loading...
اخبار حوادث

اس ام اس عاشقانه 91

 

آرش نیستم که کمان به دست گیرم
اما
لحظه های با تو بودن را خوب شکار میکنم از بین خاطراتم !
.
.


به خاطراتت بگو اینقدر توی دست و پای من نباشند ...

دیروز یکبار دیگر جلوی همان نیمکت همیشگی زمین خوردم...
.
.

قانون عشق تو عین صندلی بازی میمونه

تا بلند شدم …. یکی جامو گرفت …!

.

.
جدایی مان

هیچ یک از تشریفات آشنایی مان را نداشت

فقط تو رفتی

ومن سعی کردم سنگ دل بمانم!
.

.


 

فاصله
 
خط عابر پیاده ندارد
 
دست مرا بگیر و از آن رد کن
 
قرار دیدار ما هر نیمه شب
 
خیال ات که نمی گذارد بخوابم
.
.

بگذار طلوع کند آفتاب از هر طرف که دلش میخواهد …
من روزم را با خاطره ی “تو” آغاز کنم …
.

.

چه قدر خوب میشد اگر
... یك بار
... فقط یك بار
... آسمان به زمین بیاید
... تا وقتی
... اشك میریزم
نگویند:

مگر آسمان به زمین آمده ؟؟؟؟

.

.

شهر
پر است از خاطره های با تو بودن
باران که مے بارد

همه چیز
تازه مے شود

و من به زخم کهنهء نیمکتے فکر مےکنم
که بر تنش حک شده بود:
"آمدم... نبودی"

.

.

چـــِه ســاده وَ کــودکـــانهـ مَرا وابستـــِه تو کردَنـــد
اَمــــان اَز دَســــتِ ایــــن شایـــدهــا
کِه با هـــر بَـــرخورد تـــو
بَـــرایِ مَـــــن کوهی اَز جُمــــلِــه هایـــ عاشـــقانـــِه میســـازَنـــد
حَتــــّی موقِــــع رَفــــتنَــــت هَـــــم
یِـــکی اَز آنــــــها خیـــــز بَــــرداشـــــــت
وَ فَریـــــاد زَد:
شــــــایــــَـــد بــــــــَــــــرگـــَـــ ــــردَد..

.

.

قانون بقای خاطره :
انسان نمیتواند از خاطره فرار کند بلکه از خاطره ای به خاطره ی دیگر غرق میشود

.

.

لج که می کنی تمام ذهنیتم
را به گند می کشی
اما راه رسوخ در ذهنم را خوب بلدی
و باز روز از نو روزی از نو . . .
بازیچه شدن دقیقا یعنی همین
.
.

قرار است از تو عبور کنم …

بگذار کفش هایم را دربیاورم

چون هنوز برام مقدســــــــــــی!

.

.

این روزها در من حالت فوق العاده اعلام شده است … بیش از حد مجاز دلتنگ شده ام !!!
.
.

.
سینمای ذهنم هر شب همان فیلم همیشگی را پخش میکند …
خاطرات بودنت را …

.

.
سکوت و صبوري م را به حسابِ ضعف و بي کسي ام نگذار

دلم به چيزهايي پاي بند است

که تو يادت نمي آيد...!

.
.
.
گاهی به خاک سپردن یک جسد از خواباندن یک قاب عکس آسانتر است ؛ لعنت به خاطرات !
.
.
از ماجرای عشقت

روسفید بیرون آمدند

موهایم …‏
.
.
خاطره ها را رشوه می دهم به روزهایم تا از بی تو بودن صدایشان در نیاید !!!

.
.
.
هر شب مجوز اکران خاطره هایمان را صادر می کند روی پرده ی خیالم ، دلتنگی !
.

.
.چــه کسي ميگويد دوري ســـردي مي آورد؟
وقتـــي که هنوز با يـــادت
بنــد بنــد وجـــودم گـرم مي شود. . .

.
.

به من میگفت که دلم خیلی کوچک است!
و من تازه دریافتم ... که چرا مرا به دلش راه نداد...
من فقط کمی اضافه وزن داشتم...

.

یاد روز هایی می افتم که به تو میگفتم عزیــــزم و تو چه شیرین می خندیدی... کاش همان موقع میفهمیدم به حماقت من میخندی.... و حالا ... حالا... به هرکس که میگویم عزیزم ، اول از حماقت خودم کاملاً مطمئن میشوم...

.

.

مـــن هنـوز غـــرق گذشتــه ای هســتم
کــه " نمـی گــذرد" !!!

.

.

فــکـــرم را پر کــرده...
فــکــر ایــنکه...
چــگــونــه بــه تــو فــکــر نــکــنم...!

.

.

همه چیز دست به دست هم می دهد تا خاطرات زنده شوند :
سکوت اتاقم ، تاریکی شب ، تیک تیک ساعت ، صدای باران ، آهنگی قدیمی در فایلی قدیمی ، پیامکی اشتباه …
و حتی صدای جاروی رفتگر !!!
.
.
“خاطرات” هرچه “شیرین تر” باشند ، بعدها از “تلخی” ، “گلویت” را بیشتر می سوزانند !
.
.
ما هر دو رهگذریم …
تو از خاطرم ، من از خاطراتت !
.
.

بفرمایید
یک فنجان خاطره تلخ می خورید یا با شِکر دروغ شیرینش کنم ؟
.
.
گاهی اوقات آدما میرن از زندگی هم ، از یاد هم ؛ اما هیچوقت یه خاطره هایی رو فراموش نمی کنن مثه اون لحظه هایی که کنار هم آرامش داشتن …
مثه وقتایی که دیگه هیچوقت تکرار نمیشه …
.
.

شهامت میخواهد بدون “اشک” ، خاطراتت را مرور کردن …
.
.
صداش رفت
تصویرش رفت
ولی خاطراتش هنوز مونده …
.
.
تو برمیگردی و زندگی را از جایی‌ که پاره شده دوباره به‌ هم میدوزیم …
در صندوقِ خاطره ها هنوز نخ برای بخیه زدن هست …
.
.
خود آزاری یعنی میری اونجاهایی که باهاش خاطره داشتی و به یادش می میری …
.
.
هیس !!!
حواس تنهایی ام را با خاطرات با تو بودن پرت کرده ام …
حرفی نزن ، بگذار لحظه ای آرام بگیرد !
.
.
گریه نمی کنم ؛ چیزی رفته توی چشمم !
به گمانم یک خاطره است …
.
.

قلب ها میشکنند و گذشت روزها جراحتش را می پوشانند اما خاطره ها باقی میماند …
.
.
می دونی چیه رفیق ؟
حکایت زندگی ما شده مث “دکمه پیرَن”
اولی رو که اشتباه بستی تا آخرش اشتباه میری …
بدبختی اینه که زمانی به اشتباهت پی می بری که رسیدی به آخرش …
.
.
بچه که بودیم شبها فکر میکردیم فردا چی بازی کنیم ؛ الان فکر میکنیم فردا زندگی قراره چی بازی ای بکنه باهامون …

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟