمنان.
بازی خوب و قابل تغییر چند نفره .
فیلم نامه جدید و بسیار زیبای بازی با سلاح ها و اشیا متعدد .
خلق اشخاص و ویرایش چهره شخصیت ها .


دانلود بازی اکشن و جدید HomeFront 2011

 

http://img.vatandownload.com/software/user/vahid/pic/12/12-16/homefront.jpg

 

شركت Kaos مي‌خواهد روش‌هاي تيراندازي در Homefront دقيقا نقطه مقابل بازي‌هايي مثل Halo يا Modern Warfare باشد. آنها مي‌خواهند بازيكنان روش تيراندازي يك انسان معمولي كه آموزش‌هاي خاص نظامي نديده را احساس كنند.اين قسمتي از شرح حال و فضاي بازي Homefront بود.

بازي Homefront با بيدار شدن از خواب در يك اتاق كهنه به وسيله صداي آلارم جنگي آغاز مي‌شود.

الان سال 2027 است و ما در دنور كلرادو هستيم، جايي كه سربازان كره‌اي اكثر سواحل غربي آن را گرفته‌اند در Homefront شاهد جنگ در شهرها و مدرسه‌ها و حتي فروشگاه‌ها خواهيم بود و به محض اين كه بازي شروع مي‌شود حس نوستالژيك ما را فرا مي‌گيرد.

«من ازدواج نكردم به همين دليل آخرين خاطرات من (قهرمان بازي) در مورد حومه شهر متعلق به دوران كودكي من است.

حس شگفت‌انگيزي بود وقتي خياباني را ديدم كه پيشتر در آن دوچرخه‌سواري مي‌كردم. ديوارهاي اتاق خوابم آنقدر نازك بودند كه به محض بيدار شدن از خواب متوجه صداي افراد ديگر در خانه بشوم.

حالا اين ديوارها داشتند با صداي خشم‌آلود سرباز كره شمالي به لرزه درمي‌آمدند.

به محض باز شدن درب اتاق سربازان كره‌اي به داخل اتاق يورش مي‌برند و من را به دلايل نامشخصي دستگير مي‌كنند.

آن كره‌اي‌ها مرا داخل اتوبوسي كه منتظر ايستاده بود، انداختند. چند دقيقه بعد اتوبوس به آرامي به سمت پايين شهر حركت كرد.»

اين تعاريف يك روش قديمي براي شروع بازي تيراندازي اول شخص است كه مانند يك نمايشنامه بلند شروع مي‌شود و بسيار تاثيرگذار است.

دوربين‌ها در بازي به سرعت حركت مي‌كنند و هيچ فرصتي براي نشانه‌گيري آرام و مبتدي شما يا پناه گرفتن در سنگر باقي نمي‌گذارند.

همچنين تعداد دشمناني كه در ابتداي بازي بايد بكشيد براي شروع بسيار زياد است.

كنترل اصلي بازي همان كنترل كلاسيك بازي‌هاي اول شخص است.

شما مي‌توانيد بپريد، بنشينيد و بدويد. اين آخرين حركت زياد براي شما راحت نخواهد بود.

كاورهاي بسيار زياد در بازي باعث مي‌شود گيم‌پلي بازي سريع‌تر و مهيج‌تر شود كه البته پاسخ دير بازي به دستورات باعث مي‌شود از سرعت گيم‌پلي بازي كاسته شود.

در بازي Homefront از سلاح‌هاي بسياري استفاده مي‌كنيم و همچنين تير‌هاي اسلحه شما نامحدود مي‌باشد و همچنين از نوار عمر افراد نيز خبري نيست.

شما براي اين كه بتوانيد سلامت خود را باز گردانيد بايد كاور بگيريد و از تيررس دشمن خارج شويد.

يكي از نقاط قوت (و بلاي جان شما!) قدرتمند بودن هوش دشمنان شما است.

آنها به خوبي از اسلحه‌ها مي‌توانند استفاده كنند يا اگر مراقب آنها نباشيد، بايد شاهد حمله غافلگيركننده آنها باشيد.

درست است كه اين بار جنگ در كشور آمريكا رخ داده و كره‌اي‌ها به اين كشور حمله كرده‌اند، اما هدف سازندگان بازي نشان دادن آسمانخراش‌هاي اين كشور نبوده بلكه مي‌خواهد كشوري نابود شده را نشان بدهد.

اگر به محيط بازي دقت كنيد متوجه مي‌شويد بيشتر زمان بازي در مزارع و روستاها مي‌گذرد.

اين بازي پر از ايده‌هاي جديدي است كه توسط شركت Kaos مطرح شده است.

يكي از بزرگ‌ترين آنها اين است كه در اين بازي شاهد فضايي هستيم كه بسيار نزديك به دنياي واقعي انسان‌ها و احساسات آنها در حالات مختلف آنهاست.

 

ناشر: THQ 

ژانر: تيراندازي اول شخصي


بستر بازي: Microsoft Windows Xbox360, PlayStation3


  توليدكننده: Kaos Studios



این بازی توسط یک گروه روسی کرک شده است و تست شده است .



دانلود بازی بسیار زیبای BulletStorm

 

http://img.vatandownload.com/software/user/vahid/pic/12/12-10/bullets.jpg

خودتان را برای توفانی از گلوله آماده کنید زیرا دشمنانتان به شما رحم نخواهند کرد.

این چیزی است که می‌توان از نام بازی فهمید! Bulletstorm (توفان گلوله) یک بازی اول شخص است که توسط استوديوی People Can Fly مراحل تولید را می‌گذراند و Electronic Arts وظيفه‌ی انتشار بازی را دارد.


داستان بازی در آینده اتفاق می‌افتد. جایی که مزدورانی به نام Dead Echo کنترل اتحادی را بر عهده داشته و از آن محافظت‌می‌کنند.

هنگامی که دو عضو این اتحاد به نام‌های گریسون هانت (Grayson Hunt) و ایشی ساتو (Ishi Sato) پی می‌برند که در جبهه‌ی اشتباهی خدمت می‌کنند، به ارباب خود خیانت کرده و توسط او دستگیر و به جایی دیگر در سیاره تبعید می‌شوند.

بازیباز کنترل گریسون را چند سال بعد از تبعید شدن و هنگامی که به یک دزد فضایی گیج کننده، برعهده می‌گیرد.

اتفاقات از آنجایی شروع می‌شود که گریسون هم رزم سابق و دوست وفادار خود یعنی ساتو را پس از سالها می‌بیند.

آنها تازه می‌فهمند در دنیایی زندگی می‌کند که ظلم مزدوران همه جا را فرا گرفته و سیاره رو به نابودی است، پس دوباره پس از سالها با هم دست برادری داده و برای نجات سیاره و گرفتن انتقام اسلحه به دست به جنگ دشمنان جدید و دوستان قدیمی خود می‌روند


مبارزه‌های بازی بسیار جذاب هستند. بازی دارای حرکات بسياری برای مبارزه‌های تن به تن است.

یکی از نکاتی که لذت بازی را به اوج خود می‌رساند، حرکات ترکیبی با استفاده از سلاح گرم و سرد است.

به طور مثال در یکی از مراحل، بازیباز با دشمنی عظيم الجثه که به پشت خود تیر بار وصل کرده بود (تقلیدی از Resident Evil 5) مواجه می‌شود؛ گریسون با زدن یک لگد به دشمن خود، او را به هوا انداخته و زمان را کند کرده و کارهایی از قبیل برق زدن به دشمن، پرتاب اشیاء محیط به طرف او و ... را انجام می‌دهد.


سلاحهای درون بازی شامل دو دسته سلاحهای سرد و سلاحهای گرم می‌شوند که سلاحهای گرم از تنوع بیشتری برخوردار بوده و از انواع Rifle‌ها گرفته تا انواع کلت و بازوکا و نارنجک انداز در بازی وجود دارند.

سلاحهای مخصوصی هم در بازی وجود دارند که اکثراً با کسب SS زیاد باز می‌شوند و شامل سلاحهایی با قابلیت مخصوص مثل آتش انداز و یا سلاحهای دو قابلیته هستند.

همچنین شیء قابل خرید دیگری در بازی وجود دارد به نام Leash Overcharge که البته در بعضی از سلاح‌ها نصب شده و قابلیت شلیک دومی نیز به وجود می‌آورد که معمولاً قابلیت دوم کند کردن زمان با استفاده از این وسیله است که شارژی هم می‌باشد و باید در استفاده از آن دقت کرد.


دانلود بازی زیبای Damnation

 

http://img.vatandownload.com/software/user/vahid/pic/12/12-7/damination.jpg

 

بازی اکشن اول شخص علمی تخیلی زیبای کمپانی Codemasters که ژانر بازی های Shooter را با ترکیبی از اکشن تفنگی و همچنین سلاح سرد و مبارزات تن به تن در آمیخته است و توانسته ترکیب زیبایی از یک بازی اکشن اول شخص با بازی های سوم شخص وسترن در آورد .

 بازی در یک محیط عظیم و زیبا طراحی شده در حال وقوع است .

 سرعت بالای بازی از ویژگی های خوب آن است چرا که شخصیت های اصلی در کنار مبارزات تفنگی حرفه ای از انعطاف بدنی بالایی برخوردارند و می توانند کار های آکروباتیک و مختلفی را در مسیر بازی انجام دهند .


وجود داستان زیبا و مراحل متعدد بازی انفرادی در کنار بازی چند نفره مهیج از ویژگی های بازی Damnation است .


سازنده : كمپاني Blue Omega Entertainment

ناشر : كمپاني: Codemasters

تاريخ انتشار :   May 22, 2009

وب سايت اختصاصي : Damnation

رده بندي ژانر : اکشن سوم شخص

ميزان دشوار بودن : متوسط .

زمان مورد نياز براي آشنايي كامل با محيط بازي : حدود نیم ساعت.

درجه بندي ESRB در مورد محتواي بازي : Mature - مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی 17 سال و بالاتر .

ویژگی های بازی Damnation :

- ساعت ها بازی مهیج اکشن اول شخص شلیک کننده به همراه مبارزات تن به تن .

- قابلیت انتخاب وسایل نقلیه مختلف در جریان بازی همچون ماشین و موتورسیکلت و

- بازی زیبا و مهیج حالت چند نفره .

- اکشن سریع و حماسی بازی .

- ترکیبی از بازی اکشن اول شخص، اکشن علمی تخیلی و سوم شخص وسترن !


http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/tir%2089/6.4.89/zzz/prince%20(3).jpg


بهترین بازی ایرانی در انتظار شما ایرانیان است.

بلاخره نسخه 5 سری شاهزاده ایرانی هم روانه بازار شد و طبق قولی که به شما دوستان دادیم سعی کردیم در اسرع وقت این بازی را برای شما آماده کنیم.آخرین نسخه سری بازی شاهزاده ایرانی را باید بهترین بازی این سری به شمار آوریم که به جرات یکی از بهترین بازی های امسال خواهد بود ،بازی ای که حرف های زیادی برای گفتن دارد.از آن جا که تمدن ایران هرکسی را مجذوب خود می کند بازی هایی که مربوط به تاریخ ایران هم می شوند هم در نوبه خود بسیار زیبا و بحث برانگیز هستند از آدم های آن زمان گرفته تا معماری و حتی گویش آنها ! لازم می دانم در مودر گویش فارسی در بازی برای شما کمی توضیح دهم.سه سری اول کامل به زبان انگلیسی بود ولی از نسخه چهارم سازندگان سعی کردند در عین حال که به تمام موارد در خصوص ایران که نوجه می کنند به زبان اصیل ایرانی هم توجه کنند و آن راوارد بازی کنند از این رو این تصمیم را در نسخه 4 پیاده کردند به طوری که همراه شاهزاده که یک دختر اصیل ایرانی بود در حد چند کلمه به فارسی صحبت کرد ،شاید چند کلمه زیاد مهم نباشد ولی ubisoft این پروژه را در نسخه 5 کامل کرد به طوری که کارکتر ها در بازی به زبان فارسی صحبت می کنند و حتی اسم برادر شاهزاده هم فارسی انتخاب شده است.این شاید برای ما ایرانی ها بسیار اهمیت داشته باشد که یک کشور بیگانه تا چه حد به فرهنگ و تمدن و زبان فارسی اهمیت می دهد .داستان بازی بین نسخه یک و دو اتفاق می افتد یعنی بین شن های زمین و جنگجوی درون .قرار است که اتفاقات 7 سال بین این دو نسخه روایت شود .جالب کار در اینجا است که داستان بازی در هریک از پلتفرم ها متفاوت است یعنی سیر داستانی که شما در کنسول سونی طی می کنید با روند داستانی نسخه رایانه های شخصی و همینطور با کنسول 360 متفاوت است و این موضوع می تواند برای گیمرها بسیار جالب باشد.



دانلود دوبله فارسی شاهزاده و قورباغه – The Princess and The Frog 2009

 

نام انیمیشن: The Princess and the Frog – شاهزاده و قورباغه

ژانر: انیمیشن، موزیکال ، رمانتیک ، خانوادگی ، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۹۷ دقیقه

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip

دوبله فارسی

مدیر دوبلاژ: مهرداد رئیسی

خلاصه داستان: کارتون پرنسس و قورباغه بر اساس افسانه ای معروف طراحی شده است و دارای داستانی جذاب و دیدنی است که موجب سرگرمی کودکان و حتی بزرگسالان نیز می شود. این انیمیشن در مورد شاهزاده خانمی است که بر خلاف تمامی شاهزاده های کارتون های والت دیزنی، سیاه پوست می باشد. داستان از آنجا شروع می شود که پرنسی توسط جادوگری خبیث به قورباغه تبدیل می شود و پرنس نیز برای رهایی از این جادو باید توسط پرنسسی بوسیده شود. پرنس برای پیدا کردن پرنسس به سفری خطرناک و هجان انگیز ره سپار می شود و در مسیر به دلیل اینکه به شکل قورباغه است ماجراهای سرگرم کننده متنوعی را تجربه می کند و پس از طی مسیری طولانی و طاقت فرسا پرنس شاهزاده خانم مورد علاقه خود را پیدا می کند، اما آیا شاهزاده خانم بوسیدن قورباغه ای زشت را قبول خواهد کرد؟

دانلود دوبله فارسی کله کدو – Megamind 2010

 

 

نام انیمیشن: Megamind – کله کدو

ژانر: انیمیشن، خانوادگی ، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: ۹۷ دقیقه

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip

دوبله فارسی

مدیر دوبلاژ: حامد عزیزی

 

 

دانلود مستند Japan’s Tsunami: How it Happened 2011

 

نام مستند:  Japan's Tsunami: How it Happened – سونامی ژاپن : چگونه اتفاق افتاد

سال انتشار:     ۲۰۱۱
زبان:               انگلیسی
مدت زمان:       ۵۸ دقیقه
حجم:            ۳۰۰   مگابایت
کیفیت:           HDTVRip

زیرنویس انگلیسی : دارد

خلاصه داستان : تمامی دنیا به حیرت درآمد ! در ۱۱مارس سال ۲۰۱۱ میلادی ، کشور ژاپن در طی یک سونامی بی سابقه رو به نابودی رفت و زیان های بسیار زیادی بر این کشور متحمل شد. در این مستند همراه با پروفسور علوم زمین شناسی Roger Bilham به بررسی این واقعه می پردازیم و …

 

دانلود هزار بازی كامپيوتر

 

نام بازی: 1000 Games
پلتفورم : pc
ژانر:--
سال تهیه:2010
زبان: English
ناشر: نامشخص
درجه بندی سنی : نامشخص

امروز قصد معرفی یک پکیج فوق االعاده عالی را داریم.این پکیج با نام 1000 Games منتشر شده است و در آن بازی های فوق العاده زیبا و به شدت اعتیاد آور موجود است.این بازی های به هیچ عنوان سیستم بالایی نمیخواهند و با یک سیستم متوسط تمام این 1000 بازی به راحتی قابل اجرا میبا شند.در این پکیج نسخه های کامل و نامحدود همه بازی ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.بنابراین شما ساعت ها یا شاید ماه ها سرگرم بازی کردن این بازی ها باشید.هزار عدد بازی تعداد کمی نیست !!!! این نکته را باید عرض کنم که بیشتر این بازی ها از کمپانی آرکید میباشند.و اما درباره این شرکت:
بازی های کمپانی Arcade یکی از معروفترین و جذاب ترین بازی های  موجود میباشد.اکثر بازی های این شرکت به سبک فانتزی بوده و حجم نسبتا کمی را دارد.در حالی که این گونه بازی ها طرفداران زیادی را دارد.شرکت Reflexive Arcade  توسط Lars Brubake در سال 1997 میلادی تاسیس شد.جال است بدانید در آن ابتدا این شرکت تنها با ارائه 19 بازی برای کنسول های متفاوت به شهرت ویژه ای دست یافت.تا کنون این شرکت بزرگ برای کنسول هایی چون :ویندوز - ایکس بازی -و همچنین سیستم عامل مک بازی تولید کرده است.در سال 2005 بود که سازنده این شرکت از جشنواره هنر های تجسمی 3 جایزه دریافت کرد و این جرقه ای بود تا Lars Brubaker و همکارانش بتوانند در راهی که انتخاب کرده اند بسیار موفق باشند.هنوز معلوم نیست که چه بر سر این شرکت پیش می آید اما طبق گفته های این شرکت در ویکی پدیا احتمال بسته شدن آن زیاد میباشد.

دانلود  در ادامه مطلب...


تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟